Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
Hielko schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:58:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er twee maand geleden meer mensen BF2 online speelden dan CS (bron niet onthouden).

[...]

Ik zie vaak genoeg goed teamwerk. En dat heeft meestal ook tot gevolg dat desbetreffende personen hoge individuele scores halen; immers, samen sta je sterk. En dat geldt in BF2 net zo goed, en slimme/goede spelers begrijpen dat.

ja jou kan ik begrijpen!! meestal knal ik met 2 of 3 personen samen en dat werkt perfect!!!
en soms alleen want dan kan ik me beter conceteren, en zo haal ik meestal wel de top3 maar omdat ik messchien alleen ben moet je niet denken dat ik aan het echo'en ben!!! blaas genoeg thanks en apc op

Ace Lightning wijzigde dit bericht 07-09-2005 12:58 (10%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Reg. datum: 19 april 2002

quote:
jorisw86 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:58:
ik weet niet hoe het met jullie gasten zit maar.
sinds de driver update van nvidia is mijn fps van 35 naar 60 a 65 gegaan versie 78.01

en de beta 78.03 is het 65-80 geworden
zoveel fps verschil met de beta? oO

Lieutenant Colonel

quote:
jorisw86 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:58:
ik weet niet hoe het met jullie gasten zit maar.
sinds de driver update van nvidia is mijn fps van 35 naar 60 a 65 gegaan versie 78.01

en de beta 78.03 is het 65-80 geworden
Ben ik even blij voor jou zeg :7
cough...cough...
Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
fsfikke schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:32:
[...]
Waarom post je nou weer zo iets? Wil je dat ie een link post van een marktonderzoek waaruit blijkt dat Bf2 veel gespeeld word ofzo 8)7 Waarschijnlijk loopt ie af en toe rond op een LAN en ziet dan dat veel mensen Bf2 spelen |:( Maar vind ie het jammer dat er zo weinig in een clan zitten.

Die punten zijn zo belangrijk als je ze zelf maakt. Als jij alleen speelt om zo veel mogelijk punten te halen kan je net zo goed gaan statspadden. Het is de bedoeling van Bf2 om samen te werken en niet in je eentje een beetje rondslenteren. Als je goed samenwerkt haal je ook meer punten. Helaas kom je op public servers maar zelden mensen tegen die goed samenwerken.

HIER BIJ DEZE DAN :

http://archive.gamespy.com/stats/

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Ipsa scientia potestas est

quote:

Dude :/

Chill ff, niet zo schreeuwen :P .
Daar staat ongeveer hetzelfde als dat ik een paar posts terug schreef, wel wat overzichtelijker though .

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Reg. datum: 17 januari 2000

quote:
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:01:
[...]

Ik zeg ook niet dat goed teamwerk niet belangrijk is. Ik stel alleen dat het in BF-2 niet om teamplay gaat omdat daar de scores niet naar berekend worden. Natuurlijk sta je in een goed team sterk, sterker soms dan als je alleen op pad gaat. Echter, het uiteindelijke "doel" van de game, zo hoog mogelijk komen op de scorelijst, is nog altijd een individueel iets.
En de correlatie tussen "het in BF-2 niet om teamplay gaat" en "omdat daar de scores niet naar berekend worden" is? Met andere woorden; wat rechtvaardigt deze conclusie? Waar zijn je argumenten/bewijs en bronnen voor deze stelling?

[url= http://bf1942.clan-beware.nl/Tusk_zooi/movies/clan_BEWARE_goes_boom_Xvid.avi]News - Bomaanslag in karkand eist 40 levens[/url]
met dank aan beware

-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
Morax schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:46:
[...]

Sorry, maar dan ben je echt heel slecht bezig als je met een tank verliest van een BH :X

Met een tank dat ding 2 keer raken en met je machine gun knallen en hij is neer. Als je als anti-tank schiet op het goede moment, kunnen ze je nooit raken.

Met een tank, of zelfs vodnik bijvoorbeeld schiet ik regelmatig de 3 mannetjes in het open gedeelte eruit. Gevolg: geen engis om te repareren. Dan is het een kwestie van afmaken :)

Met 2 of 3 man teamwork haal je zo een BH neer. En dat geeft je voordeel: De rest van je team heeft dan 3 man meer over om ergens anders te vechten, omdat jij met 3 de BH neerhaald/bezig houd waar 6 man in zit.

Ik denk dus dat deze piloot en 2+2 gunners/engineers via Teamspeak oid met elkaar in contact stonden. Tank op 2 uur, ff draaien, gunnner schiet leeg, snel 180 graden draaien, andere gunner maakt af... En ondertussen op en neer gaande beweging met de chopper, dusdanig dat de tank mist.

Werden we (teveel) geraakt, even snel een heuvelkam over en repairen. En zo ging het maar door...
Ik stond er zelf ook versteld van dat het zo makkelijk ging hoor en de MEC kant was gewoon niet al te sterk ;)
Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
RocketKoen schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:38:
[url= http://bf1942.clan-beware.nl/Tusk_zooi/movies/clan_BEWARE_goes_boom_Xvid.avi]News - Bomaanslag in karkand eist 40 levens[/url]
met dank aan beware
lolz, niet uniek maar ziet er wel humoristisch uit :)

Eigenaar van: Denon 1909 Zwart | HDX1000 | Mooie HD-AUDIO lampje!

Reg. datum: 12 mei 2004

Het valt mij op dat er op de i3d server zeer weinig mensen aan teamplay doen in vergelijking met b.v. engelse server. Hoe zijn jullie ervaringen hierover en weten jullie misschien servers waar wel veel aan teamplay wordt gedaan?

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
fsfikke schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:43:
Dan zeg jij dat het totaal niet om teamplay met een mooi verhaaltje er om heen waarin je uitlegd dat je als je als een team speelt minder punten verdient.

Lees mijn posts nou eens want dat is helemaal de strekking van het verhaal niet. Ik stel dat hoewel het werken in een team handig en nuttig kan zijn het in het einde alleen gaat om de individuele score. Dat is totaal iets anders dan wat jij zegt.

quote:
Ook zeg je dat het doel van Battlefield2 een zo hoog mogelijke rang te behalen is. Maar dat is dus lang niet voor iedereen zo
Ik zeg niets over rank, ik heb het over de score, het uiteindelijke doel van de matches. Het uiteindelijke eindresultaat dat je na de match krijgt te zien. En al had ik het over ranking: check de uitkomst van de poll van laatst eens. Bijna iedereen hier speelt alleen op ranked servers omdat men de ranking blijkbaar toch een van de belangrijkste dingen vind.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-09-2005 09:50 (33%)

Reg. datum: 31 augustus 2005

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:48:
[...]

Lees mijn posts nou eens want dat is helemaal de strekking van het verhaal niet. Ik stel dat hoewel het werken in een team handig en nuttig kan zijn het in het einde alleen gaat om de individuele score. Dat is totaal iets anders dan wat jij zegt.
werken in team is handig en nuttig. dus werken in team zal voor je score het beste zijn. op het einde gaat het idd enkel om de individuele score, maar om een goede individuele score te halen moet je samenwerken (teamplay). Hoe jij dan kunt besluiten dat bf niet om teamplay draait is mij een raadsel.

quote:
Hielko schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:24:
[...]

En de correlatie tussen "het in BF-2 niet om teamplay gaat" en "omdat daar de scores niet naar berekend worden" is? Met andere woorden; wat rechtvaardigt deze conclusie? Waar zijn je argumenten/bewijs en bronnen voor deze stelling?

Dat vind ik een beetje een vreemde vraag. Ten eerste speelt het merendeel van de mensen (hier in ieder geval) op ranked servers omdat ze hun ranking belangrijk vinden en graag omhoog willen halen. De ranking word berekend aan de hand van de persoonlijke score. Ook al speel je op unranked servers, als de match is afgelopen word er gekeken wie de beste speler was (genummerd nog wel), niet wie het beste team had. Als dat het geval was kreeg je bv alleen punten als je in het winnende team / aan de winnende kant zat. Kortom, teamplay kun je zien als een manier om je eigen individuele score te verhogen. De relatie tussen ranking / scorebord en individuele score lijkt me vrij duidelijk eigenlijk. Laat ik de vraag eens anders stellen, tot nu toe is er niemand met een steekhoudend argument waaruit blijkt dat dit niet klopt. Waar zijn je argumenten/bewijs en bronnen tegen deze stelling?

quote:
Einzelgänger schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:53:
[...]

werken in team is handig en nuttig. dus werken in team zal voor je score het beste zijn. op het einde gaat het idd enkel om de individuele score, maar om een goede individuele score te halen moet je samenwerken (teamplay). Hoe jij dan kunt besluiten dat bf niet om teamplay draait is mij een raadsel.

Je zegt precies hetzelfde als mij alleen je trekt de conclusie niet. Je geeft zelf al aan dat het op het einde inderdaad enkel om de individuele score gaat -> zeg ik ook. Daarnaast geef je aan dat het werken in een team handig en nuttig is -> zeg ik ook. Hiernaast geef je aan dat het werken in een team goed voor de score kan zijn -> vind ik ook. Echter, zoals je zelf al een beetje aangeeft is het een middel en niet het doel.

Dat iedereen graag in teams speelt en dat daar veel mogelijkheden voor zijn doet daar niets aan af.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-09-2005 09:59 (29%)

quote:
Einzelgänger schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:53:
[...]

Inderdaad, helemaal mee eens. Want aan het einde van de ronde komt niet alleen je individuele score er te staan, er komt ook te staan "you have won/lost". Heel, maar dan ook heel misschien zijn er ook wel mensen die dat belangrijk vinden... en verder komt de score van de beste squad ook in beeld. En daarnaast kan het natuurlijk zijn dat je gewoon het liefst gewoon een lekker potje speelt. Lekker over VOIP samenwerken, twee partijen die aan elkaar gewaagd zijn en geen gelame. Maarja, daar gaat het niet om volgens meneer en wel omdat je een score krijgt die gebaseerd is op de 'individuele' prestaties... who cares??

quote:
Hielko schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:00:
[...]

Inderdaad, helemaal mee eens. Want aan het einde van de ronde komt niet alleen je individuele score er te staan, er komt ook te staan "you have won/lost". Heel, maar dan ook heel misschien zijn er ook wel mensen die dat belangrijk vinden... en verder komt de score van de beste squad ook in beeld. En daarnaast kan het natuurlijk zijn dat je gewoon het liefst gewoon een lekker potje speelt. Lekker over VOIP samenwerken, twee partijen die aan elkaar gewaagd zijn en geen gelame. Maarja, daar gaat het niet om volgens meneer en wel omdat je een score krijgt die gebaseerd is op de 'individuele' prestaties... who cares??

Sorry maar je rukt mijn verhaal totaal uit het verband. Dat had ik niet van je verwacht. Ik stel nergens dat je geen plezier kunt hebben aan het spelen in teams, aan het gebruiken van Voip voor samenwerking met clanmembers of squadleden etc. Tuurlijk kan dat en dat lijkt me ook heel normaal. Echter, vaak word (en is) gezegd dat het bij BF-2 om teamplay draait en dat is helaas niet waar. Dat is waar mijn betoog over gaat. Jij draagt zaken aan die helemaal niets met mijn stelling te maken hebben. Om dan vervolgens met "meneer" en "who cares" te komen omdat je niet echt een argument tegen hebt? Jammer hoor. We zitten hier nog altijd in s-g&D dacht ik. In een discussie hoef je het niet met elkaar eens te zijn maar kom dan tenminste met steekhoudende en nette argumenten. Trolls als "volgens meneer" en "who cares" dragen niet bij aan een goede discussie en eerlijk gezegd had ik dat ook niet van jou verwacht.

offtopic:
Jij hebt zelfs een icoon totaal gebaseerd op je individuele score

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-09-2005 10:13 (36%)

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:09:
[...]

Sorry maar je rukt mijn verhaal totaal uit het verband. Dat had ik niet van je verwacht. Ik stel nergens dat je geen plezier kunt hebben aan het spelen in teams, aan het gebruiken van Voip voor samenwerking met clanmembers of squadleden etc. Tuurlijk kan dat en dat lijkt me ook heel normaal. Echter, vaak word (en is) gezegd dat het bij BF-2 om teamplay draait en dat is helaas niet waar. Dat is waar mijn betoog over gaat. Jij draagt zaken aan die helemaal niets met mijn stelling te maken hebben. Om dan vervolgens met "meneer" en "who cares" te komen omdat je niet echt een argument tegen hebt? Jammer hoor. We zitten hier nog altijd in s-g&D dacht ik.

Nee, jij hebt een lekkere sterke argumentatie... "je krijgt aan het einde van de een score gebaseerd op de individuele prestaties -> BF2 draait niet om teamplay". Afgezien van het feit dat het niet helemaal waar is, zoals je zelf zegt: "Hiernaast geef je aan dat het werken in een team goed voor de score kan zijn -> vind ik ook." Alleen dan kom je met de volgende stelling "Echter, zoals je zelf al een beetje aangeeft is het een middel en niet het doel." En wat geef ik aan; dat dat helemaal niet het doel hoeft te zijn, en dat het voor veel spelers ook niet het doel is! Lijkt mij een logisch argument...

Tevens, vind je het niet bijzonder arrogant van jezelf om te bepalen wat voor doelen de spelers in BF2 hebben? Mag ik dat asjeblieft zelf bepalen?

Reg. datum: 19 mei 2004

weer even een paar dagen desert combat gespeeld en 't was als of ik m'n oude en vertrouwde paar schoenen weer had gevonden.
't speelt gewoon veel lekkerder, laad veel sneller en geen nutteloze 'verifying account data' wachttijden.

mss komt 't omdat je als helicopterpiloot in BF2 bent gedegradeert tot taxichauffeur.
of mss komt 't omdat BF2 één grote lost village is (waar ik een pleuris hekel aan heb) :)

het enige wat ik wel mistte waren de kill assists en de team vehicle damages (als zo'n eikel van een teammate je apache opblaast omdat hij ziet dat je er eerder bent dan hij)

ah well.. nothing stays the same.. those days seem to be gone forgood.. en meer van dat gemompel ;(

quote:
Hielko schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:19:
[...]

Nee, jij hebt een lekkere sterke argumentatie... "je krijgt aan het einde van de een score gebaseerd op de individuele prestaties -> BF2 draait niet om teamplay". Afgezien van het feit dat het niet helemaal waar is, zoals je zelf zegt: "Hiernaast geef je aan dat het werken in een team goed voor de score kan zijn -> vind ik ook."

De scores die jij in je team haalt tellen gewoon mee aan het eind voor jouw individuele score. Dat je in een team op sommige momenten meer punten haalt dan dat je alleen was (bv resupply / medic etc) doet daar niets aan af. Wat je tegenargument hier is ontgaat me dus een beetje.

quote:
Alleen dan kom je met de volgende stelling "Echter, zoals je zelf al een beetje aangeeft is het een middel en niet het doel." En wat geef ik aan; dat dat helemaal niet het doel hoeft te zijn, en dat het voor veel spelers ook niet het doel is! Lijkt mij een logisch argument...

Dat is een goed argument. Ik heb gekeken naar de uitkomst van de poll van laatst en het aantal spelers op de ranked servers. Wie ranked speelt doet dit voor score lijkt me. Vanaf daar is het weer duidelijk. Overigens geldt hetzelfde ook een beetje op unranked servers. Vandaar dat veel mensen ook met zaken als "Pwned" gaan roepen als ze bovenaan staan in de scorelijst. Dat was bij BF1942 / vietnam ook al zo. Kortom, op dat moment draait het weer om score, dat is namelijk waaruit blijkt of jij beter bent als je tegenstander.

quote:
Tevens, vind je het niet bijzonder arrogant van jezelf om te bepalen wat voor doelen de spelers in BF2 hebben? Mag ik dat asjeblieft zelf bepalen?
He, ik stel iets en bepaal niets voor jou. Ik geef alleen aan dat de stelling "in BF-2 draait het om teamplay" niet klopt. Wat jij het leukst vind om te doen staat daar totaal los van imho. Het hele scoresysteem in BF-2 is gebaseerd op individuele acties en daarmee het resultaat van elke match ook. Dat is wat ik aangeef of probeer aan te geven. Daar is niets arrogants aan. Bovendien heb ik al aangegeven dat je het in een discussie niet eens met elkaar hoeft te zijn (wat valt er anders te discussieren). Wat jij doet is proberen zaken op de man te spelen ipv dat je met goede argumenten komt waaruit blijkt dat bv teamplay wel het doel is in BF-2. Want DAT is de discussie / stelling hier. Dat vind ik jammer. Ik vind het juist interessant om te zien wat de mening / argumenten van anderen zijn. Dat kun je natuurlijk prima bediscussieren zonder op de persoon te spelen of met onnodige trolls te komen.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-09-2005 10:34 (6%)

Reg. datum: 07 september 2005

Zo na een paar jaar alleen op tweakers lezen, toch maar eens geregistreerd. Het argument, persoonlijke stats->dus geen teamplay spel vind ik gedeeltelijk kloppen.
Het is een kwestie van instelling, wil jij met je team een ronde winnen, of wil je zelf een zo hoog mogelijke score halen? Zelf speel ik met het doel om de ronde te winnen, maar als mijn squad alle kanten op rent en geen bevelen volgt en de commander in n vliegtuig zit, ga ik ook voor mijn eigen score (of ga ik uit de server).
De bedoeling van de makers lijken mij, ondanks de indivuele scores, toch vrij duidelijk. Als een team, incl. commander, goed samenwerkt veegt deze een team met 32 lone wolfs van de kaart. De opzet van de makers is op zich erg goed, alleen de instelling van statspadders, cheaters en andere verziekers zorgt ervoor dat het geen teamplay spel is.

quote:
Webjunkie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:22:
weer even een paar dagen desert combat gespeeld en 't was als of ik m'n oude en vertrouwde paar schoenen weer had gevonden.
't speelt gewoon veel lekkerder, laad veel sneller en geen nutteloze 'verifying account data' wachttijden.
Je hebt me weer helemaal lekker gemaakt :) Ik ga vanmiddag ook weer eens installeren denk ik :)

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:32:
[...]

De scores die jij in je team haalt tellen gewoon mee aan het eind voor jouw individuele score. Dat je in een team op sommige momenten meer punten haalt dan dat je alleen was (bv resupply / medic etc) doet daar niets aan af. Wat je tegenargument hier is ontgaat me dus een beetje.

Lijkt me duidelijk; het gaat niet alleen om de individuele prestaties dan. Je krijgt bijv. ook punten als je teammate in de heli iets weet te raken. Dit telt inderdaad in het eind mee voor je individuele score, maar dat wil niet zeggen dat deze score puur gebaseerd is op de individuele prestaties van desbetreffend persoon. Iets wat jij een aantal posts terug wel stelde.

quote:
Dat is een goed argument. Ik heb gekeken naar de uitkomst van de poll van laatst en het aantal spelers op de ranked servers. Wie ranked speelt doet dit voor score lijkt me. Vanaf daar is het weer duidelijk. Overigens geldt hetzelfde ook een beetje op unranked servers. Vandaar dat veel mensen ook met zaken als "Pwned" gaan roepen als ze bovenaan staan in de scorelijst. Dat was bij BF1942 / vietnam ook al zo. Kortom, op dat moment draait het weer om score, dat is namelijk waaruit blijkt of jij beter bent als je tegenstander.

Het feit dat je op ranked servers speelt wil nog niet zeggen dat direct het hoofddoel van het spelen de score wordt. Het is uiteraard niet vervelend als je een paar unlocks weet te verdienen :P. Maar ik zie geen enkele argumentatie waarom het hoofddoel de punten zouden moeten zijn, waarom kan of is het hoofddoel van het spel niet gewoon het potje winnen?

quote:
He, ik stel iets en bepaal niets voor jou. Ik geef alleen aan dat de stelling "in BF-2 draait het om teamplay" niet klopt. Wat jij het leukst vind om te doen staat daar totaal los van imho.

In tegensteling tot jou probeer ik mijn uitspraken te beperken tot mezelf in plaats van alle BF2 spelers. Daarom kan ik ook alleen zeggen waar BF2 bij mij om draait. En als jij stelt "BF2 draait het niet om teamplay" dan bepaal je direct voor mij en alle andere spelers dat die het spel niet spelen voor de teamplay, maar de punten. Zo zie ik het, en dat noem ik dan inderdaad arrogant.

Maar genoeg hierover, ik denk dat ik mijn argumenten voldoende duidelijk heb weten te maken, en ze herhalen heeft weinig zin...

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:39:
[...]

Je hebt me weer helemaal lekker gemaakt :) Ik ga vanmiddag ook weer eens installeren denk ik :)
Ik heb het er nooit afgegooid :)

quote:
leandersan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:14:
[...]

kijk ik bedoelde in het boekje op blz 6 bij kopje ter land en ter zee daar staat openen/sluiten (alleen bepaalde zeevaartuigen)
wat zullen ze er mee bedoelen ik ben nog neits tegengekomen.... jullie?
Ik vermoed dat dit nog is van die Hovercraft die ze op het allerlaatste moment uit de game hebben gehaald.

quote:
Hielko schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:45:
[...]

Lijkt me duidelijk; het gaat niet alleen om de individuele prestaties dan. Je krijgt bijv. ook punten als je teammate in de heli iets weet te raken. Dit telt inderdaad in het eind mee voor je individuele score, maar dat wil niet zeggen dat deze score puur gebaseerd is op de individuele prestaties van desbetreffend persoon. Iets wat jij een aantal posts terug wel stelde.

Je krijgt inderdaad assist punten (bijvoorbeeld). Daar heb je een punt. Echter, ook die worden bij je individuele score opgeteld. Dat komt dus in the end weer op hetzelfde neer. Daarbij kun je het team zien als een middel om je eigen punten te verhogen.

quote:
Het feit dat je op ranked servers speelt wil nog niet zeggen dat direct het hoofddoel van het spelen de score wordt. Het is uiteraard niet vervelend als je een paar unlocks weet te verdienen :P. Maar ik zie geen enkele argumentatie waarom het hoofddoel de punten zouden moeten zijn, waarom kan of is het hoofddoel van het spel niet gewoon het potje winnen?

Wat jou persoonlijk hoofddoel is staat in mijn optiek los van waar het aan het einde om draait. Als jij niet voor score speelt is dat prima. Je zult er aan het einde van de match wel op worden afgerekend.

quote:
In tegensteling tot jou probeer ik mijn uitspraken te beperken tot mezelf in plaats van alle BF2 spelers. Daarom kan ik ook alleen zeggen waar BF2 bij mij om draait. En als jij stelt "BF2 draait het niet om teamplay" dan bepaal je direct voor mij en alle andere spelers dat die het spel niet spelen voor de teamplay, maar de punten. Zo zie ik het, en dat noem ik dan inderdaad arrogant.

Nogmaals, in mijn ogen staat je persoonlijke hoofddoel los van waar het spel jou op af zal rekenen. Ik stel dus ook niets wat betreft de persoonlijke doelen van andere spelers. Daarnaast geldt het "arrogant zijn" in jouw ogen dan ook voor de mensen die stellen dat het om teamplay draait. Jij pakt het persoonlijk doel (bv "ik wil zo veel mogelijk in een auto rondrijden") los van het gene waar de game aan het einde om draait. Dat is je goed recht natuurlijk. Ik ben het daar echter niet mee eens en ik vind het ook niet kloppen.

quote:
Maar genoeg hierover, ik denk dat ik mijn argumenten voldoende duidelijk heb weten te maken, en ze herhalen heeft weinig zin...

Je argumenten zijn inderdaad duidelijk maar helaas niet helemaal sluitend (niet dat ik beweer dat de mijne dat wel zijn hoor). De zaken die jij aandraagt tellen namelijk ook weer mee in de individuele score (en dragen daarmee indirect ook bij aan mijn stelling).

Zelf zou ik graag een meganisme zien waarbij teamplay juist belangrijker is en je hier ook op kan worden afgerekend. Ik denk bv aan een uitbebreide objective based gamemode waarbij iedereen in het winnende team bv 100 punten krijgt als dat team een bepaalde moeilijke objective eerder haalt dan het andere team.

Overigens is deze discussie totaal niet bedoelt om mijn zin door te drijven zoals iemand hiervoor dacht. Het is bedoelt om van elkaar te leren van elkaars argumenten en om elkaars ideeen te verkennen. Arrogantie vind ik daarbij een vreemd (non) argument.
Reg. datum: 01 september 2003

@ Bor de Wollef:

Ik snap wel een beetje waarom mensen je af en toe een beetje annoying vinden...
Het is niet aanvallend bedoeld maaruh: Je wil alles beargumenteerd zien en alles moet berust zijn op feiten, je neemt nooit iets aan van mensen, is niet erg maar kan wel leiden tot frustraties :Y)
Het is een spelletje en sommige gasten hier spelen ook al verdomde lang, die weten echt wel waar ze het over hebben. Het valt gewoon op dat niemand in discussie treed op sommige reply's behalve jij. Nogmaals, ik bedoel dit als positive kritiek zeg maar ;)

@ on-topic :)

Kan weer niet wachten tot ik vanavond kan spelen, ik denk ook maar is dat ik een squad ga joinen, ben tot nu toe altijd een Loner geweest... Ik wist niet dat mensen dat niet op prijs stelden. Ben benieuwd hoe het is om te spelen in een squad. Dus vanaaf benk weer te vinden op DJmantri :9

PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: