Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/N343i_2.jpg
106x44x12,35mm (95 gram)
Afmetingen in mm:
44x106x12,35
Gewicht in gram:
95
Front verwisselbaar:
Nee
Display:
Single
Spreektijd in min.:
Tot 200 minuten
Standby tijd in uren:
Tot 200 uur
Antenne:
Inwendig
Aantal kleuren:
65.536 kleuren
Resolutie:
640x480
Aantal regels:
9
Lichtsignaal:
Nee
Ringtones:
40 & Downloads
Spraakringtones:
Ja
Geluid (polyphoon):
40 tone
Wallpapers:
Ja
MMS:
Ja
JAVA diensten:
Ja
Animaties:
Ja
T9:
Ja
Tel.boek:
250 entries
Voice Memo:
Ja
Digitale fotocamera:
Geïntegreerd
Downloads:
Gif/WBMP/JPEG/PNG, bewegende beelden, ringtones
Met dank aan Driez voor deze specificaties ;)

Deze telefoon is alleen te koop in combinatie met i-mode van KPN, voor maar €99 ! De volgende winkels verkopen dit toestel:
Dixons
Kijkshop
KPN / Hi

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 06-10-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 04:20
mooi ding, maar geen zaklamp :(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Echt een mooi ding!

Waarom komen er niet meer bedrijven met een vergelijkbaar design.

maarja, ik heb al een k750i

EDIT: Maarehm, hoe duur is hij? 164.99 of 99 :?

[ Voor 19% gewijzigd door funk-e op 05-10-2005 10:25 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Telefoons horen in Internet & Telefonie ;)

Mooi apparaatje, maar ik vind toch dat het schermpje te klein is. Tegenwoordig zijn grotere schermpjes in, dus ik hoop dat NEC een verstandige keuze heeft gemaakt om dit door te drukken.
funk-e schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:16:
Hij is 99,-
Dat die &#164 komt omdat hij de titel waarschijnlijk heeft gekopieërd van een andere site of van een word document ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 05-10-2005 10:32 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De enige telefoon met zaklamp is volgens mij de rug-sized Nokia, of bedoel je een flitser?
En dat terwijl ik zo vaak in Internet & Telefonie post |:(
Mooi apparaatje, maar ik vind toch dat het schermpje te klein is. Tegenwoordig zijn grotere schermpjes in, dus ik hoop dat NEC een verstandige keuze heeft gemaakt om dit door te drukken.
In deze low-budget klasse vind een klein scherm wel gepast. Ter opzichte van het design zou het mogelijk mooier zijn om het wat breder en hoger te maken. Het scherm heeft iig. genoeg schermregels voor bijvoorbeeld MSN Messenger.
[...]

Hij is 99,-
Dat die &#164 komt omdat hij de titel waarschijnlijk heeft gekopieërd van een andere site of van een word document ;)
Klopt, dit topic heb ik ook op een ander forum gepost ;) Maar hij is inderdaad €99,- met €15,- beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 12:06
Titlefix en move :)

GT --> IT

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Mooi ding! Beetje Apple-achtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

leuk ding idd. maar voor een tientje meer heb je een Nokia 6030, en die vind ik toch een stuk mooier dan deze NEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 56924 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:39:
leuk ding idd. maar voor een tientje meer heb je een Nokia 6030, en die vind ik toch een stuk mooier dan deze NEC.
Ja, en bij Tele2 heb je een prepaid GSM voor 10 euro. Zo zou je elke prepaid telefoon kunnen vergelijken, wat maakt deze telefoon een directe concurent?

Hij is een halve centimeter dikker, geen camera, geen infrarood en geen i-mode :) Om maar te zwijgen over het CTSN scherm ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 06-10-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het toestel is echt wel impressive als je em vergelijkt met de vele prepaid toestellen die nu uit zijn. Ik werk in een telefoonwinkel en toen ik deze binnenkreeg dacht ik meteen "wtf.... lijkt op een iPod... moet vast heel duur zijn". €99 incl. €15 beltegoed vond ik in ieder geval heel cheap. Ik heb er ook maar even mee gespeeld en vond em echt zeer cool. De toetsen deden mij heel erg denken aan een Apple toetsenbord voor de Mac, de oplichtende toetsen hadden die mooie zacht blauwe kleur en het menu was nog eens hetgeen wat het meest indruk maakt. Het zag er echt heel mooi uit, na een volgend menuitem ging zo smooth, ik zal wel even een filmpje maken. Oh ja.. en het batterijklepje is dus ook van dat spiegelmateriaal als de achterkant van de iPod. ;) Beter goed gestolen dan slecht verzonnen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de mini-review! Een filmpje zou inderdaad geweldig zijn.

Dat het design wat op van de iPod af afgekeken, is in mijn oog geen slecht punt. Er zijn maar weinig telefoons die goed bij je iPod Nano passen. Om maar te zwijgen over de Motorola ROKR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als de ROKR er zo uit had gezien, dan weet ik 100% zeker dat iedereen lovend was geweest. :) Oh jaa, en hij is echt verschikkelijk dun (op een goede manier!!), maar dat was wel duidelijk a.d.h.v. de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:16:
[...]

Ja, en bij Tele2 heb je een prepaid GSM voor 10 euro. Zo zou je elke prepaid telefoon kunnen vergelijken, wat maakt deze telefoon een directe concurent?

Hij is een halve centimeter dikker, geen camera, geen infrarood en geen i-mode :) Om maar te zwijgen over het CTSN scherm ;)
ok point taken. echter vind ik de telefoons op elkaar lijken omdat in beide gevallen gekozen is voor een vergelijkbaar simplistisch/minimalistisch design. en dat kun je van een hoop andere toestellen niet zeggen. :shrug:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani, begint de naam van je werk met een D, een K of een P? En zo ja, ligt hij er al als dummy / in de vitrine?

Ik ben zelf best benieuwd, 13mm klinkt enorm dun, maar ik heb even geen referentie-materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hele mooie phone, zag 'm vandeweek ergens in 'n krantje staan (volgens mij Dixons)

Design vind ik echt spectaculair.
Lekker simpel toestelletje lijkt me en ook erg goedkoop...
Alleen ik heb 't nooit zo op NEC gehad.

Maarja ikzelf heb nu al twee 'telefoons' : SPV M500 (en nokia 3100 voor 19 euro)

Naja misschien koop ik 'm er nog wel bij, want ik vind 't toch wel een heel mooi design
Weet iemand met welke providers hij wordt verkocht? Alleen met HI??

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 06-10-2005 11:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
P ;) en er is nog geen dummy beschikbaar helaas, dus hij wordt ook amper verkocht. Ik laat em ook alleen zien aan mensen waarvan ik weet dat ze het wel wat zouden vinden, want de meeste prepaidklanten zijn toch vaak wat oudere mensen die maar beter een makkelijke Nokia (1101, 1600, 2600, etc) kunnen nemen. :) Over de dikte, hij is iets dunner dan de RAZR en volgens mij is dat (een van) de dunste telefoon op de Nederlandse markt.

CLB, je kan nooit genoeg telefoons hebben. ;) Het is een specifiek imode toestel, dus hij zal niet bij andere providers beschikbaar komen. Hi prepaid is wel heel goedkoop smsen... (9 cent).

[ Voor 19% gewijzigd door deuxani op 06-10-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Dus dan is hij hoogstwaarschijnlijk niet simlock-vrij? ik weet dat bij tele-2 prepaid de toestellen wel simlockvrij zijn namelijk. Wil graag men abo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

deze staat ook bij kijkshop (klikje) icm met Hi prepaid (€ 99,99)
Prepay toestellen zijn voorzien van een SIM lock

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

naja zo'n probleem is dat niet. Voor 5 a 6 euro is 'n telefoon tegenwoordig simlockvrij te maken :*)

@ Deuxani: Als jij eens zou weten hoeveel telefoons ik al gehad had, haha ik ben de tel kwijt B)

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 06-10-2005 13:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-04 19:38
ik denk dat ik deze morgen wel even ga halen, is leuk dingetje! en ik zit nu met een oude philips e330 nadat ik 2 neukias dood heb gemaakt, hoop dat deze wat steviger is :9
maar dan wel de zwarte, die ziet er wel wat beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niet vergeten live foto's te posten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Niet vergeten, ik wil hem ook wel gewoon voor er bij! Vind het een superstrak design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

funk-e schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:16:
Echt een mooi ding!

Waarom komen er niet meer bedrijven met een vergelijkbaar design.

maarja, ik heb al een k750i

SE? Ik vind mijn Witte T630 toch ook al aardig designachtig

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 37526 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:49:
Niet vergeten live foto's te posten he ;)
ik zal mn best doen, maar als ik kijk staat er dat hij uitverkocht is(dixons). En ik wil denk ik de zwarte hebben, heb het niet zo op wit, en die staat dus helemaal nergens. We zullen zien, leuk dingetje voor erbij inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26298

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
Afmetingen in mm:
    44x106x12,35
Gewicht in gram:
    95
Front verwisselbaar:
    Nee
Display:
    Single
Spreektijd in min.:
    Tot 200 minuten
Standby tijd in uren:
    Tot 200 uur
Antenne:
    Inwendig
Aantal kleuren:
    65.536 kleuren
Resolutie:
    640x480
Aantal regels:
    9
Lichtsignaal:
    Nee
Ringtones:
    40 & Downloads
Spraakringtones:
    Ja
Geluid (polyphoon):
    40 tone
Wallpapers:
    Ja
MMS:
    Ja
JAVA diensten:
    Ja
Animaties:
    Ja
T9:
    Ja
Tel.boek:
    250 entries
Voice Memo:
    Ja
Digitale fotocamera:
    Geïntegreerd
Downloads:
    Gif/WBMP/JPEG/PNG, bewegende beelden, ringtones

deze info hoort er toch ook wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt Driez!

Ik heb gelijk even de OP wat opgefrist. Dit forum heeft een hoop mooie opties daarvoor!

En deuxani, vind je het goed als ik je mini-preview in de openingspost zet?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 06-10-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Op KPN/HI kan ik hem nergens te koop vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben na het lezen van het topic ff de stad in gegaan om het ding in het echt te bekijken.

Het uiterlijk is mooi, maar de afwerking had wel net iets beter gekund (als je het toestel zou vergelijken met de vormgeving van een ipod, net niet zo mooi evenwichtig ontworpen). Wel voelde het ding solide aan. Schermgrootte is ruim voldoende voor zo'n budget telefoon.

De menu's hebben ze te grafisch gemaakt naar mijn idee. Het zal eerder Samsung gebruikers aanspreken dan Nokia gebruikers. Ik ben een Nokia gebruiker en vond de grafische poespas alleen maar hinderend.
Zo heeft elk hoofdmenu-item een druk achtergrondplaatje en telkens wanneer je een volgend item kiest moet het langzaam in elkaar overvloeien. Als je snel door het menu gaat wordt de boel wazig.

Het blauwe licht onder de toetsen vond ik niet stijlvol uitgevoerd. Echt alles wordt blauw, ipv alleen de opdrukken. Beetje teveel kermisidee.

Maar het ding is dun en ziet er zonder toetsenbordverlichting wel goed uit. Hopelijk komen er meer van dit soort designs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Waar heb je hem bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Erasmo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:14:
[...]

SE? Ik vind mijn Witte T630 toch ook al aardig designachtig
Dat is ook zo :)

t630 vind ik ook echt een mooi strak design hebben, nog steeds.
En dat terwijl hij al niet al te nieuw meer is.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Primafoon 's-Hertogenbosch, ze hadden er drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 16:45

ThunderNet

Flits!

Ik heb hem vanmiddag gekocht :)
Was aan het kijken voor een nieuwe telefoon.. En toen kwam de verkoper met deze van achter :)
Erg leuk telefoontje, erg stijlvol (heb de witte)
Zit alleen te kijken hoe ik i-mode aan de praat krijg op mijn 'oude' simkaart (wil geen nieuw nummer)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Wat is de provider van je oude simkaart?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Erasmo schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:11:
Wat is de provider van je oude simkaart?
Ook Hi Prepay.. het is echter al echt oude simkaart (met Swing 200 gekocht :P)
Vandaar dat ik het nummer ook wil houden :)

En de verkoper zei als ik pakje met de nieuwe simkaart opstuurde, dat ik 25 euro beltegoed kreeg :)
Maar wil natuurlijk wel graag gebruik maken van i-mode/email :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156921

wat betekent het dat hij alleen te koop in combinatie met i-mode van KPN??
betekent dat dat je perse voor i-mode zou moeten betalen? of kan je imode ook gewoon niet gebruiken en er dus niet extra voor te hoeven betalen?

verder...hoe zou je simlock zouden kunnen verwijderen? ;s

staat er ergens nog een lijstje van dingen die je precies bij het mobiel krijgt met de aankoop?

sorry voor al de vragen maar ik ben ge-interesseerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 156921 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:24:
wat betekent het dat hij alleen te koop in combinatie met i-mode van KPN??
betekent dat dat je perse voor i-mode zou moeten betalen? of kan je imode ook gewoon niet gebruiken en er dus niet extra voor te hoeven betalen?

verder...hoe zou je simlock zouden kunnen verwijderen? ;s

staat er ergens nog een lijstje van dingen die je precies bij het mobiel krijgt met de aankoop?

sorry voor al de vragen maar ik ben ge-interesseerd :D
i-mode gaat van je bel tegoed af :) als je er geen gebruik van maakt (of kunt van maken :+ ) kost het je niets.

Sim-lock verwijderen: kaartje naar kpn sturen :)
Accesoires: 2 houdertjes met koortje (oranje en een blauwe) en een acculader :)

Ik heb hem dus sinds vanmiddag.. alleen i-mode nog niet aan de praat met mijn oude simkaart...
Maar ik vind hem vooral erg chique :) de reden dat ik hem gekocht heb.. Erg stijlvolle toestelletje :)

[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 07-10-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben geneigd een "This post is useless without pics" smilie te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThunderNet schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:29:
[...]

i-mode gaat van je bel tegoed af :) als je er geen gebruik van maakt (of kunt van maken :+ ) kost het je niets.

Sim-lock verwijderen: kaartje naar kpn sturen :)
Accesoires: 2 houdertjes met koortje (oranje en een blauwe) en een acculader :)

Ik heb hem dus sinds vanmiddag.. alleen i-mode nog niet aan de praat met mijn oude simkaart...
Maar ik vind hem vooral erg chique :) de reden dat ik hem gekocht heb.. Erg stijlvolle toestelletje :)
wat bedoel je precies met naar kpn sturen?
zou het mogelijk zijn om mijn oude KPN sim er in te gebruiken, en als dat kan hoe, dat is eigenlijk mijn vraag.
Verder, ben jij er tevreden mee? werkt hij goed/soepel?
Ik vind de zwarte vooral heel mooi

verder ook net gelezen dat hij een usb poort heeft...moet je daar een speciaale kabel weer voor aanschaffen of kan het met een gewone of bijgeleverde? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 156921 op 07-10-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:33:
Ik ben geneigd een "This post is useless without pics" smilie te posten ;)
whehe :P volgens mij heb ik perongeluk een nogal nieuw model gekocht? :P

* ThunderNet houdt het allemaal niet bij met het komen en gaan van telefoons

Wou gewoon nieuwe telefoon :) en de verkoper kwam hier dus mee aanzetten :)
Was eigenlijk direkt verkocht door het design :)
Anoniem: 156921 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:37:
[...]

wat bedoel je precies met naar kpn sturen?
zou het mogelijk zijn om mijn oude KPN sim er in te gebruiken, en als dat kan hoe, dat is eigenlijk mijn vraag.
Verder, ben jij er tevreden mee? werkt hij goed/soepel?
Ik vind de zwarte vooral heel mooi
Ja ben er zeker tevreden mee, zeker voor het geld :) Die camera had er voor mij niet bijgehoeven, maargoed.
Ik vind de zwarte ook erg mooi, zo van het plaatje (wist dus absoluut niet van het bestaan van dit toestel af :P)

Ik heb dus mijn oude Hi Prepay simkaart er ook in.. en krijg dus alleen i-mode nog niet werkend :) Maar verder werkt het wel :)

Ik zal straks wel wat foto's maken :)

[ Voor 47% gewijzigd door ThunderNet op 07-10-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maak maar n's een foto met de camera zelf (als dat kan), en met een normale fotocamera als dat lukt :D zou iedereen wel op prijs stellen :)
zelf ga ik morgen vroeg misschien even snel naar dixons om te kijken.

ik vind 100euro wel veel (jaja, ik ben student), maar ik zit nu met 3 oude telefoons...een van de stonage motorola d520 met 30 eur beltegoed en een brakke batterij, een erricson R320 met een brakke batterij, en een sendo p200 met een brakkebatterij en hij slaat telkens af.

dus ik hoop dat als ik deze koop dat hij lang mee gaat.
Foto's :DDD
weet iemand misschien of dixons ook meteen alle twee de kleuren heeft?
maar dus in principe kan ik gewoon meteen mijn oude sim er in doen? of toch niet? :? 8)7 |:(

en hoe zit het dus met die usb -poort? :)
hoe zit het met de qualiteit? voelt hij er goed-gebouwd en duurzaam eruit of een beetje goedkoopachtig?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 156921 op 07-10-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Goed, even snel een fototje gemaakt:)

Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/filespace/nec.png

let niet op de matige kwaliteit van de foto :+

Foto met de telefoon zelf gemaakt kan ik dus niet laten zien :P want i-mode heb ik nog niet aan de praat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

mmz
Als ik volgens de instructies verbinding wil maken met i-mode
(i-mode toets, dan menu optie 1) krijg ik een verbinding mislukt bericht :?

Ik kan het testen met de meegeleverde simkaart.. maar dan ben ik dus het beltegoed wat daar op staat kwijt :(
(wil dus absoluut mijn huidige nummer houden!)

[ Voor 9% gewijzigd door ThunderNet op 07-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hmm ik kan nog niet veel vinden over deze telefoon op internet.
kan iemand misschien eens wat foto's van het menu posten of een filmpje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaser2600 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:02:
hmm ik kan nog niet veel vinden over deze telefoon op internet.
kan iemand misschien eens wat foto's van het menu posten of een filmpje ?
ja, dat zou zeer handig zijn. Trouwens, hoe zit het met dat zilvere knopje in het midden? is dat een tilt-achtige joystick gebeuren of gewoon een knopje? als het joystick achtig is lijkt het me lastig te doen..naja.

en de USB poort al gevonden? dan kan je de photo's toch overzetten?
btw even vraagje, op de nec site staat 2.5g, 3g en imode los van elkaar... welke is nu de 'meest avanceerde'?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 156921 op 07-10-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 156921 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:16:
[...]

ja, dat zou zeer handig zijn. Trouwens, hoe zit het met dat zilvere knopje in het midden? is dat een tilt-achtige joystick gebeuren of gewoon een knopje? als het joystick achtig is lijkt het me lastig te doen..naja.

btw even vraagje, op de nec site staat 2.5g, 3g en imode los van elkaar... welke is nu de 'meest avanceerde'?
is 3g niet UMTS ? (G3 in ieder geval wel)
en imode is weer een dienst die je gebruikt over GPRS of UMTS

maaruh ik kan zelfs op de Nec site deze telefoon niet vinden :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 156921 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:16:
[...]

dat zilveren knopje, is alleen een druk knopje :) dus dat scheelt..
en usb poort? :P de acculader sluit zich wel aan op een USB-b contact in de telefoon. Heb ook al geprobeerd hem op de computer aan te sluiten, maar dan krijg ik een foutmelding :?
Dus volgens mij heeft hij geen usb, trouwens zoveel geheugen zit er ook niet in 4MB ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.mtsgsm.com/phones/models/nec/n343i/
CSTN display supports 65,000 colors and 128х160 pixel resolution

ik zie hier staan dat het een CSTN display is, en niet Tft...
is dat veel slechter? nog opmerkingen daar over? wat is CSTN precies? het heeft wel 65K kleuren...

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 156921 op 07-10-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens nieuwemobiel is het toch echt een TFT-scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga ff naar de dixons om naar deze offerte te vragen./kijken.
tot later :)

edit: ze hebben alleen nog maar 1 witte..ik wil de zwarte..
tot wanneer loopt deze aktie?
nu weet ik niet of ik maar met de witte moet gaan of dat ik gewoon ff verder moet kijken voor de zwarte... :S
:/

grrr....

edit:
http://zoom.cnews.ru/ru/p...php?art_id80=743&page80=1
review in het russisch. Volgens die review zijn er enige minpunten; het scherm (in zonlight met name), vibratie is niet goed te voelen, en het geluid van de beltonen is niet hard genoeg.

Desertstorm kan jij hier nog wat over zeggen?Heb jij dat ook gemerkt?

ik zit nu zelf een beetje te twijfelen tussen nec N343i (als ik een zwarte vind), motorola mpx200 en sagem myV-56.....

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 156921 op 08-10-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb even wat fotootjes (W800 ;)) gemaakt naast de superdunne RAZR....

Afbeeldingslocatie: http://img288.imageshack.us/img288/481/dsc004609sp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img288.imageshack.us/img288/8581/dsc004615ji.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img288.imageshack.us/img288/4118/dsc004621ct.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img288.imageshack.us/img288/320/dsc004633ms.jpg

En een filmpje van het menu...

http://rapidshare.de/files/6025562/MOV00004.3gp.html (onderaan de pagina op FREE drukken)

Ik heb em vandaag aan 2 mensen laten zien en ze waren er zo weg van dat ik geen andere meer uit de kast hoefde te pakken. Hij gaat populair worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn dank is groot!

Hij lijkt niet enorm dun naast de V3, maar dat komt denk ik ook doordat de V3 afgeronde randen heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 08-10-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ik heb hem nu ook gekocht, even mn oude hi prepay kaartje erin gedaan en het werkt meteen!
voor de rest is de eerste indruk goed. Ik vind de beltonen niet te zacht, ookal heb ik het natuurlijk alleen even thuis geprobeerd. En hij is heerlijk dun :Y) Beeldscherm is lekker helder, alleen de blauwe toetsenverlichting weet ik niet echt wat ik er mee moet. Het toetsenbord is helemaal verlicht, maar juist bij de bel toetsen is het weer wat donkerder :P Ik wil misschien nog wel even wat fotos maken, maar dan moet ik eerst batterijen kopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dunste opvouwbare telefoon gepresenteerd

AMSTERDAM - De Japanse fabrikant NEC zegt de dunste opvouwbare cameratelefoon ontwikkeld te hebben. De NEC e949 is slechts 11,9 millimeter dik en beschikt desondanks over een 1,3 megapixel camera en mp3-speler.

De volledige afmetingen van de bluetooth telefoon zijn 47,9 x 101,5 x 11,9 millimeter. Daarmee is de NEC e949 zelfs dunner dan een AA-batterij. Het flip-up mobieltje weegt slechts 96 gram. Het 1,9 inch display heeft 65.000 kleuren.

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?596211+s(170!x408!)

Gepresenteerd

Het nieuwe toestel is inmiddels gepresenteerd in Hongkong en zal snel ook in Italië, Australië, Rusland en China te koop zijn. Het is nog niet bekend óf en wanneer de telefoon in Nederland te koop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Spijtig van de standby tijd van 100 uur (4,1 dagen), dat zal waarschijnlijk betekenen dat je de telefoon om de dag op moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156832

Anoniem: 37526 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:44:
Spijtig van de standby tijd van 100 uur (4,1 dagen), dat zal waarschijnlijk betekenen dat je de telefoon om de dag op moet laden.
Dit komt heel vaak terug en is voor veel mensen de reden hem niet te kopen.

Maar wat boeit het zo'n ding aan de lader te hangen als je slaapt?!

Ik snap het echt niet :/

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 156832 op 09-10-2005 14:25 . Reden: Spelvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sja, zelf ga ik niet elke keer voor het slapen gaan mijn telefoon-oplader pakken, hem in het stopcontact prikken, en mijn telefoon eraan hangen. Als ik ga slapen, dan leg ik mijn telefoon op tafel, en wil ik slapen :)

En daarnaast, ik zit zelf zo nu en dan meer dan 60 uur zonder stroom (bijvoorbeeld tijdens het reizen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Anoniem: 156832 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Dit komt heel vaak terug en is voor veel mensen de reden hem niet te kopen.

Maar wat boeit het zo'n ding aan de lader te hangen als je slaapt?!

Ik snap het echt niet :/
Ik heb geen zin om elke dag dat ding op te moeten laden, vooral niet als je een keer je telefoon op je werk laat liggen, lang in de auto zit, buitenland etc.
Eis is dus gewoon dat zo'n ding ongeveeer een week mee moet gaan, en dat doet m'n 6600 vrij aardig :)

Ik zit er wel hard over na te denken om de N343 te kopen, wat zijn de praktijkbevindingen van de accu tot nog toe ? En bereik en verstaanbaarheid e.d. ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Resolutie:
640x480

Dat kan toch niet?

Dan zijn de pixels op de display wel HEEL erg klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 16:08
Anoniem: 125123 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:04:
Resolutie:
640x480

Dat kan toch niet?

Dan zijn de pixels op de display wel HEEL erg klein...
Dat is de resolutie van de camera. Niet het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Deze telefoon vind ik echt mooi eruit zien, en de formaten zijn ook heel netjes. Verder de functies zijn voor een telefoon van deze prijsklasse zeker niet verkeerd.

Alleen heb ik een aantal vraagjes aan een bezitter van deze telefoon:
- Ik heb gelezen dat het mogelijk is om foto's e.d. via usb eraf te halen, en dat deze kabel erbij zit... is dat zo?
- Dat imode, hoe erg infesteerd dat de telefoon? Deze telefoon vind ik leuk om als 2e telefoon te gebruiken naast mijn nokia 9300 die ik liever niet meeneem naar uitgaansgelegenheden enzo, ik wil dus een 2e simkaart van mijn orange abbo hierin gebruiken, maar als alles van die telefoon imode is dan heb ik er weinig aan. (Ik wil hem dan wel gebruiken om te wappen met orange)
(ik weet het van de simlock maar daar is wel iets aan te doen maar de policy van dit forum verbied discussies hierover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124432

Weet iemand of ze bij KPN de prepaid telefoons dubbel simlocken?
Dat alleen prepaid-simkaarten erin kunnen,
of kan er ook een abbonement simkaartje in?

En kan iemand misschien vertellen of deze telefoon ook met abbonement komt...?
Want hij is wel gaaf, maar prepaid is een beetje onvoordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 124432 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:26:
Weet iemand of ze bij KPN de prepaid telefoons dubbel simlocken?
Dat alleen prepaid-simkaarten erin kunnen,
of kan er ook een abbonement simkaartje in?

En kan iemand misschien vertellen of deze telefoon ook met abbonement komt...?
Want hij is wel gaaf, maar prepaid is een beetje onvoordelig.
Toestel zal bij de grote telecomketens worden verkocht met een Hi abonnement. Je kan ook ( wat ik overigens iedereen aanraad ), het toestel kopen met prepaid, en een sim-only / cashback abonnement zoeken van KPN op internet en die dan vervolgens afsluiten. Je bent dan goedkoper uit dan een abonnement met een telefoon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
BlackMage schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:40:
Deze telefoon vind ik echt mooi eruit zien, en de formaten zijn ook heel netjes. Verder de functies zijn voor een telefoon van deze prijsklasse zeker niet verkeerd.

Alleen heb ik een aantal vraagjes aan een bezitter van deze telefoon:
- Ik heb gelezen dat het mogelijk is om foto's e.d. via usb eraf te halen, en dat deze kabel erbij zit... is dat zo?
- Dat imode, hoe erg infesteerd dat de telefoon? Deze telefoon vind ik leuk om als 2e telefoon te gebruiken naast mijn nokia 9300 die ik liever niet meeneem naar uitgaansgelegenheden enzo, ik wil dus een 2e simkaart van mijn orange abbo hierin gebruiken, maar als alles van die telefoon imode is dan heb ik er weinig aan. (Ik wil hem dan wel gebruiken om te wappen met orange)
(ik weet het van de simlock maar daar is wel iets aan te doen maar de policy van dit forum verbied discussies hierover)
er zit geeen kabel bij. Op de telefoon zit wel een mini usb aansluiting om hem op te laden of een headset te gebruiken. Ik heb m aangelosten op de pc en dan wordt ie geinstalleerd als een modem, heb je dus niet echt veel aan. Als je een 2e simkaart wilt gebruiken dan moet je m natuurlijk wel eerst unlocken, en nee hij is niet te iMode ingericht. Je ziet het alleen even met opstarten,en met de goede instellingen kan je vast ook gewoon orange wap er op krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
hellboy123 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:40:
[...]

er zit geeen kabel bij. Op de telefoon zit wel een mini usb aansluiting om hem op te laden of een headset te gebruiken. Ik heb m aangelosten op de pc en dan wordt ie geinstalleerd als een modem, heb je dus niet echt veel aan. Als je een 2e simkaart wilt gebruiken dan moet je m natuurlijk wel eerst unlocken, en nee hij is niet te iMode ingericht. Je ziet het alleen even met opstarten,en met de goede instellingen kan je vast ook gewoon orange wap er op krijgen
Oke, bedankt voor de informatie.
Maar als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om doormiddel van de usb aansluiting foto's eraf te halen en bijv. java applicaties erop te zetten? Dat is vrij jammer vind ik zelf.

Ik neem aan dat het enige wat je ziet van imode is het opstartscherm en de naam van de webbrowser die veranderd is naar imode ofzo?
Ik weet dat vodafone die telefoons compleet 'verneukt' door allemaal content diensten in te bouwen en in de menu's te zetten. (nog niet te spreken over de vodafone kleuren overal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
BlackMage schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:19:
[...]

Oke, bedankt voor de informatie.
Maar als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om doormiddel van de usb aansluiting foto's eraf te halen en bijv. java applicaties erop te zetten? Dat is vrij jammer vind ik zelf.

Ik neem aan dat het enige wat je ziet van imode is het opstartscherm en de naam van de webbrowser die veranderd is naar imode ofzo?
Ik weet dat vodafone die telefoons compleet 'verneukt' door allemaal content diensten in te bouwen en in de menu's te zetten. (nog niet te spreken over de vodafone kleuren overal)
alleen het menu om imode te gebruiken heet zo(je ziet verder niet KPN of HI erbij staan) De browser is van netfront(access) voor de rest is de telefoon dus niet "verneukt" zoals vodafone zou doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hellboy123 op 10-10-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik ben momenteel nog steeds in afwachting van antwoord van Hi - helpdesk. Over mijn nummerbehoud / wel i-mode 'probleem' :)

Wat ik wel jammer vind aan de telefoon, is de vingervlekgevoeligheid.. En krasgevoeligheid van het accuklepje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-04 09:52

DarkUnreal

Postmaster General

kan misschien iemand een beter filmpje nemen van deze phone? kan te weinig zien in dat ene filmpje :(

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
DarkUnreal schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:29:
kan misschien iemand een beter filmpje nemen van deze phone? kan te weinig zien in dat ene filmpje :(
wat wil je dan nog zien?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik hoop dat er wel andere batterijklepjes komen :( Die van mij kan nu na 3 dagen al een polijstbeurt gebruiken :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

greatgonzo

schit-te-rend!

tis dat de batterijduur zo kort is, anders had ik deze zeker gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik heb inmiddels i-mode aan de praat.. ik moest nog even 313 bellen volgens de Hi - helpdesk...
Dit staat ook in het i-mode getting started boekje... welke natuurlijk in het sim-pakket staat die je ongeopend moet terug sturen wil je 25 euro beltegoed krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
greatgonzo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:08:
tis dat de batterijduur zo kort is, anders had ik deze zeker gekocht..
ik heb m nu 2 dagen aanstaan, en er is 1 stukje van de batt weg.Helemaal vol is denk ik 3 streepjes. Dus dan zou je er 5 a 6 dagen mee kunnen doen, en aardig wat spelen. Lijkt me toch helemaal niet zo slecht...

edit: weet iemand trouwens een goede imode site waar je gratis content kan downloaden? ik wil wel een ander achtergrondje eigenlijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door hellboy123 op 10-10-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

hellboy123 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:25:
[...]

ik heb m nu 2 dagen aanstaan, en er is 1 stukje van de batt weg.Helemaal vol is denk ik 3 streepjes. Dus dan zou je er 5 a 6 dagen mee kunnen doen, en aardig wat spelen. Lijkt me toch helemaal niet zo slecht...

edit: weet iemand trouwens een goede imode site waar je gratis content kan downloaden? ik wil wel een ander achtergrondje eigenlijk :P
zelf achtergrondje op de pc fixen? en dan naar jezelf emailen? :P dat is wat ik nu ga doen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik het goed heb, zit er ook infrarood op...

even een laptop regelen (met infrarood) en ervoor leggen ;)
kan je vanalles erheen zenden

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 124432 op 10-10-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 124432 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:23:
als ik het goed heb, zit er ook infrarood op...

even een laptop regelen (met infrarood) en ervoor leggen ;)
kan je vanalles erheen zenden
ik heb geen infrarood gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is dat niet dat blokje aan de zijkant van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op nieuwemobiel.nl staat er bij connectivity onderandere ook infrarood
het lijkt me dat dat wel klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Anoniem: 124432 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:50:
op nieuwemobiel.nl staat er bij connectivity onderandere ook infrarood
het lijkt me dat dat wel klopt...
mmz benieuwd waar dat zit, want ik zie het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ThunderNet schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

mmz benieuwd waar dat zit, want ik zie het niet :?
ik weet het ook niet, had het ook ergens gezien. Maar ook in het boekje staat volgens mij niets... Ze moeten m wel mooi verstopt hebben, anders hadden we m wel al gezien...(heb ook ff lopen "scannen" mn mn pda, maar die vind ook niets(omdat er waarschijnlijk niets verstuurd wordt...))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan weet ik het ook nie :?
er staan wel vaker dingen tussen bij die telefoonkenmerken, die niet kloppen...

jammer, want leek me wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en, hoe lang doet ie het al zonder op te laden? (even wat user-feedback...is wel handig).
(zeg dan meteen even hoeveel/wat je er mee hebt gedaan)

Ik ga morgen nog n keer kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ik mis nu 1 streepje, heb alleen vrijdagnacht in de lader gehad....
tot nu, uhm zit al hele avond met i-mode te kloten... etc. standaard verhaal als je nieuwe telefoon hebt.... veel prutsen dus.. :)

en nu nog steeds 3/4 accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ThunderNet schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:03:
ik mis nu 1 streepje, heb alleen vrijdagnacht in de lader gehad....
tot nu, uhm zit al hele avond met i-mode te kloten... etc. standaard verhaal als je nieuwe telefoon hebt.... veel prutsen dus.. :)

en nu nog steeds 3/4 accu :)
inderdaad ik ook, heb de batterij een kwartiertje in de lader gehad zaterdag(toen gekocht) maar toen kwam ik er achter dat de batterij out of the box al bijna helemaal vol zit dus heb ik m weer van de lader gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn, als ik hem via internet bestel kan ik waarschijnlijk niet kiezen tussen wit/zwart...
ik wil namelijk de witte niet, kieskeurig :b
;s ktt.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 156921 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:56:
damn, als ik hem via internet bestel kan ik waarschijnlijk niet kiezen tussen wit/zwart...
ik wil namelijk de witte niet, kieskeurig :b
;s ktt.... |:(
toen ik m ging halen hadden ze in de hele stad alleen maar de witte... want ik wilde eerst ook de zwarte :> maar de witte ziet er in het echt toch ook heel leuk uit moet ik zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan het zijn dat ze alleen maar witte modellen hebben ingekocht?
dat zou echt jammer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122815

Anoniem: 156921 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:30:
kan het zijn dat ze alleen maar witte modellen hebben ingekocht?
dat zou echt jammer zijn..
ik weet het bijna 100% zeker, de aanbieding bij dixons is zowieso wit..

maaruh, over die usb aansluiting he' :9

daar kunnen wij tweakers vast wel wat meer mee, behalve als modem zal dat ding toch ook wel voor andere dingen gebruikt kunnen worden? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou, als het of de witte is of de sagem myv-56 dan begin ik echter aan de 2de te denken...
wat vinden jullie ervan? de 56 lijkt me opzich niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156921 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:31:
nou, als het of de witte is of de sagem myv-56 dan begin ik echter aan de 2de te denken...
wat vinden jullie ervan? de 56 lijkt me opzich niet slecht
het oog wil ook wat :P

GUYS: ik heb dus 2 hoesjes erbij gehad he van Hi, die 2 rubberen hoesjes
een oranje en een blauwe

maar die dingen zijn veeeeeeeeels te klein, me telefoon past daar nooit in (lukt niet)
zijn er meer mensen die last hebben van krap rubber? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:09
Welke doos ?
Die informatiedoos!

Wel geinig toestelletje alleen jammer van die verlichting, alleen de cijfers, en eventueel de randjes tussen de knoppen verlichten zou dr een stuk strakker uitzien.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 122815 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:49:
[...]

het oog wil ook wat :P

GUYS: ik heb dus 2 hoesjes erbij gehad he van Hi, die 2 rubberen hoesjes
een oranje en een blauwe

maar die dingen zijn veeeeeeeeels te klein, me telefoon past daar nooit in (lukt niet)
zijn er meer mensen die last hebben van krap rubber? :P
inderdaad die 2 krengen passen voor geen meter :9
NoepZor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:00:
Welke doos ?
Die informatiedoos!

Wel geinig toestelletje alleen jammer van die verlichting, alleen de cijfers, en eventueel de randjes tussen de knoppen verlichten zou dr een stuk strakker uitzien.
ja idd helemaal mee eens, maar dit heeft opzich ook wel weer wat. Alleen jammer dat juist de opneem en afsluit toetsen het minst verlicht zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja, ik vind de sagem er niet zo lelijk uit zien.
Hoe zijn sagems telefoons tegenwoordig eigenlijk? ik weet dat ze vroeger slecht waren, zijn ze nu beter? heeft iemand er misschien ervaring mee? (met de nieuwere modellen dan, niet van 1+jaar geleden...)

en vodaphone live...is dat gewoon een vodaphone equivalent van i-mode of is dat iets compleet anders?
opzich zien de specs er goed uit.
http://www.newmobile.nl/Phone.php?Toestel_code=1279404

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 156921 op 12-10-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156921 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

naja, ik vind de sagem er niet zo lelijk uit zien.
knipje
Je geeft zelf al aan dat ie lelijk is :9, kijk goed rond..
er zijn zo verschrikkelijk veel modellen op de markt/ te verkrijgen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh :b

naja, ik heb em toch maar gekocht vanmiddag (de sagem). Best mooi, werkt allemaal goed. Het enige wat mij een beetje tegenvalt is het toetsenbordje/knoppen.zijn een beetje wiebelig en klein, voor de rest prima. Ik kijk wel hoe hij bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 156921 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:10:
heh :b

naja, ik heb em toch maar gekocht vanmiddag (de sagem). Best mooi, werkt allemaal goed. Het enige wat mij een beetje tegenvalt is het toetsenbordje/knoppen.zijn een beetje wiebelig en klein, voor de rest prima. Ik kijk wel hoe hij bevalt :)
de toetsen van de NEC vallen op dit punt juist extra mee, ze werken solide :+
verkeerde keuze >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:b ik zie wel.
ik vind deze wel mooier dan de (witte) nec, en als er toch alleen maar witte zijn :b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar ik een hoesje kan kopen voor dit toestel?, mijn lps (local phone store :P) heeft ze niet, kheb KPN ook maar even een emailtje gestuurd omtrend het krappe rubber waar ik niet mee kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Als ik dit toestel met prepay Hi koop, kan ik dan wel mn Hi abo kaartje er in stoppen? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 133926 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:37:
Als ik dit toestel met prepay Hi koop, kan ik dan wel mn Hi abo kaartje er in stoppen? Iemand hier ervaring mee?
ik heb gewoon mn oude HI prepay kaart(4jaar oud ofzo :P ) erin gedaan en het werkt allemaal perfect! Dus ik denk dat het met een sim kaart van een abbo het ook wel moet lukken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

is deze telefoon een beetje leverbaar in Amsterdam? of moet ik alle dixons en kijkshops langs?
Pagina: 1 2 Laatste