Gathering of Tweakers

Quicksearch
Nou daar zitten we dan, hier in /5.
Voelt nog niet echt anders hoor :)
Laten we maar lekker gaan pulsen, en we zien wel hoe alles zich ontwikkelt.

Hmmz, hier komt dus m'n sig
*** We want YOU for GoT Whatpulse team ! ***

Waazzaa!?
Reg. datum: 25 februari 2001

Ik heb me ook eens geregistreerd en ga ook maar eens mee doen. Weet niet of het nog veel helpt :)

If idiots could fly, IRC would be an airport.

Woei ik sta nu ook in de stats :) Zien of we wat hoog kunnen komen :)
* iisschots vind het wel wat hier in /5 :)

www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD

Ooit was ik XiN...
Reg. datum: 09 februari 2003

quote:
Pim. schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:02:
[...]

DPC is begonnen als onderdeel van GoT met één project, daarna is DPC in de loop van de jaren uitgegroeit tot een redelijk (sub) community en is groter geworden als GoT alleen. Wel willen we de link T.net <--> DPC blijven houden en dus blijven we op GoT.

Wat betreft de naam, mijn voorkeur zal bekend zijn maar daar ga ik me niet mee bemoeien }:O
quote:
-Baco- schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:03:
Als er massaal DPC ers bijkomen dan is een naam als GoT - DCP nog mogelijk in mijn optiek. Maar zolang wij alleen in dat forum rondhangen dan lijkt het me niet echt nodig.
Klinkt dan wel als een goed plan, maar eerst eens kijken wat de toekomst ons brengt.
hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Hallo /5.
Had het net ook nog niet door dat ie verplaatst is. Moge er nog veel DPC mee gaan joinen. Dit heeft toch niet veel invloed op het grazen dus kunnen alle tikken mooi mmeegenomen worden.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

10100111001

Ik zat al te zoeken in SA...

Wat betreft de eventuele naamswijziging: Ik heb er geen problemen mee als het GoT + DPC o.i.d. wordt, we zitten immers hier nu en hopen op veel DPC-ers.

Nu is het alleen nog maar wachten op een FP artikel en de release van 1.5 :)

qed

Krijgen we hier nou ook week stats van? :9~
Toch maar eens m'n clan aanmelden :D

We're d00d: DUK RC5-72 #???, OGR-25 #18, Ubero #??

eerst pissen, dan stats!

Woei, een warm welkom voor WhatPulse :)

Nu hoef ik niet meer te zoeken naar mijn Pulse-stats. Alles staat netjes in /5 bij elkaar.

Ik denk dat er al heel veel DPC-ers meedoen bij WhatPulse. Het gros misschien onherkenbaar maar ze zijn er wel. DPC-ers doen immers aan bijna alles mee wat cijfertjes oplevert :P

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Zo stoned als een garnaal...

Hallo allemaal, _/-\o_ Ik zie net dat dit topic verplaatst is, ik hoop dat er veel mensen zullen joinen want het aantal leden stijgt toch wel lekker zo. O ja ik zit nu al op de 1.2 miljoen keys voor de megapulse.
Ik dacht dat er vroeger een DPC team was en een GoT team?! Het GoT team heeft toch niets met DPC te maken?

Houd je ook van een alcoholische versnapering? Join dan Los Alcoholicos op 1 van de volgende projecten
SoB #2 - TSC #5 - D2OL #4 - R@H #4 - LC #4 - WCG #7 - OGR25 #12 - F@H #12 - CP #17 - DPAD #53

Ooit was ik XiN...
Reg. datum: 09 februari 2003

quote:
Fritzz schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:08:
Krijgen we hier nou ook week stats van? :9~
Toch maar eens m'n clan aanmelden :D

Ik had begrepen dat het idee ging over weektopics, met daarin(zoals gebruikelijk) dagstats

Maar ik had ook begrepen dat ze het geleidelijk in gingen voeren, dus zolang we nog niks te horen krijgen denk ik dat we nog eventjes gewoon door kunnen gaan...

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Lekker actief topic is dit nu ineens :P Ik zie een naamswijziging wel zitten trouwens.

quote:
Ik hoop voor je dat je nog wat keys in de ijskast hebt liggen &gt;:)

Eigen brouwsel: animated gif met php: phpanigif | WhatPulse! | DeApen -> F@H

Vanaf wanneer kunnen we nu eigenlijk gaan pulsen voor de MP?

Nadat de stats van 4 december gepost zijn?

GoT F1 manager: http://www.gpupdatemanager.net/nl/subleague.php?subleagueID=197

10100111001

quote:
Traguardo schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:39:

Ja, als je weinig tijd hebt gewoon in de avond, zou goed moeten zijn lijkt me..

qed

quote:
Traguardo schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:39:

Ok, ff duidelijkheid.
We doen het voor de stats van 5 december (miss in de avond posten :? :P ) en dus moeten de mensen die mee willen doen pulsen nadat de stats van 4 december zijn gepost. B)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

Vandaag mijn laatste pulse voor een lange tijd gedaan.
Ik zit vanaf heden weer fulltime onder Ubuntu te werken, dus geen WP client voor mij, helaas.
(Misschien een sporadische pulse van een paar k van een andere pc, maar dat is dan ook alles, helaas.)

Rob.. wijzigde dit bericht 28-11-2005 18:54 (26%)

..

Proud Bizar_TNT founder

welkom in /5.
ben ook gelijk maar lid geworden.
en dus gaan we lekker verhaaltjes typen voor de stats natuurlijk.
want daar gaat het om, en natuurlijk die irritante LL lui te verslaan. Maar als ik het goed begrepen heb gebeurt dat dus op 05-12.

ps, gelukkig gebruik ik de backspace veel dus dit verhaaltje levert meer op dan lijkt ;)

Bizar_TNT @ TSC nr 11

quote:
heghost schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:31:
welkom in /5.
ben ook gelijk maar lid geworden.
en dus gaan we lekker verhaaltjes typen voor de stats natuurlijk.
want daar gaat het om, en natuurlijk die irritante LL lui te verslaan. Maar als ik het goed begrepen heb gebeurt dat dus op 05-12.

ps, gelukkig gebruik ik de backspace veel dus dit verhaaltje levert meer op dan lijkt ;)
Welkom! Je bent al bekend met het fenomeen LuecheatsLinks, merk ik? :P

..

Hoop potentiele nieuwe leden hier. Misschien moet ik als tegenprestatie maar eens een }:O op mijn servertje laten grazen ;)
Proud Bizar_TNT founder

Dat zou zwaar gewaardeerd worden.
En de keuze is hier reuze.

Bizar_TNT @ TSC nr 11

Tjah, het valt toch sterk te betwijfelen of er hier veel verhaaltjes voor de posts geschreven gaan worden.. De "Wat opvalt:"-rubriek dient hier tot nu toe voor en deze wordt niet zo erg veel gebruikt heb 'k de indruk..

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Mwa, verhaaltjes schrijven voor keys is niet echt zinvol. Je kunt beter op je tobo gaan rammen tijdens het surfen oid. ( O-) )

quote:
CyberThijs schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:30:
Tjah, het valt toch sterk te betwijfelen of er hier veel verhaaltjes voor de posts geschreven gaan worden.. De "Wat opvalt:"-rubriek dient hier tot nu toe voor en deze wordt niet zo erg veel gebruikt heb 'k de indruk..
De focus ligt bij ons dan ook niet zozeer op een prettig inleidend verhaaltje bij de stats, maar eerder de discussies omtrent deze stats.

..

quote:
ex schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:52:
[...]
De focus ligt bij ons dan ook niet zozeer op een prettig inleidend verhaaltje bij de stats, maar eerder de discussies omtrent deze stats.
Maar dat wil niet zeggen dat niemand graag zo'n verhaaltje bij de WP stats zou willen.

Bijne elke ochtend maken de leuke DPC verhaaltjes mij wat vrolijk zo aan het begin van de dag :)
Mocht Mr. Bondt (of iemand anders) zin hebben om eens (of elke dag) een mooi verhaaltje erbij verzinnen, GRAAG! :D
(lijkt me alleen wel moeilijker hier dan bij andere projecten omdat je het hier over individuen hebt, en geen groepen met leuke namen als apen, konijnen of alcoholisten :P)

Trouwens erg leuk om te horen dat er ook project-ruil plaats vind hier :D

Eigen brouwsel: animated gif met php: phpanigif | WhatPulse! | DeApen -> F@H

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws