Reg. datum: 07 september 2005
Reg. datum: 07 september 2005
Meelifters, vind ik de verantwoordelijkheid van de squadleaders. Spelers in je squad die duidelijk niet meedoen bepaalde objectives/orders niet volgen gewoon uit je squad zetten zodat ze niet meeprofiteren van de teambonus.quote:Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:28:
[...]
Helemaal mee eens. Ik vind het ranked scoresysteem ook wel een beetje afdoen aan het teamplay gebeuren eigenlijk. Dat zou ik ook graag anders zien. Juist door zaken te ranken en unlocks in het verschiet te stellen zorgt men ervoor dat mensen meer voor dat mensen meer voor "zichzelf" gaan en minder voor het eigen team. Dat kun je vooral op publics (helaas) goed merken.
Een meer teamgerichte puntentelling is echter wel lastig in te voeren vrees ik. Mensen zijn dan denk ik snel geneigd mee te gaan liften dan. De goede spelers zullen de "job" klaren terwijl de slechte niets of nauwlijks iets doen maar hiervoor wel beloond worden.
Als iemand een goed idee heeft om het score systeem meer team afhankelijk te maken zonder daarbij kans op meelifters te krijgen zou ik dat erg interessant vinden