Hoofdcategorieën
Topicacties

[MOUSE] Logitech G5/G7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 oktober 2003
Matched: g5

Heb mijn nieuwe muis de G5 ontvangen, heb helaas geen digitale camera op het moment dus jullie zullen het met een paar webcamshot moeten doen.

Heb de muis nu ongeveer 10 minuten en hij voelt wel raar aan, maar ik moet nog even wennen tegen over mijn medion muis denk ik.

Ik geloof dat iemand een stukje terug in de topic had gevraagd wat voor soort touwtje er aan de muis hing, het is gewoon een soort hard touwtje :P .

http://vassili.josti.nl/logitech_G5.PNG

http://vassili.josti.nl/logitech_G52.PNG

Deze foto is expres zo genomen, dan kan je goed zien hoe het touwtje eruit ziet.
http://vassili.josti.nl/logitech_G5_touw.PNG

De muis zelf:
http://vassili.josti.nl/logitech_G53.PNG
nog een keer
http://vassili.josti.nl/logitech_G54.PNG
en nog een keer (let op de side scroll functie(!))
http://vassili.josti.nl/logitech_G55.PNG
DPI lampje inwerking (2000DPI)
http://vassili.josti.nl/logitech_G56.PNG

Nu nog even wat over dat DPI gedoe, nu ben ik een redelijk snelle muis gewend en daarom zal ik waarschijnlijk alleen maar DPI2000 gebruiken, 800 en 400 zijn echt traag, maar dat zal wel per mens verschillen denk ik.

Nu ga ik snel ff UT opstarten en kijken of de muis echt zo geweldig is. :)

Edit:
Ik had de muis eigenlijk zonder nadenken volgepropt met met maximale gewicht, maar als je al de gewichtjes eruit haalt dat lijkt DPI800 ook sneller, dan werkt het beter dan met veel gewicht erin.

Gaming247 wijzigde dit bericht 25-08-2005 11:11 (8%)

Reg. datum: 15 augustus 2004
Matched: logitech

quote:
Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:39:
[...]

reken maar van "yes" dat dit ook gebeurt. Alleen is het ook weer zo dat wij ook geld proberen te verdienen... Dus ja.... heb er zelf geen zeggenschap over, koop niets in, en verkoop dat niet aan de webshops. Slechts aan de consument, via o.a. internet :D
wat dacht je van gewoon niet meer leveren als men onder de adviesprijs aanbiedt? Ook kan je met reclamegeld en ondersteuning een heel eind komen. Of gewoon een hele lage marge/hoge inkoopprijs aanbieden in overleg met Logitech, die je een tijdje alsnog verhoogd om over de verkochte producten een extra vergoeding aan te bieden?

Wat nou ondertitel?
Reg. datum: 29 oktober 2001

quote:
taag schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:19:
[...]

wat dacht je van gewoon niet meer leveren als men onder de adviesprijs aanbiedt? Ook kan je met reclamegeld en ondersteuning een heel eind komen. Of gewoon een hele lage marge/hoge inkoopprijs aanbieden in overleg met Logitech, die je een tijdje alsnog verhoogd om over de verkochte producten een extra vergoeding aan te bieden?

Tekn0z wijzigde dit bericht 02-11-2005 11:40 (24%)

Reg. datum: 05 september 2002
Geen matches

Damn de G7 ziet er te gek uit!

Nu ook CCNA!
Reg. datum: 29 augustus 2001

Woei!

Heb ook net m'n G5 ontvangen, en irl vind ik hem mooier als op de foto ;)

Wat me ook wel verrast, is de structuur van het zwarte 'rubber', dit zorgt voor een hele lekkere grip!

wel vind ik dat het muiswieltje indrukken (middelste muisknop dus), nog redelijk zwaar gaat... maar waarschijnlijk word dat in de loop van de tijd vanzelf soepeler.

heb nog geen software geinstalleerd, en ook nog geen games gespeeld, zit nu nog op mn werk, vanavond zal ik hem eens goed laten zweten ;)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Reg. datum: 17 augustus 2004

Ik hoor dat hier mensen de G5/G7 gaan kopen, en daarom hun mx510/518 weg doen.
Ik heb daar wel intresse in.
Ik wil deze topic niet vervuilen(doe ik nu al een beetje, maar weet niet hoe ze anders moet bereiken), daarom geef ik mijn msn/email even, zodat de mensen die hun mx5120/518 weg doen, mij kunnen mailen of toevoegen op msn.
Mail is: barzi_to[at]hotmail.com
msn is hetzelfde adres.

Bedankt
offtopic:
sorry voor dit bericht in deze topic

Reg. datum: 08 januari 2000
Geen matches

Ik baal flink :(
Heb ik eindelijk een zak geld te besteden en zie ik een mooie muis (G7) is ie alleen in een of andere kut kleur te leveren...
Beter komt er ook nog een zwart grijze variant dan past ie beter bij de rest van mijn spullen.

ACSP, ACTC & ACSA certified

Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

quote:
Ballebek schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:32:
Ik baal flink :(
Heb ik eindelijk een zak geld te besteden en zie ik een mooie muis (G7) is ie alleen in een of andere kut kleur te leveren...
Beter komt er ook nog een zwart grijze variant dan past ie beter bij de rest van mijn spullen.

mmmz... Ik kan je helaas geen ongelijk geven. "Metallic groen" :? :X |:(

Baal er ook een beetje van want ik wil die muis wel graag hebben. Zal je zien dat over 2 maanden een nieuwe versie in zwart grijs ofzo komt....

Nu ja, ik ga m toch maar halen. FF kijken bij de mediamarkt daar stallen ze alle muizen uit op een muismat en kan je m ff goed vastpakken en bekijken.... :)

Waar ik trouwens ook van baal is dat het nieuwe logitech gamemobo de G15 MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless :? Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Dat is toch niet meer van deze tijd???

Help!!!! wijzigde dit bericht 27-08-2005 09:41 (18%)

Wat nou ondertitel?
Reg. datum: 29 oktober 2001
Geen matches

quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:40:
[...]
Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Nou je zal maar zonder batterijen te zitten op een LAN Party b.v. zoals mij overkwam vorige jaar @ Drome, dan baal je toch stevig! Vandaar altijd met draad voor mij, sinds die nare ervaring. Had daar een UltraX gekocht voor 20 euri's en daar typ k nog steeds op. Prima ding, verslijt nu wel, maar dan kopen we toch een nwe van 20 euri :D
Nu ook CCNA!

quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:40:
[...]
Waar ik trouwens ook van baal is dat het nieuwe logitech gamemobo de G15 MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless :? Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......

een draadloos tobo snap ik het nut ook niet echt van in... ding ligt toch vaak maar op 1 plek, dat snoertje zit toch niet in de weg... en tobo's zijn altijd op batterijen, en die dingen gaan altijd leeg als je geen reserve batterijen in de buurt hebt!

bij een muis kan ik nog snappen dat je last hebt van het snoertje...

Reg. datum: 15 juni 2005
Geen matches

quote:
RonnieB82 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:49:
[...]

een draadloos tobo snap ik het nut ook niet echt van in... ding ligt toch vaak maar op 1 plek, dat snoertje zit toch niet in de weg... en tobo's zijn altijd op batterijen, en die dingen gaan altijd leeg als je geen reserve batterijen in de buurt hebt!

bij een muis kan ik nog snappen dat je last hebt van het snoertje...
Dat dacht ik eerst ook, totdat ik het mocht uitproberen en nu heb ik zelf een draadloos toetsenbord. Het is heel handig als je even je toetsenbord aan de kant wilt leggen. Dan doe ik best vaak. En die batterijen doe je vet lang mee.

Cleverest Strategist
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
Gaming247 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:
Heb mijn nieuwe muis de G5 ontvangen, heb helaas geen digitale camera op het moment dus jullie zullen het met een paar webcamshot moeten doen.

Heb de muis nu ongeveer 10 minuten en hij voelt wel raar aan, maar ik moet nog even wennen tegen over mijn medion muis denk ik.

Ik geloof dat iemand een stukje terug in de topic had gevraagd wat voor soort touwtje er aan de muis hing, het is gewoon een soort hard touwtje :P .

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze foto is expres zo genomen, dan kan je goed zien hoe het touwtje eruit ziet.
[afbeelding]

De muis zelf:
[afbeelding]
nog een keer
[afbeelding]
en nog een keer (let op de side scroll functie(!))
[afbeelding]
DPI lampje inwerking (2000DPI)
[afbeelding]

Nu nog even wat over dat DPI gedoe, nu ben ik een redelijk snelle muis gewend en daarom zal ik waarschijnlijk alleen maar DPI2000 gebruiken, 800 en 400 zijn echt traag, maar dat zal wel per mens verschillen denk ik.

Nu ga ik snel ff UT opstarten en kijken of de muis echt zo geweldig is. :)

Edit:
Ik had de muis eigenlijk zonder nadenken volgepropt met met maximale gewicht, maar als je al de gewichtjes eruit haalt dat lijkt DPI800 ook sneller, dan werkt het beter dan met veel gewicht erin.

yea ik twijvel tussen deze muis off razor coppermine

offtopic hoe is het om UT te spelen op DPI2000 en gewichten helemaal eruit!
en dan instagib

Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500

#DFiNE @ Q-net :)
Reg. datum: 17 mei 2003
Matched: laser, g5

jeuw ik heb een vraagje voor de G5 bezitters:

ik zit nu echt te twijfelen of ik hem zal kopen, maar ik ben eigenlijk bang voor één ding: Als je de muis optilt boven je muismat (zo'n 1 cm) en je zet hem meer naar rechts of links terug, 'registreert' de muis die beweging dan toch? Ik heb namelijk vaak ingame dat ik de muis optil en dan een stukje naar rechts verder zet zodat ik weer int midden van de muismat zit of als ik 180graden moet draaien ofso? Ben erg benieuwd, omdat deze muis met een laser werkt en das toch weer heel anders dan optisch :)

Xenon XB // AMD Athlon XP 3200+ // Aopen 6800LE 16/6 // K7N8X-E Deluxe // 2x256MB DDR 400Mhz // Seagate 7200.7 160GB // 52x24x52x Plextor // Soundsstorm onboard // Creative Inspire 6.1 6700 // ThermalTake Vulcano 11+ // Logitech MX510 // 17" TFT

Dagen van gras, dagen van stro
Reg. datum: 13 oktober 2000
Matched: laser, g5

quote:
w0w schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:26:
jeuw ik heb een vraagje voor de G5 bezitters:

ik zit nu echt te twijfelen of ik hem zal kopen, maar ik ben eigenlijk bang voor één ding: Als je de muis optilt boven je muismat (zo'n 1 cm) en je zet hem meer naar rechts of links terug, 'registreert' de muis die beweging dan toch? Ik heb namelijk vaak ingame dat ik de muis optil en dan een stukje naar rechts verder zet zodat ik weer int midden van de muismat zit of als ik 180graden moet draaien ofso? Ben erg benieuwd, omdat deze muis met een laser werkt en das toch weer heel anders dan optisch :)
Zo anders is dat niet. Het is nog steeds een optische sensor, alleen nu is niet een rode LED de lichtbron, maar een laser.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Cleverest Strategist
Reg. datum: 11 maart 2004
Matched: laser

quote:
THW Arie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:17:
[...]

Zo anders is dat niet. Het is nog steeds een optische sensor, alleen nu is niet een rode LED de lichtbron, maar een laser.
en wat is daar het verschil van dan? laser of rode led :S

Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500

een led zendt de lichtstralen alle kanten op, een laser slechts één richting. Daarom zou het (volgens mij) helemaal niet onlogisch zijn als een muis met een laser makkelijker beweging kan registreren als de muis niet op het oppervlak is maar een stukje erboven.

Xenon XB // AMD Athlon XP 3200+ // Aopen 6800LE 16/6 // K7N8X-E Deluxe // 2x256MB DDR 400Mhz // Seagate 7200.7 160GB // 52x24x52x Plextor // Soundsstorm onboard // Creative Inspire 6.1 6700 // ThermalTake Vulcano 11+ // Logitech MX510 // 17" TFT

Dagen van gras, dagen van stro
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Nara Shikamaru schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:51:
[...]

en wat is daar het verschil van dan? laser of rode led :S

Een laser produceert licht waarmee je meer detail kan halen uit een oppervlak. Een LED is diffuus en een laser uniform.
Dus bij oppervlakken die weinig detail bieden kan een laser betere resultaten halen.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Nu ook CCNA!

als ik mn g5 een klein beetje optil, en ongeveel 1mm boven mn muismat hou, dan reageert ie nog gewoon.

ingame stoor ik me hier verder niet aan, als ik ingame mn muis optil, dan kantel ik hem meestal, omdat ik ook een zijwaartse beweging maak.
verder merk ik er ingame dus weinig van!

quote:
RonnieB82 schreef op Saturday 03 September 2005 @ 20:41:
als ik mn g5 een klein beetje optil, en ongeveel 1mm boven mn muismat hou, dan reageert ie nog gewoon.

ingame stoor ik me hier verder niet aan, als ik ingame mn muis optil, dan kantel ik hem meestal, omdat ik ook een zijwaartse beweging maak.
verder merk ik er ingame dus weinig van!
Als je em 1mm optilt dat reageert ie nog, maar wat doet ie als je hem meer dan 1mm optilt? En als je hem ongeveer 1cm optilt?

Nu ook CCNA!
Geen matches

quote:
w0w schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:45:
[...]

Als je em 1mm optilt dat reageert ie nog, maar wat doet ie als je hem meer dan 1mm optilt? En als je hem ongeveer 1cm optilt?
als ik hem verder optil, dan reageert hij gewoon niet meer, hij gaat niet flippen oid... muis blijft netjes op positie staan... (en bij > 1mm houdt dat echt op)

Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

quote:
Tekn0z schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:02:
[...]

Tsja.... ik ga je niet uitleggen wat 18 filialen en 400 werknemers kosten t.o.v. 2 webwinkels/klein pandje en 15 werknemers. Die vergelijking kan je zelf wel maken denk ik :?

lol, sinds wanneer is op grotere schaal verkopen persé duurder. Schaalvergroting is meestal goed voor de prijs 8)7

Anyway dit wordt beetje nutteloze discussie, dus ontopic. Mij lijkt t fijne muis, kheb nu mx510, maar ik zou graag de back/forward knoppen terug zien.

Aight!

Geen matches

ja ik heb nu ook een mx510.... en ik denk dat ik de forward knop wel ga missen en de up cruise-knop... maar kga die dpi changers gewoon binden aan de cruisefuncties want die zijn echt wel chill :D

Freude am fahren
Reg. datum: 01 februari 2000

Ik heb sinds vandaag ook de G5. Goeiedag wat een fijn apparaat! _/-\o_ Ik had hiervoor een MX700 (bij Desktop MX) maar het verschil is echt bizar. FPS games lopen zoveel soepeler, het lijkt wel alsof ik een nieuwe videokaart heb gekocht 8)7

Je kunt in de Setpoint sofware 5 niveaus van gevoeligheid definiëren van 400 tot 2000 in stappen van 50 (en daarnaast nog eens de bewegingssnelheid) en deze vervolgens wanneer je maar wilt selecteren door middel van de knopjes op je muis. Geniaal! Ook geweldig zijn de gewichtjes. Ik had me er niet veel van voorgesteld, maar het maakt echt heel veel uit. Zelfs het zwaartepunt kun je heel nauwkeurig bepalen. Deze muis kan ik gewoon helemaal instellen zoals ik hem wil. Waarom is deze muis niet eerder uitgevonden?

Enige nadeel is inderdaad het vervallen van de <forward> knop. Ik heb nu de tilt scroll functie zo ingesteld voor <back> en <forward>, is ff wennen maar werkt ook best lekker.

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

Reg. datum: 17 mei 2004
Geen matches

quote:
RubenDJ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:51:
...

Je kunt in de Setpoint sofware 5 niveaus van gevoeligheid definiëren van 400 tot 2000 in stappen van 50 (en daarnaast nog eens de bewegingssnelheid) en deze vervolgens wanneer je maar wilt selecteren door middel van de knopjes op je muis. Geniaal! Ook geweldig zijn de gewichtjes. Ik had me er niet veel van voorgesteld, maar het maakt echt heel veel uit. Zelfs het zwaartepunt kun je heel nauwkeurig bepalen. Deze muis kan ik gewoon helemaal instellen zoals ik hem wil. Waarom is deze muis niet eerder uitgevonden?

Enige nadeel is inderdaad het vervallen van de <forward> knop. Ik heb nu de tilt scroll functie zo ingesteld voor <back> en <forward>, is ff wennen maar werkt ook best lekker.
Zitten er nieuwe setpoint drivers bij? Welke verise. Misschien kun je die online zetten, want ze werken ook altijd bij andere muizen.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Geen matches

setpoint werkt niet met mijn mx510 hoor :?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: