Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
michaeltb schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:25:
Ik ben ook begonnen op troy, ik ga voor een ice/int archer build :P. Eerst maar is SP farmen t/m lvl 20 of zo :D

Je denkt op dit moment dat je makkelijk tot lvl 20 komt he :P maar nee dat is niet zo

Na lvl 12/13 begint het al moeilijk te worden om te lvlen niet moeilijk maar begint steeds langer te duren en dat ga je toch maar denken om die SP uit te geven zodat je nieuwe attacks kan doen
(ben zelf op dit moment 17 en zou ook doen wat jij zei maar deed het niet)

Master of the Edit-button

quote:
Alper15 schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:08:
[...]

Je denkt op dit moment dat je makkelijk tot lvl 20 komt he :P maar nee dat is niet zo

Na lvl 12/13 begint het al moeilijk te worden om te lvlen niet moeilijk maar begint steeds langer te duren en dat ga je toch maar denken om die SP uit te geven zodat je nieuwe attacks kan doen
(ben zelf op dit moment 17 en zou ook doen wat jij zei maar deed het niet)

op hogere levels moet je gewoon sterkere vijanden zoeken. dat levert meer experience op, zodat je sneller levelt.
wat wel een gevaar is, is dat de sterkere vijanden jou doodslaan ipv jij hen... dus pak niet *te* sterke...
zorg iig dat je voldoende sterke attacks hebt om je vijanden plat te rammen.

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

the heavens shall tremble.

Het is wel prettig om een kleine basis aan skills op re bouwen zodat je iig wat extra aanvalskracht hebt.
En het gaat idd steeds langzamer ook de tegenstanders worden vervelender, ze spanwen bijvoorbeeld precies op de verkeerde momenten en je wordt ineens geganged door een paar bandit archers en als je pech hebt een Gaint.

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

/63 Roeleert!!!

Sta je daar lekker een paar monsters te killen, komt er ook iets totaal fouts langs zweven;
http://tweakers.net/ext/f/e75bf00dbaa77415ee5f56d69080b543/full.jpg

Meteen erachteraan gegaan, twee slagen en het verdween gewoon 8)7
(Het gaat dus om die linker Hyungno Ghost soldier.)

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

quote:
NitroX infinity schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:36:
Sta je daar lekker een paar monsters te killen, komt er ook iets totaal fouts langs zweven;
[afbeelding]

Meteen erachteraan gegaan, twee slagen en het verdween gewoon 8)7
(Het gaat dus om die linker Hyungno Ghost soldier.)
Dat is gewoon zo'n protector die kan je bij die jewerly shop kopen :7

quote:
McKaamos schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:12:
[...]

op hogere levels moet je gewoon sterkere vijanden zoeken. dat levert meer experience op, zodat je sneller levelt.
wat wel een gevaar is, is dat de sterkere vijanden jou doodslaan ipv jij hen... dus pak niet *te* sterke...
Je kan wel wat sp uitgeven, max lvl is toch 9

quote:
McKaamos schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:12:
[...]

Ja dat is waar maar dat gaat niet makkelijk als je haast geen attacks hebt zoals mythrill zegt op het begint moet je wel een paar basisattacks hebben
Maar als je SP gaat sparen word het gewoon lastiger om de vijanden te verslaan omdat je gewoon te lage attacks hebt.

/63 Roeleert!!!

Attacks en magie doen er niet toe bij het vechten.
Uithoudingsvermogen is waar het om gaat. Dus gewoon veel HP potions inkopen.

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
NitroX infinity schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:22:
Attacks en magie doen er niet toe bij het vechten.
Uithoudingsvermogen is waar het om gaat. Dus gewoon veel HP potions inkopen.
Bullshit.. Hoe sneller je een monster molt, hoe minder pots je nodig hebt..

/63 Roeleert!!!

Je kunt ook zonder attacks en magie aanvallen, daarom doen ze er niet toe.
Bovendien kun je altijd een zwakker monster gaan aanvallen, of is geduld soms afgeschaft in de laatste paar dagen?

Vis

quote:
NitroX infinity schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:02:
Je kunt ook zonder attacks en magie aanvallen, daarom doen ze er niet toe.
Bovendien kun je altijd een zwakker monster gaan aanvallen, of is geduld soms afgeschaft in de laatste paar dagen?

Omdat het anders KAN, is iets beters uitgesloten? Veel plezier in je leven dan.. :/ nofi, maar zo denken beginners nog dat je beter geen magie kan kiezen..

Ik zoek trouwens nog een Oh/Chok/Wi Scale Casque Female

Ilya wijzigde dit bericht 05-12-2005 19:32 (8%)

Is er nog een plekkie voor moi in een van de nederlandse guilds hiero?

Ben nu lvl 14 en archer, solo is nog prima te doen maar niet zo gezellig als guild raids :)

(Server Aege, nick Naxia_NL)

BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3

Vis

quote:
xAndyx schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:18:
Is er nog een plekkie voor moi in een van de nederlandse guilds hiero?

Ben nu lvl 14 en archer, solo is nog prima te doen maar niet zo gezellig als guild raids :)

(Server Aege, nick Naxia_NL)
Ik heb je vaak gezien :D Als je nog even lvlt kan je in Reborn, ik mocht erin op lvl17, maar volgens mij is het eigenlijk 18.

I am not your NMI
Reg. datum: 03 februari 2003

na het spelen van ROSE ben ik helemaal into de mmorpg-games.... (ik haat betalen per maand. Als ze nou eens betalen per online uren invoeren...)

Eens kijken of deze mij kan bekoren.

Ik moet 200 Bowmen Bandits vinden maar ik vind ze nergens, ze staan ook niet op het kaartje wat in dit topic werd genoemd :(

Weet iemand ze te vinden ?

AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W

Reg. datum: 12 september 2000

Yay update/patch.

Ik ben benieuwd

quote:
Maikuuul schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:59:
Ik moet 200 Bowmen Bandits vinden maar ik vind ze nergens, ze staan ook niet op het kaartje wat in dit topic werd genoemd :(

Weet iemand ze te vinden ?

in het spel naar het zuiden van de mountain stronghold lopen.
langs de weg die daar loopt vind je genoeg bandit bowmen.

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....

the heavens shall tremble.

quote:
Seiruu schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:20:
Yay update/patch.

Ik ben benieuwd
? wordt niet meer gezien als fowl language ^^

Mythrill wijzigde dit bericht 06-12-2005 18:55 (3%)

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

quote:
Mythrill schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:54:
[...]

? wordt niet meer gezien als fowl language ^^
eindelijk :D

Reg. datum: 12 september 2000

Yay :)

Ik ga trouwens ook meer nooit afk. Klote devil bugs vlogen van best wel ver in om mij te killen :(

een beer heeft 2 kanten

quote:
Seiruu schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:45:
Yay :)

Ik ga trouwens ook meer nooit afk. Klote devil bugs vlogen van best wel ver in om mij te killen :(
Mischien word je niet aangevallen als je een winkeltje hebt open staan.

goed of slecht

Bijna lvl 16 en gister voor het eerst gepk'ed (-5% exp) door zon thief. Denk dat het een NPC thief was want hij had niet echt een naam (anders dan "Thief").

Wel irritant dat ze random iedereen afslachten die in de buurt komt. Bedoel ben nog niet eens met de "job wars" bezig en je word er al mee lastig gevallen. :)

Vallen ze je later ook aan als ik mn thief suit bijv aanheb?

Oh en ik vroeg me af of je als je je thief suit aanhebt en je valt een merchant/hunter aan verlies je dan exp als je doodgaat?

BTO 15W25+ (1680 x 1050) - nVidia GO 8600M GT 512MB - Intel Core 2 Duo 2GHz - 2GB DDR2 - 200GB 7200rpm - 1GB Intel Turbo Memory module - Windows XP Pro SP3

quote:
xAndyx schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:26:
Bijna lvl 16 en gister voor het eerst gepk'ed (-5% exp) door zon thief. Denk dat het een NPC thief was want hij had niet echt een naam (anders dan "Thief").

Wel irritant dat ze random iedereen afslachten die in de buurt komt. Bedoel ben nog niet eens met de "job wars" bezig en je word er al mee lastig gevallen. :)

Vallen ze je later ook aan als ik mn thief suit bijv aanheb?

Oh en ik vroeg me af of je als je je thief suit aanhebt en je valt een merchant/hunter aan verlies je dan exp als je doodgaat?

'Thief' gasten zijn NPC thiefs ja, die komen als je merchant bent.

En je verliest ook exp als je gekilled word als job door andere job... maar minimaal

quote:
Dix_Huit schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:50:
[...]

Mischien word je niet aangevallen als je een winkeltje hebt open staan.
huh serieus is dit waar?!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws