Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hmmm ik werd net gedisconnect van de server en nu probeer ik weer te connecten en staat bij beide server check inplaats van Overloaded ofzo,Kunnen jullie er nog wel op?

Reg. datum: 05 januari 2003

quote:
Supreme schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:45:
Dutch Elites zit nu vol :( Ik had gezegt dat iedereen erin mocht, maar toen wist ik niet van het schaarse members limiet en het aantal NLers dat er rond loopt:P.

We hebbe nu 20 leden en 5 extra leden erbij zou 9 miljoen gold kosten... dat is op dit moment te duur.

Dus misschien is het een Idee om een 2 guild te maken? en dan een alliance formen.... (diit kan ingame via UNION ofzo)
Je kan pas een alliance vormen als je guild x aantal lvl is.. Welke weet ik niet uit mn hoofd ;)

quote:
B1gk1ller schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:30:
Hmmm ik werd net gedisconnect van de server en nu probeer ik weer te connecten en staat bij beide server check inplaats van Overloaded ofzo,Kunnen jullie er nog wel op?
http://www.silkroadonline...mp;Num=48&List_Ref=21

/63 Roeleert!!!

quote:
B1gk1ller schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:30:
Als je in het spel rond 2 uur had opgelet dan zag je een mededeling in een roze balk verschijnen. Om 22.20 server inspectie ofzo. (22.20 is lokale koreaanse tijd)

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

begin het spel toch echt wel leuk te vinden, ben nu lvl 12 :P
Is er al een sro got channel op irc ? En wanneer gaan die servers weer online, kan niet wachten :D

quote:
michaeltb schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:46:
begin het spel toch echt wel leuk te vinden, ben nu lvl 12 :P
Is er al een sro got channel op irc ? En wanneer gaan die servers weer online, kan niet wachten :D

voor zo ver ik weet is en nog geen got channel voor irc. ik heb wel al een forum gemaakt.
de link staat een paar posts terug

Reg. datum: 05 september 2005

Iemand al gelukt om dat login-botje aan te passen op

Bureaublad: 1024*768
Game: 1024*768

ik kom er niet meer uit :$

Verder lijkt het me een heel leuk spel :Y)

Hierzo een leuke typfout ;) of is dit waar ?

282.000 exp puntjes lijkt me onwaarschijnlijk veel ;) achja boeie de game is gratis ze moeten nog wat verbeteringen toepassen

http://tinypic.com/i3uiwl.jpg

Trouwens wanner vind de wipe-out plaats dat alle accounts opniew moeten beginnen ?

AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W

quote:
Maikuuul schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:33:
Trouwens wanner vind de wipe-out plaats dat alle accounts opniew moeten beginnen ?
Er staat nergens dat die wipe-out er komt dus we zien het van zelf wel :-)

ik ben er ook me begonnen, ben nu lvl 10
ik vroeg mij af of als je een pijl en boog bebruikt of die ice fire en thunder dingen dan ook gewoon werken?

the heavens shall tremble.

Ja dat werkt gewoon. Als ik jou was zou ik 1 hoofd force kiezen en een sub force. Bijvoorbeld ice en lightning en ook wat skills voor je boog nemen. Neem eens een kijkje in de verschillende guides die bijvoorbeeld op silkroad-oasis.com staan.

Net nog aan een nederlander 100k gold gegeven (had net 3 seconden een account en ik was me char aan het strippen) Kon het geld niet in de storage gooien en ik ga toch verhuizen naar de nieuwe server, ik was lvl11.

:: Pentax K100D : SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm : SMC Pentax-M 1:1.4 50mm ::

er is ook een silkroad onlineforum gemaakt daar staat al een hoop info. maar met jullie hulp kan er nog meer info te komen staan

http://www.got-silkroad.tk/

umm wrm regriestreet niemand zich meer ?

dragon9114 wijzigde dit bericht 02-12-2005 22:32 (13%)

Meer mensen een disconnect ? kom de server ook niet meer binnen :r

quote:
Napstar schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:24:
Meer mensen een disconnect ? kom de server ook niet meer binnen :r
Yup de server is gecrashed de site doet het ook niet meer :O

Is idd een typfout je krijgt maar 28k exp

Master of the Edit-button

ik ben zostraks blijkbaar ook gekickt... had een stand open staan en was ondertussen een film gaan kijken.... kom ik terug: disconnected from server.

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

Acties: [view]

Door: Crash Moderator SGD/SPV
Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Modbreak:
Het is niet bepaald interessant voor dit topic om te melden dat je gekicked bent van een server of dat er een server plat ligt. Dergelijke replies vervuilen dit topic en ik wil dan ook iedereen vriendelijk verzoeken om deze achterwege te laten in de toekomst :)
quote:
dragon9114 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:20:
er is ook een silkroad onlineforum gemaakt daar staat al een hoop info. maar met jullie hulp kan er nog meer info te komen staan

http://www.got-silkroad.tk/

umm wrm regriestreet niemand zich meer ?
Omdat we hier tochc kunnen praten ?

quote:
Maikuuul schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:33:
Hierzo een leuke typfout ;) of is dit waar ?

282.000 exp puntjes lijkt me onwaarschijnlijk veel ;) achja boeie de game is gratis ze moeten nog wat verbeteringen toepassen

[afbeelding]

jah dat zag ik ook ik d8 ga ff snel 2 levels omhoog 8)7 maar tis dus 28.000 :p

en Napstar ga je die guild maken ? want ik ga dan wel bij jouw guild
kheb wel wat gold ervoor over dus desnoods maken we er samen een :9~

St0n3d B0b wijzigde dit bericht 03-12-2005 13:16 (13%)

Reg. datum: 12 september 2000

En dan te bedenken dat de gozer die deze thread heeft gemaakt nog steeds niet terug is...

Reg. datum: 01 september 2002

Bij deze ben ik ook met deze mmorpg begonnen maar dan wel op de nieuwe server troy (-:

Ik ben erg benieuwd momenteel gaat alles nog voorspoedig (-:

En 'Reborn' is een feit , PM Kadooosh of NapstarNL als je wil joinen

Level req : 18 :+

quote:
Napstar schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:22:
En 'Reborn' is een feit , PM Kadooosh of NapstarNL als je wil joinen

Level req : 18 :+

Cool :D

Misschien kunnen we in de toekomst een alliance vormen :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws