Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] iRiver H1xx-serie, deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 mei 2006

Dankje Rod voor de suggestie; ik was ook al aan het kijken op Marktplaats en EBay. Prijzen vooralsnog te hoog.

Dave

Nu ook CCNA!

Dave, zet even je DM aan, ik heb volgens mij nog wel een H120 liggen...

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Hi Ronnie,

Mijn DM heb ik aangezet, wacht op je bericht. Zou erg blij zijn als je er nog eenje hebt liggen!

Dave

Thanks to Ronnie heb ik weer een werkende H120:-):-)

Dave

The Ultimate Answer: 42
Reg. datum: 05 maart 2005

Kan iemand misschien de start-post van het topic aanpassen want ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de plaatjes die er in horen te staan. Ik heb al een aantal jaar een H120 en ben er nog steeds erg tevreden over. Ik heb sinds een tijdje er ook rockbox op staan omdat ik dat toevallig een tijd geleden tegen kwam. Ja soms kom je dingen gewoon tegen zonder eerst hier op GoT te kijken. Maar goed interessant topic, maar idd erg jammer dat er weinig spelers worden gemaakt van de kwaliteit en gebruiksgemak waar Iriver ze mee maakte.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Reg. datum: 02 november 2006

lrietveld is niet actief meer dus dat gaat niet werken, en anders had hij het waarschijnlijk ook niet gedaan aangezien dit topic nogal dood is.

Reg. datum: 05 november 2003

Woeiii....heb mijn Iriver H140 geupgrade naar een "H160"! Gewoon een MK6006GAH op ebay kopen en huppakeeee. :) (maakt niet uit of het een "speciale" ipod drive is of niet)

Verder ook de accu geupgrade van 1300mAh naar 2200mAh...

Ik kan er weer een tijdje mee voorruit i.s.m Rockbox op de speler :)

Het is en blijft de beste speler everrrr op de markt.

kjhkjh
Reg. datum: 27 juli 2002

toppie hoor. ik heb inmiddels weer een ihp gekocht 2de hands.
deze player blijft een beauty van binnen.

haihoitoitoi

Hallo,

ik vroeg me af. Wat doen jullie met je oude hardeschijf nadat je geüpgrade hebt? Ik heb op ebay een mk3006gal (30 GB) besteld voor mijn H120. Verder een 1.8" case, zodat ik me oude hardeschijf als externe hdd kan gebruiken. Schijnt dan geen externe power nodig te hebben!!!

Ik wilde eigenlijk een mk4007gal kopen. Maar deze waren nergens te krijgen. Oftewel de maximale upgrade voor H120 users is 30GB. De GAH-schijven hebben twee layers en zijn dus iets dikker (8 mm). In de H120 past slechts een 5mm schijf. Verder kunnen versies die op 08 en 09 eindigen niet gebruikt worden omdat ze een andere aansluiting hebben. Namelijk ZIF of LIF.

Heb tevens maar een nieuwe batterij besteld. 2300mAh om precies te zijn. Eens kijken of de accu duur wat langer wordt.

Geïnteresseerden in een nieuwe H120-speler moeten eens hier kijken. Voor 100 Euro een nieuwe speler.
EDIT: Uitverkocht, blijkbaar toch nog voldoende interesse

svdvlist2 wijzigde dit bericht 06-04-2008 22:50 (22%)

Mijn oude 40GB harddisk van mijn H140 had 2 bad sectors, kon er maar maximaal 25GB opzetten en daarna was het afgelopen. Dus die ligt nu ergens te verstoffen....als iemand interesse heeft, je mag hem hebben. Mijn oude batterij heb ik weggegooid, had er toch niks meer aan.

evil smile
Reg. datum: 30 november 2003

http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/30425798-2-200-DT1.gif

Het schermpje van de remote van mijn h120 is ermee opgehouden, af en toe zie ik wel wat zwarte lijnen op het scherm, of word het schermpje volledig zwart.
Alle knopjes doen het nog, behalve de Play button.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand er nog eentje over?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Voor problemen behoor je een apart topic aan te maken. Dit is een discussie- en ervaringentopic. Zie de topicwaarschuwing.

quote:
mind_ schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:05:
[afbeelding]

Het schermpje van de remote van mijn h120 is ermee opgehouden, af en toe zie ik wel wat zwarte lijnen op het scherm, of word het schermpje volledig zwart.
Alle knopjes doen het nog, behalve de Play button.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of heeft iemand er nog eentje over?
Ik heb nog een zwarte H140 AB, die mag je wel overnemen als je wilt. Heb er nooit wat mee gedaan. Is dus nog "nieuw".

Reg. datum: 15 maart 2000

Zit er hard over te denken via ebay voor 125 euro (incl verzenden) een h120 aan te schaffen.
Enige wat me opvalt is dat de versie wat kaal is. Koptelefoon, usb kabel en gebruikershandleiding that's it.

Maar dan nog, als ik dit topic zo lees zal ik geen spijt hebben ervan.
Laat wel even weten wat ik gedaan heb.
Wat ik me wel afvraag, die remote voor h120, is dat nog leverbaar in NL?
En laad ie ook op aan de usb kabel want netadapter zit er ook niet bij
Bovendien, uitverkocht op ebay, als ik zo kijk niet maar dat merk ik wel als ik het ga doen.

Prozac[NL] wijzigde dit bericht 16-04-2008 01:12 (19%)

Beugeltje dan maar?

quote:
Prozac[NL] schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:09:
Zit er hard over te denken via ebay voor 125 euro (incl verzenden) een h120 aan te schaffen.
Enige wat me opvalt is dat de versie wat kaal is. Koptelefoon, usb kabel en gebruikershandleiding that's it.

Maar dan nog, als ik dit topic zo lees zal ik geen spijt hebben ervan.
Laat wel even weten wat ik gedaan heb.
Wat ik me wel afvraag, die remote voor h120, is dat nog leverbaar in NL?
En laad ie ook op aan de usb kabel want netadapter zit er ook niet bij
Bovendien, uitverkocht op ebay, als ik zo kijk niet maar dat merk ik wel als ik het ga doen.
Hij laadt niet op via usb, maar alleen via netstroom. Aan een adapter is vast wel te komen; op het apparaat staat het voltage en wat + en - is wel. Het is gewoon een pinnetje in een gat, dus geen rare vorm waar je een speciale adapter voor nodig bent.
Ik weet niet waar remote's te krijgen zijn; misschien kan iemand anders je daarmee helpen.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Reg. datum: 18 juni 2004

was het zo dat we de iRiver met een oplader van een nokia 3310 konden opladen? Zoiets staat me nog bij, maar pin me er niet op vast :)

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

Pas op met opladen, een verkeerde oplader in je speler doen en hij is kapot (zie ook het forom op www.misticriver.net). Dat zou jammer zijn.....Je hebt een lader van 5V (MOET exact 5V zijn) en 2A (minder mag ook) nodig. That's it. Geen idee of die nokia laders aan die specs voldoen.

Verder heb ik nog een nieuwe zwarte AB over, dus die kun je van me krijgen als je wilt.

Het is echt serieus een topspeler MET rockbox (www.rockbox.org) erop! Vervang je de batterij en de HD ook nog, dan heb je helemaal een fijne speler

Bedankt voor de reacties, helaas moet ik melden dat ik blind ben wat a/c adapter staat er wel bij...nachtdienst moeheid denk ik.

@roelieboelie
Out of the box en rockbox erop lijkt me al voldoende voor mijn gebruik. Wil em gebruiken voor flac luisteren en voor opnemen concerten.
Je raad aan en andere hd, puur om de grootte neem ik aan.
Daarnaast heb je het over andere accu. Is de standaard accu niet goed dan?

T.a.v. de remote die je aanbied, als ik em bestel hou ik me van harte aanbevolen!

Thanx and grts zover.

Ja, de HD eigenlijk puur om de grote. mocht je 20GB of 40GB niet genoeg vinden.

De originele accu gaat ongeveer 16 uur mee (dit vermindert natuurlijk op den duur), zet je er een nieuwe in van 2200mAh, dan vergroot je je speelduur met ruim 10 uur! oftewel +/- 27 uur speeltijd. En dat is natuurlijk ideaal als je lang op weg bent (vakantie etc). Koste mij toen 17 euro zo'n nieuwe batterij (vorig jaar).

Heb net rockbox op me 1st gen ipod nano gezet(1gb model).
Moet zeggen dat rockbox er heel goed uitziet en de ipod al een update geeft die apple niet geeft.

Neem aan dat rockbox rockbox is dus ipod of iriver hetzelfde aan opties geeft.

Jammer dat je in NL geen h120's nieuw meer vind, uit USA laten komen via ebay, tjah neem je dan een risico?!

Laat nog wel weten, bedankt voor je info wederom.

Is er nog een handige manier om dat ding leeg te gooien ? Ik kan wel gewoon alles eraf halen maar dan valt de data natuurlijk vrij eenvoudig weer eraf te halen. Nou kan ik hem ook gaan formatteren maar ik weet niet of dat een slim idee is, ivm met het OS wat erop staat..

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Als het goed is staat het OS op een apart flashgedeelte, en dus niet op de hdd.

quote:
RoD schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:17:
Als het goed is staat het OS op een apart flashgedeelte, en dus niet op de hdd.
Gewoon formatteren, firmware staat in het flash geheugen.

Let op dat je FAT32 kiest!!!

Gebruik je Rocbox, dan wel weer even opnieuw rockbox downloaden en dat mapje op je HD zetten.

Helaas is in USA bestellen minder aantrekkelijk dan het lijkt.
125 euro voor de h120 lijkt leuk maar dan de douanerecht, btw en inklarinsgkosten...zucht. Koop gaat dus op dit moment niet gebeuren, helaas.

Bedankt voor de info iig medelezers.

quote:
Prozac[NL] schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:15:
Helaas is in USA bestellen minder aantrekkelijk dan het lijkt.
125 euro voor de h120 lijkt leuk maar dan de douanerecht, btw en inklarinsgkosten...zucht. Koop gaat dus op dit moment niet gebeuren, helaas.

Bedankt voor de info iig medelezers.
Op marktplaats.nl staan ook wel eens iriver H120 mp3-spelers te koop....zoals nu bijvoorbeeld. Zoek maar eens. ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: