Gathering of Tweakers

Quicksearch
the heavens shall tremble.

quote:
NitroX infinity schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:42:
Die monsters die kun je al op level 1 vinden ;)
Zitten ook helemaal achterin in die tombe met stone ghosts ten noord-oosten van Jangan. Ik heb ze op level 15 een keer proberen aan te vallen; zéér slecht idee :P
Bij de tomb lopen er idd 2 (misschien wel meer). Maar geen Giant volgens mij.

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

lvl28 kan je ze verw8en :)

en het is idd die van de chin tomb...alleen dan een giant :)
de normale kan je aanvallen als je lvl 24 bent en een zooi pots bij je hebt :)

Supreme wijzigde dit bericht 08-12-2005 12:30 (31%)

Wat is een beetje leuke build voor archer?
full str en ? fire of cold?

en weet iemand nog een build voor blade

-edit-

ik en iemand anders beginnen nu op Aege

Agressor wijzigde dit bericht 08-12-2005 15:46 (19%)

te huur ....

hier staat iets

Kunnen we de lijst nog eens aanvullen? En deze in het begin zetten ofzo, mischien nieuwe thread starten? Deel 2?

Hakker
Aege

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Ik zit nu in level 3, maar ik heb tot nu toch alleen maar van die wezels enzo neergehakt.. ik snap nog niet echt missies, waar en wat... is er niet een duidelijke nederlandse beginners TUT?

Ik vind het wel jammer dat ik al m'n punten verkeerd heb ingedeeld... opnieuw beginnen zie ik niet echt zitten, en herverdelen kan pas heeeeeeeel laat in het spel...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

hier staat iets

Ik hoor net dat je niet oneindig mensen in een guild kan plaatsen. Dus laten we kijken of we met de nieuwe mensen op Aege een guild kunnen starten. Moet geloof ik lvl 20 zijn en 500,000 gold hebben.
Zal dus wel even duren. Add me op je friends list als ik online ben.

Hakker
Aege

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Er zijn nog 4 plaatsen over in Reborn . Liefst zien we 18 + members . Voldoe je aan de eisen , post ff je ign . ;)

Reg. datum: 16 november 2002

wil misschien wel joinen, ben lvl 19 heuksal. ign Tiax
zijn er nog andere eisen waaraan je moet voldoen of regels?

waar is die tiger girl nou ergens precies?

Een Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier :D

Argh, zit bijna in level 5, maar hoe kun je snel levels verhogen..? want alleen vechten,, en waar kan ik questen? Chinese tut heb ik al gedaan

/63 Roeleert!!!

Ga gewoon bij alle NPC's langs. Dan vind je vanzelf welke je een quest aanbiedt.

Overigens krijg je aan het begin van een level een berichtje (icoon rechts, onder de map) waarin de beschikbare quests staan, inclusief bij welke NPC je moet wezen.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
NitroX infinity schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:37:
Ga gewoon bij alle NPC's langs. Dan vind je vanzelf welke je een quest aanbiedt.

Overigens krijg je aan het begin van een level een berichtje (icoon rechts, onder de map) waarin de beschikbare quests staan, inclusief bij welke NPC je moet wezen.
Let wel op dat dat lang niet alle quests zijn die je kan doen!

Reg. datum: 29 november 2000

Hier heeft een iemand de eerste quests neergezet. Als je deze quest in deze volgorde doet dan moet het lukken.
TheFrozen in "[MMORPG] Silkroadonline (gratis)"

:: Silvermoon : Euthalia - 70 Dwarf Priest | Lalitta - 70 Draenei Mage | Phoibe - 70 Night Elf Hunter ::

Nog een plekje in reborn vrij?
Lvl 18 Sword, ign TheMaitreya

hier staat iets

Voor diegene die geen plek konden vinden in Dutchelites of Reborn. Er is een 3de guild in de maak. Alleen wanneer weten we nog niet. We hebben ongeveer 5-6 players al. Dus bij 10 zou het 50k de man zijn. Ben zelf flink aan het lvlen en hoop ergens in het weekend tegen de 20 aan te zitten.

Ik hoor het wel. ign Hakker, server Aege.

lvl 21, Aege, Madz0r, Spear ^^
msg me maar indien intresse :P speel meestal s'avonds :P

Een Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier :D

Jammer dat ik een andere server heb gejoined (troy) maar op zich vind ik dat ook niet erg aangezien bijna iedereen nog noob is daar nu :P

Ik ben wel al een vriend van me uit lineage 2 tegengekomen waarmee ik ooit in een clan heb gezeten. Hoezo is de wereld toch klein :Y)

Het gaat op zich best redelijk (lvl 17, sinds zondag bezig), heb alleen een ontiegelijke blunder gemaakt toestraks. Ik had een hele mooie lvl 16 blade gekocht met een critical rate van 8, hij was op zich niet eens zoo duur.

Toen wou ik alleen mijn oude lvl 0 en 1 gear verwijderen, maar toen duwde ik per ongeluk op dat nieuwe zwaard. Gevolg was dat mijn mooie zwaard opgeraapt werd door een een bepaald achterbaks figuur. Ik vroeg hem om mijn zwaard terug te geven, pas na een paar keer herhadelijk vragen reageerde hij. Begint ie plotseling over totaal andere dingen, op een gegeven moment zegt hij wel dat hij mijn blade terug wilt geven als ik 6000 betaal. Hiermee ga ik akkoord.
Vervolgens heeft het me 10 minuten gekost om hem uit te horen waar hij is, kom ik eindelijk daar gaat ie dood (wie gaat er nu op lvl 1 stone lion's aanvallen). Weer terug naar het dorp, ben ik eindelijk bij hem en dan doet hij alsof hij geen flauw idee heeft over welke blade ik het heb :( .

Stomste was misschien nog dat hij mij hierna doodleuk vroeg of ik hem wou helpen lvl'en :X

Nouja ik ben er wel bovenop gekomen, ik zal het nu moeten doen met een zwaardje dat ook 8 critical heeft maar net iets minder dmg doet. Verder heb ik ook nog een heel leuk schild met een block rating van 17 :7
Master of the Edit-button

wat houd die critical waarde in eigenlijk?
is dat de kans dat je de maximum damagewaarde slaat die je kan doen ofzo?

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:27:
Argh, zit bijna in level 5, maar hoe kun je snel levels verhogen..? want alleen vechten,, en waar kan ik questen? Chinese tut heb ik al gedaan

http://www.silkroad-oasis.com/index.php?page=quests

Enjoy ;)
quote:
junglebeast schreef op donderdag 08 december 2005 17:33
Dus bij 10 zou het 50k de man zijn. Ben zelf flink aan het lvlen en hoop ergens in het weekend tegen de 20 aan te zitten.
poeh poeh 50k, das meer dan 50% van al mn cash. Wil ik er wel zeker van zijn dat dit nieuwe guild er niet mee kapt na een week.

xAndyx wijzigde dit bericht 09-12-2005 09:11 (35%)

BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3

the heavens shall tremble.

toen ik nog op Aege speelde was het gold event nog aan de gang, het geld kwam toen een stuk harder binnen lopen. Ik heb toen 100k aan een n00b gegeven (ik was lvl 12) en ben verhuist naar Troy en het geld komt hier echt een stuk minder snel binnen omdat het event afgelopen is. Nu heb ik nog niet eens de helft en gaat m'n geld er als een malle doorheen voor potions en af en toe horses en nieuwe gear/wapens (ik heb nu wel een vette lvl13 spear met een crit rate van 13 en ook een hoge magic dmg, just what the doctor ordered voor mijn hybrid build).

Mythrill wijzigde dit bericht 09-12-2005 09:28 (17%)

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

Wat voor armor type raden jullie een archer str / ice build aan?

Garment: 42 defense totaal (+20% walkspeed, -20% mp drain)
Protector: 46.6 defense totaal (+10% walkspeed, -10% mp drain)
Armor: 51.2 defense totaal (+0% walkspeed, -0% mp drain)

(defense waardes zijn van de 3e set)

BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3

hier staat iets

ja het geld komt ook bij mij nog inet echt binnen. Geloof wel dat met paarden iets kan doen alleen ben er nog niet achter hoe.

Zijn er beestjes die veel gold droppen? Want ik hoop toch echt dat ik wat ga verdienen tegen de 20 aan.

Bericht van guild Reborn:

Iedereen dat wil joinen moet NapstarNL contacten ingame

Op dit moment is hij online(15:12) (minimum lvl 18)

Edit: Weet antwoord al :P

Twixxx wijzigde dit bericht 09-12-2005 15:14 (80%)

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws