Reg. datum: 27 augustus 2005
Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb
Reg. datum: 10 oktober 2001
quote:stefandeman schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:36:
oke sorry het klonk inderdaad een beetje "kom op moet ik nou echt álles zelf doen!?" maar aangezien ik niet kan connecten op de server kan iemand tochwel wat vertellen over alle rassen zodat ik mijn eerste accountant niet gelijk verkracht.
Dus...
Tijd om een guild te joinen danquote:
Dat moet je zelf beslissen. Wij weten immers niet wat jij onder 'leuk' verstaat.quote:SlideR NL schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:56:
Is deze MMORPG leuk. Dan ga ik ook wel even downloaden
Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P
Ik ben benieuwd hoe dit spel is.
Voor het lijstje, Ik ben ingelogd onder de naam WillemG
btw. Kan CuteRukia in de guild blijven tot Clitoris lvl18 is, en dat ik dan haar plaats overneem?
Reg. datum: 02 november 2002
Ik heb trouwens een weapon elixer verkocht voor 125k, is dat een beetje goeie prijs?
Ben nu lvl 17
Op troy weet ik niet, maar op Aege kan je die kwijt voor 230k en ik hoorde dat je die op Xian voor rond de 400k kwijt kanquote:michaeltb schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:31:
zijn er al guild op troy?
Ik heb trouwens een weapon elixer verkocht voor 125k, is dat een beetje goeie prijs?
Ben nu lvl 17
Reg. datum: 05 augustus 2002
Maar als er een guild is op troy laat het ff weten alleen hunten is zo saai (gister wel paar uur in een party gezeten met een spanjaard die was gererolled wist erg veel van het spel dus da was wel handig)
IGN:Effectz
ZypherNL wijzigde dit bericht 11-12-2005 19:37 (4%)
The time has come
Eindelijk klaar met downloaden en installeren,...
klik op start, krijg een inlog scherm en daar staat al bij dat de drie servers overburned zijn. Ik probeer toch in te loggen, poef! weg is mijn programma ben weer op mijn bureaublad.
nog maar een keer proberen, krijg ik ineens een blauw scherm en start de computer opnieuw op.
nog een poging, geen inlog scherm meer maar direct een blauw scherm en windows start opnieuw op.
iemand die er iets op weet?
misschien wel handig te weten dat ik het op een laptop heb geinstalleerd.
Asus A2500H met 512Mb shared geheugen.
Als het overdag is in azië komt je er soms niet snel in, maar die bsod's zijn vreemd.. Heb je overal drivers voor geinstalled en heb je een beetje recente videokaart? (directx9)quote:OliverBB schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:40:
Das ook lekker!
Eindelijk klaar met downloaden en installeren,...
klik op start, krijg een inlog scherm en daar staat al bij dat de drie servers overburned zijn. Ik probeer toch in te loggen, poef! weg is mijn programma ben weer op mijn bureaublad.
nog maar een keer proberen, krijg ik ineens een blauw scherm en start de computer opnieuw op.
nog een poging, geen inlog scherm meer maar direct een blauw scherm en windows start opnieuw op.
iemand die er iets op weet?
misschien wel handig te weten dat ik het op een laptop heb geinstalleerd.
Asus A2500H met 512Mb shared geheugen.
Reg. datum: 12 december 2005
weet iemand waar dit aan kan liggen?
[IMG]http://i23.photobucket.com/albums/b356/Cisnux/labdacopy.jpg[/IMG]
quote:ZypherNL schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:37:
'K zoek ook een guild op troy gister begonnen ben lvl twaalf beetje bezig met questen en skillpoints farmen.
Maar als er een guild is op troy laat het ff weten alleen hunten is zo saai (gister wel paar uur in een party gezeten met een spanjaard die was gererolled wist erg veel van het spel dus da was wel handig)
IGN:Effectz
Er zijn meerdere spelers van GoT die op Troy zitten (als je er tenminste opkomt). Ik ben met twee characters begonnen waarvan ik mjin huidige toch het meest leuk vind (bow). Ik moet zeggen dat ik een lange tijd niet een spel heb gezien met zoveel quests die je per level kan doen.
Ondanks het commentaar dat het meer van hetzelfde is, zijn de rewards steeds anders. Ik moet zeggen dat het tot op heden een vermakelijk spelletje is, al ben ik benieuwd wat het nou in vredesnaam met de zijde-weg te maken heeft, maar volgens mij hebben meer spellen last dat het doel van het spel niet duidelijk is.
soms vraag ik me wel eens af of sommige spellen uberhaupt een doel hebben. Behalve dan het levelen. Rose: heeft geen doel, Lineage2: Antaharas verslaan misschien en zo kan is nog wel meer spellen bedenken. Iemand wel eens over nagedacht? Misschien nieuw topic
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
quote:cardinal808 schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:43:
[...]
Er zijn meerdere spelers van GoT die op Troy zitten (als je er tenminste opkomt). Ik ben met twee characters begonnen waarvan ik mjin huidige toch het meest leuk vind (bow). Ik moet zeggen dat ik een lange tijd niet een spel heb gezien met zoveel quests die je per level kan doen.
Ondanks het commentaar dat het meer van hetzelfde is, zijn de rewards steeds anders. Ik moet zeggen dat het tot op heden een vermakelijk spelletje is, al ben ik benieuwd wat het nou in vredesnaam met de zijde-weg te maken heeft, maar volgens mij hebben meer spellen last dat het doel van het spel niet duidelijk is.
offtopic:
soms vraag ik me wel eens af of sommige spellen uberhaupt een doel hebben. Behalve dan het levelen. Rose: heeft geen doel, Lineage2: Antaharas verslaan misschien en zo kan is nog wel meer spellen bedenken. Iemand wel eens over nagedacht? Misschien nieuw topic
De zijde route? De trade route van vroegah ken je nie?
Have a looksie: http://www.travelchinaguide.com/silkroad/
Gister lvl 20 geworden op Aege en gelijk maar mn Hunter & Trader pakkie gekocht. Vanavond ff kijken of ik met iemand mee kan lopen om het hunter vak te leren
BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3
quote:arnout109 schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:14:
hoe maak ik een party? het wil niet lukken
iemand aanklikken, P drukken en dan Invite
uiteraard moet die persoon de party request wel accepteren...
McKaamos wijzigde dit bericht 12-12-2005 19:18 (14%)
Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje
En ben weer terug, internet lag er dit weekend uit, net toen ik wilde gaan lvlen...GGGRR
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
Blijkbaar loop ik al 23 lvls lang een aantal skills mis
"If it works, don't fix it"
quote:Op troy weet ik niet, maar op Aege kan je die kwijt voor 230k en ik hoorde dat je die op Xian voor rond de 400k kwijt kan
Leuk, ik vond er gisteren 2
Maar misschien kan ik dus beter even wachten tot de prijzen wat stijgen op Troy, heb het geld toch niet nodig atm.
aapenootjes wijzigde dit bericht 13-12-2005 02:02 (26%)
dan krijg je er best veel voor... ik heb vandaag nog een protector elixer gekocht voor 30Kquote:cls schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:34:
[...]
Op troy weet ik niet, maar op Aege kan je die kwijt voor 230k en ik hoorde dat je die op Xian voor rond de 400k kwijt kan
Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje
Dit topic is gesloten. ![]()