Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.908 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

In dat geval leert SE op dit gebied niet echt van de klachten, of het heeft minder prioriteit :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62295

Anoniem: 165438 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:05:
[...]

Dan zou ik inderdaad een databundel overwegen.. maar voor taxiritjes is het ingeven van de adressen net iets te omslachting denk ik (lees: niet snel genoeg).. Je zou het eventueel kunnen installeren en het een maandje kunnen proberen. Kost je dan misschien 10 euro aan dataverkeer zonder bundel maar dat is te overzien toch? Weet je meteen wat je aan dataverkeer verbruikt en dan kan je altijd die bundel nog nemen. Of overstappen op een losse navigatie als tomtom..
Hmmm ja da's misschien ook wel een idee idd. Ik zal weleens rond gaan kijken dan. Alvast bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Nou mijn mobiel doet het gelukkig weer, geflashed met davinci en nu heb ik allemaal leuke extratjes :9 :+ . Geen flits bug, flash menu, stil is ook echt stil dus geen camera geluid. 10 euro meer dan waard.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 11:38

PanMan

Spun!

Iets wat mij een beetje opviel: Ik heb tijdens het bellen met de headset dat hij best zacht is, ook op maximaal volume. Tijdens radio/mp3's luisteren is hij wel hard genoeg (en opzich gaat het tijdens bellen ook wel, maar in rumoerige omgevingen zou ik graag hebben dat hij iets harder kan). Meer mensen die hier last van hebben? En is er iets aan te doen?? Een setting die ik gemist heb?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
dikki dik schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:12:
Nou mijn mobiel doet het gelukkig weer, geflashed met davinci en nu heb ik allemaal leuke extratjes :9 :+ . Geen flits bug, flash menu, stil is ook echt stil dus geen camera geluid. 10 euro meer dan waard.
En jij gaat me eens haarfijn uitleggen hoe je dit gefixt hebt :9

Geen PM functie hier overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Modbreak:Wanneer warez niet toegestaan zijn op een forum spreekt het ook voor zich dat je niet mag verwijzen naar locaties waar deze zich bevinden. De policy is duidelijk en geldt voor zowel firmwares als verwijzingen naar plaatsen waar deze besproken worden.

[ Voor 255% gewijzigd door Eggy op 09-05-2006 17:16 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik dacht alleen dat dat in dit topic verboden was :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 10:54
Lama.. }:O

[ Voor 143% gewijzigd door rabor op 09-05-2006 21:30 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

* Anoniem: 3747 heeft 'm gisteren binnengekregen en heeft nog heel wat in te stellen ;)
Bluetooth werkt nog niet lekker, en sowieso de hele connectivity met de pc is niet heel recht-door-zee. Mijn eerste indruk is dat het een heel fijn toestel is, 750% beter dan mijn Siemens MC60 :P radio is prima, MP3 kwaliteit is beter dan van mijn mp3-speler (maar dat kan met de headphones te maken hebben). Ik heb er alleen nog niet mee gebeld :X
Wat wel grappig was, dat zodra ik 'm had aangezet er allerlei instellingen door Telfort gepushed werden en de hele GPRS zooi in één keer werkte. Prima hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

> 1000 replies \o/
Tijd voor een nieuw deel :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.