Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 01 februari 2000
Suggestie: markering toevoegen voor overgang naar huidige subforum.
Bdw. deze post telt mee voor GoT/DPC.
D2DM wijzigde dit bericht 01-12-2005 15:17 (5%)
C!!!1400, BH6.
DPC: Df,Tsc,Fad, R@h.. + rc5-72 . . . Someone set up us the cow.
d8 ik.. maar weet niet meer cker
haal de 1 mil toch niet voor 5 december
zoveel type ik ook weer niet
Tuumke wijzigde dit bericht 01-12-2005 12:26 (5%)
tijdens het elzen van de topics kun je ook gewoon wllekeurig wat toetsjes indrukken
quote:frickY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:37:
Heeft toch echt iets te maken met het moment waarop de XML's worden geript, en de stats worden gepostGoed dat jullie er bij staan, kunnen we een beetje in de gaten houden of jullie wel doortypen
Nou, vreemd dan.. want ik heb 'n klein pulsje gedaan twee dagen geleden en volgens mij ook die dag me toegevoegd aan team GoT.. En toch sta ik hier nog steeds niet tussen als nieuw lid.. Maakt niet uit, 't komt vast wel goed.
Kun je hier trouwens van team veranderen en dan al je punten meenemen..? Niet dat ik 't van plan ben, maar ff ter info...
membertje van tiem switsj
All my crazy pictures @ chickn.tk
Ja dat kan.quote:chickn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:02:
[...]
Nou, vreemd dan.. want ik heb 'n klein pulsje gedaan twee dagen geleden en volgens mij ook die dag me toegevoegd aan team GoT.. En toch sta ik hier nog steeds niet tussen als nieuw lid.. Maakt niet uit, 't komt vast wel goed.
Kun je hier trouwens van team veranderen en dan al je punten meenemen..? Niet dat ik 't van plan ben, maar ff ter info...
damn, eerst topics in tablad knikkeren en dan pas gaan lezen zorgt voor te laat posten
Jacub86 wijzigde dit bericht 01-12-2005 14:16 (83%)
Ik knikker er vanmiddag ook weer ~250k uit
* The_Zeroorez heeft nu 666k, mijn keys worden dus meer dan verdubbeld
qed
Gelukkig mag ik regelmatig lange teksten e.d. tikken én kan ik al mijn werkstations onder mijn account plaatsen, dus wellicht komt het dan toch wel goed met me
Gekkie is a proud member of TheBenny!
hmm ja dat zie ik maandag dan wel weerquote:The_Zeroorez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:14:
Het is niet erg ofzo.. maar als je dan toch nog een leuk effect wilt hebben op de MP moet je gewoon even uit het team stappen en op 5 dec. weer joinen...
* The_Zeroorez heeft nu 666k, mijn keys worden dus meer dan verdubbeld
quote:_Gekkie_ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:44:
Wacht even... 1 miljoen pulsen = 1 miljoen keystrokes toch? Dát is toch niet héél moeilijk? Of vergis ik mij?
Ja dat lijkt mij ook. Ik had dit programma eerder moeten aanzetten. In mijnhoogtijdagen als spamer op IRC kwam ik aan 10.000 woorden per dag. En dan tussentijds nog de vele fora vullen met nuttige danwel nutteloze Informatie.
He loont trouwens ook de moeite om af en toe even te controleren of je niet te veel letters neerzet. Backspace telt ook mee. Hehe
TeamBVD
Prima prima, dan komt het wel goed!
quote:Jacub86 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:05:
Hmmm ik zit hier misschien met een behoorlijk anale situatie...Een computer die niet meer fatsoenlijk werkt(lees: waarbij ik niet meer in windows kan komen). Met daarop heel leuk ergens rond de 500k keysIk hoop dat ik er nog wat leven in kan krijgen, mocht dat lukken dan vrees ik dat ik voor de megapulse zal moeten pulsen, want die computer is zo ook compleet nutteloos
Probeer ERD Commander 'ns, daarmee kan je alsnog bij je hd komen en zo nodig nog systeemherstel doen. Zodoende kan je je .bin backuppen (of alsnog proberen te pulsen)
Speel nu best wel veel CoD2, staande voor 50k keys per dag
Dus moet tussen nu en maandag toch wel 200k erbij kunnen sparen
GoT F1 manager: http://www.gpupdatemanager.net/nl/subleague.php?subleagueID=197
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
alle kleine beetjes bij elkaar wordt 1 groot stukquote:frickY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:06:
en ikke zeg het lekker niet, het valt toch in het niets bij wat Bobje pulst
GoT F1 manager: http://www.gpupdatemanager.net/nl/subleague.php?subleagueID=197
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.