-
[PC] Battlefield 2 - deel XVIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicWerkt prima.
Offtopic: @DaMorpheus: Waarom posten jullie geen Rising Conflicts nieuws op battlefield2.nl?
Reg. datum: 08 september 2003
bf2s.com.?quote:hvoortj schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:17:
Hoe heet die site waar je kan zien op welke server iemand speelt?
Reg. datum: 31 januari 2004
En hij reageert veel te traag met de jets.
Joystick is een Genius Flight 2000 F16
PII 550BE@4cores 3.2ghz--Gigabyte GA-MA790X-UD3P--Asus 8800GT 700/1800/1950--4GB OCZ pc6400--Corsair X64 SSD--Adata 32GB SSD--WC
Beetje noobvraag maar wat is een afterburner?quote:henk83 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:18:
Ik gebruik hier een oude MS Sidewinder. De enige knoppen die ik gebruik zijn de knoppen bovenop de stick zelf voor primary fire (switch met toetsenbord), flares en afterburner.
Werkt prima.
Offtopic: @DaMorpheus: Waarom posten jullie geen Rising Conflicts nieuws op battlefield2.nl?
e
quote:sexyley schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:33:
[...]
Beetje noobvraag maar wat is een afterburner?
naverbranders
extra boost, je ziet dan een extra grote vlam
PII 550BE@4cores 3.2ghz--Gigabyte GA-MA790X-UD3P--Asus 8800GT 700/1800/1950--4GB OCZ pc6400--Corsair X64 SSD--Adata 32GB SSD--WC
Dat zijn die vlammen achter je straaljager die ervoor zorgen dat je een boost krijgtquote:sexyley schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:33:
[...]
edit:
Ja, met battlerecorder.quote:-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:41:
Is er eingelijk een manier om in Free-Look een battle te volgen?
Ook zonder HUD enzo
Widow wijzigde dit bericht 08-09-2005 17:41 (65%)
Ook zonder HUD enzo
Intel DualCore E6750 / MSI 8800GT 512MB DDR3 / Sound Blaster X-fi XtremeGamer / 6gig RAM / 1.2 terabyte / XASER 3 / 550 Watt / Logitech Z5500
quote:henk83 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:18:
Ik gebruik hier een oude MS Sidewinder. De enige knoppen die ik gebruik zijn de knoppen bovenop de stick zelf voor primary fire (switch met toetsenbord), flares en afterburner.
Werkt prima.
Even nieuwssubmit gebruiken, zijn een paar newsmods die het graag toevoegen
balancequote:The_Shad0w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:03:
[...]
Wat zit erin? Een verbeterd balancing systeem of de mogelijkheid om je ingame nick te veranderen?
Of beide?
Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net
Heb deze vandaag unlocked na 2 dagen nadenken wat ik zou kiezen...het zou of de PKM of de M95 worden.
De m95 is een .50 en die zou iemand moet killen zodat zijn ingewanden in een ander continent liggen.
Dit was mijn 3de unlock dus verlopig kan ik niets meer kiezen...jammer gemiste kans.
Heb zelf ook spijt van mn unlocks, assault en medic. Die van medic is nog wel redelijk handig, maar assault echt bagger. Ga nu voor de anti-tank en evt daarna de sniper.
Reg. datum: 31 januari 2004
beter unlock je de g36c (spec ops) heb je echt veel meer aan.quote:T4F.nl_Muad schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:21:
tja, eerdere topics lezen over unlocks.....was al lang bekend...
Heb zelf ook spijt van mn unlocks, assault en medic. Die van medic is nog wel redelijk handig, maar assault echt bagger. Ga nu voor de anti-tank en evt daarna de sniper.
quote:Flex schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:02:
Wat een blamage die M95 sniper unlock.
Heb deze vandaag unlocked na 2 dagen nadenken wat ik zou kiezen...het zou of de PKM of de M95 worden.
De m95 is een .50 en die zou iemand moet killen zodat zijn ingewanden in een ander continent liggen.
Dit was mijn 3de unlock dus verlopig kan ik niets meer kiezen...jammer gemiste kans.
Waarschijnlijk kan krijg je bij 1.10 een unlock gratis aangezien de meeste mensen dan 1 of perhaps zelfs 2 rangen zullen stijgen. Nog een klein maandje dus als ik het goed heb
Overigens, qua unlocks vind ik het vrij duidelijk waar je wat aan hebt:
1. Engineer
2. Anti-Tank
Bovenstaande upgrades heb je volgens mij echt iets aan, omdat de standaard wapens die deze klasses hebben gewoon prut zijn, en wat je met je unlock krijgt zijn uber sterke short range wapens.
Hielko wijzigde dit bericht 08-09-2005 20:18 (20%)
Reg. datum: 01 maart 2004
AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15
Reg. datum: 30 januari 2003
ik heb die assault ook unlocked en hij is op zich wel goed. Je moet er alleen absoluut niet mee sproeien. Als ik hem gebruik zet ik hem op single shot, dan gaat het wel goed. Gebruik echter toch vaker het standaard assault wapen, omdat ik daarmee over grote afstand toch makkelijker mensen mee neerschietquote:T4F.nl_Muad schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:21:
tja, eerdere topics lezen over unlocks.....was al lang bekend...
quote:uploader26 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:23:
Anti-tank is echt een heerlijke unlock idd. .
klopt...van dichtbij is het zwaar afzien, als je daar tegenover staat
maar verder dan ca. 10-20meter word het al moeilijk om nog iets noemenswaardigs te raken..
is vooral handig op de urban maps..
Zoals duidelijk server messages kunnen sturen. Op een 64-player server kom je er echt niet door via chat of server messages. Daarnaast een mode om te speccen ofzo om de slechte mensen een beetje in de gaten te houden.
Verder mis ik nog dingen als votes compleet kunnen cancellen, 2 bancommando's maken om mensen die op het moment op de server zitten meteen op IP óf op hash te bannen (Ik wil kunnen kiezen wanneer ik ban, nu gaat hij automatisch op IP).
Dan verder zou een controle op de lengte van een handmatig ingevoerde hash wel leuk zijn (laatst per ongeluk een ` van het console openen erbij gezet), spaties mogen wat mij betreft automatisch verwijderd worden en het bevestigen van het verwijderen van een ban zou ook leuk zijn (nu krijg je altijd als reactie in console "rcon: " zonder dat je weet of de ban bestond of niet, en of je hem goed overtypt).
Verder zou het op zich ook leuk zijn als elke ban een ID meekreeg zodat je niet de hele CD-key over hoeft te typen, en dat de spelers hun eigen CD-Key hashes op kunnen vragen voor het geval ik iemand zijn CD-key moet unbannen.
Maar ach, wie ben ik
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Enige wat ik nog mis is een grenade launcher onder dat ding, maarja, dan wil ik ook wel een scope erop, en meteen ook een antitank raket en een C4 thrower ofzo
edit: btw wat ik me afvraag, sommige mensen schieten in karkand ofzo 5x achter elkaar een headshot met een ak101 op een range waar ze net visible zijn met de fog, volgens mij zijn dat dus dikke cheaters. Hebben jullie van dit soort crap ook last? want ik speel bijna geen BF2 meer omdat ik tegenwoordig het gevoel heb dat ik de enige ben die niet cheat
Widow wijzigde dit bericht 08-09-2005 21:46 (29%)
K heb t nu al zo vaak gehad met een TOW missile....je zit dan al kwetsbaar in zo'n gek ding...schiet je op een tank...RAAK...en niet kapot....voordat je dan uit die TOW bent of hebt gereload ben je al naar de eeuwige jachtvelden.quote:MaTr1x schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:53:
[...]
Of dwars door APC's heenschieten met een TOW. Hoe vaak ik dat nou al niet gehad heb..... Heb je 'm echt precies op de korrel, schieten, en dan gaat die er gewoon doorheen.... En ja dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit.... Dat is niet goed voor m'n bloeddrukMaar dat is BF2 sowieso niet
quote:sexyley schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:33:
[...]

Met de vlam UIT de pijp, als 't ware ghe ghe ghe
ROFLASTC wijzigde dit bericht 08-09-2005 23:17 (9%)
WAARSCHUWING: Bovenstaand bericht kan bijdehand bedoeld zijn. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart. Een slapende garnaal gaat naar de kloten
wazig, 32k+ points en ineens begint die stem me weer alles uit te leggen... zou onderhand toch wel uitgevonden moeten hebben hoe die trap werkt, en hoe me unlocks te selecteren
sain onez wijzigde dit bericht 08-09-2005 23:18 (83%)
dyslexic atheists don't believe in doG! http://www.youtube.com/watch?v=MN3FpSl2DbY
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.