Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 september 2005

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:06:
[...]

Zelf zou ik graag een meganisme zien waarbij teamplay juist belangrijker is en je hier ook op kan worden afgerekend. Ik denk bv aan een uitbebreide objective based gamemode waarbij iedereen in het winnende team bv 100 punten krijgt als dat team een bepaalde moeilijke objective eerder haalt dan het andere team.
Dit soort puntentelling zou ik ook graag zien, ook zou het winnende team en het beste squad iets van een bonus moeten krijgen. Een meer teamplay gerichte punten toekenning zou erg bevoordelijk zijn voor mijn ( en denk voor velen) speelplezier.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
OMD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:07:
@ Bor de Wollef:

Ik snap wel een beetje waarom mensen je af en toe een beetje annoying vinden...
Het is niet aanvallend bedoeld maaruh: Je wil alles beargumenteerd zien en alles moet berust zijn op feiten, je neemt nooit iets aan van mensen, is niet erg maar kan wel leiden tot frustraties :Y)
Het is een spelletje en sommige gasten hier spelen ook al verdomde lang, die weten echt wel waar ze het over hebben. Het valt gewoon op dat niemand in discussie treed op sommige reply's behalve jij. Nogmaals, ik bedoel dit als positive kritiek zeg maar ;)
De meeste mensen vinden de vraag om argumenten en of bronnen annoying als ze die niet hebben merk ik. Ik vind het zelf jammer dat er hier weinig mensen zijn die ook echt in discussie willen gaan. Daarnaast blijkt dat veel mensen die geirriteerd reageren op sommige van mijn posts gewoon niet goed lezen (gebeurt mij ook wel eens hoor). Het gebrek aan argumentatie vind ik juist jammer bij veel posts. Posts worden er zo veel interessanter van. Zaken al "wat is het weer leuk op djmantri's sever", om maar een voorbeeld te noemen, vind ik totaal niet interessant om te lezen. Dat zijn helaas wel het soort posts waar deze delen van vol staan. Mensen hoeven niet op mijn posts te reageren natuurlijk. Dat is ieders eigen keuze. De mensen die wel met argumenten willen komen kunnen dat natuurlijk wel doen. Ik mis gewoon zelf de D uit de S-G&D hier. Wat ik juist annoying vind is van die "lege" posts die je vaak tegenkomt; wel iets posten maar eigenlijk niets zeggen. Zoals ik al vaker heb aangegeven: iedereen heeft zijn eigen mening. Respecteer elkaar dan daarom ook. Ga gewoon normaal in discussie als je dat leuk vind. Doe dat niet als je dit niet leuk vind. Jezelf irriteren aan iets maar niet inhoudelijk reageren vind ik zowiezo een beetje vreemd :)
Ik ben nog steeds bezopen
Reg. datum: 11 september 2002

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:06:

Overigens is deze discussie totaal niet bedoelt om mijn zin door te drijven zoals iemand hiervoor dacht. Het is bedoelt om van elkaar te leren van elkaars argumenten en om elkaars ideeen te verkennen. Arrogantie vind ik daarbij een vreemd (non) argument.
Ik vind zon beetje al je post non argumenten bevatten voor dit topic. dit spel draait om gameplay niet om stats en in hoeverre je teamplay wilt invoegen ligt helemaal aan je zelf. ik lees liever dingen over het spel dan ellendig lange post over stats en de waarde van teamplay, lees op me werk altijd dit topic maar helaas valt er niks intressant in te lezen vandaag :(

Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |

quote:
baca schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:21:
[...]

Dit soort puntentelling zou ik ook graag zien, ook zou het winnende team en het beste squad iets van een bonus moeten krijgen. Een meer teamplay gerichte punten toekenning zou erg bevoordelijk zijn voor mijn ( en denk voor velen) speelplezier.

Helemaal mee eens. Ik vind het ranked scoresysteem ook wel een beetje afdoen aan het teamplay gebeuren eigenlijk. Dat zou ik ook graag anders zien. Juist door zaken te ranken en unlocks in het verschiet te stellen zorgt men ervoor dat mensen meer voor dat mensen meer voor "zichzelf" gaan en minder voor het eigen team. Dat kun je vooral op publics (helaas) goed merken.

Een meer teamgerichte puntentelling is echter wel lastig in te voeren vrees ik. Mensen zijn dan denk ik snel geneigd mee te gaan liften dan. De goede spelers zullen de "job" klaren terwijl de slechte niets of nauwlijks iets doen maar hiervoor wel beloond worden.

Als iemand een goed idee heeft om het score systeem meer team afhankelijk te maken zonder daarbij kans op meelifters te krijgen zou ik dat erg interessant vinden :)

quote:
evilpin0 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:25:
[...]

Ik vind zon beetje al je post non argumenten bevatten voor dit topic. dit spel draait om gameplay niet om stats en in hoeverre je teamplay wilt invoegen ligt helemaal aan je zelf. ik lees liever dingen over het spel dan ellendig lange post over stats en de waarde van teamplay, lees op me werk altijd dit topic maar helaas valt er niks intressant in te lezen vandaag :(
Non argumenten omdat je het er niet mee eens bent? Dat vind ik een beetje kortzichtig helaas (no flame intended). Iets is niet alleen omdat jij denkt dat het zo is. Het score systeem / ranked systeem wijst nu eenmaal helaas naar de individuele speler. Verdergaat juist deze discussie over het spel inhoudelijk en het idee erachter. Jij komt nu met een zin als " dit spel draait om gameplay niet om stats" zonder daar ook maar een argument voor te hebben. De argumenten waaruit blijkt dat dit helaas niet geheel klopt liggen voor je.
Reg. datum: 01 september 2003

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:24:
[...]

De meeste mensen vinden de vraag om argumenten en of bronnen annoying als ze die niet hebben merk ik. Ik vind het zelf jammer dat er hier weinig mensen zijn die ook echt in discussie willen gaan. Daarnaast blijkt dat veel mensen die geirriteerd reageren op sommige van mijn posts gewoon niet goed lezen (gebeurt mij ook wel eens hoor). Het gebrek aan argumentatie vind ik juist jammer bij veel posts. Posts worden er zo veel interessanter van. Zaken al "wat is het weer leuk op djmantri's sever", om maar een voorbeeld te noemen, vind ik totaal niet interessant om te lezen. Dat zijn helaas wel het soort posts waar deze delen van vol staan. Mensen hoeven niet op mijn posts te reageren natuurlijk. Dat is ieders eigen keuze. De mensen die wel met argumenten willen komen kunnen dat natuurlijk wel doen. Ik mis gewoon zelf de D uit de S-G&D hier. Wat ik juist annoying vind is van die "lege" posts die je vaak tegenkomt; wel iets posten maar eigenlijk niets zeggen. Zoals ik al vaker heb aangegeven: iedereen heeft zijn eigen mening. Respecteer elkaar dan daarom ook. Ga gewoon normaal in discussie als je dat leuk vind. Doe dat niet als je dit niet leuk vind. Jezelf irriteren aan iets maar niet inhoudelijk reageren vind ik zowiezo een beetje vreemd :)

persoonlijk stoor ik me er niet aan, vind ut wel komisch maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen er een beetje gek van worden :o
Je geeft ook nuttige info hierzo maar soms is het een beetje vaag wat je allemaal neergooit. En discussies zijn gezond, daar is dit ook voor. Maar probeer het iets meer binnen de perken te houden dat houdt het voor iedereen wat gezelliger want, je bent hier ten slotte niet alleen ;)

En dat mensen zeggen dat ze het naar hun zin hebben op DJmantri bijvoorbeeld vink wel leuke info, daardoor ben ik op DJ mantri gaan spelen en dank ik daar de mensen voor die dat hebben gezegd. Dat is dus ook nuttig, als je iets leest wat leuk is wil jij die ervaring ook meemaken. En ik snap ook dat de meeste mensen even willen meedelen dat ze net een supermooie kill hebben gemaakt of dat ze iets leuks hebben gezien. Daar zijn we toch mensen voor? :Y)

Al met al ben jij een goede discussie object :+

no offence,
cheers buddy

PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI

quote:
OMD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:32:
[...]

En ik snap ook dat de meeste mensen even willen meedelen dat ze net een supermooie kill hebben gemaakt of dat ze iets leuks hebben gezien. Daar zijn we toch mensen voor? :Y)

Al met al ben jij een goede discussie object :+

no offence,
cheers buddy

Natuurlijk mag iedereen posten wat hij / zij interessant vind. Het is maar net wat je er zelf mee doet toch :) Persoonlijk lees ik verhalen over kills en servers niet eens. Anderen zullen dat wel erg interessant vinden. Gelukkig zijn alle mensen verschillend :)

quote:
no offence,
And none taken :)

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-09-2005 11:38 (4%)

GurbY{nl}
Reg. datum: 15 maart 2004

Mooi teamranking systeem: tel alle individuele scores in een team bij elkaar op, en deel dat door het aantal spelers in dat team. Eens kijken hoe lang er dan teams blijven.... O-)

Maar in de basis hebben beide "partijen" wel goede argumenten. Ja, Battlefield2 zou bedoeld zijn als teambased shooter pur-sang. En nee, dat komt helaas niet echt uit de verf. Maar ook dat is relatief, want er zijn best servers te vinden waar dat wél het geval is. En er zijn echt spelers te vinden die een partij verliezen, mits aan beide zijden lekker en fair gespeelt, niet zo'n ramp vinden (ik dus). En ja, er zijn echt spelers te vinden die toch af en toe even kijken hoe de puntentelling eruit ziet in het algemeen en de zijne in het bijzonder (ik dus).

Samenvattend vind ik BF2 teamwork het allermooiste; niks lekkerder (nou, niks..) dan samenwerken BINNEN en MET een team (dus meerdere teams die samenwerken met een goeie commander). En echt lekker als je dan dikke punten haalt. Voor mij dus. En dat kan bij iedereen, zowel bij Bor als bij Hielko, net even een nuance verschuiving qua belangrijkheid voor het te behalen spelplezier zijn.

Niks mis mee, toch..?

Reg. datum: 03 augustus 2005

Ben gewoon effe aan het spuien! :(

Was gister op masthuur aan het spelen, zweeft een rokende BH boven een flag. Ik spring in een vodink en schiet dat ding neer! Ik had maar twee kills omdat de rest al uit de BH was gesprongen. De BH stort neer en ik krijg maar liefst 5 teamkills, van teamleden die onder de BH waren (ik zag ze van die afstand niet).
Denk je leuk de BH uit te schakeln voor je team, wordt je dik gestraft (totale actie = -16 punten) |:(
ZOOOOO IRRITANT :( :( :( |:( |:( |:( |:(

Gelukkig worden mensen slimmer met punishen. Van de 5 was er maar een die dat deed.

Zo klaar!!!!!

Sorry dat ik de zoveelste toevoeging heb hierover, maar moest ff #$*##$*#

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Maximus Formula X38, Intel Core2Duo E8500, GeiL 4GB DDR2-800, Club-3D 4870 OC 1GB, Samsung 1TB, Samsung 19" 959NF, Audigy 2-ZS, Logitech G5 + X530

quote:
Freast.nl schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:53:

Was gister op masthuur aan het spelen, zweeft een rokende BH boven een flag. Ik spring in een vodink en schiet dat ding neer! Ik had maar twee kills omdat de rest al uit de BH was gesprongen. De BH stort neer en ik krijg maar liefst 5 teamkills, van teamleden die onder de BH waren (ik zag ze van die afstand niet).
Denk je leuk de BH uit te schakeln voor je team, wordt je dik gestraft (totale actie = -16 punten) |:(

Gelukkig worden mensen slimmer met punishen. Van de 5 was er maar een die dat deed.

Zo klaar!!!!!

Dat is inderdaad irritant. Gelukkig hebben steeds meer mensen het punish systeem door en punishen ze niet als ze duidelijk zien dat de tk niet expres was :)
GurbY{nl}
Reg. datum: 15 maart 2004

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:09:
[...]

Dat is inderdaad irritant. Gelukkig hebben steeds meer mensen het punish systeem door en punishen ze niet als ze duidelijk zien dat de tk niet expres was :)
Helemaal waar. Maar laat niet onverlet dat je de 4 punten per tk in ieder geval kwijt bent; het enige wat niet gebeurt is het ophogen van het tellertje voor de kick..

Unsubbed

quote:
gyedema schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:53:
[...]

Helemaal waar. Maar laat niet onverlet dat je de 4 punten per tk in ieder geval kwijt bent; het enige wat niet gebeurt is het ophogen van het tellertje voor de kick..
Eigenlijk ook vette bull, die 4 punten voor een TK. waarom niet gewoon 1 punt???? zeker aangezien je vrij snel per ongeluk een TK maakt.

Non taken

LC8 950 Adv.S '05
Reg. datum: 21 september 2003

Gaat er nog een GOT versie van Black Hawk down komen?

WAARSCHUWING: Bovenstaand bericht kan bijdehand bedoeld zijn. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart. Een slapende garnaal gaat naar de kloten

KoelkastFilosoof
Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
ROFLASTC schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:33:
Gaat er nog een GOT versie van Black Hawk down komen?

Alweer ?
das ook niet erg origineel dan..........

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen

Lieutenant Colonel

quote:
Freast.nl schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:53:

Zo klaar!!!!!

Denk even aan de real-life situatie ... 5 mensenlevens voor 1 BH, kom je er nog goed vanaf me dunkt :> Eigenlijk zou dit krijgsraad moeten zijn :D

4 punten voor een tk vindt ik nog zo slecht niet, het houdt iedereen net dat tikkeltje allerter ... die punish is er wel over ...

Webwiper wijzigde dit bericht 07-09-2005 14:31 (9%)

Reg. datum: 08 september 2003

TK's moett gewoon weer -2 worden zoals in BF1942 ipv -4

Proud member of Team4Flush!

quote:
Puresmoker schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:15:
[...]

Eigenlijk ook vette bull, die 4 punten voor een TK. waarom niet gewoon 1 punt???? zeker aangezien je vrij snel per ongeluk een TK maakt.

De manier waarop je TK's maakt is bullshit. Dit is een neerstortende BH, dat kun je toch geen TK noemen?
Heb zelf ook wel eens gehad dat iemand tegen mij aanreed, zn buggy in de hens vloog en hij dood ging (punish natuurlijk) maar dan komt het:
Een voertuig knalt op een gegeven moment 'voorgoed' uitelkaar. Springt er dan net iemand over het wrak heen, krijg je dus een TK aan je broek. Plus de gebruikelijke punish.

Dit soort TK's slaan natuurlijk gewoon nergens op!!! TK zou je eigenlijk alleen kunnen doen door

1) kogels, granaten bommen etc etc
2) HARD met jou voertuig tegen een voetsoldaat aan rijden.

Voertuig - voertuig botsing: nooit TK
Voertuig ploft met friendly ernaast: nooit TK
Vliegtuig donderd neer: nooit TK

En ga maar verder. Met dit soort dingen vraag ik me wel af hoe goed de game ge-beta-test is. Is voor mij met afstand irritatie nr 1 vanaf dag 2 ofzo. Dag 1 was alles nog zooooi mooi :P
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
dCY schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:44:
TK's moett gewoon weer -2 worden zoals in BF1942 ipv -4

halo dan schop je het hele punten systeem in de war!! voor ene kil krijg je al 2 punten!!!
ik vind het nu goed je moet dan maar beter opletten en soms gaat het per ongeluk !!Foutje is toch menselijk :P

en wat die gast had met die blackhawk was zeer harde pech!!!
maar er stond toch ook dat ze in de nieuwe patch dat teamkill systeem onder de schop wordt genomen...

dus ik maak me geen zorgen.......

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:45:
[...]

.Voertuig ploft met friendly ernaast: nooit TK
ja dan weet ik zeker dat je een hoop teamkills kan verwachten

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

i'm the man for life
Reg. datum: 14 september 2002

Kun je met een gewoon microfoontje ook aan team-speak doen?

e

Take a Seat
Reg. datum: 22 april 2000

quote:
sexyley schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:52:
Kun je met een gewoon microfoontje ook aan team-speak doen?
Test het gewoon, zoals elke tweaker eerst alles zou moeten testen. (omdat ik een goede dag heb: ja, het kan)

quote:
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:45:
[...]

De manier waarop je TK's maakt is bullshit. Dit is een neerstortende BH, dat kun je toch geen TK noemen?
Heb zelf ook wel eens gehad dat iemand tegen mij aanreed, zn buggy in de hens vloog en hij dood ging (punish natuurlijk) maar dan komt het:
Een voertuig knalt op een gegeven moment 'voorgoed' uitelkaar. Springt er dan net iemand over het wrak heen, krijg je dus een TK aan je broek. Plus de gebruikelijke punish.

Dit soort TK's slaan natuurlijk gewoon nergens op!!! TK zou je eigenlijk alleen kunnen doen door

1) kogels, granaten bommen etc etc
2) HARD met jou voertuig tegen een voetsoldaat aan rijden.

Voertuig - voertuig botsing: nooit TK
Voertuig ploft met friendly ernaast: nooit TK
Vliegtuig donderd neer: nooit TK

En ga maar verder. Met dit soort dingen vraag ik me wel af hoe goed de game ge-beta-test is. Is voor mij met afstand irritatie nr 1 vanaf dag 2 ofzo. Dag 1 was alles nog zooooi mooi :P

Voertuig - voertuig botsing: nooit TK -> niet eens. Zeker niet als je de tegenstander compleet "wrecked"
Voertuig ploft met friendly ernaast: nooit TK -> eens, echter wel damage voor de persoon die er naast staat
Vliegtuig donderd neer: nooit TK -> tenzij je zelf op dat moment wel de piloot bent.
Reg. datum: 04 november 2004

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:11:
[...]

Voertuig - voertuig botsing: nooit TK -> niet eens. Zeker niet als je de tegenstander compleet "wrecked"
Voertuig ploft met friendly ernaast: nooit TK -> eens, echter wel damage voor de persoon die er naast staat
Vliegtuig donderd neer: nooit TK -> tenzij je zelf op dat moment wel de piloot bent.
Nou ik was laatst piloot en toen ik per ongeluk een keer crashte kreeg ik ineens een TK aan mijn broek van degene in de gunner seat, dat vindt ik nou nergens op slaan als ikdat ding nou express de grond in boor dan ok maar ik probeerde een vijandelijke jet te ontwijekn en raakte net een boompje ik dood (en terecht) maar ook een TK en daar ben ik het dus niet mee eens! :(

Compassion will be your downfall! Khaosclan

quote:
Cyclonus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:15:
[...]

Nou ik was laatst piloot en toen ik per ongeluk een keer crashte kreeg ik ineens een TK aan mijn broek van degene in de gunner seat, dat vindt ik nou nergens op slaan als ikdat ding nou express de grond in boor dan ok maar ik probeerde een vijandelijke jet te ontwijekn en raakte net een boompje ik dood (en terecht) maar ook een TK en daar ben ik het dus niet mee eens! :(
Ik kan dat begrijpen. Echter, jij bent de piloot die er voor zorgt dat de ander ook dood gaat (door tegen een boom te vliegen). Het resultaat is dus dat hij min of meer dood gaat door jouw schuld. Een terechte TK dus hoe vervelend dat ook is.
LC8 950 Adv.S '05
Reg. datum: 21 september 2003

quote:
heuveltje schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:13:
[...]

Alweer ?
das ook niet erg origineel dan..........
Hoezo alweer? Ik herinner me iemand 2 bf2 topics terug ofzo die dat wilde doen, niks meer van gehoord

WAARSCHUWING: Bovenstaand bericht kan bijdehand bedoeld zijn. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart. Een slapende garnaal gaat naar de kloten

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: