[98] Police.reg (of policy.reg) voor Windows98*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.590 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74060

Topicstarter
Ik heb vroeger ooit eens een bestandje gehad dat police of policy.reg hete! Als je dit aan klikte waren alle beveiligingen weg die waren aangezet door een systeem beheerder! Wie kent het of weet waar t te vinden is? Met google en andere zoek sites kan ik het helaas niet vinden ;( !!!
Hier kan ik t ook in geen enkel topic meer vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:25

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Lijkt me nopolicy.reg meer voor de hand liggend...
hier stond een link, die ik je bij nader inzien liever niet geef
En die had ik dus in 2 sec. googlen...

Maar zolang je vaag blijft krijg je vage antwoorden. Heb je meer info? Wat probeer je te bereiken? Ben je je schoolpc aan 't hacken?

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 19-09-2005 13:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee geen school PC! GEwoon in een open instelling! Een reintregratie buro! Kan nog ni eens eigenschappen van t beeld op roepen en wil de beeld resulutie veranderen! En de zoekfunctie van windows weer aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 74060 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:16:
Nee geen school PC! GEwoon in een open instelling! Een reintregratie buro! Kan nog ni eens eigenschappen van t beeld op roepen en wil de beeld resulutie veranderen! En de zoekfunctie van windows weer aan hebben!
En dat kun je niet even netjes aan de systeembeheerder vragen dan :?
En je hoeft niet elke zin met een uitroepteken te eindigen! Ik hoor je zo ook wel! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 19-09-2005 13:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05 23:06
vraag dit aan je beheerder :? dat is het meest logische.. verder kan je in windows98 makkelijk die dingen "omzeilen" maar dat moet je maar zoeken op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
En die policies zitten er voor niks op??
Vraag aan je systeembeheerder of hij ze kan aanpassen voor je...
Maar ik denk dat je dan een goede reden moet hebben...
Meestal gelden die policies voor de hele toko...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja die willen t niet doen. Maar t is heel erg irritant met sommige web pagina's. Maar ik probeer t wel te zoeken maar geef eens een voorbeeld hoe je zoiets zou zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 74060 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:23:
Ja die willen t niet doen. Maar t is heel erg irritant met sommige web pagina's. Maar ik probeer t wel te zoeken maar geef eens een voorbeeld hoe je zoiets zou zoeken!
Nee,
RobIII schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:17:
En dat kun je niet even netjes aan de systeembeheerder vragen dan :?
ShellGhost schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:22:
En die policies zitten er voor niks op??
Vraag aan je systeembeheerder of hij ze kan aanpassen voor je...
Was dat niet duidelijk?

Nogmaals: Die policies staan er niet voor niks op. Ga maar naar je systeembeheerder om 't netjes te vragen. GoT is niet de plaats om je te helpen met dit soort dingen.
Met een beetje zélf nadenken is dit natuurlijk ook easy te googlen.

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 19-09-2005 13:29 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Valt dit niet onder een kopje "bedrijfsnetwerk hacken"????
Ik neem aan dat er ergens in je arbeidsvoorwaarden staat dat je geen ongeoorloofde dingen met je pc of iets dergelijks mag doen...
Daar valt dit namelijk mooi onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even titel edit - ik ben verder persoonlijk van mening dat als je niet slim genoeg bent om dit soort beveiligingen te omzeilen je ook niet de impact en dus de verantwoordelijkheid kan nemen om dit soort beveiligingen te omzeilen. Ik zal je hier dus ook niet mee helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou t is gelukkig mijn werk niet! En sorry een beeldscherm instelling beveiliggen vind ik net te ver gaan! Dat de rest is beveiligd vind ik oke maar beeldscherm resulutie beveiliggen, |:( dat gaat echt te ver in mijn ogen! Maar geef eens een voorbeeld hoe ik zoek met google BV alleen hoe ik een scherm resullutie kan verandere :? meer vraag ik ni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 74060 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:44:
Nou t is gelukkig mijn werk niet! En sorry een beeldscherm instelling beveiliggen vind ik net te ver gaan!
Dat mag jij wel vinden, maar systeembeheer heeft daar vast een goede reden voor. Wie zijn wij om te beslissen (zonder uberhaupt de situatie te kennen, maar dan nog) wat "te ver" is en wat niet? Je zult dat toch echt met systeembeheer moeten uitvechten. Sterker: Ik vraag me af waarom je dat niet gewoon doet? Waarom zo "heimelijk"? Als je het vraagt mag het misschien wel zonder morren?
Anoniem: 74060 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:44:
Maar geef eens een voorbeeld hoe ik zoek met google BV alleen hoe ik een scherm resullutie kan verandere :? meer vraag ik ni!
Nee, nogmaals: Wij gaan je daar niet aan helpen. Tevens is het gewoon "basic zoeken", iedereen die een beetje met een zoekmachine overweg kan heeft dat zo gevonden. Dat je te lui bent om je zoekresultaten door te nemen is niet ons probleem. Het is echt met 3 zoektermen te vinden. Het begint echter met foutloze zoektermen te gebruiken. "Resullutie" zul je niet veel op vinden, resolutie wellicht wel (of resolution) ;)

Waarom we niet helpen? Als wij je er mee zouden helpen zouden we indirect mee helpen aan het "hacken" * van jullie netwerk. En dat doe je maar mooi op eigen verantwoording. Daar willen GoT en de GoT-users niks mee te maken hebben. Zie o.a. ook Het algemeen beleid #security

En nogmaals: Wil je stoppen met die uitroeptekens? Daar rennen we echt niet harder om voor je hoor ;)

* "Hacken" is in deze context wellicht een groot woord, maar allee...

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 19-09-2005 13:56 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zoek heel vaak met google maar krijg altijd vage paginas. En nee de netwerkbeheerders zijn hier niet reeel ze willen t niet doen ik heb dat allemaal al gevragen natuurlijk! Maar oke blijkbaar willen jullie geen voorbeeld geven hoe je zoekt met google!! Geef me dan een ander voorbeeld!
Zal uit leggen wat ik bedoel ik zoek namen van een personage van een spel! Dus lijkt mijn t logies met deze zoek opdracht : personages van games
Vul ik deze in krijg ik geen namen van personages? |:( Snapje t gaat 9 van de 10 keer gaat t fout, leg me eens uit wat ik dan fout doe :'( ! Daarom zal t zoeken ook niet lukken naar wat ik nu zoek!
Anders meschien een keer een nieuw topic opennen "Hoe zoek ik met google en GOT" meschien dat er meer mensen zijn die nooit kunnen vinden wat ze zoeken! Zie vaak hier in een topic een verwijs naar een andere topic en dan word de persoon aangevallen die de topic heeft gemaakt! Ik weet van mijn eigen dat ik vaak paginas door zoek hier op GOT maar nieks vind! Dan maak ik een nieuw topic en komen de links naar andere topics! Blijkbaar kan ik niet zoeken of zo! Leg me dan eens uit hoe ik dat doe!

PS sorry voor de uitroeptekens dat is een vaste gewoonte van mijn. Ik moet er specifiek op letten anders type ik ze blindelings.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 74060 op 19-09-2005 14:01 . Reden: De PS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97653

Ik noem een kreet en de rest zoek je zelf maar uit:
Policy editor (Probeer google)
En hoe je register gaat aanpassen zodat je geen last heb van het beveiligings beleid moet je zelf maar uit dokteren -> Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
RobIII schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:48:
[...]
Dat mag jij wel vinden, maar systeembeheer heeft daar vast een goede reden voor.
En die reden zou zo maar beleid kunnen heten.

@TS : Maak er een agenda punt van voor de komende directievergadering zou ik zeggen.

En een punaise met de punt naar boven op je ! toets plakken helpt je zo van deze ! gewoonte af })

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 74060 schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:00:
Maar oke blijkbaar willen jullie geen voorbeeld geven hoe je zoekt met google!! Geef me dan een ander voorbeeld!
Zelfs dat is goed te googlen >:)
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,1306756,00.asp :Y)

[ Voor 71% gewijzigd door RobIII op 19-09-2005 14:10 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
control ....msc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
cpl dan :)

(my bad)

[ Voor 4% gewijzigd door andreict op 19-09-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Kom op zeg. We hebben hier uitgebreid gesproken over het feit dat we de TS niet willen helpen omdat 'ie probeert buiten systeembeheer te gaan. Nu ga jij het nog mooi even zitten voorkauwen :?

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 19-09-2005 14:14 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
RobIII schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:13:
[...]

Kom op zeg. We hebben hier uitgebreid gesproken over het feit dat we de TS niet willen helpen omdat 'ie probeert buiten systeembeheer te gaan. Nu ga jij het nog mooi even zitten voorkauwen :?
een tipje van de sluier is nooit weg toch.. jij wilt ook graag geholpen worden als je wat vraagt ookal ben je lui. En volgens mij geef ik het antwoord niet maar alleen een tipje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Maak een .txt bestand aan met daarin het volgende:
code:
1
Onzin

Hernoem het bestand naar .reg en daarmee zou het moeten werken, maar ik kan het niet testen.

Overigens haalde ik dit uit een .reg bestand met nog veel meer mogelijkheden, maar die heb ik maar niet gepost. Je gooit een Win98 er bijna in z'n geheel mee open en dat is niet de bedoeling.

Ow en op eigen risico.

Edit: laat ook maar, ik hou er niet van om helpdeskuser te helpen. Vraag maar aan systeembeheer oid of zoek maar eens op google. Zoek eens op termen als "win98 changing wallpaper regedit" zát zoektermen te vinden hoor :)

[ Voor 44% gewijzigd door Motrax op 19-09-2005 14:19 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wahahaha als die handig is weet die nu wat hij moet doen je heb um bijna alles voorgekauwd:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies ;)
Alleen nu nog het registern inkomen :9
Hebbie alternative register editors voor maar daar ga ik je niet aan helpen.

En verder voorkauwen dan dit ga ik niet, want ik denk dat als je er nu niet uitkomt dat deze kennis je meer kwaad dan goed gaat gebruiken. O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 97653 op 19-09-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
Motrax schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:16:
Maak een .txt bestand aan met daarin het volgende:
code:
1
Onzin

Hernoem het bestand naar .reg en daarmee zou het moeten werken, maar ik kan het niet testen.
Een regbestand moet altijd beginnen met de volgende regel

Windows Registry Editor Version 5.00 

Dan zal het werken :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Regedit 5.0 bestanden zijn niet leesbaar onder Windows 98 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
elevator schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:28:
Regedit 5.0 bestanden zijn niet leesbaar onder Windows 98 :)
Doh. * Morax meld zich aan voor een cursus opletten :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68156

Let niet op die stomme reacties van de anderen, allemaal onzin wat ze posten. Dit is de enige manier hoe het echt goed werkt.
Als je 3 x op je rechtermuisknop druk ergens op het bureaublad, en daarna 5 x op het windows teken tussen de ALT en CRTL, en daarna POLICY intoets, kom je in het beheerdersmenu van de systeembeheerder voor de policys. Van daaruit kan je alles uitschakelen. Je moet het wel binnen 3 seconden allemaal doen, anders werkt het niet. Normaliter word deze combinatie namelijk gedaan door een apparaatje die dit snel binnen 3 seconde doet, zodat niet iedereen dit zomaar kan doen. Maar ja als je het snel doet, moet het te doen zijn. Mij lukt het ondertussen wel, gebruik het vaak. Werkt goed.

Good luck man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Anoniem: 68156 schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:45:
Let niet op die stomme reacties van de anderen, allemaal onzin wat ze posten. Dit is de enige manier hoe het echt goed werkt.
Als je 3 x op je rechtermuisknop druk ergens op het bureaublad, en daarna 5 x op het windows teken tussen de ALT en CRTL, en daarna POLICY intoets, kom je in het beheerdersmenu van de systeembeheerder voor de policys. Van daaruit kan je alles uitschakelen. Je moet het wel binnen 3 seconden allemaal doen, anders werkt het niet. Normaliter word deze combinatie namelijk gedaan door een apparaatje die dit snel binnen 3 seconde doet, zodat niet iedereen dit zomaar kan doen. Maar ja als je het snel doet, moet het te doen zijn. Mij lukt het ondertussen wel, gebruik het vaak. Werkt goed.

Good luck man.
yep dat is ook een manier :+

:lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is de enige manier. Die andere mensen proberen hem alleen maar onzin wijs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Weet je zeker dat je er ook niet op één been bij moet hinkelen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is alleen als je een systeembeheerders-voetpedaal hebt. Maar dat hebben alleen de echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Anoniem: 68156 schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:57:
Nee dat is alleen als je een systeembeheerders-voetpedaal hebt. Maar dat hebben alleen de echte.
en als je zon vlieg-muis hebt dan kan het toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
_/-\o_

grappig moet ik zeggen.

Tja alleen je resolutie he.
Maar meot hnet eens zijn met de anderen, ff zoeken op google.

Bij mij waren het de bovenste 2 links.

zeg dat windows toetsje, moest je dan niet toevallig de rechter daarvan hebben, want de linker werkt echt niet.

(stopwatched: binnen 2,8 sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 15:06
Volgens mij gaat dit richting HK :), maar 3 seconden is wel te doen hoor, je hoeft er echt geen superman voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook leuk voor de collegas die om je heen zitten en je spastisch zien rammen op je toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Kunnen we aub wel serieus blijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63676

Anoniem: 74060 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:23:
Dit soort akties leveren je bij ons een officiele waarschuwing op...Ik kan me niet voorstellen (en ik ben systeembeheerder bij een gemeente) dat de systeembeheerder je daarbij niet wil helpen. Tenslotte is hij er voor de gebruikers en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Moet zeggen dat ik dit topic wel opmerkelik vind. Stel nou dat ik de TS zou willen helpen dan krijg ik een waarschuwing wegens dingen posten tegen de policy. Maar ondertussen worden de mensen aangespoord ontopic te blijven :o

Sluit dit topic dan gewoon :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Morax schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:30:
[...]

Doh. * Morax meld zich aan voor een cursus opletten :P
offtopic:
Daarnaast had ik in de code waar nu onzin staat de echte oplossing eerst staan, maar die heb ik weer weggehaald :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mensen alvast bedankt voor enkele zoek tips. Ga morgen eens zoeken :) . De humor is jullie nog niet vergaan zie ik :P . Mar ja dat 3x klikken en zo nee sorry daaar trap ik ni in :+ . Nogmaals mijn dank als ik er ni uit kom dan hoor je t wel :P !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wilde ff zeggen dat t was opgelost met doodsimpel van thuis poledit mee te nemen }) !!

PS niet dat ik er veel aan had want als je t beeld vergrote dan werd t beeld een kwartslag verdraaid 8)7 . En ben daar gelukkig al weg :P . Heb nu werk dus hoef ni meer naar dat buro :P .

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 74060 op 10-12-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gelukkig niet bij ons.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1