Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 november 2003

quote:
Cyclonus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:40:
[...]

Bij Strike@Karkand zie ik wel vaker dat het hele team probeerd die eerste vlag aan te vallen terwijl ze allemaal worden opgewacht door de MEC met Assualt, Spec Ops (C4) en Snipers (M95 + Claymores) en dus geen stap verder komen, er zijn gelukkig steeds meer mensen die doorhebben dat je de vlaggen niet hoeft te cappen in volgorde dat je ze tegenkomt! :)
maar juist dat vind ik het gaafst om te doen. Gewoon man tegen man, 1 op 1, te voet elkaar bestrijden. Een magazijn leegknallen en dat je pistooltje legen terwijl je het wit van zijn/haar ogen kan zien, heerlijk :D of als support dekking geven zodat je team weer een paar meter op kan rukken, of een 203 bij de vlag lobben, net voordatie grijs wordt. jammie :9

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
Cyclonus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:40:
[...]

Bij Strike@Karkand zie ik wel vaker dat het hele team probeerd die eerste vlag aan te vallen terwijl ze allemaal worden opgewacht door de MEC met Assualt, Spec Ops (C4) en Snipers (M95 + Claymores) en dus geen stap verder komen, er zijn gelukkig steeds meer mensen die doorhebben dat je de vlaggen niet hoeft te cappen in volgorde dat je ze tegenkomt! :)

Oh Ja, vreemd genoeg heb je dan ook nog alleen commanders die alleen maar arty gooien op die eerste vlag of de bunker bij de UMSC arty:)

edit:
Kwam afgelopen week zelfs nog een commander tegen met +/- -50 punten, hoe zou dat toch komen :)

innocent wijzigde dit bericht 13-09-2005 14:49 (9%)

Keen must die!

quote:
marcel1968 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:
[...]

Dat vindt ik nou zo lame, net zoals die losers die constant arty op de US carrier dumpen, nog even at bommen van het vliegtuig erbij en oh oh wat hebben we een lol. Same voor de MEC base. Mijn visie niet CONTINUE arty of bommen op dit soort plekken (non takeable flags). Tenzij het hun laatste basis is.... maar als je slim ben spawn je dan niet meer, ronde afgelopen en nieuwe kans.

Op de 64 player mappen kan je die vlag wel cappen ;)
En is toch heerlijk, met één arty strike meer dan 20 kills maken :D

Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net

Reg. datum: 21 januari 2004

Valt me op dat bijna alle nederlands admins onzettende zeikerd zijn.

Ze willen een manier van spelen opdringen bij spelers anders worden die gebanned... beetje raar. Als iemand op een tank wil wachten ipv punten voor een grab pakken is het toch hun keuze, laat die mensen lekker want als ze met zijn 2en zijn doen ze toch iets van teamplay.

Mensen die express tkén die moeten gekickt worden Mensen die farmen, ach laat ze wat maakt dat nou uit. Probleem is gewoon dat deze admins andere mensen niks gunnen en dus ook geen punten.

Deze admins zorgen ervoor dat ze lekker in de picture staan en zorgen ervoor dat het speelplezier een secudaire plaats in het geheel krijgt. Erg jammer.

Om af te sluiten, ik vind het bv belachelijk dat aandachtgeile mannetjes als djmantri en DaMorpheus op een openbaar forum gaan neerzetten wat hun beweegreden wel niet allemaal zijn voor een kick. DaMorpheus maakt het nog bonter door regelmatig te showen met zijn zogenaamde EA en Dice contacten.
Begrijp me niet verkeerd ik ben zeer blij wat betreft de kwaliteit van de i3d servers. Ik zit er regelmatig op. Maar een goede admin laat niet eens merken dat hij aanwezig is.

Dus een oproep aan alle NL Admins, stop met jezelf opgeilen en zorg dat er een sterke communitie blijft bestaan voor deze top game.

Reg. datum: 18 maart 2005

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:52:
[...]

Op de 64 player mappen kan je die vlag wel cappen ;)
En is toch heerlijk, met één arty strike meer dan 20 kills maken :D

Is het zeker, maar ik bedoel continue. Ik heb een keer een kwiebus gehad die 15 minuten achter elkaar arty op de carrier dumpte. Dan ben je verkeert bezig.

En ik wilde nog toevoegen dat het mij lijkt dat met name bij nederlandse spelers de grootste klagers zitten, bijna nooit gezeur met andere nationaliteiten. Maar als een nederlander het wordt regel ziet krijgen ze een rode waas voor de ogen :)

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=marcel1968 ::::: BF2 GOF at 84.244.130.112 : 16567 32 slots RANKED ::::::

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
marcel1968 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:59:
[...]

Is het zeker, maar ik bedoel continue. Ik heb een keer een kwiebus gehad die 15 minuten achter elkaar arty op de carrier dumpte. Dan ben je verkeert bezig.

En ik wilde nog toevoegen dat het mij lijkt dat met name bij nederlandse spelers de grootste klagers zitten, bijna nooit gezeur met andere nationaliteiten. Maar als een nederlander het wordt regel ziet krijgen ze een rode waas voor de ogen :)

als iedereen op de carrier staat omdat ze ze nodig willen vliegen, heeft de commander groot gelijk. Je kan toch net zo goed ff onderin de carrier spawnen en een bootje meenemen?
Zelfde met het helipad in Masthuur, als je geen arti op je kop wil krijgen, moet je daar niet gaan staan.

* rac-on vind dat alles mag, oorlog = oorlog. 203 hoeren, baserapen, kamperen, chopper suiciden, voertuigen inpikken, ik vind het allemaal best. Alleen teamkillen vind ik echt niet kunnen en statshoeren is lame.
wel is het zo dat ik de voorkeur geef aan een beetje teamwork...

Rac-On wijzigde dit bericht 13-09-2005 15:04 (15%)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
rac-on schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:46:
[...]

maar juist dat vind ik het gaafst om te doen. Gewoon man tegen man, 1 op 1, te voet elkaar bestrijden. Een magazijn leegknallen en dat je pistooltje legen terwijl je het wit van zijn/haar ogen kan zien, heerlijk :D of als support dekking geven zodat je team weer een paar meter op kan rukken, of een 203 bij de vlag lobben, net voordatie grijs wordt. jammie :9
Ik vind het altijd wel grappig om mijn jeep met C4 vol te plakken, en dan zonder angst in te rijden op een vijandelijke tank, omdat er toch niemand als AT spawned en de tank schijnbaar een half uur zonder tegenstand mag rondrijden. Je ziet de tank bestuurder al smikkelen als je aankomt rijden, maar negen van de 10x sta je al tegen heb aan voordat hij je kapot geschoten heeft. 2x boem, helaas ben je zelf vaak ook dood, maar ja las je mazel hebt dan zaten er twee man in de tank of er stond ook een APC naast :)

Reg. datum: 03 december 2000

quote:
Jedi Geub schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:53:

Ze willen een manier van spelen opdringen bij spelers anders worden die gebanned... beetje raar. Als iemand op een tank wil wachten ipv punten voor een grab pakken is het toch hun keuze, laat die mensen lekker want als ze met zijn 2en zijn doen ze toch iets van teamplay.

Mensen die express tkén die moeten gekickt worden Mensen die farmen, ach laat ze wat maakt dat nou uit. Probleem is gewoon dat deze admins andere mensen niks gunnen en dus ook geen punten.

Deze admins zorgen ervoor dat ze lekker in de picture staan en zorgen ervoor dat het speelplezier een secudaire plaats in het geheel krijgt. Erg jammer.

Om af te sluiten, ik vind het bv belachelijk dat aandachtgeile mannetjes als djmantri en DaMorpheus op een openbaar forum gaan neerzetten wat hun beweegreden wel niet allemaal zijn voor een kick. DaMorpheus maakt het nog bonter door regelmatig te showen met zijn zogenaamde EA en Dice contacten.
Begrijp me niet verkeerd ik ben zeer blij wat betreft de kwaliteit van de i3d servers. Ik zit er regelmatig op. Maar een goede admin laat niet eens merken dat hij aanwezig is.

Dus een oproep aan alle NL Admins, stop met jezelf opgeilen en zorg dat er een sterke communitie blijft bestaan voor deze top game.
Helemaal mee eens.. Ik heb 2x op die i3d servers gespeeld en sindsdien op UK servers.. Moet je ook eens doen, scheelt je wat frustraties ;)

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
marcel1968 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:
[...]

Dat vindt ik nou zo lame, net zoals die losers die constant arty op de US carrier dumpen, nog even at bommen van het vliegtuig erbij en oh oh wat hebben we een lol. Same voor de MEC base. Mijn visie niet CONTINUE arty of bommen op dit soort plekken (non takeable flags). Tenzij het hun laatste basis is.... maar als je slim ben spawn je dan niet meer, ronde afgelopen en nieuwe kans.

LoL dan weet jij niet hoe vroeger het zat bij BF1942 daar kon je plas lame zijn!!!
want vliegtuigen hadden 30 bommtjes:P of soms 2 naast elkaar ;)

Maar als je een beetje oplet!! howft het helemaal niet te gebeuren..

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Keen must die!

quote:

No offence, maar BF2 is een teamspel.
Als je dus met een groep van 6 één vlag gaat cappen, en 5 van de 6 gaan buiten de capture zone staan omdat ze alle 5 als eerste die tank willen pakken dan is dat gewoon asociaal. Gevolg is bekend: de Black Hawk bereikt de vlag eerder dan die éne persoon de vlag kan capturen waardoor je met z'n zessen direct dood bent. Wij willen gewoon teamplay op de servers en dat zien we gelukkig steeds meer.
Waarom zijn wij (djmantri en ik) dan direct aandachtsgeil? Omdat wij regels hanteren op de server? Op zowel onze servers als op die van djmantri komen elke dag weer een grote groep vaste gamers langs, omdat zij weten dat op die servers een moderatie is die alle eikels wegstuurt, dat het garant staat voor een fijne avond teamplay. Als wij als admin echt zo slecht waren dan zouden de servers leeg zitten, ranked servers zijn er inmiddels voldoende.

Overigens: "zogenaamde contacten"? :? 8)7
Alle nieuwsfeitjes van battlefield2.nl komen zeker aanwaaien? :z

Stewie! wijzigde dit bericht 13-09-2005 15:14 (4%)

Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2

Reg. datum: 31 januari 2005

quote:

Inderdaad.
Je gaat toch niet mensen kicken of bannen omdat ze op een bepaalde manier spelen. hoe lame ze ook spelen......
En dan bedoel ik zeker ook:

"meester, meester! Jan-Diederik is aan het basis verkrachten!"
** Jan-Diederik was kicked from server **

^^ ontzettend kinderachtig, en komt heel vaak voor.
wat mij betreft kick je om 2 redenen:

- teamkilling (en dit gebeurd al automatisch)
- Chatflooding of kindse scheldpartijen.

De admins met een bijbel aan regels zijn volgens mij gewoon ego-trippende puisterige pubertjes
die in real-life geen fuck te zeggen hebben, en dat naarstig moeten compenseren.

Gigabyte P35 - C2D 6750 - 8800GT - 4GB Kingston

Keen must die!

quote:
lenny_z schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:11:
[...]

Inderdaad.
Je gaat toch niet mensen kicken of bannen omdat ze op een bepaalde manier spelen. hoe lame ze ook spelen......
En dan bedoel ik zeker ook:

"meester, meester! Jan-Diederik is aan het basis verkrachten!"
** Jan-Diederik was kicked from server **

^^ ontzettend kinderachtig, en komt heel vaak voor.
wat mij betreft kick je om 2 redenen:

- teamkilling (en dit gebeurd al automatisch)
- Chatflooding of kindse scheldpartijen.

De admins met een bijbel aan regels zijn volgens mij gewoon ego-trippende puisterige pubertjes
die in real-life geen fuck te zeggen hebben, en dat naarstig moeten compenseren.

En hoe noem jij het volk dat verbinding maakt met die servers en de zogenaamde bijbel met daarin 2 regels van 40 karakters aan regels niet begrijpen? Zijn er uberhaupt mensen die 80 karakters niet in 30 seconden kunnen lezen en verwerken in hun hoofd? :?

De regels zijn simpel:
- teamplay
- keep it fun (niet schelden, niet voor andermans voertuigen springen, etc)
- vragen / klachten: zie onze site bladiebla.nl

Deze discussie is al enkele topics terug gevoerd, en toen kwam het er ook op neer dat je als gamer je best aan de regels kon houden, anderen betalen immers voor de servers waar jij gratis komt spelen. Dit is ook het officiele standpunt van EA.
En ik kan je zeggen: er heeft nog nooit iemand geklaagd op ons forum omdat hij gekicked was na het uitzonderlijk lame doen. Die spelers weten dat zelf ook.

Ook het stats farmen wat Jedi Geub hier komt verdedigen is gewoon enorm fout. Ik snap uberhaupt niet waarom dat verdedigd wordt? Wil je zo graag farmen? Ga dat dan lekker ergens anders doen, maar niet op onze servers. De servers zitten altijd vol, we kunnen die spelersloten wel gebruiken voor échte gamers.

Stewie! wijzigde dit bericht 13-09-2005 15:23 (26%)

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:

We hebben als clan zijnde dus een eigen 64 player ranked server bij I3d. Dus voel me enigzins wel aangesproken. Weet je dat het niet meevalt om alles te blijven controleren? We hebben een aantal admins en die doen zoveel mogelijk. Vooral letten we op spel bedervers(tk'ers, taalgebruik etc.) Maar om dit altijd te volgen... helaas dat zit er domweg niet in. Aangezien onze server tegenwoordig ook snachts ook vaak vol zit. Wel hebben mensen de mogelijkheid om dit naar onze admin te emailen wat duidelijk staat vermeld. Maar ga aub niet alle NL admins over 1 kam scheren... ty :)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Reg. datum: 16 januari 2002

quote:
CREAM schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:08:
[...]

Zucht, ik wist dat jullie eerder jullie geliefde Hielko zouden geloven dus maakte ik maar screenies:

Vliegtuig blokken (deed hij constant op 2 maps, misschien meer want toen was ik er niet).
[afbeelding]

Statpadding (let ook op de kickvote):
[afbeelding]

Van mij mogen zijn punten weer op 0 gezet worden. En zoals al eerder gezegd: natuurlijk gaat hij waar veel tweakers spelen schijnheilig doen!
Ik kan het weten mijn nick is Juicenr1

Reg. datum: 03 november 2004

quote:
Juice schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:25:
[...]

Ik kan het weten mijn nick is Juicenr1

ja en jouw account mogen ze ook op 0 zetten.

Beetje in een helikopter zitten punten te farmen. Geen fuck doen de hele tijd en maar punten verzamelen. Belachelijk gewoon.

Wat mij betreft mogen ze iedereen op 0 zetten en beginnen we opnieuw met de 3e patch :)

Sta zelf op 5000 maarja het is dan voor een goed doel... echt fucked up hoe gemakkelijk die lui de punten halen op die manier.... :r :r :r

Reg. datum: 09 februari 2003

quote:
petevannl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:32:
[...]

Wat mij betreft mogen ze iedereen op 0 zetten en beginnen we opnieuw met de 3e patch :)

r
dat vind ik geen slecht idee....en ook nog eerlijk, omdat heel veel punten van vóór de patch oneerlijk behaald zijn... :X

Arshavin \0/

quote:
CREAM schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:08:
Zucht, ik wist dat jullie eerder jullie geliefde Hielko zouden geloven dus maakte ik maar screenies:

Vliegtuig blokken (deed hij constant op 2 maps, misschien meer want toen was ik er niet).
[afbeelding]

Statpadding (let ook op de kickvote):
[afbeelding]

Van mij mogen zijn punten weer op 0 gezet worden. En zoals al eerder gezegd: natuurlijk gaat hij waar veel tweakers spelen schijnheilig doen!
Triest gewoon
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
sain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:12:
Er is een Bf2 nights mod uit, die ik overal voorbij heb zien komen, maar nog niets van getjeckt, zal eens rond gaan snuffelen...

nu wat van die night mod

tis erg donker he :D

Ik heb die nights mod al een avondje gespeeld, en dat donkere valt wel mee, hoor, het is meer donkergrijs. Wel tof om te spelen, vooral Strike at Karkand en Sharqi Peninsula. Het is wel verdomd lastig om te vliegen zo, want je ziet pas echt op het laatste moment een flatgebouw opdoemen :D
Mod kun je vinden op http://bf2nights.stringerstudios.com en ze hebben ook een eigen server waar die mod draait, dat is ook te vinden op hun site.
@ Jagermeister, ben wel benieuwd naar die map van je, de screens die ik totnutoe heb gezien zien er veelbelovend uit!
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
petevannl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:32:
[...]

ja en jouw account mogen ze ook op 0 zetten.

Beetje in een helikopter zitten punten te farmen. Geen fuck doen de hele tijd en maar punten verzamelen. Belachelijk gewoon.

Sta zelf op 5000 maarja het is dan voor een goed doel... echt fucked up hoe gemakkelijk die lui de punten halen op die manier.... :r :r :r

:? hoe wilt hij punt farmen als hij in een heli zit???
nooit iemand gezien de met een heli kon farmen

Ace Lightning wijzigde dit bericht 13-09-2005 15:39 (5%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:38:
[...]

:? hoe wilt hij punt farmen als hij in een heli zit???
met hulp-punten en vlaggen veroveren met zn allen!

Keen must die!

quote:
Bluepanther schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:20:
[...]

We hebben als clan zijnde dus een eigen 64 player ranked server bij I3d. Dus voel me enigzins wel aangesproken. Weet je dat het niet meevalt om alles te blijven controleren? We hebben een aantal admins en die doen zoveel mogelijk. Vooral letten we op spel bedervers(tk'ers, taalgebruik etc.) Maar om dit altijd te volgen... helaas dat zit er domweg niet in. Aangezien onze server tegenwoordig ook snachts ook vaak vol zit. Wel hebben mensen de mogelijkheid om dit naar onze admin te emailen wat duidelijk staat vermeld. Maar ga aub niet alle NL admins over 1 kam scheren... ty :)
En als bewijs dat het jullie server mét regels en admins goed is kijken we even naar de globale populariteit van alle BF2 gameservers:
Server NameGeoRank World Mod Rank
i3d.nl -IKS BF2.nl-64 Public# 1# 3

Jullie servers is in de afgelopen dagen de op 2 na populairste van de wereld _/-\o_

Bron: Serverspy

Reg. datum: 15 januari 2004

quote:

Inmijn ogen heb je zeikerds en zeikerds....de dingen die jij hier allemaal opnoemt vind k reden genoeg om te kicken.

Staan 2 mensen nou te wachten op 1 tank, okee....maar staan er 15 te wachten op 1 tank....OPZOUTEN! Ga jezelf nuttig maken want je weet toch dat je een heeeeeeeele grote kans hebt dat je naast de pot piest. Geef de mensen die er als eerste stonden gewoon die tank! Als ik crash met een vliegtuig of heli en het blijkt dat daar alweer mensen staan te wachten dan ga ik mn heil wel ergens anders zoeken, ook al vlieg ik het graagst!

En wat je zegt over farmen maak je je al helemaal niet geliefd mee. Dat is de grootste vorm van spelbederf! Buiten dat het in mijn ogen cheaten is, is het ook nog onnodig een slot bezetten voor iemand die wel serieus speelt! Die paar kneuzen die in een hoekje staan te farmen kunnen met serieuze spelers best nog eens het verschil maken tussen winnen en verliezen. Wat ik al eerder heb gezegd....wat is het nut er nou van behalve dan dat je een wapen kan unlocken wat al helemaal niet véél beter is als het standaard wapen. Kreeg je nou keiharde ¤ voor je punten snapte ik het nog. Gewoon zonde van je tijd. Ga dan proberen de statservers te hacken ofzo, dan lever je tenminste nog een echte prestatie!

Reg. datum: 31 januari 2005

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:18:
[...]

En hoe noem jij het volk dat verbinding maakt met die servers en de zogenaamde bijbel met daarin 2 regels van 40 karakters aan regels niet begrijpen? Zijn er uberhaupt mensen die 80 karakters niet in 30 seconden kunnen lezen en verwerken in hun hoofd? :?

Dat is het nou juist. er zijn geen standaard regels.
De ene server heeft weer dit en de ander weer dat, sommige hebben inderdaad maar 2 regels (goed zo!)
regels werken gewoon niet. "ja je moet hier wel teamplayen he!" ja het lijkt me logisch, want heel bf2 is opgezet richting teamplay...maarja er zijn natuurlijk altijd weer mensen die dat niet snappen c.q. niet willen snappen. en dan moet jij als admin dan gaan bepalen wat dan teamplay is en wat niet?

Het is heel simpel: clans doen aan teamplay, en op public servers zal dit altijd een beetje half-half blijven. (alhoewel BF2 zeker dankzij de opzet meer teamplay heeft dan bijv Desert Combat)

En het argument dat servers vol zitten en dus de goegemeente het modereren op die server goed vind is dikke onzin. Het zal 90% van de gegadigden werkelijk een worst zijn wat de admin doet.

Gigabyte P35 - C2D 6750 - 8800GT - 4GB Kingston

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:40:
[...]
En als bewijs dat het jullie server mét regels en admins goed is kijken we even naar de globale populariteit van alle BF2 gameservers:
Server NameGeoRank World Mod Rank
i3d.nl -IKS BF2.nl-64 Public# 1# 3

Jullie servers is in de afgelopen dagen de op 2 na populairste van de wereld _/-\o_

Bron: Serverspy

Dat is qua bekendheid. admins zoals jullie zijn gewoon irritant ventjes idd die voor bijna alles kicken en/of bans uitdelen.

In het ergste geval mag je iemand kicken of zelfs een ban geven, maar toch niet voor non-team play?? Ik bedoel dan hadden ze iedereen toch gelijk in een squad geduwd! Heet niet voor niets "Lone Wolf" als je je stats opzoekt. Maarja, speel maar even god als dat jouw wereldje verrijkt })

Reg. datum: 06 januari 2001

Ik las het al eerder, maar moest mijn persoonlijke ervaring toch even met jullie delen: ik ben in het heetst van de strijd onder een een krat met supplies terecht gekomen... ;) Commander bood zelfs zijn excuses aan :+

Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: