Gathering of Tweakers

Quicksearch
[DPC]Happy Hour

quote:
saviour schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:11:
[...]
Alleen toen ik net buiten Jangan liep, werd ik deze keer gekilled door een devil bug. Geen idee hoe dat ding daar kwam, maar ik was wel meteen dood, haha.

Even later liep ik naar die chinese stad, om wat stone ghosts af te maken en daar kwam een Black Robber Bowman tegen volgens mij. Daar ben ik maar heel snel langsop gelopen. :o

Wat ik wel raar vind is dat ik weleens gedisconnect wordt tijdens het spelen, maar dat al die mensen met hun shop hartstikke lang blijven staan.

De Devilbugs en Robbers komen waarschijnlijk van het event waarbij scrolls zorgen voor vijanden die daar niet horen. Mensen beginnen namelijk enthousiast aan de scrolls maar komen er snel achter dat de vijanden best lastig zijn. Het beste kan je een lager level de scroll laten casten, kan je het tenminste overleven.

quote:
Midgard schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:20:
Ik koos/kies voor:

Glavie/STR (waarschijnlijk full str ofwel een 5:1 of 6:1 config) en dan die element ben ik nog over aan het denken. Wat ik wel weet is dat het waarschijnlijk geen ICE zal zijn, heb al hp genoeg dus kan vrij goed in leven blijven he :p

Light lijkt wel leuk voor snelheid, fire geeft dan weer dat beetje extra damage.
Damage doet een Glavie genoeg, hijs alleen niet vooruit te branden. Lightning zorgt ervoor dat een wapen sneller wordt door de verschillende skills. Lightning zou dus een goede keuze zijn. Het enige irritante aan lightning is de area damage die de skill doet. Daarmee worden andere vijanden aangetrokken en dat is niet altijd wat je wilt.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

quote:
cardinal808 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:47:

[...]

Damage doet een Glavie genoeg, hijs alleen niet vooruit te branden. Lightning zorgt ervoor dat een wapen sneller wordt door de verschillende skills. Lightning zou dus een goede keuze zijn. Het enige irritante aan lightning is de area damage die de skill doet. Daarmee worden andere vijanden aangetrokken en dat is niet altijd wat je wilt.
Als je Full Str bent is dat juist wel wat je wilt want dan kan je lekker tankje spelen

Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb

is domm

idd, tankje spelen lijkt mij ook wel wat daarom bouw ik nog wel een keer een full str sword + shield met cold en force :)

iig houden we met de GoT guild aanstaande zaterdag weer een meeting dit zal op de zelfde plek gebeuren, deze plek :
[afbeelding]

Dit zal gebeuren om [/b]14:00[b] en dan kan iedereen die nog wil joinen erbij komen aangezien er nog plek is. Tijdens de meeting uiteraard een mooie screenshot en dan daarna een massale trade

(hopelijk hebben we de guild tegen die tijd lvl 2 :) )

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

goed om te weten dat er nog meer mensen zijn die dit spel spelen ^_^ ik ben sinds kort van de WoW af en dit spel vind ik toch weer wat aantrekkelijker (aangezien ik asian mmorpgs gewend ben).

ik ben nu lvl 11 (ff paar uur gespeeld) en zit op babel en heet uiteraard Shokora

quote:
dommerick schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:32:
idd, tankje spelen lijkt mij ook wel wat daarom bouw ik nog wel een keer een full str sword + shield met cold en force :)

iig houden we met de GoT guild aanstaande zaterdag weer een meeting dit zal op de zelfde plek gebeuren, deze plek :
[afbeelding]

Dit zal gebeuren om [/b]14:00[b] en dan kan iedereen die nog wil joinen erbij komen aangezien er nog plek is. Tijdens de meeting uiteraard een mooie screenshot en dan daarna een massale trade

dit alles is op de server Aege

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
Dj ProXy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
weten julie of dat lang duurt 600 chakji killen ?
3 uur ofzo

quote:
cardinal808 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:47:
[...]

De Devilbugs en Robbers komen waarschijnlijk van het event waarbij scrolls zorgen voor vijanden die daar niet horen. Mensen beginnen namelijk enthousiast aan de scrolls maar komen er snel achter dat de vijanden best lastig zijn. Het beste kan je een lager level de scroll laten casten, kan je het tenminste overleven.

[...]

Niet dus.

Glavie = psy dmg
Str = psy dmg
Fire = based op psy dmg, zie passive en buff skills.

Glavie/Fire/Str = de beste build voor glavie
Ice = 2na beste
Lightning = waste, omdat lightning magic based is. dus spear/int/lightning = weer de beste

Zelfde geld voor blade en sword:

blade = psy dmg
fire = psy dmg based
str = psy dmg

Dus blade/fire/str = beste voor blade
Ice daarna

voor zwaard maakt het eigenlijk niet veel uit, als je maar full int bent. En veel SP farmed voor de lightning buffers.

PS: attack speed is vast, kan door geen enkele skill veranderd worden. Alleen door Berserk mode

Supreme wijzigde dit bericht 24-02-2006 09:33 (16%)

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
Supreme schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Niet dus.

Glavie = psy dmg
Str = psy dmg
Fire = based op psy dmg, zie passive en buff skills.

Glavie/Fire/Str = de beste build voor glavie
Ice = 2na beste
Lightning = waste, omdat lightning magic based is. dus spear/int/lightning = weer de beste

Zelfde geld voor blade en sword:

blade = psy dmg
fire = psy dmg based
str = psy dmg

Dus blade/fire/str = beste voor blade
Ice daarna

voor zwaard maakt het eigenlijk niet veel uit, als je maar full int bent. En veel SP farmed voor de lightning buffers.

PS: attack speed is vast, kan door geen enkele skill veranderd worden. Alleen door Berserk mode
Het verschilt ook per level. Op erg hoog level schijnt ice/sword weer erg goed te zijn. Maar het klopt wel dat lightening GEEN strenght skill is.

Toevallig GoT guild:) Wij van Dutch Elites hebben een uur later een meeting in jangan :P We gaan onze monster scrolls dan gebruiken :P met zn alle

quote:
dommerick schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:32:

[afbeelding]

Ik *hoop* dat ik kan, maar krijg schoonouders op bezoek :| Dus ik betwijfel het, helaas...
quote:
Supreme schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:43:
Toevallig GoT guild:) Wij van Dutch Elites hebben een uur later een meeting in jangan :P We gaan onze monster scrolls dan gebruiken :P met zn alle

We kunne samen gaan.

Dus hierbij wordt de GoT guildmeeting om 15.00 gehouden.
Zullen we op de zelfde plek gaan?

quote:
Brantje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:57:
[...]

We kunne samen gaan.

zet je het ook in de Guild notice en op het GoT guildforum??? anders komt de helft te vroeg 8)7

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

iemand zin om samen met mij opnieuw te beginnen in troy server? heb geenz in om de hele tijd alleen te lvl'en :Y)

quote:
Brantje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:57:
[...]

We kunne samen gaan.

wel heel voorbarig ineens..

denk dat de beesten die we spawnen voor 90% veel te hoog level voor jullie zijn.

Schuey wijzigde dit bericht 24-02-2006 19:41 (15%)

ik wordt hier echt gek :( zit al 2 dagen te zoeken naar een lvl 18 bow die +2 of +3 heeft maar nergens is er in jangan iets te vinden |:( dus als iemand op BABEL er een heeft zeg het ff dan ;)

is domm

quote:
GamerGT schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:35:
iemand zin om samen met mij opnieuw te beginnen in troy server? heb geenz in om de hele tijd alleen te lvl'en :Y)

ik ben vandaag overnieuw begonnen @ aege server :)

quote:
Schuey schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:40:
[...]

wel heel voorbarig ineens..

denk dat de beesten die we spawnen voor 90% veel te hoog level voor jullie zijn.
zeg maar gerust voor allemaal :Y)

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

AFX Ghey Edition by HlpDsk

* Outerspace is nu level 18 op Aege. Ik ben al menig persoon tegen gekomen van DutchElite :)
Ik moet zeggen dat sinds die jewel boxen er zijn, ik wel erg geld verdien :+ Je vraagt er zo'n 25/30k voor en ze kopen het ook nog? Terwijl je op Tiger Hunt gaat met 1 lange zit daar binnen 2 uur al op 3 boxen zit :)
quote:
Outerspace schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 01:03:
* Outerspace is nu level 18 op Aege. Ik ben al menig persoon tegen gekomen van DutchElite :)
Ik moet zeggen dat sinds die jewel boxen er zijn, ik wel erg geld verdien :+ Je vraagt er zo'n 25/30k voor en ze kopen het ook nog? Terwijl je op Tiger Hunt gaat met 1 lange zit daar binnen 2 uur al op 3 boxen zit :)

Ik ben net begonnen (ook op Aege), en had op level 3 al twee Jewel Boxes gedropt gehad. Een verkocht voor 24K, de andere heb ik bij So-Ok ingeleverd, en ik kreeg er een speed scroll van. Heb die verkocht voor 5K, terwijl ik m later bij ene voor 35K in de shop zag :|

Maar ligt het aan mij, of is die economie compleet krom? Ik heb nu op level 4 30K, terwijl items voor lvl 5+ in shops maar 1-2K kosten ofzo. Of ben ik gewoon lucky geweest met 2 van die Jewel Boxes?
AFX Ghey Edition by HlpDsk

quote:
RuuddieBoy schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 02:16:
[...]

Ik ben net begonnen (ook op Aege), en had op level 3 al twee Jewel Boxes gedropt gehad. Een verkocht voor 24K, de andere heb ik bij So-Ok ingeleverd, en ik kreeg er een speed scroll van. Heb die verkocht voor 5K, terwijl ik m later bij ene voor 35K in de shop zag :|

Maar ligt het aan mij, of is die economie compleet krom? Ik heb nu op level 4 30K, terwijl items voor lvl 5+ in shops maar 1-2K kosten ofzo. Of ben ik gewoon lucky geweest met 2 van die Jewel Boxes?

Die Jewel Boxes kan je inderdaad goed verkopen net zoals de scrolls. Die speed scrolls had ik voor zo'n 10k kunnen verkopen en een paar andere uit jewel boxes voor 10k.

Op zich heb je veel poen voor een level 4 kereltje, maar dat komt echt door die event die ze hebben georganiseerd :)
ja het klopt, iemand van jou lvl kan alleen zoveel geld hebben door het event of door gewoon een paar dagen lang te kijken voor goede trades

have a little faith
Reg. datum: 08 december 2004

Ik had hetzelfde met het kerstevent.
Ook daar verkochten de jewel boxes lekker en kon ik daarna alles kopen wat ik wou.

Gewoon op het goede moment begonnen met spelen ;)

Ik heb een stuk of 15 van die jewlboxen gehad en alles ingelevert, hiervan was maar één een mob scroll, de rest goud of movingspeedscrolls. oja ook een weapon elixer :9 maar kheb liever mob scrolls die zijn echt geweldig. Vooral als je voor meerder personen hebt, roep je een paar lui van je guild op en ga je die slachten. Eindelijk iets leuks te doen met je guildmembers. :)

ik heb gister sro voor 6 uur of langer gespeeld en maar 2 jewel boxes gevonden dus ik ben niet echt blij. en als iemand op babel weapon elixors wilt verkopen voor een zacht prijsje msg GamerNL dan maar ingame;)

Het is misschien een stomme vraag, maar hoe lever je die jewel boxes in bij So-ok?

Ik neem aan dat het deze So-ok is:
Nummer 27, bij de West-gate:
http://img353.imageshack....=changanmidquality3rc.jpg

Als ik met haar praat kan ik niets, als ik mijn jewel boxes aan haar geef door met die boxes op haar te klikken, komen ze op de grond te liggen.

quote:
ze staat bij de gouden draak richting south gate
Ik had dus kennelijk de verkeerde :o
Hartelijk dank!

saviour wijzigde dit bericht 25-02-2006 15:57 (14%)

quote:
saviour schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:52:
Het is misschien een stomme vraag, maar hoe lever je die jewel boxes in bij So-ok?

Ik neem aan dat het deze So-ok is:
Nummer 27, bij de West-gate:
http://img353.imageshack....=changanmidquality3rc.jpg

Als ik met haar praat kan ik niets, als ik mijn jewel boxes aan haar geef door met die boxes op haar te klikken, komen ze op de grond te liggen.
ze staat bij de gouden draak richting south gate

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws