Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
[LCD TV] Samsung LExxR serie - LE32R41B / LE32R51B
Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
Nieuw Topicdat klopt maar als je kan aan tonen door printjes etc. dat de webshop ook een afhaaladres heeft accepteren ze dat ook. Tevens hebben ze zelf ook internet bij de bcc waar ze het zelf ook nog een na gaan kijken.quote:Cubewood schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:19:
Ik had zaterdag mokio gebeld, en vandaag kreeg ik hem al binnen. Dus 1 dag wachten voor 300 euro moet wel lukken toch? En ik had het ook bij BCC gevraagt voor die everyday low pricing. En het kan alleen als de webwinkel ook een echte winkel heeft, en op een bepaalde lijst van bcc staat.
De TV bevalt zeer goed, kabel ziet er goed uit ondanks dat er al 7 tv`s aan hangen, zeer goede tuner in deze tv. Ik heb een dvd speler aangesloten via Scart RGB wat er ook zeer mooi uitziet. Heb nog geen ghosting oid kunnen ontdekken.
Ik post nu even wat foto`s, een review schrijf ik over een tijdje wel (als daar interesse voor is....?) Ik heb nu eigenlijk alleen maar de kabel+DVD om te testen, maar binnenkort moet me 10m lange VGA kabel bezorgt worden en dan kan ik eens gaan kijken hoe media center en hd films op deze tv eruit zien. En dan nog de xbox 360......*S2801 kijkt in z'n spaarpot en ziet dat hij daar nog even op moet wachten....
Plaatje op imageshack (popups!)
Gezien vanaf m'n lounge stoel
close up........
Gezien vanaf m'n bed, zo wordt ik `s ochtends wakker.
DVD via Scart
By night
Gewone kabel tv
Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl
de Samsung SMT-1000T decoder voor digitale TV van KPN (die single tuner).
Samsung LE26M51B
Pioneer Home Cinema Set met alleen een RGB Scart uitgang.
Nu heb ik de Home Cinema Set via Scart aangesloten op de RBG Scart aansluiting aangesloten van de LCD TV.
En de Samsung Digitale TV decoder op de andere scart aansluiting.
Echter is het nu dus zo dat ik 3 afstandsbedieningen moet gebruiken.
die van de decoder: voor het zappen van kanalen
die van de Tv: om source te kiezen
die van de home cinema set: voor geluid.
Kan ik de Digitale TV niet zo aansluiten op mijn TV dat ik die zenders gewoon via de TV zelf kan kiezen ofzo???
anybody?
I was born intelligent - education ruined me
< dit stukje webruimte is te huur >
quote:mistaoutlaw schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:29:
Ik heb:
Samsung LE26M51B![]()
Nu heb ik de Home Cinema Set via Scart aangesloten op de RBG Scart aansluiting aangesloten van de LCD TV.
Kan ik de Digitale TV niet zo aansluiten op mijn TV dat ik die zenders gewoon via de TV zelf kan kiezen ofzo???
anybody?
Volgens mij is dit niet mogelijk. De digitale zenders moeten uit de lucht gehaalt worden en omgezet worden naar een signaal. Dit doet dat KPN kastje en niet je tv. Je kan met je tv afstandsbediening toch ook niet een dvd speler bedienen?
Maar misschien is dit wat voor je? Deze afstandsbediening kan namelijk ook commando`s leren, bv van je samsung/kpn/pioneer afstandsbediening.
Gewone tv is idd niet moeders mooiste, maar in vergelijking met mijn vorige tv (34 Sharp 4:3) ziet analoge tv er op deze Samsung veel beter uit! ondanks het grotere beeldformaat. Maar binnenkort gaan we de COAX kabel vervangen door satteliet kabel en die GAMMA splitters worden vervangen door Hirschmann splitters en ik hoop dat de analoge tv er dan beter uit zal gaan zien....quote:aex351 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:59:
Leuke foto's, alleen jammer dat normale televisie zo slecht op een LCD televisie eruit ziet he. Zie ook de foto met TMF erop.
quote:S2801 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:54:
Ik heb mijn LE26M51B nu sinds zaterdag in mijn nieuwe kamer staan. Kamer is nog niet helemaal af, sommige kabels moeten nog worden weggewerkt ed.
.....
M'n kleine broertje heeft exact dezelfde philips boxen op z'n kamer
Vette TV, mooie receiver , en dan die boxen, past niet echt in het rijtje thuis
Intel Core 2 Duo t5600 (mobiele; 35watt max) - 2GB ddr2 - Geforce 7900GT - raptor 150GB - 250GB WD - Stacker - Antec Greenpower voeding - Dell 24"
Ik vind persoonlijk dat er nog een zeer goed geluid uit komt, best zuiver geluid! Ze zijn vroeger nooit echt veel/hard aangeweest dus echt versleten zijn ze nog niet.....het zijn inderdaad niet de mooiste boxen maar voor een 15 jarige scholier vind ik dat ik in mijn kamer een behoorlijke set heb staan. En er komt nog altijd beter geluid uit (voor muziek, stereo) dan bij menigeen betaalbaar 5.1 setje. De muziek klinkt hier in mijn kamer iig beter dan beneden in de huiskamer waar we een pioneer home cinema hebben staan die 1200 euro kost(te). En anders kom je een keer luisteren...quote:Bartjuh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:36:
[...]
M'n kleine broertje heeft exact dezelfde philips boxen op z'n kamerDie dingen stammen echt uit de oudheid
Komt niet echt zuiver geluid meer uit
Bij jouw wel?
Vette TV, mooie receiver , en dan die boxen, past niet echt in het rijtje thuis
quote:S2801 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:59:
[...]
Ik vind persoonlijk dat er nog een zeer goed geluid uit komt, best zuiver geluid! Ze zijn vroeger nooit echt veel/hard aangeweest dus echt versleten zijn ze nog niet.....het zijn inderdaad niet de mooiste boxen maar voor een 15 jarige scholier vind ik dat ik in mijn kamer een behoorlijke set heb staan. En er komt nog altijd beter geluid uit (voor muziek, stereo) dan bij menigeen betaalbaar 5.1 setje. De muziek klinkt hier in mijn kamer iig beter dan beneden in de huiskamer waar we een pioneer home cinema hebben staan die 1200 euro kost(te). En anders kom je een keer luisteren...
Jah das waar. Die dingen die hier staan zijn wel vrij hard aangeweest. Ik denk inderdaad dat ze daardoor erg zijn versleten
Maar voor een 15jarige heb je inderdaad wel een heel zieke tv etc. Ik ben 21, en ik zit te denken aan de le27t51 , de goedkoopste serie van samsung
Intel Core 2 Duo t5600 (mobiele; 35watt max) - 2GB ddr2 - Geforce 7900GT - raptor 150GB - 250GB WD - Stacker - Antec Greenpower voeding - Dell 24"
Reg. datum: 16 augustus 2002
Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..
Vind ik niet, mijn le26m51b is echt vele malen beter dan de 100 hz LG tv van mijn ouders (72cm). Dat is gewoon zo, iedereen uit m'n omgeving beaamt dat ookquote:aex351 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:59:
Leuke foto's, alleen jammer dat normale televisie zo slecht op een LCD televisie eruit ziet he. Zie ook de foto met TMF erop.
{ff een klein vraagje: kan de tv ook helemaal uit (dus dat blauwe lampje ook) of alleen op standby?}
ik zal straks nog wel even een foto posten
Stekkerdoos kopen met aan/uit knop, en als je het spul niet gebruikt, uit doen. Zo doe ik het ook, elk apparaat van tegenwoordig heeft zo'n beetje een standby lichtje, en die kan alleen uit als de stroom eraf isquote:viper337 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:26:
vandaag hebben we de LE32M61B gehaalt toch bij de bcc, echte een prachtige tv![]()
{ff een klein vraagje: kan de tv ook helemaal uit (dus dat blauwe lampje ook) of alleen op standby?}
ik zal straks nog wel even een foto posten
Dat blauwe lampje op die Samsung lcd`s is wel erg klote, als de tv overdag 'uit' staat ziet het er wel mooi/chique/duur uit, maar als ik ga slapen is heel m'n kamer verlicht! Ik zet er dan gewoon een DVD hoesje voor. Stekker eruit is ook een optie maar ik vind het juist wel lekker dat je `s ochtends je tv kan aandoen zonder je bed uit te komenquote:Bartjuh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:19:
[...]
Stekkerdoos kopen met aan/uit knop, en als je het spul niet gebruikt, uit doen. Zo doe ik het ook, elk apparaat van tegenwoordig heeft zo'n beetje een standby lichtje, en die kan alleen uit als de stroom eraf is
Reg. datum: 09 november 2004
Reg. datum: 28 juni 2003
ik heb een Logitech Harmony Remote 525 als afstandsbediening voor al m'n apparatuur op m'n kamerquote:mistaoutlaw schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:29:
Ik heb:
Samsung LE26M51B![]()
anybody?
Reg. datum: 09 november 2004
Nu ben ik alvast aan het kijken wat ik nodig heb om mijn pc op de tv aan te sluiten
Nu zit ik bij het geluid en zit er ook een speciale ingang op de LE32M51 op de site staan: PC Audio In 1EA
Nu vroeg ik me af is dit gewoon een minjack ingang?
Iemand die deze tv al heeft die het kan bevestigen?
*****De signature kan niet worden weergegeven*****
Kamertje verbouwen in HT-room
kan jij vertellen hoe je beeld instellingen staan?, want ik heb het iedee dat die van ons niet optimaal zijnquote:Rival24 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:57:
[...]
Eigenlijk niet echt een heel zinnig antwoord op te geven aangezien het nogal persoonlijk is zoals je misschien wel in dit topic hebt gelezen. Maar als je minimaal 75cm wilt zit je in ieder geval vast aan een 32" scherm. Je hebt dan de keuze uit de le32t51b, le32r41b, le32r51b, le32m51b en le32m61b. Ze staan in volgorde van prijs en dus ook mogelijkheden. In mijn ogen is de le32m61b de beste keus als je puur naar beeldkwaliteit kijkt, de le32m51b is kwa prijs/prestatie wellicht wat beter. Maar mijn mening is misschien wat bevooroordeeld omdat ik zelf in het bezit ben van een le32m61b. Alle bovenstaande schermen zijn overigens voor <¤1500 te krijgen
Reg. datum: 18 februari 2006
Ben er erg tevreden over, beeld via de kabel is minder dan een gewone tv maar ziet er alsnog strak uit. Films zijn erg mooi en ik heb wat HDTV film trailers gedownload en via me pc bekeken en dat ziet er erg scherp uit.
Fototje:
Nie op de lelijke kabels er achter letten
IBbangin wijzigde dit bericht 28-02-2006 22:48 (8%)
Reden: foto werkte nie
Reg. datum: 24 november 2003
voor pretested processoren, mail me:-)
Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
Dit topic is gesloten.