Hoofdcategorieën
Topicacties

[98] Police.reg (of policy.reg) voor Windows98*

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
elevator schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:28:
Regedit 5.0 bestanden zijn niet leesbaar onder Windows 98 :)
Doh. * Morax meld zich aan voor een cursus opletten :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Let niet op die stomme reacties van de anderen, allemaal onzin wat ze posten. Dit is de enige manier hoe het echt goed werkt.
Als je 3 x op je rechtermuisknop druk ergens op het bureaublad, en daarna 5 x op het windows teken tussen de ALT en CRTL, en daarna POLICY intoets, kom je in het beheerdersmenu van de systeembeheerder voor de policys. Van daaruit kan je alles uitschakelen. Je moet het wel binnen 3 seconden allemaal doen, anders werkt het niet. Normaliter word deze combinatie namelijk gedaan door een apparaatje die dit snel binnen 3 seconde doet, zodat niet iedereen dit zomaar kan doen. Maar ja als je het snel doet, moet het te doen zijn. Mij lukt het ondertussen wel, gebruik het vaak. Werkt goed.

Good luck man.

hardware MAN...
Reg. datum: 05 april 2004

quote:
DeDlWrEcKeRl schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:45:
Let niet op die stomme reacties van de anderen, allemaal onzin wat ze posten. Dit is de enige manier hoe het echt goed werkt.
Als je 3 x op je rechtermuisknop druk ergens op het bureaublad, en daarna 5 x op het windows teken tussen de ALT en CRTL, en daarna POLICY intoets, kom je in het beheerdersmenu van de systeembeheerder voor de policys. Van daaruit kan je alles uitschakelen. Je moet het wel binnen 3 seconden allemaal doen, anders werkt het niet. Normaliter word deze combinatie namelijk gedaan door een apparaatje die dit snel binnen 3 seconde doet, zodat niet iedereen dit zomaar kan doen. Maar ja als je het snel doet, moet het te doen zijn. Mij lukt het ondertussen wel, gebruik het vaak. Werkt goed.

Good luck man.

yep dat is ook een manier :+

:lol:

Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/

Dat is de enige manier. Die andere mensen proberen hem alleen maar onzin wijs te maken.

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

Weet je zeker dat je er ook niet op één been bij moet hinkelen?
Nee dat is alleen als je een systeembeheerders-voetpedaal hebt. Maar dat hebben alleen de echte.

hardware MAN...
Reg. datum: 05 april 2004

quote:
DeDlWrEcKeRl schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:57:
Nee dat is alleen als je een systeembeheerders-voetpedaal hebt. Maar dat hebben alleen de echte.
en als je zon vlieg-muis hebt dan kan het toch wel?

Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/

Reg. datum: 11 maart 2005

_/-\o_

grappig moet ik zeggen.

Tja alleen je resolutie he.
Maar meot hnet eens zijn met de anderen, ff zoeken op google.

Bij mij waren het de bovenste 2 links.

zeg dat windows toetsje, moest je dan niet toevallig de rechter daarvan hebben, want de linker werkt echt niet.

(stopwatched: binnen 2,8 sec)

Reg. datum: 13 april 2003

Volgens mij gaat dit richting HK :), maar 3 seconden is wel te doen hoor, je hoeft er echt geen superman voor te zijn.

Al noem je het universiteit,
een school blijft een school

Ook leuk voor de collegas die om je heen zitten en je spastisch zien rammen op je toetsenbord ;)

Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

Kunnen we aub wel serieus blijven? :)

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:23:
Ja die willen t niet doen. Maar t is heel erg irritant met sommige web pagina's. Maar ik probeer t wel te zoeken maar geef eens een voorbeeld hoe je zoiets zou zoeken!
Dit soort akties leveren je bij ons een officiele waarschuwing op...Ik kan me niet voorstellen (en ik ben systeembeheerder bij een gemeente) dat de systeembeheerder je daarbij niet wil helpen. Tenslotte is hij er voor de gebruikers en niet andersom.

Speedlinq: epic fail
Reg. datum: 10 september 2002

Moet zeggen dat ik dit topic wel opmerkelik vind. Stel nou dat ik de TS zou willen helpen dan krijg ik een waarschuwing wegens dingen posten tegen de policy. Maar ondertussen worden de mensen aangespoord ontopic te blijven :o

Sluit dit topic dan gewoon :?

Skyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00

Profileert
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
Morax schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:30:
[...]

Doh. * Morax meld zich aan voor een cursus opletten :P
offtopic:
Daarnaast had ik in de code waar nu onzin staat de echte oplossing eerst staan, maar die heb ik weer weggehaald :P

| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.

Reg. datum: 22 december 2002

Mensen alvast bedankt voor enkele zoek tips. Ga morgen eens zoeken :) . De humor is jullie nog niet vergaan zie ik :P . Mar ja dat 3x klikken en zo nee sorry daaar trap ik ni in :+ . Nogmaals mijn dank als ik er ni uit kom dan hoor je t wel :P !!

Reg. datum: 22 december 2002

Wilde ff zeggen dat t was opgelost met doodsimpel van thuis poledit mee te nemen }) !!

PS niet dat ik er veel aan had want als je t beeld vergrote dan werd t beeld een kwartslag verdraaid 8)7 . En ben daar gelukkig al weg :P . Heb nu werk dus hoef ni meer naar dat buro :P .

polklm wijzigde dit bericht 10-12-2005 14:05 (54%)

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

Gelukkig niet bij ons.

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: