Reg. datum: 24 oktober 2005
en ga je daar exp van kwijt als je dood gaat?quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]en ga je daar exp van kwijt als je dood gaat?quote:cardinal808 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:22:
[...]
NPC thiefs vallen traders aan, ze worden automatisch gespawnd. Als echter de trader in kwestie uit hun beeld valt, vallen ze de eerste de beste andere speler aan. Dit kan zelfs gebeuren als je zelf een thief speelt.
Dus ja, dat is normaal
PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het
quote:Paxlie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:21:
Dit ziet er beter uit dan Rose Online
Toch maar eens een keertje proberen dan
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Omdat ik steeds dood ga ffsjesquote:AirX schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:22:
[...]
Die kosten EXP omdat je dood gaat? Of kosten ze EXP om te activeren?
Nog even voor de Topic Starter: Zou je http://silkroad.kicks-ass.net kunnen toevoegen als de thuisbasis van de GoT Guild?
hobsie wijzigde dit bericht 22-02-2006 17:29 (6%)
Nou dat moet je dan gewend zijn, in Zant en Junon Polis sterfde het ook van de shops.quote:Paxlie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:54:
ok, dit spel ziet er echt een stuk mooier uit dan Rose
Mooie muziek op de achtergrond (die na een dag of wat vast wel zal irriteren)
Voorlopig lijkt het wel veel op Rose. Op sommige plekken echt overkill aan mensjes met winkeltjes enzoNiet echt goed voor de framerate
quote:Outerspace schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:43:
Blijkbaar mist er nog een quest in de startpost.
Als je level 17 bent kan je bij die paardenshop een quest krijgen met daarin "Hunt 40 White Tigers".
Je krijgt er 12500XP voor en 4300 gold.
Er zitten wel meer fouten in de lijst, ondanks dat hij aardig klopt. De level 35 quest (de lange waslijst) heeft namelijk ook een verkeerde volgorde.quote:dommerick schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:08:
dit klopt idd, zo mist er ook een quest voor lvl 19,weet alleen niet welke aangezien ik dat quest warning opende wegklikte en dacht dat vind ik lter wel trug
maar er waren er 3 en hier vind ik er maar 2 voor lvl 19
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Die staat in het starters topic: Level 7 - Clear Biseokgwiquote:Reconhell schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:40:
Er mist nog 1 quest volgens mij, weet al1 niet meer exact hoe hij heet. je moet 8 unieke items vinden die tombstones laten vallen. level 7 quest ofzo.
isomis wijzigde dit bericht 23-02-2006 11:14 (6%)
quote:isomis schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:14:
ey even vraagje:
Ik speel nu silkroad en mijn karakter is Xinhun. Ik ben level 19 en ik kies alleen magic skills. Ik zie op de website dat dit karakter een expert is in vechten.
Maakt dit wat uit? Heeft de keuze van je karakter invloed op de skills die je kiest? Ik had het pad magic gekozen omdat ik het leuk vind, alleen vraag mij nu af of dit wel verstandig is met deze karakter.
Overnieuw beginnen, vind ik een beetje zonde.
quote:isomis schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:32:
dacht ik al. Moet ik eigenlijk dan ook skills nemen voor wapens als ik magic skills steeds neem? want ik zie ook weapon skills?
quote:Paxlie schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:49:
Ik heb een blade, welke mastery raad je dan aan?
quote:Paxlie schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:49:
Ik heb een blade, welke mastery raad je dan aan?
quote:Supreme schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:56:
[...]
maar je zei dat je magic was , dus full int? Neem dan een zwaard ipv blade.
cardinal808 wijzigde dit bericht 23-02-2006 12:02 (25%)
Dan heb ik voor de juiste componenten gekozen (fire en bicheon)quote:cardinal808 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:00:
[...]
Mastery's zijn voor wapens en Imbue's zijn de magicals. Ik mag aannemen dat je realiseerd dat Bicheon voor zwaarden en dergelijke zijn en dat misschien pratisch is dat je die ook neemt
Qua Imbue hangt het van het type zwaard af welke je het beste kan nemen, lees je er even op in zou ik zeggen.
[...]
offtopic:
Dat was Isomis, Paxlie heeft nergens vermeld wat die precies doet, of ik moet een post gemist hebben
Ok, fijn om te weten.quote:
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos