Gathering of Tweakers

Quicksearch
Op welke servers zitten alle tweakers?? ik ga het zo ook spele

te huur ....

quote:
Aggressor schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:14:
Ik geloof Aege maar daar ben ik niet zeker van.

Master of the Edit-button

quote:
B1gk1ller schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:17:
[...]

Ik geloof Aege maar daar ben ik niet zeker van.

ik wel iig
onder de naam McKaamos :P

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

quote:
Aggressor schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:14:
Ook op Troy!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

hmm .. iedereen zit dus op een andere server? 8)7

Troy is toch de nieuwste? mischien ga ik daar wel op

te huur ....

hier staat iets

ben weer terug, computer problemen met nieuwe pc.

Hakker op Aege, lvl 5 war.

Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage <Xfusion> | Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon | Plaag 6x Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge

Even een vraagje over skillpoints (meer om te zien of ik het systeem snap ;) ):

Ik ben een glaive wielder en heb de volgende build gevonden (van de link uit de startpost):

quote:
Glaive - STR Build

* Stat points: All STR
* Skill Trees:
> Spearmanship: Concentrate on Soul Departs series, Chain Spear series, Cheolsam HP passive. Flying Dragon series Flying Dragon-Fly lvl1. Ghost Spear series good for dungeons.
> Force Skills: Train Fire as your main and Lightning or Cold for support. (All three if you're gonna SP farm forever.)
Fire: Fire Force series, Flame Body series and Flame Devil passive
Lightning: WindWalk series, Concentration Series, Heaven's Force passive. Piercing Force series good later on.
Cold: Cold Force series, Frost Nova series, and Cold Armor passive
Maar als ik de 'Soul Depart' serie wil bereiken dan zal ik dus eerst 14 punten in de algemene spear/glaive levelup moeten steken? Pas dan gaat de lvl 1 skill in die serie 'open'? Ik hoef dus niet eerst de bovenstaande skills uit de andere series te 'unlocken' (daarmee verlies ik dan toch alleen maar skillpoints die ik beter elders kan gebruiken (een beetje de skilltree uit diablo 2 en WoW))?

Viper2k1 wijzigde dit bericht 07-12-2005 19:31 (3%)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

the heavens shall tremble.

quote:
Viper2k1 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:30:
Even een vraagje over skillpoints (meer om te zien of ik het systeem snap ;) ):

Ik ben een glaive wielder en heb de volgende build gevonden (van de link uit de startpost):

[...]

Maar als ik de 'Soul Depart' serie wil berijken dan zal ik dus eerst 14 punten in de algemene spear/glaive levelup moeten steken? Pas dan gaat de lvl 1 skill in die serie 'open'? Ik hoef dus niet eerst de bovenstaande skills uit de andere series te 'unlocken' (daarmee verlies ik dan toch alleen maar skillpoints die ik beter elders kan gebruiken (een beetje de skilltree uit diablo 2 en WoW))?
Idd, alleen de benodigde punten in de Mastery stoppen. En dan de skills kiezen die je nodig denkt te hebben. De belangrijkste staan allemaal wel beschreven in de guides 8)

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

Kan er geen poll komen op welke server iedereen zit? mischien ga ik ook wel naar aege ofzo

te huur ....

/63 Roeleert!!!

Ik heb liever zoiets als er voor ROSE was; een pagina waarop je kunt zien wie wie is in het spel en welk level ze hebben. dan zou je daar een toevoeging bij kunnen doen op welke server ze zitten.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

quote:
NitroX infinity schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:55:
Ik heb liever zoiets als er voor ROSE was; een pagina waarop je kunt zien wie wie is in het spel en welk level ze hebben. dan zou je daar een toevoeging bij kunnen doen op welke server ze zitten.
Ja dat zou idd handig zijn, Maar de topic starter is hier zo te zien lang niet meer geweest 8)7

Zullen we afspreken om allemaal op aege te spelen?
de meeste tweakers zitten daar al op ....

morgen ga ik op aege beginnen

-edit-

Zo te zien spelen er ook veel op xian ... 8)7
ik zie morgen wel op welke server ik ga spelen

Agressor wijzigde dit bericht 07-12-2005 21:38 (35%)

te huur ....

Ik heb nu een missie dat ik het verloren zwaard moet gaan zoeken door Bandits te killen, kheb er al een stuk of 100 gekilled en nog istie niet gedropped :( iemand misschien die het zwaard wilt verkopen ? ;)

Ik speel op Xian trouwens

Maikuuul wijzigde dit bericht 07-12-2005 21:32 (7%)

AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W

/63 Roeleert!!!

quote:
Maikuuul schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:31:
Ik heb nu een missie dat ik het verloren zwaard moet gaan zoeken door Bandits te killen, kheb er al een stuk of 100 gekilled en nog istie niet gedropped :( iemand misschien die het zwaard wilt verkopen ? ;)

Ik speel op Xian trouwens
quote:
NitroX infinity schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:17:
Quest vraagje van mijn kant;
Stolen Sword: ik begrijp dat je een gestolen zwaard moet terughalen van bandits. Ik heb er nou al een significant aantal afgemaakt, maar nog steeds heb ik dat zwaard niet. Val ik de verkeerden aan of duurt het echt lang?
quote:
Supreme schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:16:
[...]
je moet ze IN heet Stronghold aanvallen is mijn ervaring :) niet erbuiten

NitroX infinity wijzigde dit bericht 07-12-2005 21:36 (11%)

Kan je je skill points resetten? ik heb ze een beetje verspild.... (ben nu lvl 15)
Als het niet kan dan begin ik denk maar met een nieuwe char... op Aege gewoon weer

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Me broertje had hetzelfde probleem ... en hij zat op Troy :P
daarom gaan we morgen op een andere server beginnen!

Dus zou iedereen ff kunnen posten op welke server hij zit? of waar de mee nlérs op zitten?

te huur ....

lijkt me een goed idee!

ik zit nu op Aege
ik heet future_

SOEFuture wijzigde dit bericht 11-12-2005 18:31 (83%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

/63 Roeleert!!!

quote:
SOEFuture schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:58:
Kan je je skill points resetten? ik heb ze een beetje verspild.... (ben nu lvl 15)
Als het niet kan dan begin ik denk maar met een nieuwe char... op Aege gewoon weer
quote:
NitroX infinity schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:02:
Voor de mensen die lager dan level 20 zijn:
Op level 20 kun je een quest doen waardoor je als beloning je skillpoints kunt herverdelen. Dus mocht je skillpoints verkeerd hebben geplaatst dan weet je dat het geen 'ramp' is :)
(Dat zijn dus niet die 3 punten per level die je in je character scherm kunt verdelen over hp en mp)
quote:
NitroX infinity schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:14:
Hoe je je skillpoints kan her-verdelen:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
thumbnails
  • Op afbeelding één is de quest zelf te lezen met de voorwaarden waaraan je moet voldoen.

• Op afbeelding twee zien we een gesprek met herbalist Yangyun. (ben even vergeten een screenshot van het eerste venster hiervan te nemen, zal dat zo spoedig mogelijk doen). Zoals je ziet legt Yangyun hier uit wat je moet doen. Ervan uitgaand dat je dit alles al hebt gedaan en al 10 Cursed Hearts hebt klik je in dit venster op optie 1. Nu worden je cursed hearts voor potions ingeruild. Klik vervolgens op optie 2. ????.

• Op afbeelding drie zien we het scherm wat je daarna krijgt. Dit is in feite je skillvenster maar in plaats van de blauwe level-up knoppen die je normaal kunt zien, zie je nu rode level-down knoppen. Klik op de level-down knop onder de skill welke je wil inleveren.

• Op afbeelding vier zien we het venster wat je daarna krijgt. Om een level omlaag te gaan klik je op de knop met daarop de pijl die naar beneden wijst (links van de tekst 'Withdrawing Level'). Daaronder kun je het aantal skillpoints zien welke je terug krijgt, hoeveel geld het je gaat kosten en hoeveel geld je nog hebt. Klik vervolgens op de 'Withdraw Skill' knop en je bent een level van je skill kwijt maar skillpoints rijker.

• Het geldbedrag verschilt en per potion kun je één level van een skill inleveren.

quote:
SOEFuture schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:01:
lijkt me een goed idee!

ik zit nu op Aege
ik heet soefuture
Geen goed idee. Dan wordt dit binnen de kortste keren een opsomtopic en zit ie op slot voordat je het weet.

NitroX infinity wijzigde dit bericht 07-12-2005 23:15 (6%)

dank _/-\o_ _/-\o_ :D

heb er helemaal overheen gelezen

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
Aggressor schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:59:
Me broertje had hetzelfde probleem ... en hij zat op Troy :P
daarom gaan we morgen op een andere server beginnen!

Dus zou iedereen ff kunnen posten op welke server hij zit? of waar de mee nlérs op zitten?
Zowel DutchElites als Reborn zitten op Aege :)

ja Aege ruled :)

ik kwam dit gevaarte tegen :P het duurde me ongv. 7 minuten voordat ik em dood had :P

http://img10.imageshack.us/img10/1016/giantsteen2iy.jpg

Master of the Edit-button

damn wat is dat voor ding? :|

trouwens, waarom heb je al die vakken zwart gemaakt?

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

quote:
McKaamos schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:44:
damn wat is dat voor ding? :|

trouwens, waarom heb je al die vakken zwart gemaakt?
omdat ik hem ook op andere forums liet zien :) en niet iedereen hoeft mn stats enzo te weten :Y)

quote:
Supreme schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:51:
[...]

omdat ik hem ook op andere forums liet zien :) en niet iedereen hoeft mn stats enzo te weten :Y)

mag ik vragen welk lvl je dan bent :p
kwil weten wanneer ikzon monster kan verwachten :D

/63 Roeleert!!!

Die monsters die kun je al op level 1 vinden ;)
Zitten ook helemaal achterin in die tombe met stone ghosts ten noord-oosten van Jangan. Ik heb ze op level 15 een keer proberen aan te vallen; zéér slecht idee :P

NitroX infinity wijzigde dit bericht 08-12-2005 11:43 (5%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws