Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 januari 2002

quote:
petevannl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:32:
[...]

ja en jouw account mogen ze ook op 0 zetten.

Beetje in een helikopter zitten punten te farmen. Geen fuck doen de hele tijd en maar punten verzamelen. Belachelijk gewoon.

Wat mij betreft mogen ze iedereen op 0 zetten en beginnen we opnieuw met de 3e patch :)

Sta zelf op 5000 maarja het is dan voor een goed doel... echt fucked up hoe gemakkelijk die lui de punten halen op die manier.... :r :r :r

Ik heb mijn punten op een correcte manier verdient, in een squad in de lucht en op de grond.
Nooit ergens in een hoekje mijn punten verdient.
Kan er niks aan doen als ik in een BH zit, en ze kunnen ons niet neerhalen.
Meestal spelen we met F10 en F11 view, en altijd met voip.
En spelen als team, kan er ook niks aan doen dat jij maar 5000 punten hebt.
En als je in een BH zit heb je genoeg te doen want iedereen wilt je neerhalen.

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Nashkimo schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:50:
[...]

Inderdaad. Wij hebben ca. ¤ 630 voor een server betaald. Er zijn een aantal dingen die wij niet leuk vinden en daar bannen wij voor. Dat levert ons een hoop "vaste klanten" op die weet wat de regels zijn op onze server en die dat dus blijkbaar ook waarderen.
Dat er dan nog 5% kleuters langskomen die denken dat alles mag "omdat het nou eenmaal in het spel zit" is vervelend. Die gaan er dus heel snel vanaf aangezien wij (die tenslotte de server betalen) en de andere 90% dit toevallig niet kunnen waarderen.

Wij waarschuwen ook niet, de regels staan in de server message en om de zoveel tijd wordt er een regel gespamd. Duidelijk genoeg voor iedereen, maar helaas kunnen sommigen niet lezen (of hebben er gewoon sch**t aan :)).

Zo is het dus maar net. Blijkbaar hebben veel spelers behoefte aan dit soort regels. Hiermee verschaf je duidelijkheid. Of je het leuk vind of niet. Het zij zo....

Wat net ook aangegeven werd, is dat wij admins juist ook vaak de forums lezen om te kijken wat er speelt. Om ons 'werk' beter te doen en rekening met anderen kunnen houden.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

[HuT]Ruza[NL]
Reg. datum: 02 september 2005

Even inspringen op het gezeik mbt admins, zielig en blablablabla.
[Pissedoffmode]
Ik heb een hele tijd (loopt geloof ik nog steeds :) ) een CS 1.6 server gehad. ook deze is niet uit de lucht komen vallen maar is gewoon betaald met (hard) verdiende centjes van mij en een stel vrienden van mij. Dus een ieder die gratis op die server wilde spelen moest dan ook gewoon onze regels aanhouden en anders kon ie opzouten. Het is toch zeker door ONS betaald!!!! En de server was altijd vol, dag en nacht ([HuT] Poolday Allday CS 1.6, world ranking poolday only was geloof ik 3 _/-\o_ )
Dus als je dan gaat zeiken op admins die gewoon proberen hun EIGEN betaalde server te onderhouden op een manier die ZIJ denken dat de juiste is, wie ben jij dan om daarover te ouwehoeren !?!?!!? Zij doen tenminste nog hun best om het speelbaar te houden.

Dus alsjeblieft, huur een eigen server of hou je gewoon aan de regels die gesteld worden..........
Enne, ik geloof dat er genoeg mensen blij zijn als DaMorpeus weer eens een update mbt de patch aan ons doorgeeft.
[/pissedoffmode]

[slijmmode] ;)
@DaMorpheus en DJMantri: Goed bezig, ik speel altijd graag op jullie servers _/-\o_
Ingame nick [HuT]Ruza[NL]
[/slijmmode]

www.HuT-gaming.eu

Phyxion.net | ><((((º>

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:12:
[...]

Jep, idem B)

Wake Island 2007 is overigens gisteren officieel bevestigd. De map komt in 3 oktober uit in de nieuwe 1.1 patch

LOL, noemen ze de map Wake Island 2007? Wat een ongelovelijke brakke naam dan :) Als ze het nou Wake Island noemen, oke, maar die 2007 er achter :S Wel mooi iig dat er een extra map bij komt _O_ Eindelijk weer eens een nieuwe map voor op de ranked servers :)

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:27:
[...]
Ik stel voor dat we hem ritueel verbannen van dit forum vanwege deze misdaden tegen de nerds B) B)
En dat zeg jij :|

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May | 'Is dit nu later.' - Stef Bos

Reg. datum: 01 september 2003

@ DJmantri:

Ik heb het naar je zin op je server, ik ben blij dat ik je ook hier kan spreken, ik ben blij dat je alles in de gaten houdt, ik ben blij dat je mensen kickt omdat ze vervelend zijn, ik ben blij dat je je goed verdedigd...

al met al ben ik blij :)
zonder admin valt er niet te spelen vind ik...

dit geldt voor alle admins!!!

PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
sjaakhaar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:36:
WOOHOO! ik krijg hem morgen door de brievenbus! :D

Mezelf vandaag nog maar even vermaken met de demo...
Zeg gast dat werd is tijd :P :P

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Keen must die!

quote:
sarcamse droop eraf in de tekst die je quote :&gt;

Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
PhoeniXProjects schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:19:
[...]

Ik ben normaal ook support mét unlock...je hebt gelijk máár ten eerste word je 9 van de 10 al neergemaaid door die gathling voordat je ook maar 1 mannetje eruit hebt. Ten tweede werkt dat ook niet lekker als hij er vandoor gaat, want zo hard rent een support niet hoor ;)

[...]

En teamwork is vaak ver te zoeken of mensen denken niet na. Laatst ook weer...ik knal 2x AT op die BH...snel in een humvee en schieten...stapt er weer zo'n eikel in die humvee en scheurt er vandoor! En ik heb ook geen setting op mn AT die zegt: "Kill engineers first" Tis altijd maar weer afwachten wat eruit komt vallen.

En ik denk echt wel hoor...ik weet maar al te goed hoe het werkt! Alleen werkt het niet altijd zoals het hoort!

Ja kan!! maar meestal zit ik ook met vrienden en die weet wat ik verlang en zei van mij ;) (geeft een goed voordeel)
(maar ik heb geen moeite met die black hwak eigenlijk :&gt; )

Zeg laat je dan niet zien tot ze bij de vlag zijn!!!!! :P doe ik altijd en knal ze dan eruit!!!
en met een AT kan je richten eh, ja oke ik schiet ze ook niet altijd door maar ik wordt nauwlijks gekild door zo'n ding.. door gewoon goed mezelf in te dekken

En ik kan Djmantri ze standpunt zeker begrijpen..
:P ik vind het niet dat hij het slecht doet!!!

Ace Lightning wijzigde dit bericht 13-09-2005 17:26 (5%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Reg. datum: 17 januari 2000

quote:
CREAM schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:08:
Zucht, ik wist dat jullie eerder jullie geliefde Hielko zouden geloven dus maakte ik maar screenies:
Van mij mogen zijn punten weer op 0 gezet worden. En zoals al eerder gezegd: natuurlijk gaat hij waar veel tweakers spelen schijnheilig doen!

Tja, ik heb nog helemaal niks gezegd want ik heb niet zoveel behoefte om met modder te gaan gooien... en dat wilde ik eigenlijk zo houden.

Maar mij te gaan beschuldigen van statspadden gaat me net iets te ver.. als je dan ook nog even direct een screenshot erbij zet van mijn punten zou het helemaal tnx zijn. Vooral dat derde scherm waarbij je kan zien we de meeste heals heeft gedaan zou wel mooi zijn, daar zie je me namelijk uiteraard staan met 100+ pnt.... :z Oh wacht, mijn totale aantal heal punten over alle potjes tot nu toe komt nog niet eens op 100 uit....

En verder, ja als mensen voor mijn vliegtuig gaan staan terwijl ik wil opstuigen ben ik niet te beroerd omhetzelfde kunstje te flikken. En voor een tank gaan lopen als iemand er mee weg probeert te crossen terwijl ik hem aan 't repareren ben daar draai ik me spreekwoordelijke hand ook niet voor om. En mensen die gaan punishen omdat ze lomp in mijn mijnen rijden wil ik ook wel es gaan irriteren. Shame on me. En dat is direct het eerste en het laatste wat ik zeg. :Y)

Damn, en dan vergeet ik nog die piloten die je direct gaan punishen als ze uit de lucht worden geschoten door een verdwaalde AA-raket....

Hielko wijzigde dit bericht 13-09-2005 17:33 (6%)

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
Juice schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:52:
[...]

Ik heb mijn punten op een correcte manier verdient, in een squad in de lucht en op de grond.
Nooit ergens in een hoekje mijn punten verdient.
Kan er niks aan doen als ik in een BH zit, en ze kunnen ons niet neerhalen.
Meestal spelen we met F10 en F11 view, en altijd met voip.
En spelen als team, kan er ook niks aan doen dat jij maar 5000 punten hebt.
En als je in een BH zit heb je genoeg te doen want iedereen wilt je neerhalen.

Als dit zo door gaat wordt alles als negatief/oneerlijk ervaren, ik zie me al rondrennen, he heb ik jouw niet zonet neergeschoten, ok ok eerlijk is eerlijk ik zal dus nu niet op je schieten het is nu immers jouw beurt om mij neer te schieten.

Als je zelf een beetje slim speelt (Als het hele team dat zou doen is het nog beter) dan is overal een oplossing voor. :)

Stel je hebt een lastige tank, nou dit tank heeft geen leven meer als er 16 of 32 man als AT spawnen.
Die mensen in de tank komen dan echt niet verder meer, dan een straatje inrijden, doodgaan, spawnen en het opnieuw proberen.

Het gaat pas fout wanneer je denkt, die tank staat vast niet op mij te wachten als ik opnieuw spawn als medic bij die laatste vlag omdat ik toch graag bovenop alles springt wat met de kont naar me toe op de grond ligt :)

Je kunt dan beter even een beurtje als ATjer spawnen om die tank uit de weg te ruimen.

Al moet ik wel bekennen dat wanneer ik iemand zie met een hulpscore van 100 of meer en een aantal kills van 1 en 0 keer dood dat ik dan niet het gevoel heb dat die gozer echt actief aan he spel heeft deelgenomen, om maar niet te spreken van teamplay.

Ja Ja, ik weet het als je steeds gerivived wordt heb je weining deaths...

quote:
Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:30:
[...]

Tja, ik heb nog helemaal niks gezegd want ik heb niet zoveel behoefte om met modder te gaan gooien... en dat wilde ik eigenlijk zo houden.

Maar mij te gaan beschuldigen van statspadden gaat me net iets te ver.. als je dan ook nog even direct een screenshot erbij zet van mijn punten zou het helemaal tnx zijn. Vooral dat derde scherm waarbij je kan zien we de meeste heals heeft gedaan zou wel mooi zijn, daar zie je me namelijk uiteraard staan met 100+ pnt.... :z Oh wacht, mijn totale aantal heal punten over alle potjes tot nu toe komt nog niet eens op 100 uit....

En verder, ja als mensen voor mijn vliegtuig gaan staan terwijl ik wil opstuigen ben ik niet te beroerd omhetzelfde kunstje te flikken. En voor een tank gaan lopen als iemand er mee weg probeert te crossen terwijl ik hem aan 't repareren ben daar draai ik me spreekwoordelijke hand ook niet voor om. En mensen die gaan punishen omdat ze lomp in mijn mijnen rijden wil ik ook wel es gaan irriteren. Shame on me. En dat is direct het eerste en het laatste wat ik zeg. :Y)

Damn, en dan vergeet ik nog die piloten die je direct gaan punishen als ze uit de lucht worden geschoten door een verdwaalde AA-raket....

Maar waarom schiet je dan op mensen, en geeft ze daarna een medickit?
En je ging voor elke vliegtuig staan, liggen.
En volgens mij ging niet iedereen voor jouw vliegtuig liggen of ze deden dat omdat jij dat ook deed.
En als er iemand anders opsteeg gingen ze opzij.
Maar nu is er genoeg gezegd en dus allemaal lekker spelen ;)

Ik heb vaak snachts problemen met connection lost, en dan weer terug naar het menu.
We hebben 2 pc achter een router, 2 gekochte spellen.
Moet ik nog poorten openzetten, dacht alleen als je een server had.
En meestal speel ik alleen snachts.
In het boekje staat een uitleg wat je moet openzetten, moet je alles overnemen?

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
Ja klopt, maar ik heb een hele tijd getwijfeld. Waarom: ik twijfelde of ik werkelijk wel zoveel meer gameplezier aan zou beleven aan een zelfde gameplay in een nieuw jasje, dat aangezien ik Battlefield 1942 en uitbreidingen en battlefield vietnam helemaal kaal had gespeeld. Nu heb ik BF2 even bij iemand on-line mogen spelen, en de opties die er bij zijn gekomen zijn het geld wel waard.

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
Epitome schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:24:
[...]

Met alliteraties (beginletterrijm) kan je leuke dingen bedenken:

Bad guys in Basrah
Bloodbath in Bagdad
Carnage in Kirkuk
Horror in Haditha
Mess in Mosul
Sorrow in Samarra'
Terror at Tall 'Afar

Of de NL-versie:
Gekut in Al Kut :+

Andere grote steden in Irak

Doet me denken (voor de ouderen onder ons) aan een serie jeugdboeken van Bob Evers. Deze hadden ook titels zoals Heibel in Honoloulou of Trammelant op Trinidad ;)

http://www.bobevers.nl/boeken/alle_delen.html
Phyxion.net | ><((((º>

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:15:
[...]

sarcamse droop eraf in de tekst die je quote :&gt;

Sarcamse? Is dat een nieuw woord? Mijn Grote Van Dale kent het woord iig niet :/

quote:
Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:30:
[...]

Ooit gehoord van "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"? :Y)

Phyxion wijzigde dit bericht 13-09-2005 18:49 (75%)

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May | 'Is dit nu later.' - Stef Bos

Keen must die!

quote:
FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:46:
[...]

Sarcamse? Is dat een nieuw woord? Mijn Grote Van Dale kent het woord iig niet :/

Slechte zin? :+

Stewie! wijzigde dit bericht 13-09-2005 18:49 (23%)

Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2

Phyxion.net | ><((((º>

quote:

Je zal bedoelen bij jezelf: Slecht zin (De andere 'zin' dus :P)?

De nummer 1 op de wereldlijst is trouwens ook mooi voortgang aan het maken :*)

Keen must die!

quote:
FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:54:
[...]

Je zal bedoelen bij jezelf: Slecht zin (De andere 'zin' dus :P)?

Nee :/

;)

Reg. datum: 21 januari 2002

Ben nu ook maar eens met de level editor beginnen te spelen.
Mijn doel is (althans op dit moment) om een soort van "obstacle course" te maken waarbij je in allerlei voertuigen kunt springen en hiermee kunt oefenen.

Nu ben ik een grote zandbak aan het maken met hier en daar wat andere vegitatie. Maar hoe kan ik in één keer het hele terrein inkleuren met bijvoorbeeld layer_1 (is mijn zand texture)? Ik kan dat nergens terugvinden.

Madfly | America's Army Team Red Dawn | mijn spec's

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:46:
[...]

mierenneuker, "iig" kent de Grote van Dale (van zonder hoofdletter, danku) ook niet... en ja, de Van Dale (nu wel met hoofdletter!) kent wel afkortingen, zoek "etc" maar eens op.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Reg. datum: 01 september 2003

goed, is het kinderfeestje nu weer voorbij en kunnen we weer verder gaan met het topic?

dank voor de attentie,

Groeten...

PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
sjaakhaar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:36:
WOOHOO! ik krijg hem morgen door de brievenbus! :D

Mezelf vandaag nog maar even vermaken met de demo...
Sterkte dan maar :) Aangezien de meeste al een aantal betere wapens unlocked hebben :)

Phyxion.net | ><((((º>

quote:

En ik dat altijd maar denken bij jou, maar nu hebben we het goede antwoord na al die tijd _O_

quote:
rac-on schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:01:
[...]

mierenneuker, "iig" kent de Grote van Dale (van zonder hoofdletter, danku) ook niet... en ja, de Van Dale (nu wel met hoofdletter!) kent wel afkortingen, zoek "etc" maar eens op.

Met hoofdletter: http://www.vandale.nl/producten/15163
Dank u :P

quote:
OMD schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:03:
goed, is het kinderfeestje nu weer voorbij en kunnen we weer verder gaan met het topic?

dank voor de attentie,

Groeten...
Goed idee IMHO, maar welk kinderfeestje &gt;:)

Reg. datum: 17 januari 2000

quote:
Juice schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:41:
Ik heb vaak snachts problemen met connection lost, en dan weer terug naar het menu.
We hebben 2 pc achter een router, 2 gekochte spellen.
Moet ik nog poorten openzetten, dacht alleen als je een server had.
En meestal speel ik alleen snachts.
In het boekje staat een uitleg wat je moet openzetten, moet je alles overnemen?
Dat is alleen nodig als je een server wilt starten, als je wilt spelen hoef je dat niet te doen. Wellicht dat het probleem wordt veroorzaakt door de server waar je op speelt? Je provider?

Lieutenant Colonel

Toch wel erg zeg ... okee, ik hou van Karkand en tegelijkertijd van armor. De laatste tijd wordt ik wat bedrevener en scoor ik makkelijk 80 a 100 puntjes per ronde (waarvan de helft teamscore). Opvallend toch hoe dikwijls ik de laatste tijd een kickvote tegenkrijg zonder reden ... als ik erom vraag krijg ik niks ???? Is dit dan zuivere jaloesie of zo ?? Echt wel kinderachtig ... die armor staat er toch om gebruikt te worden ? :?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: