Reg. datum: 01 maart 2005
ff een vraagje over die jobs. als ik het goed begrijp moet een trader spullen inkopen in de ene stad en vervoeren naar een andere stad en daar met winst te verkopen. een thief kan traders overvallen en die spullen oprapen en verkopen in thief town ofzoiets. en een hunter moet weer die traders op hun weg beschermen tegen thiefs. Maar waarmee verdient een hunter dan geld mee?
Reg. datum: 03 oktober 2001
Reg. datum: 03 oktober 2001
damn net 500k aan skill reset betaald
ik kwam er8er dat ik te weinig SP's had omdat ik Weak guard of ice op lvl 9 had...en ik ben Fire/Glavie 
nergens mee
traders laten betalen voor protectie kan je doen...maar dat is niet officieel enzo...
Hunter kan geen geld verdienen met job.
quote:roltraptoerist schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:56:
ff een vraagje over die jobs. als ik het goed begrijp moet een trader spullen inkopen in de ene stad en vervoeren naar een andere stad en daar met winst te verkopen. een thief kan traders overvallen en die spullen oprapen en verkopen in thief town ofzoiets. en een hunter moet weer die traders op hun weg beschermen tegen thiefs. Maar waarmee verdient een hunter dan geld mee?
nergens mee
maar wel exp door thiefes te kille? of dat ook niet? anyway... waar zit die npc om je skill points te resetten?quote:Supreme schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:11:
nergens meetraders laten betalen voor protectie kan je doen...maar dat is niet officieel enzo...
roltraptoerist wijzigde dit bericht 16-12-2005 12:43 (9%)
Reg. datum: 24 januari 2004
Reg. datum: 24 januari 2004
Damn, ik ben nou al een hele dag bezig aan het verzamelen van die Operation Maps bij die bandits, maar ik krijg ze maar niet... 
Iemand een idee wat ik kan doen?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
kheb nog een klein maar zeer handig scriptje geschreven voor autohotkey
code:
gewoon ff in notepad steken en bewaren als een .ahk file
Omdat ik het beu was om als een gek 1 2 3 4 heb ik dit geschreven.
met dit scriptje hou je gewoon je <-toets ingedrukt en voert hij de 1234234234234 in een loop uit totdat je de toets loslaat. in het eerste vakje staat river force en in de andere staat de weapon toestanden. vanaf je de < loslaat stop autohotkey dan ook.
Je zal < mss moeten aanpassen naar een andere key. (naar iets wat je verder amper gebruikt met qwerty)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <:: Send, 1 sleep, 200 Send, 2 Sleep, 200 Send, 3 sleep, 200 Send, 4 Sleep, 200 Send, 2 sleep, 200 Send, 3 Sleep, 200 Send, 4 sleep, 200 Send, 2 Sleep, 200 Send, 3 sleep, 200 Send, 4 Sleep, 200 Send, 2 sleep, 200 Send, 3 Sleep, 200 Send, 4 sleep, 200 |
gewoon ff in notepad steken en bewaren als een .ahk file
Omdat ik het beu was om als een gek 1 2 3 4 heb ik dit geschreven.
met dit scriptje hou je gewoon je <-toets ingedrukt en voert hij de 1234234234234 in een loop uit totdat je de toets loslaat. in het eerste vakje staat river force en in de andere staat de weapon toestanden. vanaf je de < loslaat stop autohotkey dan ook.
Je zal < mss moeten aanpassen naar een andere key. (naar iets wat je verder amper gebruikt met qwerty)
deleenheir wijzigde dit bericht 16-12-2005 15:27 (7%)
"If it works, don't fix it"
Ik hoop dat je bandit archers aan het killen bent. De quest heeft mij heel veel uren gekost, want het is een K*T missie. Maar daarna is het stukken simpeler.quote:Scorperito schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:15:
Damn, ik ben nou al een hele dag bezig aan het verzamelen van die Operation Maps bij die bandits, maar ik krijg ze maar niet...
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Reg. datum: 25 mei 2005
Reg. datum: 25 mei 2005
quote:Aggressor schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:46:
De meeste tweakers/nederlanders zitten op server Aege ..
dus daar beginnen ik en een andere nler nu ook op
Is die andere nler je broertje ?
btw : Ben je gekapt met rose ?
Ik zal eens een modje gaan lastig vallen met de vraag of ik een nieuw topic kan openen.
ff een vraagje over een paar stats op items.
er zijn een paar stats waar ik niet van weet waar ze voor dienen.
-Phy. reinforce
-Mag. reinforce
-Phy. absorption
-Mag. absorption
-Parry Ratio
en verder heb ik nog een ring met Immortal (1Time/times)
kan iemand mij vertellen waar deze stats voor dienen?
Thanks,
er zijn een paar stats waar ik niet van weet waar ze voor dienen.
-Phy. reinforce
-Mag. reinforce
-Phy. absorption
-Mag. absorption
-Parry Ratio
en verder heb ik nog een ring met Immortal (1Time/times)
kan iemand mij vertellen waar deze stats voor dienen?
Thanks,
Geduld.. nieuwe topic is onderwegquote:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Dit topic is gesloten. ![]()