Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Keen must die!

quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:46:
@ Damorpheus, lekker je post achteraf allemaal lopen editten zodat er wel inhoudelijke info staat. Afijn wederom een beter wetertje. Veel plezier met je trusted borstklopperij. :Z
Ja, schandalig man.
De post was van 13:10 en de gehele edit op 13:13 verwerkt. 3 minuten!!!!111 one one
Dat zou verboden moeten worden :+
Dat is, dat is, is 180 seconden!!!111one
quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:56:
Dus je hebt em geedited nadat je die van mij weer gezien had, slimmerd! Veel blaat weinig wol. Modereer mij maar weg wat een irritant gedoe met deze goeroe
Je blijft maar met modder gooien he?
Denk jij dat ik die tekst in 30 seconden heb getikt? :?

Enfin, zullen we weer ontopic gaan?

Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 15:02 (28%)

Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net

Blazen maar

Dus je hebt em geedited nadat je die van mij weer gezien had, slimmerd! Veel blaat weinig wol. Modereer mij maar weg wat een irritant gedoe met deze goeroe

Whatever makes your boat float

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:43:
[...]

Waarom denk je dat die community update niet meer vanaf hun site wordt gelinked?
En waarom plak je dat plaatje onder al je posts? :?
[...]

Omdat er mensen op de wereld zijn die meer informatie hebben dan jij? :?
PS: lees de laatste pagina's ook even terug. Kinderachtige pushende manier van communiceren probeer je hier af te dwingen.
Plaatje verwijderd
Community update (http://www.eagames.com/of...ial.jsp?src=servermessage) staat nog steeds de link en op http://www.eagames.com/of.../battlefield2/us/home.jsp staat nog de link naar die community update

kletskoppen for president
Reg. datum: 11 december 2001

Jeetje mensen. Nooit geweten dat er zoveel gezeurd kon worden om een spelletje. Laten we het even gezellig houden. Ik ben bijna corporal en ga morgen of overmorgen de g36c unlocken :) Heerlijk wapen. De special ops is met dat wapen echt een goede allround speler. Je kan tanks uitschakelen met je C4 en je bent met die g36c goed uitgerust om dichtbij en op grote afstand te schieten. Ik kan me geen betere kit voorstellen eigenlijk.

Ik vind die patch 1.1 er prima uitzien. Vooal dat je punten krijgt voor het slopen van artillerie etc. en het voorkomen van teamkills waar de speler zelf niets aan kan doen.

rubenski wijzigde dit bericht 08-09-2005 15:01 (3%)

People that want a pet go to a pet shop
People that want a pet shop go to a pet shop shop
People that want a pet shop shop, well, they're just being silly

Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Zullen we het ontopic en gezellig houden? :)
Blazen maar

Crash, mee eens, maar als ik iets post en iemand zegt dat het niet waar is dan wil ik graag weten hoe hij/zij dat weet. Het enige wat nu gebeurd is dat Damorpheus zijn posts gaan aanpassen, omdat ie altijd de goeroe wilt zijn.

Soms weet iemand anders dan de goeroe ook iets te vertellen.

Ik kom hier niet om ruzie te maken, maar als ik onderuit gehaald wordt mag ik me verdedigen.

Ik zal stoppen met dit onderwerp :r

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

OK ik wilde alleen dit nog even kwijt. Ik vind het jammer dat het topic met dit soort onzin gevuld word. Maar ik vind dat bepaalde mensen nu ze "trusted" zijn niet hoeven te doen dat ze alles weten en doen. Ik volg dit topic vanaf het begin en wil best toegeven dat ik ook veel reclame gemaakt heb voor ons zelf. Dat zou iedereen doen. Maar als bepaalde personen mensen onderuit halen door te gaan doen alsof ze alles weten , nou poe he. Daar ben je een grote jongen mee.

... einde zeur modes

Over de Patch. We zullen wel gaan zien hoe het gaat brengen. Ik wacht nog op mijn FX6800 Ultra 256 MB voordat ik kan spelen. haha

Keen must die!

Ik quote:
quote:
Crash schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:01:
Zullen we het ontopic en gezellig houden? :)
Dit geldt voor mij net zoveel als voor jullie :)
En zeuren over een edit in een post, poe zeg :/

Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2

Bernd
Reg. datum: 11 december 2001

Als jullie nu eens allemaal 24x7 BF2 gaan spelen dan kunnen we deze situaties voorkomen :+

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:08:
Ik quote:

[...]

Dit geldt voor mij net zoveel als voor jullie :)
En zeuren over een edit in een post, poe zeg :/
nee lekker ben je dan, nog ff snel onder de gordel een stoot meegeven, haal die laatste regel gewoon ff weg..

Ontopic: een paar rangen omhoog lijkt me leuk, 5 unlocks krijg je met het huidige systeem pas na maanden non-stop spelen volgens mij. Het zou imho goed zijn als de gemiddelde speler er zo'n 3 hebben, en de echte die-hards de 5 kunnen halen na een jaar gamen (uitgaande van per dag een paar uur). Oktober is nog wel een eind weg, maar ik kijk nu al uit naar de patch. Ik speel soms echt voor de punten, maar soms gewoon voor het winnen en dan ga ik toch vaak, ondanks dat het geen punten oplevert, arti, radar en uav mollen, omdat ik weet hoe kut het is als commander als die weg zijn. Vooral bij cleansweep (mjah, ik vind het een gave map) is het goed te doen als je usmc bent!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Reg. datum: 08 september 2003

quote:
rac-on schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:24:
[...]

..... Vooral bij cleansweep (mjah, ik vind het een gave map) is het goed te doen als je usmc bent!
Operation Cleansweep zou een stuk leuker zijn als de straaljagers er niet zijn..
Als je een beetje kan vliegen is het al niet meer leuk voor de MEC...
Overpowered vind ik het dan..
Vandaar dat het niet mijn favo map is.. meestal als die map komt haak ik af van de server..

Blazen maar

:z

Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 15:35 (156%)

Keen must die!

quote:
dCY schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:31:
[...]

Operation Cleansweep zou een stuk leuker zijn als de straaljagers er niet zijn..
Vandaar dat het niet mijn favo map is.. meestal als die map komt haak ik af van de server..
Hoezo dat? Je hebt anti-air rockets en eigen vliegtuigen?

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
[...]

valt mee vind ik, MEC heeft ook straaljagers maar daarnaast ook nog stingers en een AA voertuig. Als MEC zorgt dat alle stingers (3 geloof ik uit mijn hoofd) bemand zijn en het aa voertuig ook, dan vallen de jets met bosjes uit de lucht. Beetje oefenen met stingers is een vereiste, maar ik heb het ondertussen redelijk onder de knie.

Owja, must is wel dat je een beetje een leuk team hebt, want een teamkill is snel gemaakt (alhoewel ik er steeds nauwkeuriger in wordt)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

offtopic:

* Blacksnak vraagt zich eigenlijk af hoe je nu meer dan 100% van een bericht kunt wijzigen :+ :P
Blazen maar

156% .... door drie keer je bericht te wijzigen :+

Reg. datum: 16 juli 2002

quote:
[...]

Heb het al een paar maal gepresteerd om die map toch een stuk interessanter te maken. Toen m'n teamgenoten er eindelijk in slaagden om een F15 neer te halen, stond ik als MEC lid, te wachten bij USMC base. Ben toen vrolijk de F15 ingestapt om vervolgens het hele level verder te overleven als piloot. Ik kan je wel zeggen dat mensen dan behoorlijk pissig worden....

Ook een leuk geintje bij Clean Sweep is met een anti-tank naar de USMC base gaan (als MEC natuurlijk) om vervolgens iedere F15 die spawned op een raket te trakteren. 1x Eryx en boem zegt het vliegtuigje.

Natuurlijk kan je dit natuurlijk weer als "lame" bestempelen, ik zou het ook niet leuk vinden als dit continu zou gebeuren, maar vond het wel een keertje grappig om te doen.

Ik ben nog steeds bezopen
Reg. datum: 11 september 2002

gg noob

Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Blacksnak schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:40:
offtopic:

* Blacksnak vraagt zich eigenlijk af hoe je nu meer dan 100% van een bericht kunt wijzigen :+ :P
Meer karakters wijzigen (erbij typen) dan dat er in het eerste bericht stonden.
Reg. datum: 16 juni 2005

Wat ik nog mis aan het lijstje 'verbeteringen' voor de nieuwe patch is het balancing systeem! Dit vind ik persoonlijk een van de meest irritante 'bugs' van bf2! Zit je een half uur in een gevecht om de vijand te verslaan met je team en lukt dat bijna, word je 2 minuten voor het einde van de ronde naar het andere team verplaatst! :(

Ook zou het mogelijk moeten worden om je ingame nick te veranderen of tenminste een clantag voor je naam te zetten...

[HuT]Ruza[NL]
Reg. datum: 02 september 2005

quote:
The_Shad0w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:36:
Ook zou het mogelijk moeten worden om je ingame nick te veranderen of tenminste een clantag voor je naam te zetten...
Mee eens, ik ken mensen die een nieuwe account moesten aanmaken omdat ze dit niet voorzien hadden.
Wat betreft dat teambalancing, voor zover ik weet (nee ik weet de bron niet meer ;) ) is dat ook geregeld in de patch. Eerst de lonewolfs, dan squad members, dan leaders enz....
Volgens mij ergens in dit topic gelezen.

www.HuT-gaming.eu

Keen must die!

quote:
The_Shad0w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:36:
Wat ik nog mis aan het lijstje 'verbeteringen' voor de nieuwe patch is het balancing systeem! Dit vind ik persoonlijk een van de meest irritante 'bugs' van bf2! Zit je een half uur in een gevecht om de vijand te verslaan met je team en lukt dat bijna, word je 2 minuten voor het einde van de ronde naar het andere team verplaatst! :(

Vergeten, even toevoegen :)
zit er namelijk wel in

Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 16:47 (5%)

Proud member of Team4Flush!

quote:
_Ruza_ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:40:
[...]

Mee eens, ik ken mensen die een nieuwe account moesten aanmaken omdat ze dit niet voorzien hadden.
Wat betreft dat teambalancing, voor zover ik weet (nee ik weet de bron niet meer ;) ) is dat ook geregeld in de patch. Eerst de lonewolfs, dan squad members, dan leaders enz....
Volgens mij ergens in dit topic gelezen.
Dan zal het qua wie er gewisseld wordt wel geregeld zijn, maar 2 min voor tijd gewisseld worden naar een team dat 100 punten achterstaat (je haalt toch geen ruk meer uit) is gewoon niet tof! Omgekeerd haal ik er ook niet echt voldoening uit, van dik loosing naar dik winning, 2 min meedoen en je staat in het team wat de ronde gewonnen heeft.
Reg. datum: 16 juni 2005

quote:
Vergeten, even toevoegen :)
zit er namelijk wel in
Wat zit erin? Een verbeterd balancing systeem of de mogelijkheid om je ingame nick te veranderen?
Of beide? ;)

i'm the man for life
Reg. datum: 14 september 2002

Ik zit te denken over de aanschaf van een joystick. Ik bak niks van het vliegen in vliegtuigen (nog ff offline oefenen) en lukt het veel beter met een joystick? Kun je met een heel goedkope joystick ook vliegen? Hoeveel knopjes moeten er op de joystick zitten?

e

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: