Gathering of Tweakers

Quicksearch
Weet iemand wat Intensifing Elixer (weapon) waard is?

Ik ga de client eens downloaden, zien of mijn pc'tje het aankan met lage settings ( 800 mhz PIII, 384 MB RAM, 16 mb Videokaart)

/63 Roeleert!!!

quote:
B1gk1ller schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:35:
Weet iemand wat Intensifing Elixer (weapon) waard is?

Bij een npc kun je elixers voor 20.000 kwijt.
Niet doen echter. Spul moet je opsparen en dan alchemy gaan doen >:)

@Secretus; 3D speed over GeForce2 3D is wat ze als minimum aangeven. Ik denk niet dat het goed gaat werken.

NitroX infinity wijzigde dit bericht 30-11-2005 22:06 (18%)

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Plaatje op imageshack (popups!)
Ik had geen zin om 500 voor de boot te betalen dus ben maar gaan lopen :+

-Mike- wijzigde dit bericht 30-11-2005 23:55 (22%)

Reg. datum: 05 januari 2003

Plaatje op imageshack (popups!)

We deden ff een traderun :)

Btw we moeten nog zo'n 800k van zo'n 6 members ontvangen dus dat gaat wel lukken.. Morgen lvl2 hoop ik.

Master of the Edit-button

quote:
Secretus schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:39:
Ik ga de client eens downloaden, zien of mijn pc'tje het aankan met lage settings ( 800 mhz PIII, 384 MB RAM, 16 mb Videokaart)

een vriend van me heeft het geprobeerd op een P3-1Ghz, 256MB RAM notebook met een Radeon Mobility 16MB, en dat werkt niet...
je moet echt een GF2 equivalent of beter hebben
mijn zusje draait met een Duron 800, 384MB RAMen een GF MX4000 64MB en zelfs dat hapert...

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

Weet iemand toevallig hoe die resucitation potion moet gebruiken?

/63 Roeleert!!!

quote:
B1gk1ller schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:47:
Weet iemand toevallig hoe die resucitation potion moet gebruiken?
Ik heb daar al een uitgebreide beschrijving van gegeven, even het topic doorlezen. Staan zelfs 4 thumbnails in die post van mij.

ik heb een forum gemaakt voor silkroad online. is eigenlijk voor de got guild bedoelt maar omdat die er niet is heb ik het maar een algemeen silkroad online forum van gemaakt tot dat er een got guild komt
http://d.recosoft.net/silkroad

Reg. datum: 20 november 2005

ondertussen al bijna lvl 17 :)

Reg. datum: 05 januari 2003

Onze guild is lvl2 :P Heb wel al mn geld ingeleverd (510k) maar dat maakt niet uit :D

Nou, het spel wordt er niet leuker op als je steeds niet kunt inloggen op die servers. Ik snap best wel dat er veel mensen zijn die spelen, maar als je ook nog eens na 2x proberen te connecten alleen het spel kunt verlaten.... :? nouja, dan maar nuttigere dingen doen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

quote:
Scorperito schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:14:
Nou, het spel wordt er niet leuker op als je steeds niet kunt inloggen op die servers. Ik snap best wel dat er veel mensen zijn die spelen, maar als je ook nog eens na 2x proberen te connecten alleen het spel kunt verlaten.... :? nouja, dan maar nuttigere dingen doen.
Gebruik gewoon zo'n inlog scriptje gaat veel makkelijker :Y)

ej hoort dat login bot het spel zelf te starten ?? doet ie namelijk nie bij mij

quote:
St0n3d B0b schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:27:
ej hoort dat login bot het spel zelf te starten ?? doet ie namelijk nie bij mij
Je moet wel je pictogram op de plek hebben waar de muis aanwijzer als eerst heen gaat

lees alles nog eens na in de post die ik geschreven heb...
Vanaf welk lvl kan je eigenlijk bij de got guild?

"If it works, don't fix it"

Ik ben level 11 en ben nu die missie aant doen met de Archers :Y

AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W

quote:
deleenheir schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:04:
lees alles nog eens na in de post die ik geschreven heb...
Vanaf welk lvl kan je eigenlijk bij de got guild?
Level 18, En er is op dit moment nog 1 plek vrij in Dutch Elites

kan je me dan toevoegen AUB? Ik ben lvl 18 m'n ingame naam is Toinne

"If it works, don't fix it"

quote:
dragon9114 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:56:
ik heb een forum gemaakt voor silkroad online. is eigenlijk voor de got guild bedoelt maar omdat die er niet is heb ik het maar een algemeen silkroad online forum van gemaakt tot dat er een got guild komt
http://d.recosoft.net/silkroad
heel leuk forum en alles hoor, maar na het aanmelden krijg ik geen activatiemail, terwijl er aangegeven word dat ik die zou krijgen... ;)

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....

Dutch Elites zit nu vol :( Ik had gezegt dat iedereen erin mocht, maar toen wist ik niet van het schaarse members limiet en het aantal NLers dat er rond loopt:P.

We hebbe nu 20 leden en 5 extra leden erbij zou 9 miljoen gold kosten... dat is op dit moment te duur.

Dus misschien is het een Idee om een 2 guild te maken? en dan een alliance formen.... (diit kan ingame via UNION ofzo)

Supreme wijzigde dit bericht 02-12-2005 12:54 (6%)

/63 Roeleert!!!

Woei, gratis mana in Donwhang :P

MP Recovery Potions (Medium) behoren 370 MP's te geven, mij geven ze steeds 570 8)
Kan iemand dit bevestigen?

NitroX infinity wijzigde dit bericht 02-12-2005 13:20 (4%)

quote:
NitroX infinity schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:19:
Woei, gratis mana in Donwhang :P

MP Recovery Potions (Medium) behoren 370 MP's te geven, mij geven ze steeds 570 8)
Kan iemand dit bevestigen?

ik niet :+

trouwens, zijn er ook kaarten van de overkant van de rivier? like, welke monsters daar te vinden zijn enzo?

/63 Roeleert!!!

Ja, kijk even goed rond op silkroad-oasis

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws