Gathering of Tweakers

Quicksearch
Master of the Edit-button

quote:
junglebeast schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:01:
ja het geld komt ook bij mij nog inet echt binnen. Geloof wel dat met paarden iets kan doen alleen ben er nog niet achter hoe.

Zijn er beestjes die veel gold droppen? Want ik hoop toch echt dat ik wat ga verdienen tegen de 20 aan.

dat met paarden enzo kan je als je trader bent. moet je level20 of hoger voor zijn ;)
je moet dan uitkijken voor thiefs, en hunters huren om je te beschermen op de trip.

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

Reg. datum: 05 januari 2003

Zit alweer op 550K (na donatie van 600k aan mn guild voor lvl2) ... Wil misschien wel een 100K donate geven voor een beginnende guild :)

quote:
cls schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:26:
Zit alweer op 550K (na donatie van 600k aan mn guild voor lvl2) ... Wil misschien wel een 100K donate geven voor een beginnende guild :)
Hoe the fuck kom je aan zoveel geld, ik vind 1K al veel :/

quote:
FiXeR.nl schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:33:
[...]

Hoe the fuck kom je aan zoveel geld, ik vind 1K al veel :/
Zoiezo gewoon alles pakken wat monsters droppen, goud, zakjes met andere zooi, ALLES pakken :P

Weapon elixir gevonden! Die zijn 200k! That makes 750k total :D

ik pak ook alles op vanaf lvl 1 en zit nu op 116k.

Als er nou is iemand mijn oude weapons kocht schoot het misschien nog een beetje op...

BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3

Iemand nog een Spiritual Sharp Sword lvl21 zwaard nodig? Maar dan ook echt nodig want ik kan hem ook wel NPCen.. Je mag hem als je hem gaat gebruiken :p

hmm waar vind je die elixers dan?
ik heb er een, gekregen vanwege een quest... intensifying elixer... maar hoe gebruik je ze, en waar is het voor?

ik geloof dat je met de optie "alchemy" iets kan doen ermee, maar heb het geprobeerd op mijn zwaard en mijn schild, maar geen van beide lukte het mee...

trouwens, wat houden de waardes van je wapen in?
mag en phys power snap ik nog wel, maar wat is de critical waarde voor iets?

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....

/63 Roeleert!!!

Die elixer kunnen voor je wapens zijn, je armor/protector en volgens mij voor nog iets. Geven ze ook wel duidelijk aan.

In het alchemy scherm doe je in het linker vakje het item dat je wilt verbeteren (mag niet in gebruik zijn!) en rechts van dat item doe je een elixer en gelukspoeder (koop je bij accessoires shop volgens mij).

Dit staat ook allemaal netjes in de help van het spel zelf beschreven. (system knop rechtsonder of esc toets > help)

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

quote:
NitroX infinity schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:54:
Die elixer kunnen voor je wapens zijn, je armor/protector en volgens mij voor nog iets. Geven ze ook wel duidelijk aan.

In het alchemy scherm doe je in het linker vakje het item dat je wilt verbeteren (mag niet in gebruik zijn!) en rechts van dat item doe je een elixer en gelukspoeder (koop je bij accessoires shop volgens mij).

Dit staat ook allemaal netjes in de help van het spel zelf beschreven. (system knop rechtsonder of esc toets > help)

tis me ondertussen gelukt, op een ring.
maar waar koop je elixers eigenlijk? de lucky powders heb ik wel...

Reg. datum: 24 oktober 2002

Ook maar even geinstalleerd, ziet er goed uit btw.. lijkt trouwens redelijk op MUonline..

/63 Roeleert!!!

quote:
McKaamos schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:03:
[...]
tis me ondertussen gelukt, op een ring.
maar waar koop je elixers eigenlijk? de lucky powders heb ik wel...

Elixers (net als helmen en mutsen overigens) worden alleen door monsters gedropt.
Enige manier waarop je zou kunnen kopen is van een andere speler :)

Uhm , Silk lijkt totaal niet op MU |:(

the heavens shall tremble.

quote:
Napstar schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:00:
Uhm , Silk lijkt totaal niet op MU |:(
Ik wilde net zeggen. Voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik MU gespeeld heb (2 jaar oid) en toen liep het nog zo stroef als stront door een trechter. De view was meer zoals bij diablo en na een ur vondik het al saai.

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

Ik raak er nu al op uitgekeken, ik heb steeds het gevoel dat ik foute keuzes maak in mijn build en die quests worden steeds erger, "verzamel 20 dingen" , "verzamel 60 dingen", "verzamel 100 dingen".. What's next? [bijdehand]140[/bijdehand] Ook vind ik het NERGENS op slaan dat je skillpts kunt "farmen", te groot voordeel voor ziekelingen. Tja.. ik weet niet wat ik nu zal doen..Verder trainen of een nieuwe account maken en vanaf lvl0 farmen? En als ik (weer) opnieuw begin, wat moet ik dan maken, en wat doe ik met mijn oude account.
Add to that dat ik ook nog eens misselijk ben en me genaaid voel (privé gedoe enzo..)>.<

*sad*

hier staat iets

Ik hou me niet zo aan builds, maakt je char zo hetzelfde als andere...

En ja kan me wel voorstellen na tig keer een quest met verzamel zoveel van dit het een beetje saai begint te worden.

En hoeveel poppetjes heb je dan op je account? Zit je dan al vol?

junglebeast wijzigde dit bericht 09-12-2005 23:08 (16%)

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Maareh, hoe farm je nu eigenlijk skills dan? :P

Ow laat maar, weet het al, dat word dus een probleem aangezien ik tot nu toe mijn mastery's op het zelfde lvl als mijn character hield (bijna 19).

aapenootjes wijzigde dit bericht 10-12-2005 00:19 (63%)

quote:
aapenootjes schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:16:
maareh, hoe farm je nu eigenlijk skills dan? :P
Dat is alleen weggelegd aan mensen die wel willen zoeken en lezen :Y) nofi

edit: jup, dat had ik dus ook al op de aega server, waar ik op lvl 13 zat en al nauwelijks meer vooruit kwam... ach ja, heb eigenlijk ook veel belangrijkere dingen te doen dan spellen spelen, maarja... :)

scorpie wijzigde dit bericht 10-12-2005 00:23 (33%)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

/63 Roeleert!!!

Als het je gaat vervelen moet je andere dingen doen. Je hoeft een quest niet meteen af te maken, je kunt er wel weken over doen :) Ga eens de boel verkennen, help anderen, jat van anderen, ga spullen inkopen en even verderop duurder verkopen, zet de computer uit, ga uit je neus eten, steek je huis in de fik, nou jah, je begrijpt me wel ;) :P

hier staat iets

Trouwens kom er net achter dat er nog een nederlandse guild is. Immortal, is van techzine.nl.
Heb ze alleen nog niet ingame gezien.

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Aege down :( wtf.

Alundra wijzigde dit bericht 10-12-2005 17:52 (36%)

Kan iemand uitleggen hoe je nou een goede character kan builden? Mijn koreaans is vrij roestig en dat engels van die gasten in de startpost (die guides) zijn ook vrij wazig. Ik ben nu een lvl 8 character, heb 130 Skill Points, en heb ook nog die 8x3 andere points (die je over je physics of magic kunt verdelen).

Het enige wat ik begreep uit die guides is dat je je mastery level van je sword / bow / spear sowieso 5 levels onder je eigen level moet houden zodat je dan Skill Points kan harvesten ipv experience points (dus je levelt wel minder snel, maar dat kun je weer compenseren met quests).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

Reg. datum: 24 oktober 2002

quote:
Mythrill schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:27:
[...]

Ik wilde net zeggen. Voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik MU gespeeld heb (2 jaar oid) en toen liep het nog zo stroef als stront door een trechter. De view was meer zoals bij diablo en na een ur vondik het al saai.
Na 1 minuut spelen leek het best op MU.. Nu is dat idd wat minder :)

Zit hier trouwens DrDieHardNL ?

MacBook Pro!

ik ben het spel nu aan het downloaden maar kan een fan die niets te doen heeft niet even vertellen hoe het gaat want ik heb die sits doorgekeken en me ook al aangemeld maar ik snap er eerlijk gezegd niets van 8)7

uit welke rassen kan je bijvoorbeeld kiezen, heb ik nou goed gelezen dat je ook dingen kan bouwen en dat het zich afspeelt in het (verre) oosten? En is het spel koreaans?

Misschien word het eens tijd dat een slimmerik hier zelf een guide in het nederlands schrijft.

stefandeman wijzigde dit bericht 11-12-2005 15:31 (15%)

Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws