1. Lik Sang = verzendkosten + eventuele importbelasting die er bij kunnen komenMike Jarod schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:57:
Mensen, hoe zit het nou met zaken die leveren?
• Lik Sang is goedkoop maar iemand zei iets over bijkomende kosten? Dit is mij onduidelijk.
• gpark.nl is duur
• samenkopen.net -> Hoe is die actie gegaan? Heeft iedereen z'n spullen gekregen? Is er al een nieuwe inkoopactie? Wat waren de prijzen?
• ombouwwinkel -> Waarom is men daar zo terughoudend over? Omdat ie niet in de shop survey staat? Of zijn er negatieve ervaringen? De prijs is iig ok.
Ik had 'm besteld via mp3discount, maar uiteindelijk gecancelled omdat het allemaal te lang ging duren.
2. Gpark is duurder maar de service schijnt wel OK te zijn.
3. Samenkopen.net: aktie is net afgelopen en waarschijnlijk zal er niet snel weer een nieuwe aktie worden opgezet. Daarvoor is de GP2X nog te onbekend (of onbemind
4. Ombouwwinkel: had vroeger een slechte reputatie daarom is men terughoudend. Een aantal hebben wel degelijk hun gp2x in goede staat ontvangen echter zonder bon. Garantie kan dus een probleem worden.
Graag zou ik ook zien dat gpark en ombouwwinkel in de PriceWatch komt. Helaas denkt de redactie van tweakers.net daar anders over. En waarom: gpark.nl heeft geen KvK-nummer en ombouwwinkel: dat weet ik echt niet.
[ Voor 6% gewijzigd door cc12 op 02-07-2006 12:05 ]