Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 september 2005

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:28:
[...]

Helemaal mee eens. Ik vind het ranked scoresysteem ook wel een beetje afdoen aan het teamplay gebeuren eigenlijk. Dat zou ik ook graag anders zien. Juist door zaken te ranken en unlocks in het verschiet te stellen zorgt men ervoor dat mensen meer voor dat mensen meer voor "zichzelf" gaan en minder voor het eigen team. Dat kun je vooral op publics (helaas) goed merken.

Een meer teamgerichte puntentelling is echter wel lastig in te voeren vrees ik. Mensen zijn dan denk ik snel geneigd mee te gaan liften dan. De goede spelers zullen de "job" klaren terwijl de slechte niets of nauwlijks iets doen maar hiervoor wel beloond worden.

Als iemand een goed idee heeft om het score systeem meer team afhankelijk te maken zonder daarbij kans op meelifters te krijgen zou ik dat erg interessant vinden :)
Meelifters, vind ik de verantwoordelijkheid van de squadleaders. Spelers in je squad die duidelijk niet meedoen bepaalde objectives/orders niet volgen gewoon uit je squad zetten zodat ze niet meeprofiteren van de teambonus.

Keen must die!

quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:07:
Ik post iets en jij reageert erop alsof het niet waar is, dan stel ik je een vraag (omdat je altijd wat aan iemands posts weet te verbeteren als Trusted Spare Parts Server EA whatever je 8) vind in je tag te plaatsen) en dan kun je alleen maar zeggen .. zucht?

Jammer ...
Ja, goh, omdat EA zelf aangeeft hoe ze te werk gaan om cheaters te vinden. Er is geen centraal-meld-hier-je-cheater-forum oid. Wat wil je ook? Het subforumpje staat er vanaf gisteren en heeft 20 posts. Het is en blijft gewoon een algemeen klaagbaak forum. En ja, je kan EA dagelijks op zo'n sites wijzen, dan kijken ze ook, dan doen ze er ook wat aan mits voldoende bewijs, maar het is niet iets zoals jij het wilt laten overkomen.

Moet ik hier nu wat "op de man speel" drogredenen luisteren?

Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 13:13 (24%)

Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:04:
[...]

Zucht :/ :|
Dit is toch geen kinderforum? |:(
Ik zou ook wel een bron willen zien eigenlijk >:)

quote:
baca schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:09:
[...]

Meelifters, vind ik de verantwoordelijkheid van de squadleaders. Spelers in je squad die duidelijk niet meedoen bepaalde objectives/orders niet volgen gewoon uit je squad zetten zodat ze niet meeprofiteren van de teambonus.
Een squad != een team (hoewel een squad in een zeker mate ook een team is).
Blazen maar

8)7 I rest my case, je weet het altijd beter 8)7

Gewoon :O

Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 13:12 (14%)

Whatever makes your boat float

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:12:
[...]

Een squad != een team (hoewel een squad in een zeker mate ook een team is).
Het beste squad mag van mij nog een extra bonus krijgen, punt is dat als de squadleaders allemaal, niet meewerkende spelers in hun squad, eruit gooien, deze spelers geen extra punten krijgen als je zulke bonussen toekent.

Keen must die!

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:11:
[...]

Ik zou ook wel een bron willen zien eigenlijk >:)
Had ook niet anders verwacht :+

Voor de tweakers nog een uitgebreide preview op de 3e BF2 patch: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94

Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 13:19 (25%)

Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2

quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:12:
8)7 I rest my case, je weet het altijd beter 8)7

Gewoon :O
Tegen wie heb je het nu? Ik neem aan tegen mij? Ik wijs alleen op het feit dat een team een "kant" is van de match. Een squad is daar een subteam van. Het is niet een kwestie van het "beter willen weten" maar een kwestie van aangeven dat iets niet correct is.
Keen must die!

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:23:
[...]

Tegen wie heb je het nu? Ik neem aan tegen mij? Ik wijs alleen op het feit dat een team een "kant" is van de match. Een squad is daar een subteam van. Het is niet een kwestie van het "beter willen weten" maar een kwestie van aangeven dat iets niet correct is.
Nee, die vriendelijke tweaker praat tegen mij ;)
Leuk als mensen flamen omdat ze geen argumentatie kunnen leveren :P

Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 13:25 (12%)

[HuT]Ruza[NL]
Reg. datum: 02 september 2005

Van http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94:

- De transport helicopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt iets minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helicopter in de lucht te blijven repareren.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)

God wat wordt ik vaak neergeschoten door dat ding :'(

www.HuT-gaming.eu

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
_Ruza_ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:24:
Van http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94:

- De transport helicopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt iets minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helicopter in de lucht te blijven repareren.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;)

God wat wordt ik vaak neergeschoten door dat ding :'(
vindt ik toch wel jammer. minder krachtig 8)7 die bh is gewoon super! en tis een (nu nog) een kick om hem naar beneden te schieten

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:23:
[...]

En ik had het over squadleaders, die kunnen meelifters uit hun squad zetten en op die manier zorgen dat mensen die niet meewerken ook niet meeprofiteren van een eventuele bonus. Als mensen dus hoge scores willen halen zullen ze in n squad moeten zitten en de squadleader ervan moeten overtuigen dat ze ook meewerken. In dit scenario (denk ik) zal het teamplay gehalte toenemen.

Reg. datum: 04 november 2004

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:16:
[...]

Had ook niet anders verwacht :+

Voor de tweakers nog een uitgebreide preview op de 3e BF2 patch: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94
Thanx voor de update, altijd fijn wat extra info alleen jammer dat het nog een maand duurt voor de patch uitkomt!

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Arshavin \0/

DaMorpheus:

Kan je hier wat over kwijt?
Een nieuwe balans in de ranks en medailles die ervoor moet zorgen dat beginnende spelers sneller in rank zullen stijgen en een unlocked weapon erbij krijgen. Alle spelers zullen waarschijnlijk minimaal één rang stijgen.
Keen must die!

quote:
Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:04:
DaMorpheus:

Kan je hier wat over kwijt?

[...]
Ja, iedereen krijgt dus 1 of 2 rangen erbij en het wordt makkelijker om bepaalde onderscheidingen te behalen

Reg. datum: 17 januari 2000

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:08:
[...]

Ja, iedereen krijgt dus 1 of 2 rangen erbij en het wordt makkelijker om bepaalde onderscheidingen te behalen
Dat had ik een paar topics terug al verwacht, ook helemaal terrecht. Het huidige systeem is niet echt gebalanceerd :).

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:33:
[...]

psst: die site is niet van EA, maar van planet combat, ook een trusted partner ;)

@ de mensen die vanochtend niet konden inloggen op de account server: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=92

[...]

not true :>
Lol We zijn idd een trusted partner. Maar we worden dan wel toch genoemd op de main page 2* mag ik wel zeggen>>> Einde poch mode :) (een met the rankedserver en de andere met de BF2combat.net

En dat forum ziet er netjes uit toch..... (goeie ikke). Ik heb gisteren nadat EA zo mooie post gemaakt heeft (van meld het maar op onze site) snel een public ranked server abuse forum moeten maken LOL. Maarja het houd je bezig.

*knip

Crash wijzigde dit bericht 08-09-2005 14:59 (11%)

Unsubbed

Die hele lijst lijkt wel een kopie van de wensen die hier uitgesproken zijn. Wie zei er nou dat EA niet luistert naar klanten????

Ziet er veelbelovend uit iig.

Non taken

Arshavin \0/

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:08:
[...]

Makkelijker? Ik vind nu alleen de echte medals bijna onmogelijk om te halen!
Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:10:
[...]

Ja, goh, omdat EA zelf aangeeft hoe ze te werk gaan om cheaters te vinden. Er is geen centraal-meld-hier-je-cheater-forum oid. Wat wil je ook? Het subforumpje staat er vanaf gisteren en heeft 20 posts. Het is en blijft gewoon een algemeen klaagbaak forum. En ja, je kan EA dagelijks op zo'n sites wijzen, dan kijken ze ook, dan doen ze er ook wat aan mits voldoende bewijs, maar het is niet iets zoals jij het wilt laten overkomen.

Moet ik hier nu wat "op de man speel" drogredenen luisteren?
Er is dus WEL een centrale forum waar je dit kunt melden en dat is de rankedservers forum van ons. Waarom denk je dat EA dat zelf vermeld in hun community update. We hebben ruim 8 EA medewerkers die dagelijks onze forums na kijken. Dus der word wel degelijk nagekeken.

Stronkie wijzigde dit bericht 08-09-2005 14:56 (10%)
Reden: plaatje verwijderd

Blazen maar

Nee bor ik had het niet tegen jou. Ik heb het tegen DaMorpheus en die zegt nu weer dat ik loop te flamen. Als www.got3n.com en www.bf2rankedservers.com/forums/ wat zeggen dan geloof ik dat eerder dan jouw commentaar.

Om mij nu ff zwart te maken als flamer, terwijl jij iedere keer de discussie oplaait lijkt me een typisch geval van DaMorpheus.

Nav mijn bericht bel jij zeker even met je vriendjes bij EA om iedere post hiero te kunnen weerleggen. Nogmaals hoe weet jij als trusted partner dat de info die op deze twee sites staat niet klopt, want dat zeg je.

Geef mij maar antwoord Damorpheus ipv te schreeuwen dat dit geen kinderforum is of mij te beschuldigen van flamen en te zuchten. Inhoudelijk heb ik je nog niets horen zeggen.

Ik ben benieuwd naar je reacitie en kom nu niet weer met gezucht en gemopper, maar met feiten!

Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 14:33 (7%)

Reg. datum: 26 november 2004

Lekker irritant dat plaatje. Heeft een toegevoegd waarde van 0 en als extra gratis bonus is hij ook nog animated.

Arshavin \0/

quote:
Sarcastro schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:34:
Lekker irritant dat plaatje. Heeft een toegevoegd waarde van 0 en als extra gratis bonus is hij ook nog animated.
^
|
|
Wat daar staat is waar.
1. irritant
2. nutteloos
3. verkapt: kijk mij eens met mn 'certified' admin

wat waren de vragen op het examen?

Wat te doen met teamkillers?
A. door laten spelem
B. lief vragen om te stoppen
C. kicken
D. kicken + IP ban
:z
Keen must die!

quote:
Stronkie schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:30:
[...]

Er is dus WEL een centrale forum waar je dit kunt melden en dat is de rankedservers forum van ons. Waarom denk je dat EA dat zelf vermeld in hun community update. We hebben ruim 8 EA medewerkers die dagelijks onze forums na kijken. Dus der word wel degelijk nagekeken.

[afbeelding]
Waarom denk je dat die community update niet meer vanaf hun site wordt gelinked?
En waarom plak je dat plaatje onder al je posts? :?
quote:
Omdat er mensen op de wereld zijn die meer informatie hebben dan jij? :?
PS: lees de laatste pagina's ook even terug. Kinderachtige pushende manier van communiceren probeer je hier af te dwingen.

Blazen maar

@ Damorpheus, lekker je posts achteraf allemaal lopen editten zodat er wel inhoudelijke info staat. Afijn wederom een beterwetertje. Veel plezier met je trusted borstklopperij. :Z

Dat laatste wat je zegt raakt het helemaal, ik herhaal: Omdat er meer mensen zijn op de wereld die info hebben dan jij, kijk eens aan, als je dat nou eens op jezelf projecteerd! Succes en nu is het echt genoeg anders krijgen we nog ruzie :+

Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 14:47 (42%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: