What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
[PC] Battlefield 2 - deel XVIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicEn kick je dan ook meteen degene die als eerste de kickvote heeft gestart?quote:Morax schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:06:
[...]
Ik ben vandaag niet op de servers geweest, maar ik kan je zeggen dat ik kick voor kickvotes ja. Ik word er ziek van dat mensen na 3 mislukte votes om iemand te kicken een 4de starten enzvoorts.
Dus bij de 3de, of meestal 4de vote roep ik "De next one to start a kickvote against *speler* will be kicked himself!"
Start je daarna toch nog een kickvote, tja, dan moet je niet zeiken![]()
Maar ik ben wel benieuwd welke admin het om gaat dan....
Want dat is mij dus al een paar keer overkomen, kan ik er wat aan doen dat nog 4 gasten na mij dezelfde kickvote starten... Misschien had ik wel een goed punt.
Ik neem aan dat ie iemand kickt die 4x dezelfde kickvote opvraagt.quote:Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:23:
[...]
En kick je dan ook meteen degene die als eerste de kickvote heeft gestart?
Want dat is mij dus al een paar keer overkomen, kan ik er wat aan doen dat nog 4 gasten na mij dezelfde kickvote starten... Misschien had ik wel een goed punt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Slechte reputatie inderdaad. Ik hoor en lees er meer slechts over dan goeds helaas. Kicken voor kickvotes vind ik zowiezo onzin en nogal zielig eigenlijk. Daar hoort een admin zich helemaal niet mee te bemoeien vind ik.quote:Gunner schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:20:
ze hebben geen goede reputatie die admins van i3d....
Nu zie ik uberhaubt bijna nooit kickvotes die lukken (helaas).
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-09-2005 22:54 (8%)
Reg. datum: 13 augustus 2004
85.236.101.34:16967 Multiplay Server, Vote staat uit en verder kick ik niet zo veel. Afgezien van de standaard teamkillers etc.quote:Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:57:
[...]
Er zijn maar weinig andere 64-player servers met een lage ping helaas...
Bekende verhaal weerquote:Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:53:
[...]
Slechte reputatie inderdaad. Ik hoor en lees er meer slechts over dan goeds helaas. Kicken voor kickvotes vind ik zowiezo onzin en nogal zielig eigenlijk. Daar hoort een admin zich helemaal niet mee te bemoeien vind ik.
Nu zie ik uberhaubt bijna nooit kickvotes die lukken (helaas).
Duidelijke regels, staan bij het connecten duidelijk in beeld.
Er worden waarschuwingen gegeven, die worden blijkbaar genegeerd, dan volgt een mooie kick
Gevolg: onze publics zitten altijd vol en een leuke vaste groep gamers zie ik er elke avond.
En onze server #2 is nog altijd de populairste server van NL
Overigens kan iedereen klagen op ons forum. We zien er vrijwel geen klachten over admins
Stewie! wijzigde dit bericht 07-09-2005 23:14 (6%)
Werken bij een sterk internationale game ISP?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Meer informatie www.i3d.net
Ik roep dan dat het wel weer genoeg is met kickvotes, en dat degene die na de huidige de volgende kickvote tegen dezelfde persoon start er vanaf ligtquote:-Rob- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:34:
[...]
Ik neem aan dat ie iemand kickt die 4x dezelfde kickvote opvraagt.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Blijkbaar doet niet iedereen dat. Ik zie ze hier en soms ingame namelijk wel.quote:DaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:13:
Overigens kan iedereen klagen op ons forum. We zien er vrijwel geen klachten over admins
Tja, dat staat ook in de welkomsttekst. Zie je maar dat mensen die gewoon niet lezenquote:Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:17:
[...]
Blijkbaar doet niet iedereen dat. Ik zie ze hier en soms ingame namelijk wel.
Battlefield 1943 - BF Heroes - AA3 - Quake Live - Modern Warfare 2 - BF: Bad Company 2
Of dat mensen niet de tijd willen steken in een "officiele" klacht en gewoon naar een andere server gaan. Het extra registreren zou ik er al niet voor over hebben namelijkquote:DaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:18:
[...]
Tja, dat staat ook in de welkomsttekst. Zie je maar dat mensen die gewoon niet lezen
Tja, maar dan weet je ook dat er niks met je klacht gedaan zal worden.quote:Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:20:
[...]
Of dat mensen niet de tijd willen steken in een "officiele" klacht en gewoon naar een andere server gaan. Het extra registreren zou ik er al niet voor over hebben namelijk
In het verleden bleken er problemen te zijn met een bepaalde admin (bob), toen is er op ons forum geklaagd en ook prima ingegrepen. Is toch een verschil he?
Ik repareer me suf.
Falcon2107 wijzigde dit bericht 07-09-2005 23:33 (5%)
E8500 + MSI P7N, 9800GX2, 4 GB 1066, 1 TB HDD, CM 850W,Creative Audigy 2 ZS PPRO
NIKON D50, Nikor 18-70, Sigma 70-300 APO
Absoluut. Ik vind een klacht plaatsen ook het beste hoor. Als ik naar mij zelf kijk doe ik dat alleen niet snel. Er zijn gewoon voldoende servers zodat je zo naar een andere leuke server kunt hoppen. Extra tijd stoppen in kinderachtige of slechte admins vind ik zonde in dat geval.quote:DaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:22:
[...]
Tja, maar dan weet je ook dat er niks met je klacht gedaan zal worden.
In het verleden bleken er problemen te zijn met een bepaalde admin (bob), toen is er op ons forum geklaagd en ook prima ingegrepen. Is toch een verschil he?
Probeer als commander je basics te repairen (UAV, art, ...) Dan heb je'm zo ...quote:Falcon2107 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:33:
Ik krijg die basic enigneers-badge maar niet gehaald. Hoeveel moet je repareren om punten te krijgen???
Ik repareer me suf.
je moet niet repairen.quote:Falcon2107 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:33:
Ik krijg die basic enigneers-badge maar niet gehaald. Hoeveel moet je repareren om punten te krijgen???
Ik repareer me suf.
voor repairen (5 points in 1 ronde) krijg je de basic repair badge
voor de basic engineer badge moet je kills maken als engineer (stap in een tank ofzo, easy)
-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)
Dit "probleem" heb ik ook. De engineer combat badge is easy ja. Die heb je binnen een paar minuten na er 5 afgeknald te hebben. Maar de hele rest van de map bezig geweest met repairen van zo'n beetje alles wat er ook maar stuk was en nog niet één repairpunt gekregen, laat staan de engineer repair badge....quote:RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]
je moet niet repairen.
voor de basic engineer badge moet je kills maken als engineer (stap in een tank ofzo, easy)
Alles binnen het zicht is prima en loopt lekker soepel, maar dit vind ik vreemde dingen. Iemand ervaring al mee? Heb helaas nog geen tijd gehad (gisteravond) om de 77 driver weer terug te zetten; zal het vanavond zeker weer doen.
Reg. datum: 12 mei 2004
Ik heb dat ook ja dat die BH wit wordt als hij weg vliegt. Ik dacht eerder dat dit normaal was. Zal ook wel ff de 77 driver proberen kijken of dat beter is....quote:gyedema schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:43:
Even een hele andere vraag, dan het ranking/farming/padding gebeuren: heb gister de 78.01 Nvidia forceware gedownload en geinstalleerd. Draaid op een 6600GT; zicht 100%, alles precies laten staan zoals het stond (alles hoog, text. medium, AA2x). Nu zijn de letters van de console (met ~) vrijwel niet meer te lezen, en b.v. als de blackhawk wegvliegt en een flink eind van me vandaan is, wordt het min of meer een "witte schaduw", als je begrijpt wat ik bedoel.
Alles binnen het zicht is prima en loopt lekker soepel, maar dit vind ik vreemde dingen. Iemand ervaring al mee? Heb helaas nog geen tijd gehad (gisteravond) om de 77 driver weer terug te zetten; zal het vanavond zeker weer doen.
Nee dat is de Engineer Combat Badgequote:RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]
je moet niet repairen.

De (repair) Engineer Badge:

Reg. datum: 11 november 2003
spawmen als specops, eigen arti en stuff opblazen, respawmen als engineer en repairen. Dan heb je een badge die niks voorstelt, dus misschien toch maar niet doen
veel gekozen manier:
in blackhawk gaan zitten en je een slag in de ronde repairen
makkelijke en mijn manier:
level met veel voertuigen en oerwoud uitkiezen (ik kan niet op de naam komen) en in apc's gaan zitten als passenger. Vervolgens iedere keer dat je geraakt wordt eruit jumpen en gaan repairen
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Een lege APC repareren levert dus geen punten opquote:rac-on schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:16:
makkelijke en mijn manier:
level met veel voertuigen en oerwoud uitkiezen (ik kan niet op de naam komen) en in apc's gaan zitten als passenger. Vervolgens iedere keer dat je geraakt wordt eruit jumpen en gaan repairen
gewoon de map spelen en kijken wat je hier en daar kan repairen.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Reg. datum: 11 november 2003
met het stukje "als passenger" bedoel ik natuurlijk dat je als passenger bij iemand anders in een apc gaat zittenquote:Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:19:
[...]
Een lege APC repareren levert dus geen punten op
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.