Ik zoek heel vaak met google maar krijg altijd vage paginas. En nee de netwerkbeheerders zijn hier niet reeel ze willen t niet doen ik heb dat allemaal al gevragen natuurlijk! Maar oke blijkbaar willen jullie geen voorbeeld geven hoe je zoekt met google!! Geef me dan een ander voorbeeld!
Zal uit leggen wat ik bedoel ik zoek namen van een personage van een spel! Dus lijkt mijn t logies met deze zoek opdracht : personages van games
Vul ik deze in krijg ik geen namen van personages?

Snapje t gaat 9 van de 10 keer gaat t fout, leg me eens uit wat ik dan fout doe

! Daarom zal t zoeken ook niet lukken naar wat ik nu zoek!
Anders meschien een keer een nieuw topic opennen "Hoe zoek ik met google en GOT" meschien dat er meer mensen zijn die nooit kunnen vinden wat ze zoeken! Zie vaak hier in een topic een verwijs naar een andere topic en dan word de persoon aangevallen die de topic heeft gemaakt! Ik weet van mijn eigen dat ik vaak paginas door zoek hier op GOT maar nieks vind! Dan maak ik een nieuw topic en komen de links naar andere topics! Blijkbaar kan ik niet zoeken of zo! Leg me dan eens uit hoe ik dat doe!
PS sorry voor de uitroeptekens dat is een vaste gewoonte van mijn. Ik moet er specifiek op letten anders type ik ze blindelings.
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 74060 op 19-09-2005 14:01
. Reden: De PS ]