Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Arshavin \0/

quote:
rac-on schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:23:
[...]

met het stukje "als passenger" bedoel ik natuurlijk dat je als passenger bij iemand anders in een apc gaat zitten :>

Dat kon ik niet opmaken uit je stukje :>

offtopic:
k heb Lighteye al een tijdje niet gezien, doet z'n pc het alweer?

Gunner wijzigde dit bericht 08-09-2005 09:24 (16%)

Lieutenant Colonel

Deze nacht ben ik uit het spel geknald wegens mijn internet-connectie die het even opgaf. Aangezien ie er totaal uitlag kon ik niet meer online, mailen, enz ... Deze morgen was mijn verbinding weer actief, maar merk ik dat ik niet meer onder mijn account kan inloggen in BF2 ... Wat moet ik nu ?
Mods are done: play the games!
Reg. datum: 24 januari 2002

Als je hetzelfde heb als ik nu op dit moment: server has refused the connection, dan ligt het niet aan jou.

boe!
Reg. datum: 25 juni 2001

Gister op #2 i3d... weer eikels die het leuk vinden om voor je voertuig te springen en je vervolgens te punishen voor de TK... Ik word zo moe van die gasten... en als je er wat van zegt krijg je 'huh? wat? nee hoor, dat was ik niet... je lult uit je nek blablabla'... pfffffffffff

De programmeur die erin kan programmeren dat kan ontdekken of de TK met opzet was of niet... krijgt van mij een standbeeld!

INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer

Lieutenant Colonel

quote:
The_Cook schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:29:
Als je hetzelfde heb als ik nu op dit moment: server has refused the connection, dan ligt het niet aan jou.

Ik kan zelfs geen nieuwe account aanmaken ????

Ligt is het een algemeen probleem ?
Reg. datum: 28 februari 2004

IK heb ook server connection refused. Sind 10 minuten ofzo want ik was lekker aan het spelen en hij knalt zo terug.

Ik had gister ook zoiets, als ik het spel opstartte en dan ging inloggen bleef hij hangen op "Connecting to account server"...

Na een paar minuten ging hij ineens verder en kreeg ik de melding "Server is Full"

DOH !!! |:( |:(

Bleken een paar icoontjes op m'n desktop verplaatst te zijn. Heb dus op het verkeerde BF2 icoontje geklikt.

Daarna maar even m'n desktop opgeruimd })

Frank maakt meer kapot dan je lief is | Lid van de DeApen Dutch Power Cows

Tourteam Orangepower
Reg. datum: 14 december 2000

Net nog even gespeeld voor dat de server offline ging. Ik zat in een volle black hawk. Er was een goede samenwerking. Er waren genoeg engineers en medics aanwezig. Zelf een tank kon ons niet uit de lucht krijgen. Hiermee dus erg snel de Valorous Merit Ribbon verdient.

Mijn specs. jou specs . Powershot a60 bennie zalm member

Blazen maar

Geen tijd om alles door te lezen of dit een dubbelpost is, maar ...

EA games heeft een officieel forum geopend waar servers en spelers kunnen worden aangemeldt die statpadden of een andere manier van misbehaviour ten toon spreiden:

www.bf2rankedservers.com en klik op forum, mijn eerste aanmelding staat er. Werd gisteren gekicked door admin van de RTD server omdat ik weigerde met de pistol en knifes mee te doen. Haha ik wandelde er doorheen met mijn grenade launcher :P

Whatever makes your boat float

Reg. datum: 30 januari 2003

quote:
M3GTPOWER schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:37:
IK heb ook server connection refused. Sind 10 minuten ofzo want ik was lekker aan het spelen en hij knalt zo terug.
ik kan nu ook niet inloggen..........hoop dat het snel verholpen wordt

Lieutenant Colonel

quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:58:

EA games heeft een officieel forum geopend waar servers en spelers kunnen worden aangemeldt die statpadden of een andere manier van misbehaviour ten toon spreiden:

www.bf2rankedservers.com en klik op forum, mijn eerste aanmelding staat er. Werd gisteren gekicked door admin van de RTD server omdat ik weigerde met de pistol en knifes mee te doen. Haha ik wandelde er doorheen met mijn grenade launcher :P
Heb ik ook nog gehad ... midden een ronde wilde de homeclan naar knives only overschakelen ... jammer voor hen dat ik in een apc zat :p bloedbad :7
www.martinspire.nl/

is idd irritant dat ie nu niet connecten wil... naja ga ik wel weer verder met mn practicum :Y)

Martinspire wijzigde dit bericht 08-09-2005 11:32 (4%)

Martinspire = X360 Gamertag
Online gamen op de Xbox 360 regel je op GoT Live

Blazen maar

Hier nog een quote van een van de moderators van de tijdelijke oplossing:

For anyone that is posting here, please respect the forum and do not flame, etc as your post will be deleted and if found very offensive, your IP will be banned from this forum.

This is especially true for the L1, L2 admins of this program as well.

As admins, we will be monitoring and moderating every thread and reply that is posted here and some will be removed if found to be useless to any subject listed.

Also, this is a temporary solution until something better is worked out with EA about the Ranked Server Abuses. Just a reminder as well that this forum is moderated and viewed by EA persons very hevily.

Thanks for everyones help in making the BF2 Ranking system a better thing and a great place to play.

Edit: DaMorpheus ... je hebt ook altijd wat te .... :o

EA of trusted .. who cares, EA kijkt er vaak op om aan info te komen, zie hierboven

Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 11:35 (15%)

Reg. datum: 08 september 2003

Ik zit te kijken naar de forum van de ranked severs, waar men statpadders aanmelden..
Damm.. 1541 punten in een ronde..!!

Hoe bedoel je men staat the schreeuwen: STRIP MIJ VAN M'N PUNTEN!!

Keen must die!

quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:58:

psst: die site is niet van EA, maar van planet combat, ook een trusted partner ;)

@ de mensen die vanochtend niet konden inloggen op de account server: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=92
quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
EA of trusted .. who cares, EA kijkt er vaak op om aan info te komen, zie hierboven
not true :>

Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 12:11 (21%)

Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net

DUTCH-FALCON
Reg. datum: 22 juli 2001

quote:
RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]

je moet niet repairen.
voor repairen (5 points in 1 ronde) krijg je de basic repair badge

voor de basic engineer badge moet je kills maken als engineer (stap in een tank ofzo, easy)

Ik bedoel ook de repair badge.

Ik doe steeds voertuigen repairen met mensen erin, maar ik krijg er helemaal geen punten voor?! Ook niet als ik de speeltjes van de commander repareer.

E8500 + MSI P7N, 9800GX2, 4 GB 1066, 1 TB HDD, CM 850W,Creative Audigy 2 ZS PPRO
NIKON D50, Nikor 18-70, Sigma 70-300 APO

Arshavin \0/

quote:
Falcon2107 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:10:
[...]

Ik bedoel ook de repair badge.

Ik doe steeds voertuigen repairen met mensen erin, maar ik krijg er helemaal geen punten voor?! Ook niet als ik de speeltjes van de commander repareer.

Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.

Je moet net zolang Tanks etc repareren totdat er in je scherm staat dat je een repair point hebt. Zelfde geldt voor medic
Reg. datum: 11 november 2003

quote:
Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:14:
[...]

Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.

Je moet net zolang Tanks etc repareren totdat er in je scherm staat dat je een repair point hebt. Zelfde geldt voor medic
8)7 met de volgende patch krijg je punten voor het opblazen van arti en vergelijkbare goodies. Een radar of uav station repairen levert je per stuk minimaal 1 punt op, en samen haal je zeker de 3 wel. Let wel op, je moet ze dan helemaal repairen. Dus niet totdat het dingetje er weer "heel' uitziet (na een seonde of 5 al) maar totdat de healthbar van dat ding (rechtsonder op je hud) weer helemaal vol is.
Uiteraard wel die van je eigen team repairen. Verder is het zeker bij voertuigen dat het best lang duurt om een punt te halen.

Rac-On wijzigde dit bericht 08-09-2005 12:24 (22%)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

kletskoppen for president
Reg. datum: 11 december 2001

Dan liever slopen :+

People that want a pet go to a pet shop
People that want a pet shop go to a pet shop shop
People that want a pet shop shop, well, they're just being silly

Reg. datum: 21 januari 2002

Is het "opladen" van de uav, radar en art. voor een commander merkbaar langzamer wanner deze maar voor een kwart of de helft gerepareerd zijn? Ik krijg de indruk van niet.
Het zou best goed zijn wanneer bijvoorbeeld de uav maar voor de helf gerepareerd is, het ook langer duurt voordat een commander deze weer kan inzetten.

Madfly | America's Army Team Red Dawn | mijn spec's

Blazen maar

quote:

DaMorheus quote:
not true

Dus JIJ weet het beter als die mensen die voor het forum werken? Waar is je bron dan? (ala bor de wolf - no flame wolf). Je hebt gewoon altijd wat te :X Morpheus.

DUTCH-FALCON
Reg. datum: 22 juli 2001

quote:
Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:14:
[...]

De medic krijgt één punt voor een healing en twee voor reviving. Ik heb als engineers eest 10 tanks moeten repareren voordat ik eens een punt kreeg

E8500 + MSI P7N, 9800GX2, 4 GB 1066, 1 TB HDD, CM 850W,Creative Audigy 2 ZS PPRO
NIKON D50, Nikor 18-70, Sigma 70-300 APO

Keen must die!

quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:59:
quote:

DaMorheus quote:
not true

Dus JIJ weet het beter als die mensen die voor het forum werken? Waar is je bron dan? (ala bor de wolf - no flame wolf). Je hebt gewoon altijd wat te :X Morpheus.

Zucht :/ :|
Dit is toch geen kinderforum? |:(

Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net

Blazen maar

Ik post iets en jij reageert erop alsof het niet waar is, dan stel ik je een vraag (omdat je altijd wat aan iemands posts weet te verbeteren als Trusted Spare Parts Server EA whatever je 8) vind in je tag te plaatsen) en dan kun je alleen maar zeggen .. zucht?

Jammer ...

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: