[PC] Battlefield 2 - deel XVIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDe programmeur die erin kan programmeren dat kan ontdekken of de TK met opzet was of niet... krijgt van mij een standbeeld!
INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer
quote:The_Cook schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:29:
Als je hetzelfde heb als ik nu op dit moment: server has refused the connection, dan ligt het niet aan jou.
Ik kan zelfs geen nieuwe account aanmaken ????
Ligt is het een algemeen probleem ?
Reg. datum: 28 februari 2004
Na een paar minuten ging hij ineens verder en kreeg ik de melding "Server is Full"
DOH !!!
Bleken een paar icoontjes op m'n desktop verplaatst te zijn. Heb dus op het verkeerde BF2 icoontje geklikt.
Daarna maar even m'n desktop opgeruimd
Frank maakt meer kapot dan je lief is | Lid van de DeApen Dutch Power Cows
Mijn specs. jou specs . Powershot a60 bennie zalm member
EA games heeft een officieel forum geopend waar servers en spelers kunnen worden aangemeldt die statpadden of een andere manier van misbehaviour ten toon spreiden:
www.bf2rankedservers.com en klik op forum, mijn eerste aanmelding staat er. Werd gisteren gekicked door admin van de RTD server omdat ik weigerde met de pistol en knifes mee te doen. Haha ik wandelde er doorheen met mijn grenade launcher
Whatever makes your boat float
Reg. datum: 30 januari 2003
ik kan nu ook niet inloggen..........hoop dat het snel verholpen wordtquote:M3GTPOWER schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:37:
IK heb ook server connection refused. Sind 10 minuten ofzo want ik was lekker aan het spelen en hij knalt zo terug.
Heb ik ook nog gehad ... midden een ronde wilde de homeclan naar knives only overschakelen ... jammer voor hen dat ik in een apc zatquote:Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:58:
Geen tijd om alles door te lezen of dit een dubbelpost is, maar ...
EA games heeft een officieel forum geopend waar servers en spelers kunnen worden aangemeldt die statpadden of een andere manier van misbehaviour ten toon spreiden:
www.bf2rankedservers.com en klik op forum, mijn eerste aanmelding staat er. Werd gisteren gekicked door admin van de RTD server omdat ik weigerde met de pistol en knifes mee te doen. Haha ik wandelde er doorheen met mijn grenade launcher
For anyone that is posting here, please respect the forum and do not flame, etc as your post will be deleted and if found very offensive, your IP will be banned from this forum.
This is especially true for the L1, L2 admins of this program as well.
As admins, we will be monitoring and moderating every thread and reply that is posted here and some will be removed if found to be useless to any subject listed.
Also, this is a temporary solution until something better is worked out with EA about the Ranked Server Abuses. Just a reminder as well that this forum is moderated and viewed by EA persons very hevily.
Thanks for everyones help in making the BF2 Ranking system a better thing and a great place to play.
Edit: DaMorpheus ... je hebt ook altijd wat te ....
EA of trusted .. who cares, EA kijkt er vaak op om aan info te komen, zie hierboven
Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 11:35 (15%)
Reg. datum: 08 september 2003
Damm.. 1541 punten in een ronde..!!
Hoe bedoel je men staat the schreeuwen: STRIP MIJ VAN M'N PUNTEN!!
quote:Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:58:
Geen tijd om alles door te lezen of dit een dubbelpost is, maar ...
psst: die site is niet van EA, maar van planet combat, ook een trusted partner
@ de mensen die vanochtend niet konden inloggen op de account server: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=92
not truequote:Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
EA of trusted .. who cares, EA kijkt er vaak op om aan info te komen, zie hierboven
Stewie! wijzigde dit bericht 08-09-2005 12:11 (21%)
Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net
quote:RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]
je moet niet repairen.
voor repairen (5 points in 1 ronde) krijg je de basic repair badge
voor de basic engineer badge moet je kills maken als engineer (stap in een tank ofzo, easy)
Ik bedoel ook de repair badge.
Ik doe steeds voertuigen repairen met mensen erin, maar ik krijg er helemaal geen punten voor?! Ook niet als ik de speeltjes van de commander repareer.
E8500 + MSI P7N, 9800GX2, 4 GB 1066, 1 TB HDD, CM 850W,Creative Audigy 2 ZS PPRO
NIKON D50, Nikor 18-70, Sigma 70-300 APO
quote:Falcon2107 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:10:
[...]
Ik bedoel ook de repair badge.
Ik doe steeds voertuigen repairen met mensen erin, maar ik krijg er helemaal geen punten voor?! Ook niet als ik de speeltjes van de commander repareer.
Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.
Je moet net zolang Tanks etc repareren totdat er in je scherm staat dat je een repair point hebt. Zelfde geldt voor medic
Reg. datum: 11 november 2003
quote:Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:14:
[...]
Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.
Je moet net zolang Tanks etc repareren totdat er in je scherm staat dat je een repair point hebt. Zelfde geldt voor medic
Uiteraard wel die van je eigen team repairen. Verder is het zeker bij voertuigen dat het best lang duurt om een punt te halen.
Rac-On wijzigde dit bericht 08-09-2005 12:24 (22%)
doet niet aan icons, usertitels of signatures
People that want a pet go to a pet shop
People that want a pet shop go to a pet shop shop
People that want a pet shop shop, well, they're just being silly
nou nou... sorry hoor.... I bow for thee almightyquote:
Reg. datum: 21 januari 2002
Het zou best goed zijn wanneer bijvoorbeeld de uav maar voor de helf gerepareerd is, het ook langer duurt voordat een commander deze weer kan inzetten.
Madfly | America's Army Team Red Dawn | mijn spec's
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
DaMorheus quote:
not true
Dus JIJ weet het beter als die mensen die voor het forum werken? Waar is je bron dan? (ala bor de wolf - no flame wolf). Je hebt gewoon altijd wat te
De medic krijgt één punt voor een healing en twee voor reviving. Ik heb als engineers eest 10 tanks moeten repareren voordat ik eens een punt kreegquote:Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:14:
[...]
E8500 + MSI P7N, 9800GX2, 4 GB 1066, 1 TB HDD, CM 850W,Creative Audigy 2 ZS PPRO
NIKON D50, Nikor 18-70, Sigma 70-300 APO
quote:Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:59:
quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
DaMorheus quote:
not true
Dus JIJ weet het beter als die mensen die voor het forum werken? Waar is je bron dan? (ala bor de wolf - no flame wolf). Je hebt gewoon altijd wat teMorpheus.
Zucht
Dit is toch geen kinderforum?
Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net
Jammer ...
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.