Voelt nog niet echt anders hoor
Laten we maar lekker gaan pulsen, en we zien wel hoe alles zich ontwikkelt.
Hmmz, hier komt dus m'n sig
*** We want YOU for GoT Whatpulse team ! ***
GoT Index » Dutch Power Cows » Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Hmmz, hier komt dus m'n sig
*** We want YOU for GoT Whatpulse team ! ***
If idiots could fly, IRC would be an airport.
www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD
quote:Pim. schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:02:
[...]
DPC is begonnen als onderdeel van GoT met één project, daarna is DPC in de loop van de jaren uitgegroeit tot een redelijk (sub) community en is groter geworden als GoT alleen. Wel willen we de link T.net <--> DPC blijven houden en dus blijven we op GoT.
Wat betreft de naam, mijn voorkeur zal bekend zijn maar daar ga ik me niet mee bemoeien
Klinkt dan wel als een goed plan, maar eerst eens kijken wat de toekomst ons brengt.quote:-Baco- schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:03:
Als er massaal DPC ers bijkomen dan is een naam als GoT - DCP nog mogelijk in mijn optiek. Maar zolang wij alleen in dat forum rondhangen dan lijkt het me niet echt nodig.
qed
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Houd je ook van een alcoholische versnapering? Join dan Los Alcoholicos op 1 van de volgende projecten
SoB #2 - TSC #5 - D2OL #4 - R@H #4 - LC #4 - WCG #7 - OGR25 #12 - F@H #12 - CP #17 - DPAD #53
quote:Fritzz schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:08:
Krijgen we hier nou ook week stats van?
Toch maar eens m'n clan aanmelden
Ik hoop voor je dat je nog wat keys in de ijskast hebt liggenquote:
Eigen brouwsel: animated gif met php: phpanigif | WhatPulse! | DeApen -> F@H
GoT F1 manager: http://www.gpupdatemanager.net/nl/subleague.php?subleagueID=197
Ja, als je weinig tijd hebt gewoon in de avond, zou goed moeten zijn lijkt me..quote:Traguardo schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:39:
Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk gaan pulsen voor de MP?
Nadat de stats van 4 december gepost zijn?
qed
quote:Traguardo schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:39:
Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk gaan pulsen voor de MP?
Nadat de stats van 4 december gepost zijn?
CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt
Rob.. wijzigde dit bericht 28-11-2005 18:54 (26%)
..
Bizar_TNT @ TSC nr 11
Welkom! Je bent al bekend met het fenomeen LuecheatsLinks, merk ik?quote:heghost schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:31:
welkom in /5.
ben ook gelijk maar lid geworden.
en dus gaan we lekker verhaaltjes typen voor de stats natuurlijk.
want daar gaat het om, en natuurlijk die irritante LL lui te verslaan. Maar als ik het goed begrepen heb gebeurt dat dus op 05-12.
ps, gelukkig gebruik ik de backspace veel dus dit verhaaltje levert meer op dan lijkt
..
Bizar_TNT @ TSC nr 11
De focus ligt bij ons dan ook niet zozeer op een prettig inleidend verhaaltje bij de stats, maar eerder de discussies omtrent deze stats.quote:CyberThijs schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:30:
Tjah, het valt toch sterk te betwijfelen of er hier veel verhaaltjes voor de posts geschreven gaan worden.. De "Wat opvalt:"-rubriek dient hier tot nu toe voor en deze wordt niet zo erg veel gebruikt heb 'k de indruk..
..
Maar dat wil niet zeggen dat niemand graag zo'n verhaaltje bij de WP stats zou willen.quote:ex schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:52:
[...]
De focus ligt bij ons dan ook niet zozeer op een prettig inleidend verhaaltje bij de stats, maar eerder de discussies omtrent deze stats.
Eigen brouwsel: animated gif met php: phpanigif | WhatPulse! | DeApen -> F@H
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Dutch Power Cows » Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona