quote:
lenny_z schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:11:
[...]
Inderdaad.
Je gaat toch niet mensen kicken of bannen omdat ze op een bepaalde manier spelen. hoe lame ze ook spelen......
En dan bedoel ik zeker ook:
"meester, meester! Jan-Diederik is aan het basis verkrachten!"
** Jan-Diederik was kicked from server **
^^ ontzettend kinderachtig, en komt heel vaak voor.
wat mij betreft kick je om 2 redenen:
- teamkilling (en dit gebeurd al automatisch)
- Chatflooding of kindse scheldpartijen.
De admins met een bijbel aan regels zijn volgens mij gewoon ego-trippende puisterige pubertjes
die in real-life geen fuck te zeggen hebben, en dat naarstig moeten compenseren.
En hoe noem jij het volk dat verbinding maakt met die servers en de zogenaamde bijbel met daarin 2 regels van 40 karakters aan regels niet begrijpen? Zijn er uberhaupt mensen die 80 karakters niet in 30 seconden kunnen lezen en verwerken in hun hoofd?
De regels zijn simpel:
- teamplay
- keep it fun (niet schelden, niet voor andermans voertuigen springen, etc)
- vragen / klachten: zie onze site bladiebla.nl
Deze discussie is al enkele topics terug gevoerd, en toen kwam het er ook op neer dat je als gamer je best aan de regels kon houden, anderen betalen immers voor de servers waar jij gratis komt spelen. Dit is ook het officiele standpunt van EA.
En ik kan je zeggen: er heeft nog nooit iemand geklaagd op ons forum omdat hij gekicked was na het uitzonderlijk lame doen. Die spelers weten dat zelf ook.
Ook het stats farmen wat Jedi Geub hier komt verdedigen is gewoon enorm fout. Ik snap uberhaupt niet waarom dat verdedigd wordt? Wil je zo graag farmen? Ga dat dan lekker ergens anders doen, maar niet op onze servers. De servers zitten altijd vol, we kunnen die spelersloten wel gebruiken voor échte gamers.
Stewie! wijzigde dit bericht 13-09-2005 15:23 (26%)