Hoofdcategorieën
Topicacties

Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Brabolander

Welkom nieuwe leden!

zo te zien goede vooruitgang dat we bij DPC gekomen. is volgens lang geleden dat wij in een paar dagen tijd zoveel users erbij hebben gekregen :)

quote:
Monsie schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:28:
Het is net of LL nu ook een megapulse aan het voorbereiden is....

kan..
maar ze zijn ook een user kwijt, en als die veel keys heeft meegenomen is het best mogelijk dat dit gewoon een slechte output is voor hun.

Gekkenhuis wijzigde dit bericht 01-12-2005 10:30 (50%)

Reg. datum: 01 februari 2000

Ik zie dit in de eerste post: 10 februari 2005: sluitmessage dat de WhatPulse topics voortaan gaan staan in Software Algemeen i.p.v. Internet & Telefonie.

Suggestie: markering toevoegen voor overgang naar huidige subforum.

Bdw. deze post telt mee voor GoT/DPC. }:O :)

D2DM wijzigde dit bericht 01-12-2005 15:17 (5%)

C!!!1400, BH6.
DPC: Df,Tsc,Fad, R@h.. + rc5-72 . . . Someone set up us the cow.

Reg. datum: 25 april 2005

welkom nieuwe leden, goed om te zien dat dit team flink wat nieuwe leden krijgt, en dat we luelinks nou hopelijk eindelijk eens een portie kontwhoop geven zodat ze van die eerste plaats af komen. Helaas de laatste dagen minder getypt dan gehoopt, dus ik denk dat ik bij de megapulse zo rond de 1 miljoen keys in totaal zal blijven steken :(

Shingaling?
Reg. datum: 31 januari 2002

ik heb net 113000 15000 keys gepulsed ofzo..
d8 ik.. maar weet niet meer cker :P

haal de 1 mil toch niet voor 5 december :)
zoveel type ik ook weer niet :D

Tuumke wijzigde dit bericht 01-12-2005 12:26 (5%)

CiPHER

Wie hat het over typen? Gewoon ogen dicht en rammen! :P
tijdens het elzen van de topics kun je ook gewoon wllekeurig wat toetsjes indrukken ;)
Kutkip!
Reg. datum: 07 september 2003

quote:
frickY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:37:
Heeft toch echt iets te maken met het moment waarop de XML's worden geript, en de stats worden gepost :) Goed dat jullie er bij staan, kunnen we een beetje in de gaten houden of jullie wel doortypen :+

Nou, vreemd dan.. want ik heb 'n klein pulsje gedaan twee dagen geleden en volgens mij ook die dag me toegevoegd aan team GoT.. En toch sta ik hier nog steeds niet tussen als nieuw lid.. Maakt niet uit, 't komt vast wel goed.

Kun je hier trouwens van team veranderen en dan al je punten meenemen..? Niet dat ik 't van plan ben, maar ff ter info... :)

membertje van tiem switsj
All my crazy pictures @ chickn.tk

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
chickn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:02:
[...]

Nou, vreemd dan.. want ik heb 'n klein pulsje gedaan twee dagen geleden en volgens mij ook die dag me toegevoegd aan team GoT.. En toch sta ik hier nog steeds niet tussen als nieuw lid.. Maakt niet uit, 't komt vast wel goed.

Kun je hier trouwens van team veranderen en dan al je punten meenemen..? Niet dat ik 't van plan ben, maar ff ter info... :)
Ja dat kan.

ja dat kan

damn, eerst topics in tablad knikkeren en dan pas gaan lezen zorgt voor te laat posten :P

Jacub86 wijzigde dit bericht 01-12-2005 14:16 (83%)

Hmmm ik zit hier misschien met een behoorlijk anale situatie...Een computer die niet meer fatsoenlijk werkt(lees: waarbij ik niet meer in windows kan komen). Met daarop heel leuk ergens rond de 500k keys :s Ik hoop dat ik er nog wat leven in kan krijgen, mocht dat lukken dan vrees ik dat ik voor de megapulse zal moeten pulsen, want die computer is zo ook compleet nutteloos :s

CiPHER

Een kleine privé-megapuls is toch ook leuk? }:O
Ik knikker er vanmiddag ook weer ~250k uit
o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Het is niet erg ofzo.. maar als je dan toch nog een leuk effect wilt hebben op de MP moet je gewoon even uit het team stappen en op 5 dec. weer joinen...

* The_Zeroorez heeft nu 666k, mijn keys worden dus meer dan verdubbeld :*)

qed

And the cow said: Helloooooow?

Goed, ook ik heb me maar geregistreerd... zz kijken wat mijn stats worden :)

Gelukkig mag ik regelmatig lange teksten e.d. tikken én kan ik al mijn werkstations onder mijn account plaatsen, dus wellicht komt het dan toch wel goed met me ;)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

quote:
The_Zeroorez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:14:
Het is niet erg ofzo.. maar als je dan toch nog een leuk effect wilt hebben op de MP moet je gewoon even uit het team stappen en op 5 dec. weer joinen...

* The_Zeroorez heeft nu 666k, mijn keys worden dus meer dan verdubbeld :*)
hmm ja dat zie ik maandag dan wel weer :P En mijn plan was ook m'n key aantal te vertweevoudigen, maar of dat nog haalbaar is weet ik niet, ik ga er wel van uit, want 1 miljoen in totaal pulsen zou toch net wat stoerder staan :D. En dat zou misschien net genoeg moeten zijn om m'n van te voren gestelde doel te halen...de top 500 :)

Wacht even... 1 miljoen pulsen = 1 miljoen keystrokes toch? Dát is toch niet héél moeilijk? Of vergis ik mij?

quote:
_Gekkie_ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:44:
Wacht even... 1 miljoen pulsen = 1 miljoen keystrokes toch? Dát is toch niet héél moeilijk? Of vergis ik mij?

Ja dat lijkt mij ook. Ik had dit programma eerder moeten aanzetten. In mijnhoogtijdagen als spamer op IRC kwam ik aan 10.000 woorden per dag. En dan tussentijds nog de vele fora vullen met nuttige danwel nutteloze Informatie.
He loont trouwens ook de moeite om af en toe even te controleren of je niet te veel letters neerzet. Backspace telt ook mee. Hehe

TeamBVD

ik heb ook nooit gezegd dat dat heel moeilijk moet zijn :P Ik heb sinds m'n laatste pulse op 13 november nou zo'n 800k klaar staan, dus het is inderdaad ook goed te doen.

ooooow, dan komt het wel goed met mn stats... ik was al bang dat ik heul veul dingen moest uithalen om iets goeds met de statistieken te doen :D

Prima prima, dan komt het wel goed!

Team #GEIL rammer
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
Jacub86 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:05:
Hmmm ik zit hier misschien met een behoorlijk anale situatie...Een computer die niet meer fatsoenlijk werkt(lees: waarbij ik niet meer in windows kan komen). Met daarop heel leuk ergens rond de 500k keys :s Ik hoop dat ik er nog wat leven in kan krijgen, mocht dat lukken dan vrees ik dat ik voor de megapulse zal moeten pulsen, want die computer is zo ook compleet nutteloos :s

Probeer ERD Commander 'ns, daarmee kan je alsnog bij je hd komen en zo nodig nog systeemherstel doen. Zodoende kan je je .bin backuppen (of alsnog proberen te pulsen)

Speel nu best wel veel CoD2, staande voor 50k keys per dag :P
Dus moet tussen nu en maandag toch wel 200k erbij kunnen sparen

Ik ben nou in m'n windows gekomen via veilige modus, ga morgenavond formateren als ik thuiskom, dus of dalijk nog ff pulsen, of morgen, eerst ff m'n belangrijke data backuppen :P wil ik namelijk ook nog wel eens vergeten

-= BF2 & UT2004 Player =-
Reg. datum: 29 september 2005

Heb nu 550.000 keys, tegen de MP zal ik wel rond de 600.000 hebben. Een mooie pulse dus zeg ik het zo, meer dan de verwachte 300.000. >:)
Ik heb denk ik zo'n 400k voor de MP. Ook meer dan ik verwacht had.

GoT F1 manager: http://www.gpupdatemanager.net/nl/subleague.php?subleagueID=197

/offtopic: Xanadox de link naar dit topic in je sig werkt niet...

CiPHER

en ikke zeg het lekker niet, het valt toch in het niets bij wat Bobje pulst :D
You cán Touch it!
Reg. datum: 03 december 2004

Mijn bijdrage zal 1.234.567 bedragen :) Ik kan eventueel ook nog ongeveer 50k meer doen, maar dat heeft weinig toevoeging en vind dit wel een leuke pulse :+

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan

quote:
frickY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:06:
en ikke zeg het lekker niet, het valt toch in het niets bij wat Bobje pulst :D
alle kleine beetjes bij elkaar wordt 1 groot stuk

GoT F1 manager: http://www.gpupdatemanager.net/nl/subleague.php?subleagueID=197

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: