Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 13:45
Hij is nu bij veel meer telecomwinkels te koop hoor, ik ehb hem ook gezien bij t for telecom bijvoorbeeld.

Probeer vooral Primafoon, dat is de winkel gekoppeld aan Hi en Kpn mobile, dus zou het logisch zijn dat ze daar grotere aantallen binnen krijgen!

Maja, t blijft een extreem mooie telefoon, en ik ga hem zekr kopen als mn aandelen (dwangmatig :( ) zijn verkocht...

Groet Tom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Anoniem: 133926 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:37:
Als ik dit toestel met prepay Hi koop, kan ik dan wel mn Hi abo kaartje er in stoppen? Iemand hier ervaring mee?
Hier was ik ook bang voor maar ik heb het net geprobeerd bij Primafoon en mijn KPN Mobile abo sim deed het zelfs :) dus dan kan je ervanuitgaan dat een Hi abo het zeker doet. Mooi dingetje trouwens, beter dan mijn Panasonic P341i die nu in stukken ligt :)

Ow ff fototje mee gemaakt voor de liefhebbers, kwaliteit is niet zo heel vet, zoals verwacht...

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/~jordi/nec343i.jpg

En nog eentje door het raam genomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/~jordi/buiten.jpg

Jammer dat je hem ook (nog) niet kunt aansluiten op USB :). Ow hij heeft trouwens maar 1MB geheugen dus veel foto's zul je er niet mee kunnen maken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door 25287 op 25-10-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:34
25287 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:31:
[...]

Hier was ik ook bang voor maar ik heb het net geprobeerd bij Primafoon en mijn KPN Mobile abo sim deed het zelfs :) dus dan kan je ervanuitgaan dat een Hi abo het zeker doet. Mooi dingetje trouwens, beter dan mijn Panasonic P341i die nu in stukken ligt :)

Ow ff fototje mee gemaakt voor de liefhebbers, kwaliteit is niet zo heel vet, zoals verwacht...

foto

En nog eentje door het raam genomen:

foto

Jammer dat je hem ook (nog) niet kunt aansluiten op USB :). Ow hij heeft trouwens maar 1MB geheugen dus veel foto's zul je er niet mee kunnen maken ;)
Ik las op de website van NEC dat er optioneel software is om de 343 aan te sluiten op de pc... Maar een linke geven ze niet. Voelt een tweaker zich aangesproken een beetje te gaan spelen om te kijken of we zelf iets voor elkaar kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Het is een erg hippe en solide 'handset'.
Maar nu heb ik zitten proberen en proberen om verschillende java spelletjes van onder andere midlet.org te instaleren bestaande uit .jad en .jar. Ik heb tevens geprobeerd om op mijn eigen homewebserver via wapbuddy java te installeren, ik heb ook in de .jad telkens de link naar de .jar aangepast. Maar het lukt gewoon niet. Hoe werkt het installeren van bijvoorbeeld msn messenger voor imode via de hi imode site dan eigenlijk, dat is ook java.

Is er iemand die het wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122815

Weet iemand hoe dat met MSN'en op dat ding zit, dit kan toch gratis tot eind van het jaar?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 122815 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:30:
Weet iemand hoe dat met MSN'en op dat ding zit, dit kan toch gratis tot eind van het jaar?

:+
jep dat is gratis, snap er alleen de ballen niet van hoe ik t erop krijg. Heb het gedownload maar vind t dus totaal nergens meer terug op de mobiel }:O ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 07:41

ThunderNet

Flits!

Nog een keer proberen te installeren? want het zou gewoon bij java moeten komen te staan :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156874

Top toestel, ben net even in de winkel wezen testen. Maar prepay is geen optie en wil mijn sim only (voda) erin stoppen. Weet iemand of unlocken via de diverse (legale, +/- 1.30euro) site`s werkt? Zou een beetje zonde zijn als dit niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 13:45
Bij T for Telecom, kun je ook met een abbo nemen hoor, en krijg je er ook nog eens een Ipod Nano bij! Is zeker een lekkere deal, maar niet voor mij weggelegd, ik wil niet iedere maand weer zoveel geld kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aenarion schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:37:
Bij T for Telecom, kun je ook met een abbo nemen hoor, en krijg je er ook nog eens een Ipod Nano bij! Is zeker een lekkere deal, maar niet voor mij weggelegd, ik wil niet iedere maand weer zoveel geld kwijt zijn.
lekkere deal? > ligt een beetje aan de kosten lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153924

deuxani schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:42:
En een filmpje van het menu...

http://rapidshare.de/files/6025562/MOV00004.3gp.html (onderaan de pagina op FREE drukken)
Ehm, hoe open ik dat .3gp filpmpje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Topicstarter
De N343i heeft nu een broertje erbij, exact dezelfde specificaties, maar dan zonder i-mode en i-mode branding: de NEC E121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:12:
De N343i heeft nu een broertje erbij, exact dezelfde specificaties, maar dan zonder i-mode en i-mode branding: de NEC E121
gelijk een heel ander type nummer.. hmmz, de firmware zal wel niet compatibel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90431

Anoniem: 37526 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:12:
Die lijkt mij wel interessant. Heeft iemand deze al te koop gezien? Op internet heb ik hem nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 19:34
Vandaag gehaald & unlocked... ja er zijn inmiddels unlock codes ;)

Super flex toestelletje lekker simpel lekker klein, aanradertje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:24
DjGeRo schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:31:
Vandaag gehaald & unlocked... ja er zijn inmiddels unlock codes ;)

Super flex toestelletje lekker simpel lekker klein, aanradertje !
hey GeRo heb je inmiddels een mailtje gestuurd over t unlockuh ;-) Alvast bedankt voor je reactie
dit toestel met mn eigen telfort abo zou zo vet zijn .... NEC stap toch eens over op de normale providers zodat iedereen kan genieten van dit dingetje !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20784

ThunderNet schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:23:
Ik heb inmiddels i-mode aan de praat.. ik moest nog even 313 bellen volgens de Hi - helpdesk...
Dit staat ook in het i-mode getting started boekje... welke natuurlijk in het sim-pakket staat die je ongeopend moet terug sturen wil je 25 euro beltegoed krijgen :P
Hoe zit dat precies met die 25 euro?

Begrijp ik het goed als ik denk dat je de telefoon inc prepaid voor 100 euro koopt, het prepaid pakket (wat erbij zit) weer terugstuurt en je vervolgens 25 euro beltegoed krijgt voor je hi sim die je al had?
Dus praktisch betaal je dan 75 euro voor de telefoon?

Dat zou wel een aardige deal zijn namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Op een ander forum kwam ik een linkje tegen naar een programma dat zou moeten werken met de 343i icm een usb kabel: http://www.mtrend.net/i-mode/downloads/HM_de.zip

Verder is het voor mij ook handig om te weten of hij werkt icm een Hi Abbo, mn Nokia 6230 is in de zomervakantie gejat in Barcelona :(

//edit: en dat gaat dus :D

[ Voor 5% gewijzigd door domi235 op 01-12-2005 10:45 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:41

Gallus

Cheesy

Anoniem: 20784 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:08:
[...]

Hoe zit dat precies met die 25 euro?

Begrijp ik het goed als ik denk dat je de telefoon inc prepaid voor 100 euro koopt, het prepaid pakket (wat erbij zit) weer terugstuurt en je vervolgens 25 euro beltegoed krijgt voor je hi sim die je al had?
Dus praktisch betaal je dan 75 euro voor de telefoon?

Dat zou wel een aardige deal zijn namelijk..
Als je al KPN/HI prepaid gebruikt, dan kun je je oude simkaartje blijven gebruiken. Het simkaartje dat je bij de telefoon geleverd krijgt stuur je op, en na geruime tijd ontvang je 25 euro op je oude prepaid simkaartje. Je betaalt dan dus inderdaad eigenlijk 75 euro voor de telefoon. Als je besluit om het nieuwe simkaartje wel te gebruiken, waar je 15 euro beltegoed bijkrijgt, dan betaal je omgerekend dus 85 euro voor de telefoon.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
domi235 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:43:
Op een ander forum kwam ik een linkje tegen naar een programma dat zou moeten werken met de 343i icm een usb kabel: http://www.mtrend.net/i-mode/downloads/HM_de.zip

Verder is het voor mij ook handig om te weten of hij werkt icm een Hi Abbo, mn Nokia 6230 is in de zomervakantie gejat in Barcelona :(

//edit: en dat gaat dus :D
en iemand al uitgeprobeerd met dit programmatje? kan het nu even niet uit proberen, morgen pas weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Nou leuk ding, vandaag gekocht, aangezet, deed het perfect, na een halve minuut "plaats SIM" uitgezet, hi abbo kaartje erin, PIN invoeren, "plaats SIM" :/ Abbo SIM eruit, Originele SIM erin, "plaats SIM", Hi Prepay SIM van mn vriendin erin: "plaats SIM", maw hij doet niks meer..

Morgenvroeg maar ff terug naar dixons nieuw exemplaar claimen :( Tenminste ik neem aan dat dit niet door mijn Abbo SIM komt?...

[ Voor 19% gewijzigd door domi235 op 02-12-2005 20:56 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153924

hellboy123 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:00:
[...]

en iemand al uitgeprobeerd met dit programmatje? kan het nu even niet uit proberen, morgen pas weer
werk het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
nou ik had het geinstalleerd, moest de pc opnieuw opstarten en toen wilde ie t weer installeren. Toen had ik geen zin meer, en verder geen tijd meer gehad. Iemand anders al een poging gewaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Ja het werkt: je kan midi-tjes uitwisselen, foto's, afbeeldingen, sms, telefoonboek en je batterijstatus in % aflezen. Jammer genoeg geen java :(. Maar verder doet ie het goed!

• hellboy123
Ghanso schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:09:
Ja het werkt: je kan midi-tjes uitwisselen, foto's, afbeeldingen, sms, telefoonboek en je batterijstatus in % aflezen. Jammer genoeg geen java :(. Maar verder doet ie het goed!
owke:) dan ga ik het zo nog een keer proberen te installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik sta op het punt om deze telefoon aan te schaffen, maar een paar dingen zijn mij nog onduidelijk:
  • De MSN Messenger in de telefoon, is dat een pagina in de browser, of een eigen applicatie?
  • Ik heb begrepen dat e-mail ontvangen gratis is, is dit een tijdelijk actie, of is dit standaard zo bij i-mode? Ik wil de telefoon gaan gebruiken als e-mail ontvanger voor P2000 brandweeralarmeringen, de mail stuur ik op met een stukje software die online P2000 monitoren monitort, waarbij ik een filter kan instellen per woonplaats, en wordt er op het filter getriggerd dan wordt er een mail uitgestuurd naar het ingestelde mailadres. Ook is het van belang dat de e-mailverbinding op de telefoon altijd aanstaat, dus zonder telkens "in te bellen".
Alvast dank voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 08:30
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:04:
Ik sta op het punt om deze telefoon aan te schaffen, maar een paar dingen zijn mij nog onduidelijk:
  • De MSN Messenger in de telefoon, is dat een pagina in de browser, of een eigen applicatie?
  • Ik heb begrepen dat e-mail ontvangen gratis is, is dit een tijdelijk actie, of is dit standaard zo bij i-mode? Ik wil de telefoon gaan gebruiken als e-mail ontvanger voor P2000 brandweeralarmeringen, de mail stuur ik op met een stukje software die online P2000 monitoren monitort, waarbij ik een filter kan instellen per woonplaats, en wordt er op het filter getriggerd dan wordt er een mail uitgestuurd naar het ingestelde mailadres. Ook is het van belang dat de e-mailverbinding op de telefoon altijd aanstaat, dus zonder telkens "in te bellen".
Ik kan je alleen antwoord geven op je eerst vraag; MSN draait als een eigen applicatie.
Die je overigens eerst moet downloaden via de i-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 19:52
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:04:
En het antwoord op je tweede vraag:

Het is tijdelijk gratis volgens mij.

En over de verbinding:de telefoon geeft aan wanneer er een email bericht is. Deze moet je dan wel eerst ophalen (dus verbinden met i-mode wat op dit moment dus gratis is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
en volgens mij was dat dus gratis tot 31 december(ja die van 3 dagen terug :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ah, jammer. Dan hou ik het voorlopig wel bij mij Nokia 6030.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118211

Ik vind het wel een mooi telefoontje.
Camera is niet zo bijzonder.
Maar het imode gebruik wel. (er is een nieuwe actie, voor 7.50 euro p.m. onbeperkt imode (dus email en msnen)

De 2 bescherm hoesjes zijn inderdaad erg krap, maar wanneer je ze uitrekt passen ze perfect.
Ik ben alleen nog op zoek naar een beter hoesje, wat ook het scherm beschermt....

Je kan de N343i gewoon aansluiten met een mini USB kabel (bijv die van je digitale camera)
Software heb ik gedownload op de franse NEC site:
http://www.nec.fr/necmobile
(aanmelden en op logiciels klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107376

Anoniem: 118211 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:47:
Ik vind het wel een mooi telefoontje.
Camera is niet zo bijzonder.
Maar het imode gebruik wel. (er is een nieuwe actie, voor 7.50 euro p.m. onbeperkt imode (dus email en msnen)

De 2 bescherm hoesjes zijn inderdaad erg krap, maar wanneer je ze uitrekt passen ze perfect.
Ik ben alleen nog op zoek naar een beter hoesje, wat ook het scherm beschermt....

Je kan de N343i gewoon aansluiten met een mini USB kabel (bijv die van je digitale camera)
Software heb ik gedownload op de franse NEC site:
http://www.nec.fr/necmobile
(aanmelden en op logiciels klikken)
Ik heb vandaag ook deze gsm gekocht maar ik kan nergens de drivers vinden om de gsm aan de pc te koppelen.Kan iemand een directe link op het forum plaatsen wand ik kom er echt niet uit.Nergens kan ik die driver vinden zelfs niet op driverguide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Hier staat de driver ook. Of het dezelfde zijn geen idee, dus hier is ook de link naar die van de franse NEC site.

PS: Heeft iemand de NEC n412i ?

[ Voor 45% gewijzigd door Deacon op 14-01-2006 01:15 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107376

Opzich oen de toetsen en het scherm redelijk wat licht geven om in de nacht iets te vinden hoor.
Deacon schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:03:
Hier staat de driver ook. Of het dezelfde zijn geen idee, dus hier is ook de link naar die van de franse NEC site.

PS: Heeft iemand de NEC n412i ?
dankjewel mn dank is groot _/-\o_
Ik heb nog een vraagje Is het ook mogenlijk om games erop te zetten.
Mij lijkt me dat ik daar een ander programma voor nodig heb het is in dat programma niet te vinden?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 107376 op 14-01-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 18:10
Ik heb een vraagje, ik heb zojuist een orange m3000 aangeschaft, maar aangezien deze nogal duur was zou ik er graag een toestel bijhebben voor tijdens het werk of het uitgaan.

nou had ik deze dus op het oog, met een uitstekend design en toch een leuk scala functies. maar nou bekeek is dus de i-mode site er daar staat dat i-mode diensten in combinatie met een prepaid abonnement € 10 per mb kosten o.O. Dit is toch wel heel erg duur in mijn ogen. Als je enthousiast msn't & internet zijn enkele mb's peanuts. Dus ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hiermee zijn, ik heb geen zin om tientallen euros uit te geven aan een dergelijke dienst...

Daarbij komt natuurlijk dat i-mode een enigzins beperkte dienst is en bijvoorbeeld T-zones, Orange world enzovoorts een stuk goedkoper zijn. Bij T-mobile heb je voor €10 flat-free, en ook orange rekent € 3 per mb. Dit zijn natuurlijk wel abonnementen, maar toch...

[ Voor 19% gewijzigd door Silvos op 19-01-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 18:10
nog een extra vraagje, ik zal op een aantal plekken staan dat deze telefoon wel infrarood heeft, maar in de startpost staat van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

vraag ik me dus ook af, hoe kun je anders je foto's er af krijgen? is toch niet te doen... en weet iemand of de telefoon werkt met een kpn mobiel abbo? dat kaartje er in in plaats van de prepaid. En kan ik eigenlijk nummer behoud doen met een sim only abbo?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
foto's naar de pc krijgen kan je met de nec manager, zie hiervoor de links in voorgaande posts. Je hebt dan alleen een usb kabel nodig, maar dit is een gewone mini-usb aansluiting die bijna elke camera/mp3-player ook heeft. En over het imode, het is inderdaad duur, maar de sites en downloads zijn dan ook klein. En volgens mij kan je gewoon je kpn abbo sim kaart er in gooien, want bij mij lukte het ook gewoon mte een oude prepay kaart van kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

Len

Leeg

Ik heb die n412i al een paar weken ja, leuk ding :)
Jammer dat nec geen software maakt voor een mac :/

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Kan je wel met je Mac files naar de phone sturen en eraf halen via het kabeltje dat erbij zit ?
Nog 2 vragen, wat is de werkelijke standbye tijd en ik las dat MP3 ringtones niet werken (met dank aan i-mode) is dat echt zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118211

klopt. ik kan idd geen mp3 of wav opslaan om aftespelen als ringtone..
ik zou zelf wel ringtones willen maken, maar ik weet niet in welk formaat ik dit dan het beste kan opslaan?

Ik heb zelf mijn eigen hi abo erin geduwd, en de oude prepaid sim weg gedaan.

nogmaals er zit GEEN infrarood of bluetooth op.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 118211 op 24-01-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

Len

Leeg

Deacon schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:00:
Kan je wel met je Mac files naar de phone sturen en eraf halen via het kabeltje dat erbij zit ?
Nog 2 vragen, wat is de werkelijke standbye tijd en ik las dat MP3 ringtones niet werken (met dank aan i-mode) is dat echt zo ?
Dit is nogal offtopic vrees ik. (gaat over de n412i)

Als je de kabel aansluit op de mac dan zie je niets, er is ook geen software voor. En een bluetooth verbinding werkt niet, als je eenmaal bestanden wil overzetten wordt de verbinding verbroken.
Het ding is ERG dun, lijkt wel alsof er geen batterij in zit ;) en dat gevoel krijg je ook als je de standbij tijd ziet hehehe. uhhmm.. zaterdag opgeladen en deze ochtend leeg. Ik heb wel veel lopen "klooien" met BT en i-mode.
Ik heb er geen mp3 op maar ik zie ook geen optie dat ik een mp3 kan gebruiken als beltoon, wel kan je een video laten opstarten.?.? Die moet ik zeker een keer gaan proberen :o

maarja, misschien beter zelf een topic starten in plaats van deze te kapen :p

sorry! :p

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Excuses, save-lee de vraag was gericht tegen Len over de Nec 412.
Maar beide bedankt voor het antwoord, ik weet nu dat ik beter een andere tel kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 124432 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:26:
Weet iemand of ze bij KPN de prepaid telefoons dubbel simlocken?
Dat alleen prepaid-simkaarten erin kunnen,
of kan er ook een abbonement simkaartje in?
Dit zou ik ook graag willen weten :)

Heb namelijk een Hi abbo en wil deze telefoon kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 08:30
Peertje schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:06:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten :)

Heb namelijk een Hi abbo en wil deze telefoon kopen
Zit gewoon een KPN lock op...dus een abo kaartje (kpn mobiel/hi) kunnen er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165857

Bij de SE K500i was het zo dat functie van de internettoets te veranderen was. Zo kon je een functie naar keuze aan de toets toewijzen. Zou zoiets ook mogelijk zijn met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ik vind deze veel mooier dan de NEC, dit is pas een IPOD Kloon.
Ik heb me de tering gezocht maar weet niet waar ie te koop is, anyone else ?

http://www.newmobile.nl/eur/en/phone.php?phone_id=1771077

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.kr/images/stories/press/05/12/1208/39142185.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 16-02-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
ik heb deze telefoon pas geleden gehaald, en wat is het een goede telefoon voor zijn geld.
Alleen is er niet een manier om java apps op je televoon te krijgen met de pc? 'T wordt wel duur als ik bijvoorbeeld 1 spelletje wil hebben en dan 10 euro per mb voor moet betalen

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Exphy schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:50:
ik heb deze telefoon pas geleden gehaald, en wat is het een goede telefoon voor zijn geld.
Alleen is er niet een manier om java apps op je televoon te krijgen met de pc? 'T wordt wel duur als ik bijvoorbeeld 1 spelletje wil hebben en dan 10 euro per mb voor moet betalen
kan dit niet met de NEC manager(zie linkje een paar posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20784

hellboy123 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:47:
[...]

kan dit niet met de NEC manager(zie linkje een paar posts terug)
Nee, dat kan niet, ik zoek ook nog zo'n programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137960

Ik ga hem binnenkort ook bij de Dixons halen voor 79 euro, maar dat connecten via USB kabeltje ... Heb je daar speciaal eentje voor nodig, of zit er een bijgeleverd? Ik heb namelijk geen digitale camera ofzo.

Iemand verder nog tips over het gebruik ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
je hebt alleen zo'n kabeltje nodig van kleine usb naar normale usb maar die kosten een euro of 5

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:16:
ik vind deze veel mooier dan de NEC, dit is pas een IPOD Kloon.
Ik heb me de tering gezocht maar weet niet waar ie te koop is, anyone else ?

http://www.newmobile.nl/eur/en/phone.php?phone_id=1771077

[afbeelding]
Dan zal je deze ook wel mooi vinden:

Afbeeldingslocatie: http://images2.sina.com/cnnews/mirror/image2.sina.com.cn/IT/cr/2006/0217/3931076106.jpg
Sony Ericsson M600i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De NEC n343i is nu 2 dagen in mijn bezit en hij bevalt me echt prima. Jammer dat je niet zoveel kan veranderen aan het uiterlijk, maar oké. Ik heb mijn USB --> USB mini kabeltje besteld, zodat ik hem aan me PC vast kan leggen.

Weet iemand trouwens hoe je die snelknoppen aan de onderkant van je scherm kan veranderen (mail en I-mode) want dat zijn niet de dingen die ik het meest gebruik, eerder SMS en bellen of iets in die geest. Bij mijn oude siemens mobieltje lukte me dit wel, alleen ik kan het nergens terugvinden in het handboek - wat btw echt enorm dik is - of in mijn instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:57:
[...]

Dan zal je deze ook wel mooi vinden:

[afbeelding]
Sony Ericsson M600i
JA! die is inderdaad erg mooi! Ik kan die VK2010 nergens vinden, geen online store, jammer.
Misschien die Sony maar proberen!

Oops.... $1,500 !!!!!! Dan maar die VK, die kost maar $200....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 05-03-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zéér mooie telefoon, het design en de dikte zijn gewoon zó goed!

Resolutie:
640x480

Had ik een paar jaartjes geleden op mijn pc...

edit:
79 euro maar? Ik ga er denkk ook wel eentje kopen, of als ik mijn nieuwe pc heb een andere NEC, als die hetzelfde design hebben..

[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 05-03-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

TheZeroorez schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:55:

Resolutie:
640x480

edit:
79 euro maar? Ik ga er denkk ook wel eentje kopen, of als ik mijn nieuwe pc heb een andere NEC, als die hetzelfde design hebben..
Dat is helaas ook geklets :).

Een resolutie van 640x480 heeft nog geen enkele telefoon op de markt, 320x240 is het hoogst bij mijn weten. Deze telefoon moet het dan ook doen met een matige 128x160 resolutie (bron). Helemaal niet zo denderend voor de huidige generatie telefoons, eerder de onderkant van de markt dan een middenmotor. Qua design is het uiteraard wel een toppertje verder.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
TheZeroorez schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:55:

Resolutie:
640x480

edit:
640x480 is VGA resolutie.

Op de telefoon zit een VGA camera...

Het is dus niet de schermresolutie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:08

Freaked

..

Heeft iemand nog leuke aanbiedingen gespot van deze telefoon? (prepaid)
Ik zag in het krantje van tfortelecom wel wat leuks staan, alleen die kun je niet kopen via een internet shop. En helaas zit er geen t4t in de buurt hier :(

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Freaked schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:26:
Heeft iemand nog leuke aanbiedingen gespot van deze telefoon? (prepaid)
Ik zag in het krantje van tfortelecom wel wat leuks staan, alleen die kun je niet kopen via een internet shop. En helaas zit er geen t4t in de buurt hier :(
hij is zo goed als overal te koop voor 79euro, lijkt me een goede prijs. Ik heb er nog 100 voor moeten dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MediaMarkt: 79 Euro, KPN 15 euro beltegoed
T for Telecom: los toestel voor 59 euro, en een toestel met 20 euro hi prepay voor 79 euro

Kreeg ik toevallig vandaag in de bus...
Wel zeer jammer dat ik mijn telefoon pas een maandje heb, en dus nog geen nieuwe nodig heb.. Als ik ooit weer een ander moet kijk ik wel voor een NEC, wat dan alleen waarschijnlijk niet meer de N343i zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
even over de usb kabel, is dit usb naar usb mini 4 of 5 pins
moet ik wel zeker weten want ik ga er een bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jasperv525 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:42:
even over de usb kabel, is dit usb naar usb mini 4 of 5 pins
moet ik wel zeker weten want ik ga er een bestellen
een 5 pins, heb zelf ook een kabeltje besteld, namelijk deze

edit: hmm, sorry voor dit verkeerde advies. Heb zelf net een 5pins kabeltje binnengekregen, en deze past niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 137960 op 09-03-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90431

Als ik m'n telefoon aanzet krijg ik na het intoetsen van m'n pincode "SIM MEP-vergrendeling mislukt".
Zo van de 1 op de andere dag, iemand enig idee wat dit betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 90431 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:56:
Als ik m'n telefoon aanzet krijg ik na het intoetsen van m'n pincode "SIM MEP-vergrendeling mislukt".
Zo van de 1 op de andere dag, iemand enig idee wat dit betekend?
dat had ik inderdaad ook, toen in een simkaart van een andere provider er in stak. Maar ik zou niet weten hoe je dit zou moeten oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Anoniem: 137960 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:36:
[...]

een 5 pins, heb zelf ook een kabeltje besteld, namelijk deze

edit: hmm, sorry voor dit verkeerde advies. Heb zelf net een 5pins kabeltje binnengekregen, en deze past niet.
mmmm...
zou iemand mij kunnen vertellen welke het nu moet zijn, graag iemand die ervaring heeft met het verbinden met de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
jasperv525 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:27:
[...]

mmmm...
zou iemand mij kunnen vertellen welke het nu moet zijn, graag iemand die ervaring heeft met het verbinden met de computer
ik gebruik gewoon een kabel die bij mijn mp3 speler zat(iriver h120), en deze is weer gelijk aan de kabel van mn camera. Maar ik zal me god niet weten hoe ik aan deze kabeltjes kan zien hoeveel pins ie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gewoon een 5-pins kabeltje dus, USB is USB. Het maakt totaal niet uit van welk merk/type je hem haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
heeft iemand al de software van Mobile action al geprobeert,
en heb je daar een speciale kabel voor nodig?
http://www.gsm-forum.nl/i...ion=display;threadid=9265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
jasperv525 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:25:
heeft iemand al de software van Mobile action al geprobeert,
en heb je daar een speciale kabel voor nodig?
http://www.gsm-forum.nl/i...ion=display;threadid=9265
volgens de laatste reactie op dat forum zie je dat je een kabel van dat bedrijf nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
ja maar dat lijkt me een beetje onlogisch aangezien een paar posts hierboven ook
staat van usb is usb en daar zit geen verschil in, en dat dacht ik ook hoor,
daarom wil ik vragen of iemand dat even kan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172310

;) Ik heb deze telefoon ook 2 dagen geleden aangeschaft, mooi ding (vooral design)
De camera is kwa kwaliteit wel redelijk (niet superstrak)...
Kan iemand mij iets uitleggen hoe ik de functie van MSN kan gebruiken!?

Greetz noname! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143674

Kijk eens op: http://www.imode.nl/index.asp?pgid=502

Je moet nl. eerst MSN Messenger op je telefoon installeren alvorens je het kunt gebruiken. Het is wel geinig om een keer te proberen, maar echt handig is het niet om met je telefoontoetsen snel een berichtje te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172310

Bedankt! Weet iemand mischien waar ik de USB kabel voor dit toestel kan weghalen?
Bij alle telefoon winkels (ook waar ik hem heb gehaald) verkopen ze hem niet...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143674

Ik heb een beetje rondgegoogled, maar zie nergens winkels waar je hem zou kunnen kopen. Wel lees je her en der dat mensen toch een passende kabel hebben kunnen vinden, maar vervolgens de boel niet aan de praat krijgen.

Wat wil je er eigenlijk mee gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ik pak gewoond e usb kabel die ik bij mn mp3-speler heb gekregen(iRiver h120). Deze werkt gewoon uitstekend, alleen de software is brak :| echt te sloom voor woorden. Maar het werkt wel. Probeer dus gewoon een kabel van je mp3 speler/foto toestel/ andere usb apparaten, deze zijn bijna allemaal t zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Om even wat feedback te geven: die software werkt dus. :) Je moet wel eerst het USB-kabeltje inpluggen zodat de 'NEC com port' geïnstalleerd wordt. Daarna herkent het driverinstallatieprogramma'tje de telefoon zodat de telefoondriver geïnstalleerd kan worden. Het downloaden van foto's van de telefoon gaat idd wel heel erg traag (10 seconden per foto oid) maar het werkt iig naar behoren.

Maar eens telefoonnummers in gaan voeren dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:24
Heb laatst de 341i gekocht voor 59,- inclusief 15,- beltegoed van Hi.
Mijn eigen Hi abbo sim erin gedaan, en het werkt prima.
Nou vroeg ik me af, was het nou mogelijk om dat ongeopende pakketje terug te sturen naar Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat denk je? Bij Hi weten ze echt wel welke sim waaraan verkocht is.. is hij aan NEC verkocht? Krijg je hem denk ik niet teruggestuurd ;) Maar je kan het altijd proberen.. gewoon even contact opnemen met Hi. Als het niet gaat proberen voor €10,- aan iemand te verkopen, of hem gebruiken als je lang iemand moet bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178981

Eddos schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:05:
Heb laatst de 341i gekocht voor 59,- inclusief 15,- beltegoed van Hi.
Mijn eigen Hi abbo sim erin gedaan, en het werkt prima.
Nou vroeg ik me af, was het nou mogelijk om dat ongeopende pakketje terug te sturen naar Hi?
Ik heb hem vandaag besteld, hij was niet meer op voorraad. Heb hem over een paar dagen in huis. Wel leuk, onbeperkt msn-en voor 2,50 per maand.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wel leuk, onbeperkt MSN'en voor €0,00 per maand.. :7

Voor MSN heb je toch gewoon een PC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem vandaag ook gekregen, maar er zit een kleine zwarte lijn onder in het beeld. Bij het laadschermpje is hij weg, en bij animaties ook. Dus het zijn geen dode pixels.. Ik ga hem maar opladen in de hoop dat hij het nog doet. Anders moet ik morgen terug en moet ik nog langer wachten op een telefoontje. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schijt. De streep blijft, morgen maar terug naar de winkel en wachten tot hij gemaakt wordt.. (2 weken) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nieuwe vragen! Je gaat toch geen twee weken wachten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gewoon RMA'en die hap natuurlijk!

BTW: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cubix schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:50:
Nieuwe vragen! Je gaat toch geen twee weken wachten...?
Ze hadden deze al besteld, dus ik denk dat ze me af gaan schepen met "Hij moet terug naar de fabriek". Maar daar neem ik dit keer geen genoegen mee, ik moet en zal een toestel hebben. :Y)
Pagina: 1 2 Laatste