[PC] Battlefield 2 - deel XVIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicKun je hier wat mee?quote:hvoortj schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:17:
Hoe heet die site waar je kan zien op welke server iemand speelt?
http://www.game-monitor.com/index.php
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> Best cooler in town
> [SjoQ] = SjoQing
Mijne volgende word ook die van anti-tank.. heb alleen nog puntje of 4000 te gaanquote:Hielko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:15:
[...]
Waarschijnlijk kan krijg je bij 1.10 een unlock gratis aangezien de meeste mensen dan 1 of perhaps zelfs 2 rangen zullen stijgen. Nog een klein maandje dus als ik het goed heb
Overigens, qua unlocks vind ik het vrij duidelijk waar je wat aan hebt:
1. Engineer
2. Anti-Tank
Bovenstaande upgrades heb je volgens mij echt iets aan, omdat de standaard wapens die deze klasses hebben gewoon prut zijn, en wat je met je unlock krijgt zijn uber sterke short range wapens.
Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!
Reg. datum: 30 januari 2003
ik heb ook weleens op karkand dat ik iemand dood schiet die ik eigenlijk niet meer zie of alleen zijn helm ofzo. Zijn de vage dingen uit het spelquote:The Widow Maker schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:38:
De spec ops unlock roeleert echt zwaar. Vroeger was ik iemand die ik een kraan ging liggen met een sniper, nu lig ik er met een G36 omdat die meer raakt dan die .50 M95. Jammer dat spec op alleen geen claymore heeft want dat mis ik wel, maar die g36 is teminste een auto gun.
Enige wat ik nog mis is een grenade launcher onder dat ding, maarja, dan wil ik ook wel een scope erop, en meteen ook een antitank raket en een C4 thrower ofzo...
edit: btw wat ik me afvraag, sommige mensen schieten in karkand ofzo 5x achter elkaar een headshot met een ak101 op een range waar ze net visible zijn met de fog, volgens mij zijn dat dus dikke cheaters. Hebben jullie van dit soort crap ook last? want ik speel bijna geen BF2 meer omdat ik tegenwoordig het gevoel heb dat ik de enige ben die niet cheat
Reg. datum: 30 januari 2003
das ook wel vragen om gekilled te worden ook zeg.quote:glashio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:29:
[afbeelding] Wat moet die straaljager piloot gesmuld hebben zeg3 in a row
Vanmiddag in mashtuur city ook..........stonden 8man ofzo op die helipad van de BH te wachten........wij kwamen aan met die MEC chopper, en ik had zo 8kills op rij
Ik snap iets niet.. Je ziet in dit screenshot één en de zelfde gast 3 kills maken in een jet en in hetzelfde shot 2 kills met een tank. Die kills zijn gemaakt met een Abrams, waarvan je er weer in hetzelfde shot drie stuk ziet staan......quote:glashio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:29:
[afbeelding] Wat moet die straaljager piloot gesmuld hebben zeg3 in a row
Vanuit de SU34 met een valscherm in een 4e tank buiten beeld geland en nog 2 kills gemaakt binnen de enkele seconden die dergelijke server messages normaliter duren?
Of de tank ontploft en door die ontploffing worden wat mannetjes geraakt die naast de tank stondenquote:bvk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:17:
[...]
Ik snap iets niet.. Je ziet in dit screenshot één en de zelfde gast 3 kills maken in een jet en in hetzelfde shot 2 kills met een tank. Die kills zijn gemaakt met een Abrams, waarvan je er weer in hetzelfde shot drie stuk ziet staan......
Vanuit de SU34 met een valscherm in een 4e tank buiten beeld geland en nog 2 kills gemaakt binnen de enkele seconden die dergelijke server messages normaliter duren?
Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net
Nee, als ie de tank niet helemaal kapot maakt, maar net op 99% zodat ie 1 seconde later uitzichzelf ontploft krijgt ie een kill die dan gemaakt is door de tank ipv. het vliegtuig. Hetzelfde geldt voor mensen die net uitstappen en dan de tank naast hun ontploft.quote:bvk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:17:
[...]
Ik snap iets niet.. Je ziet in dit screenshot één en de zelfde gast 3 kills maken in een jet en in hetzelfde shot 2 kills met een tank. Die kills zijn gemaakt met een Abrams, waarvan je er weer in hetzelfde shot drie stuk ziet staan......
Dat jij met die guns raak kan schieten? Dat vind ik echt zo'n onmogelijke gunsquote:MarcoZ20 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:09:
[...]
das ook wel vragen om gekilled te worden ook zeg.
Vanmiddag in mashtuur city ook..........stonden 8man ofzo op die helipad van de BH te wachten........wij kwamen aan met die MEC chopper, en ik had zo 8kills op rij
De black hawk daarentegen: vanmiddag in Mashtuur vloog ergens in de verte de MEC chopper. Ik mik in die richting en schiet en direct van alle 5 de inzittende eruit, alleen de piloot werd blijkbaar niet geraakt
of teammates die in de achterbak zitten en uitstappen en dan plots onder je voorwiel liggenquote:Hielko schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:22:
[...]
Nee, als ie de tank niet helemaal kapot maakt, maar net op 99% zodat ie 1 seconde later uitzichzelf ontploft krijgt ie een kill die dan gemaakt is door de tank ipv. het vliegtuig. Hetzelfde geldt voor mensen die net uitstappen en dan de tank naast hun ontploft.
Kijk mama, zonder achteruit te rijden
Stewie! wijzigde dit bericht 09-09-2005 00:25 (30%)
Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net
Hmm, heb het plaatje nogmaals bekeken en die 3 tanks zijn nog helemaal niet stuk. Nog vager.....quote:DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:19:
[...]
Of de tank ontploft en door die ontploffing worden wat mannetjes geraakt die naast de tank stonden
Opzich zijn het geen slechte guns, volgens mij zwaarder dan wat er bijv. op een humvee zit gemonteerd. Probleem is echter dat de heli eigenlijk helemaal stil moet hangen wil je goed kunnen richten, aangezien je in tegenstelling tot de BH ook gewoon echt moet raken ipv "ongeveer in de buurt".quote:DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:23:
[...]
Dat jij met die guns raak kan schieten? Dat vind ik echt zo'n onmogelijke guns
Als je goed kijkt zie je dat de drie tanks verschillende grote hebben, en dat is niet door de diepte of anders optisch bedrog. Ze staan naast elkaar. Geshopped dus.quote:bvk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:24:
[...]
Hmm, heb het plaatje nogmaals bekeken en die 3 tanks zijn nog helemaal niet stuk. Nog vager.....
d
Ze zien er iig neit traditioneel stuk uit nee. Waar komt dit plaatje vandaan?quote:-hypoxie- schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:54:
[...]
Als je goed kijkt zie je dat de drie tanks verschillende grote hebben, en dat is niet door de diepte of anders optisch bedrog. Ze staan naast elkaar. Geshopped dus.
WAARSCHUWING: Bovenstaand bericht kan bijdehand bedoeld zijn. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart. Een slapende garnaal gaat naar de kloten
Http://www.pimpatist.nl C2D E6750 | XFX 8800 GTX | 4096 MB DDR | X-Fi Fatal1ty | Canon EOS 350D | 18-55mm | 75-300mm | 18-200mm |
PII 550BE@4cores 3.2ghz--Gigabyte GA-MA790X-UD3P--Asus 8800GT 700/1800/1950--4GB OCZ pc6400--Corsair X64 SSD--Adata 32GB SSD--WC
Linkje?quote:dCY schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
Ik zit te kijken naar de forum van de ranked severs, waar men statpadders aanmelden..
Damm.. 1541 punten in een ronde..!!
Hoe bedoel je men staat the schreeuwen: STRIP MIJ VAN M'N PUNTEN!!
Reg. datum: 31 maart 2002
Dat lukt alleen als je je joystick ook nog iets om zijn as kunt draaien kunt draaien. Dat hebben niet alle joysticks.quote:boerenlater schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:37:
nog steeds niemand die weet hoe je de rolroeren in moet stellen met een joystick?
http://tweakers.net/gallery/55121/sys
Intel DualCore E6750 / MSI 8800GT 512MB DDR3 / Sound Blaster X-fi XtremeGamer / 6gig RAM / 1.2 terabyte / XASER 3 / 550 Watt / Logitech Z5500
Ik heb laatst wat demo files gedownload die waren op een server gemaakt en had wel lekkere rondes gedraaid dus dacht wth ik download ze even maar kan er niet echt mee uit de voeten, heb Battlelauncher ook al geïnstalleerd maar die vindt ik niet echt duidelijk, mensen meer ervaring met die demo files???? Ik wil de camera graag achter de jet hebben waar ik mee vloog maar dat lukt alleen met freecam en dan gaat de jet te snel om bij te houden met de freecam!quote:-ETz-Memphis Z schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 04:30:
Wel, heeft iemand nu zin om filmpje(s) te maken?
Compassion will be your downfall! Khaosclan
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens...ik heb een tijdje terug een ronde cleansweep gespeeld waarbij ik in MEC zat en er geen enkele keer ook maar 1 vlag verloren was...een goed MEC piloot is net zo dodelijk als een goede USMC piloot. Zolang je commander ook maar goed mee werkt. Daarom vind ik het altijd belangrijk dat je iig je vliegvelden goed bewaakt. Met een beetje piloot kan dat een groot verschil maken!quote:dCY schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:31:
[...]
Operation Cleansweep zou een stuk leuker zijn als de straaljagers er niet zijn..
Als je een beetje kan vliegen is het al niet meer leuk voor de MEC...
Overpowered vind ik het dan..
Vandaar dat het niet mijn favo map is.. meestal als die map komt haak ik af van de server..
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik heb al van alles geprobeerd, rollen lukte zowiezo al niet, de gashendel staat verkeerd om (is te overleven) maar de kalibratie laat zwaar te wensen over. Zodra ik in een vliegtuig zit begint deze te tollen en ik kan je vertellen dat dat verrot lastig opstijgen is.
Hoe heet dat proggie van Logitech heb ik ook geinstalleerd echter dit maakt niets uit.
HHEELPPP!!! kan ik eindelijk dat (on)ding goed gebruiken werkt het niet
www.HuT-gaming.eu
Reg. datum: 19 augustus 2005
Ik gebruik deze zelf ook en had in het begin ook problemen met de kalibratie, vliegtuigen begonnen uit zichzelf al te rollen ed. Ben uiteindelijk gewoon blijven kalibreren totdat het allemaal goed stond.quote:_Ruza_ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:43:
Ik heb hier van meer mensen gehoord dat ze vliegen met de Logitech Wingman Force 3D. Kan iemand mij dan in hemelsnaam uitleggen hoe zij dit instellen???????
Ik heb al van alles geprobeerd, rollen lukte zowiezo al niet, de gashendel staat verkeerd om (is te overleven) maar de kalibratie laat zwaar te wensen over. Zodra ik in een vliegtuig zit begint deze te tollen en ik kan je vertellen dat dat verrot lastig opstijgen is.![]()
Hoe heet dat proggie van Logitech heb ik ook geinstalleerd echter dit maakt niets uit.
HHEELPPP!!! kan ik eindelijk dat (on)ding goed gebruiken werkt het niet![]()
Nu vliegt ie heerlijk.. En idd ook de analoge gashendel is vaak een uitkomst...
Specs |
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.