[PC] WarRock (gratis multi-player game)

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 71.087 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Dit spel is echt wel vet, maar ik ben gestopt na 2 maanden vol knallen.. Waren best wel veel van die cheaters.. beetje jammer die verneukte alles.

Zijn jullie nog erg actief bezig op Warrock??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

ik was er tijdelijk mee gestopt, en wou er weer aan beginnen.. en toen ik begon.. gelijk zoveel meer hackers/cheaters en heel veel lag erbij.. etc.. zeer jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was inderdaad een heel tof spel. Ik speelde altijd graag op de map met helicopters en eilanden. Dat was een zeer leuke map.

Ik ga het toch weer eens proberen vandaag.

Vind het alleen erg jammer dat je active moet blijven voor je lvl en credits voor wapens.. >_<
Blijvende wapens kun je niet kopen toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251225

Ik heb een vraagje, in de Warrock international heb ik geen geluid meer.
Heb alle settings, options al bekeken. En 't moet eigenlijk gewoon goed zijn.
Ik heb gehoort dat er meer mensen dit soort problemen hebben.
Iemand een oplossing? Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240934

Anoniem: 209435 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:22:
Het was inderdaad een heel tof spel. Ik speelde altijd graag op de map met helicopters en eilanden. Dat was een zeer leuke map.

Ik ga het toch weer eens proberen vandaag.

Vind het alleen erg jammer dat je active moet blijven voor je lvl en credits voor wapens.. >_<
Blijvende wapens kun je niet kopen toch??
Wel maar dat is retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251225 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:28:
Ik heb een vraagje, in de Warrock international heb ik geen geluid meer.
Heb alle settings, options al bekeken. En 't moet eigenlijk gewoon goed zijn.
Ik heb gehoort dat er meer mensen dit soort problemen hebben.
Iemand een oplossing? Alvast bedankt! :*)
FF warRock opnieuw downloaden en installeren kijk maar in je WR audio map staat niks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 11:04
Ik was redelijk actief in warrock, als sniper.
Heb er redelijk lang over gedaan om lvl 11 te bereiken voor de PSG: Maken ze een dag van te voren de psg member only.. :/

Is dat nogsteeds zo? En zijn er plannen om het terug te draaien/nieuw gratis sniper wapen?

Ik vond het eerlijk gezegd allemaal wat te veel betaald worden, zeker voor een spel dat zo te lijden heeft onder cheaters enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogier.V schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:39:
Ik was redelijk actief in warrock, als sniper.
Heb er redelijk lang over gedaan om lvl 11 te bereiken voor de PSG: Maken ze een dag van te voren de psg member only.. :/

Is dat nogsteeds zo? En zijn er plannen om het terug te draaien/nieuw gratis sniper wapen?

Ik vond het eerlijk gezegd allemaal wat te veel betaald worden, zeker voor een spel dat zo te lijden heeft onder cheaters enzo.
Ja is nog steeds zo. Je kan wel wapens kopen via de webste voor 4 euro heb je dan bijv G36, PSG , Dual baretta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het eigenlijk ook best aan de prijs als je een betaalde account wil. Zo geweldig is het spel niet... en om daar nou 15 dollar voor te betalen? Goed, je kunt ook eentje nemen van 6 euro, maar dan heb je nog niet alle features van het spel.

Vreemd vind ik het ook dat mensen die betalen schijnbaar sneller levelen. Dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk. Tuurlijk mag je meer features krijgen als je betaald. Maar om betalende members dergelijke voordelen te geven bij het spelen vind ik wat vreemd. Maak anders gewoon een members-only area met speciale content op de servers. Aparte maps bijvoorbeeld.

Is het spel eigenlijk nog leuk om gratis te spelen? Toen het allemaal nog gratis was vond ik het wel leuk om te doen, maar in het begin van de commerciële release was het allemaal nogal bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:11:
Ik vind het eigenlijk ook best aan de prijs als je een betaalde account wil. Zo geweldig is het spel niet... en om daar nou 15 dollar voor te betalen? Goed, je kunt ook eentje nemen van 6 euro, maar dan heb je nog niet alle features van het spel.

Vreemd vind ik het ook dat mensen die betalen schijnbaar sneller levelen. Dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk. Tuurlijk mag je meer features krijgen als je betaald. Maar om betalende members dergelijke voordelen te geven bij het spelen vind ik wat vreemd. Maak anders gewoon een members-only area met speciale content op de servers. Aparte maps bijvoorbeeld.

Is het spel eigenlijk nog leuk om gratis te spelen? Toen het allemaal nog gratis was vond ik het wel leuk om te doen, maar in het begin van de commerciële release was het allemaal nogal bagger.
Ja ben ik het mee eens.
Als je betaalt ''gold premium'' of retail package krijg je 30% extra XP.
Ook krijg je veel dinars waarmee je wapens kan kopen en je kan dan member wapens kopen zoals PSG ,Famas enz.

Ik vind ook dat er te weinig aan cheaters wordt gedaan.
Er zouden meer GM's in het spel moeten zijn want bijna in elke room zit wel een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 22:33
goldprem is 50% extra exp en dan kan je nog een 20% extra exp erbij kopen met je dinars.
Dat je sneller levelt is niet echt eerlijker want je wordt er niet beter door.
Een tijd geleden hebben ze code veranderd waardoor er geen cheaters waren. Helaas begin je ze nu weer te zien. Ook als ik bekijk dat mijn neefje van 17 zonder programmeer kennis de cheats voor elkaar kan knutselen begin toch aardig te twijfelen over het spel. Momenteel loopt mijn gold prem af en dan zal ik het ook niet meer verlengen. Speel nu toch minder want het wordt mooi weer om te vissen.

overigens ben ik lvl 14. met een k/d van 1.10. Wat in het echt rond de 2 ligt maar door het genoob in het begin :D

[ Voor 14% gewijzigd door MeneerKrab op 05-05-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hoe is het eigenlijk met de lag gesteld tegenwoordig?

Had nog wel eens last van lag exploiters, en ben daarom onder andere gestopt met dit spel.
(En waar ik op een gegeven moment achter was, dat de standaard wapens vaan effectiever waren dan degene die je aan moest schaffen)

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lag was ook een van de redenen dat ik met het spel gestopt ben. Vooral direct na de commerciële release was de lag afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Tja, het klinkt behoorlijk klote, maar zoiets als Warrock is nogsteeds behoorlijk uniek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
lag heb ik vrij weinig last van. Spotrunners zijn wel irritant.

Standaard wapens kan je best goed mee uit de voeten. af en toe pak ik ook nog eens de mp5 en de k2 (standaard medic en standaard assault wapen) en win daar nog het potje mee. Straks mag ik er alleen nog maar mee schieten. Clansysteem vind ik wel weer goed uitgedacht.
Je clanleader moet je inschrijven en 20min voor aanvang moet je opnieuw inloggen waardoor je in de euclan server komt en ook gelijk in de juiste room. Verdere scores etc.. worden ook allemaal automatisch afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

GBI schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:22:
Spotrunners zijn wel irritant.
Euh, mensen die naar een plek toe rennen en daar blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

van het weekend ook maar weer eens warrock geinstalleerd. Nu wil ik wel goed worden in heli vliegen.. Daar moet ik echt mee oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 11:04
Ben nu ook weer half aan het spelen.. heb nu de AUG. Ben redelijk platzak, doordat ik steeds wapens kocht, en vervolgens te weinig tijd had om er echt voordeel mee te halen, maar de AUG is wel een heerlijk wapen imo (haal er bijvoorbeeld in Nerbil score's mee van rond de 25-5 enzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Ome_Les schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:42:
[...]

Euh, mensen die naar een plek toe rennen en daar blijven?
mensen met lag.Die weten dat en maken er gebruik van. Die rennen en vervolgens schieten wij op die plek, maar ondertussen staan ze dus al op een andere spot en schieten ons vanuit de rug.
Anoniem: 209435 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:08:
van het weekend ook maar weer eens warrock geinstalleerd. Nu wil ik wel goed worden in heli vliegen.. Daar moet ik echt mee oefenen.
De echte goede vliegers gebruiken joystick ;) Deze kan je aansluiten en gebruiken en ik moet zeggen voor mij hielp het echt.

[ Voor 33% gewijzigd door MeneerKrab op 06-05-2008 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251225

Tis gelukt, sorry voor de late reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een joystick is leuk.. maar hebben ze dan een switch tussen joystick & toetsenbord.. ? Want met toetsenboard is het iets makkelijker lopen en schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
dat kan ook. Het besturen van een voertuig kan je met de joystick doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren nog even warrock gedaan.. Ben nu wel bijna lvl 2.. haha. Dit weekend maar eens even spelen.. Vind het wel grappig. Het is alleen erg jammer dat somige gasten zo goed zijn geworden dat je als nieuw komer min of meer geen kans maakt :P,,

warrock is dat als spel zijnde te koop of alleen donaties en items die je er voor kan terug kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol,, Ben al lvl 2.. :P,, pas 40% >:O

Gisteren veel gespeeld. Helicopter vliegen gaat me iets beter af. Met inderdaad gewoon op ''V'' drukken met vliegen dan gaat het beter.

Verder probeer ik me kills hoog te houden ten opzichte van me deáds. Dat gaat ook tot nog toe goed. Me kill rate is ongeveer 1,5 denk ik.

Gisteren een lekker potje gedaan 47/13 kill dead. :D
Erg leuk.

Ook sniper vind ik helemaal tof.

Weet iemand de prijzen wat het kost om te spelen zodat je member word?
Moet je 1 malig betalen of moet je elke maand betalen?
Hoe maak je een map aan waar maar 1 persoon in kan? Zo om te leren vliegen.

Dus:
-Wat zijn de kosten?
-Maandelijks?
-Practice alone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohoo gaat goed man. Gisteren even 2 uurtjes geknald ben nu 81% op lvl 2 :D,,
Gaat echt super. Me kills liggen gelukkig weer goed voor op me dead. Me K/D ratio zit op de 1.2 of 1.4 geloof ik.

- Kosten zijn. 5: 10: of 14 dollar per maand.
- Pratice alone ja. Maar speel liever gewoon zo.. Ik betaal wel wanneer ik lvl 10 aat tik dat word al moeilijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren avond weer lekker geknald :D,,
Nu 91% op lvl 2 ^^ bijna dames.. Maar 1 game gedaan...
weer 40 kills 11 dead.

Snipe ftw <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:08:
Lol,, Ben al lvl 2.. :P,, pas 40% >:O

Gisteren veel gespeeld. Helicopter vliegen gaat me iets beter af. Met inderdaad gewoon op ''V'' drukken met vliegen dan gaat het beter.

Verder probeer ik me kills hoog te houden ten opzichte van me deáds. Dat gaat ook tot nog toe goed. Me kill rate is ongeveer 1,5 denk ik.

Gisteren een lekker potje gedaan 47/13 kill dead. :D
Erg leuk.

Ook sniper vind ik helemaal tof.

Weet iemand de prijzen wat het kost om te spelen zodat je member word?
Moet je 1 malig betalen of moet je elke maand betalen?
Hoe maak je een map aan waar maar 1 persoon in kan? Zo om te leren vliegen.

Dus:
-Wat zijn de kosten?
-Maandelijks?
-Practice alone?
Kan je allemaal op de warrock site vinden hoor.
Password room kan je vragen aanpremium members dat voor je willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar ben ik wezen kijken. Kijk me second post erop.

Ben nu lvl 3 10%.

welk lvl zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Ik ben level 16 28% :P ben weer begonnen, als egte TWEAKER weet ik een paar tweaks:
ga naar je warrock folder en dan naar system (E:\WarRock\System)
Open dan het bestandje Engine.INI en zorg dat er dit in staat:
[D3DMode]
Width=1152 (resolutie moet je zelf even aanpassen, dit is voor 19" CRT)
Height=864
ColorBit=32
DepthBit=24
Gamma=1.000000
Fullscreen=1

en dan het bestand Warrock.ini
[Option]
GraphicPreset=3
TextureDetail=2
WorldDetail=2
PhysicDetail=2
EffectDetail=2
ShadowDetail=2
DynamicLight=1
EnableLightmap=1
EnableGore=1
EnableDecoLayer=1
EnableShader=0
MusicVolume=0.5000
SoundVolume=0.5000
UseVoice=0
VoiceChatSoundVolume=0
VoiceChatMicVolume=0
VoiceChatUseCheck=1
VoiceChatPushToTalkCheck=1
UseInvertMouse=0
MouseSmoothing=0

Nu staat het spel op maximum detail, Met de Geforce Drivers kan je ook dingen als 16xQ anti-dinges aan forcen.

Voor de mensen met een Creative kaart en Vista, Alchemy geeft je iets beter geluid
Buffers=6
Duration=15
MaxVoiceCount=64
DisableDirectMusic=0

Logging Time : 17/8/2008 at 23:18:06
Loaded E:\WarRock\System\DSOUND.ini
Using Creative Software 3D Library

Kijken of we genoeg mensen kunnen vinden voor een tweaker room?

[ Voor 12% gewijzigd door Anonnymous! op 17-08-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En is er nu een beetje te spelen of lig je nog steeds door muren heen terwijl er andere figuren 100 meter hoog jumpen en onder de map staan?

Toen het nog niet zo glitcherig was vond ik het wel leuk.. maar toen werd het ineens volop gemisbruikt en werd het wat minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Zonder hacks kan je niet meer buiten de map komen en een poosje geleden was er een neiuwe code waardoor er GEEN hackers meer waren, nu komen ze weer een beetje, dat laggen komt omdat mensen massal op buitenlandse servers zitten ipv die uit hun eigen land.

Met Private Rooms is het hacker + Noob + Lagg probleem opgelost ;)

Owja mijn K/D Ratio is 1.70 ;) (CQC only)

[ Voor 5% gewijzigd door Anonnymous! op 17-08-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ok stoer :) Jammer alleen dat ik CoD4 veel leuker vind dan ik Warrock ooit weer ga vinden :P

Waarom zou je trouwens maximale graphics willen in een multiplayer shooter? Nu weet ik dat er bij Warrock geen overbodige bossen, gras, rook en blur is, maar dan nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

je heb gelijk, maar mijn dinges is, Tweak it to the limit :p.
Cod4 is leuk om eens de singelplayer te spelen maar ik vond er geen uitdaging in zitten. (warrock ook niet :p)

iK speel meer Crysis online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben alle .exe's gepatch dusja nu zijn alle scriptkiddies weg _O- Wat overigens wel beter is . Maar je kan nog steeds gewoon hacken maar dat is voor de wat meer gevorderden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga van de week ook weer eens ff kijken op warrock. Mijn K/D was 1.64 de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben weer op warrock geweest. Blijft toch er grappig. Die helicopter met de muis en toetsenbord is nog steeds erg lastig :P,,

Vind het wel jmmr dat je pas op lvl 11 een beetje goeie wapens krijgt :P,,
Maar dat is nog even door spelen.

Als ik snel wil lvlen naar lvl 11 wat zouden jullie dan doen/
Want ik kan wel 400 exp halen maar is er ook een snellere manier?

Ik snap ook niet echt hoe het werkt als je inlogged kan je kiezen uit Batle nog iets helemaal rechts. Linker plaatje is met die bommen en de middelste is in een stad telkens maar ik snap niet hoe het linker plaatje werkt.

Als je daar in een game gaat dan moet je die bom plaatsen ofzo. Maar omdat ik het niet snap gaat het altijd fout en lig ik er weer uit.
Kan iemand mij vertellen wat ik precies moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Weer eens begonnen met Warrock. Wordt ik gelijk alweer door ene nivsniper tot hacker gebombadeerd, terwijl ik gewoon gebruik maak van de extra ruimtes op Nerbil?

Snipen vanaf mooie plaatsen is zo fijn op Nerbil.

Heel erg grappig dus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm raar, ik ging inloggen maar zie geen servers :S,, gisteren was dit ook al zo en nu nog steeds.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik zal vanavond even kijken of ik hetzelfde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen problemen hier.

Heb de laatste tijd niet meer gespeelt vanwege hackers. War rock moet echt gewoon elke week hun client updaten vind ik. Nu zijn er weer hackers, wat het rete irritant maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er nog steeds last van =[.. raar.
Ik reinstall her ltr wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nog een account met PSG erop?
Ik zou er graag mee willen spelen tis zo lang geleden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Laatste tijd weer zitten spelen, heerlijk weer. Minder laggers/cheaters. Heel erg fijn, blij dat het weer goed gaat met de game!

Ja, deze blijft de eerste tijd nog wel even op mijn harde schijfje staan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah hoor.. ben ik gewoon me account info kwijt.. is dat wat >_<.. Moet me schamen.
Alleen wel jmmr dat je geld niet zo snel erbij komt. Ik haal niet altijd genoeg geld voor een nieuw wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik hou mij altijd een beetje in met inkopen van wapens, meestal alleen een Mp5k en een SSG, verder hou ik hem redelijk standaard. Op die manier hou ik het nog wel redelijk vol. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ik dat zo hoor moet ik het ook maar weer eens proberen. Zonder lag en cheaters was dit toch altijd wel een vermakelijk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

RoD schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:36:
Als ik dat zo hoor moet ik het ook maar weer eens proberen. Zonder lag en cheaters was dit toch altijd wel een vermakelijk spelletje.
Het is wel zo, dat ze er nog wel zijn, maar echt zoveel dunner gezaaid dan eerst, dat het echt weer leuk gamen was.
Behalve dan dat kaart kennis ook door sommigen als cheaten of hacken wordt gezien. :')

Vooral op kaarten als Zakhar levert dat weer leuke taferelen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ach, n00bs zullen je toch een cheater blijven noemen als je goed bent, dat is in elk spel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm er zijn nog steeds veel cheaters hoor, tip: ga nooit op de NL server spellen 50% daar is cheater. Nederlanders zijn de grootste cheaters :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Nah, ik zit bijna alleen maar op de NL server en ik ben er misschien nog maar 1 tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ome_Les schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:48:
Nah, ik zit bijna alleen maar op de NL server en ik ben er misschien nog maar 1 tegengekomen?
Sorry maar dan ben jij scheel. :')
Man ik ging in een game:
Hoppa jump hacker metdual scorp.
2e game weer een superjump hacker na 4 keer had ik eindelijk een game zonder hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Anoniem: 240934 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:09:
[...]

Sorry maar dan ben jij scheel. :')
Man ik ging in een game:
Hoppa jump hacker metdual scorp.
2e game weer een superjump hacker na 4 keer had ik eindelijk een game zonder hacker.
Neuh, ik weet _te_ goed waar ik op moet letten.

Ik denk gewoon dat ik tot nu toe wat betere rooms uitkies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Speelt iemand dit nog? zijn er nog steeds zoveel hackers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Sinds ik thuis bijna alleen nog maar Apple heb, niet meer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:11
Zijn er nog mensen die deze game spelen? vroeger namelijk heel veel gespeeld, was er nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
Ik ga binnenkort weer eens beginnen. wie doet er mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
We zouden zelfs een Tweakers clan kunnen maken, kunnen we tegen de Nederlandse clan "Dumpert" strijden.

heb het laatst weer gespeeld en kwam erachter dat ik nog steeds even pro ben als vroeger, het is zelfs nog makkelijker. dus als mensen mee willen doen met het opbouwen van een nieuwe clan, laat het weten :D
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste