PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 62295
Hmmm ja da's misschien ook wel een idee idd. Ik zal weleens rond gaan kijken dan. Alvast bedankt iig!Anoniem: 165438 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:05:
[...]
Dan zou ik inderdaad een databundel overwegen.. maar voor taxiritjes is het ingeven van de adressen net iets te omslachting denk ik (lees: niet snel genoeg).. Je zou het eventueel kunnen installeren en het een maandje kunnen proberen. Kost je dan misschien 10 euro aan dataverkeer zonder bundel maar dat is te overzien toch? Weet je meteen wat je aan dataverkeer verbruikt en dan kan je altijd die bundel nog nemen. Of overstappen op een losse navigatie als tomtom..
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
En jij gaat me eens haarfijn uitleggen hoe je dit gefixt hebtdikki dik schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:12:
Nou mijn mobiel doet het gelukkig weer, geflashed met davinci en nu heb ik allemaal leuke extratjes![]()
. Geen flits bug, flash menu, stil is ook echt stil dus geen camera geluid. 10 euro meer dan waard.
Geen PM functie hier overigens?
[ Voor 255% gewijzigd door Eggy op 09-05-2006 17:16 ]
[ Voor 143% gewijzigd door rabor op 09-05-2006 21:30 ]
Kepi_nl
Anoniem: 3747
Bluetooth werkt nog niet lekker, en sowieso de hele connectivity met de pc is niet heel recht-door-zee. Mijn eerste indruk is dat het een heel fijn toestel is, 750% beter dan mijn Siemens MC60

Wat wel grappig was, dat zodra ik 'm had aangezet er allerlei instellingen door Telfort gepushed werden en de hele GPRS zooi in één keer werkte. Prima hoor!
Tijd voor een nieuw deel
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.