"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
nu hoop ik dat dit met de G7 wel op allebei de kanten goed gaat (anders kan ik hem altijd nog ruilen tegen de 4S
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Het lampje bij de gewichtjes brandt overigens wel bij de eerste keer al, maar de overige verlichting/laser dus niet.
Beetje vaag, heb geen andere software geinstalleerd recentelijk en ook geen mouseware upgrade gedaan sinds de eerste install.
Verder fijn muisje, maar mis toch de groffe kant van mijn Surface matje wel een beetje...
Retteketet X Y Z
quote:cytro schreef op woensdag 16 november 2005 @ 04:17:
[...]
Het is mogelijk, maar wel alleen met de software van Logitech of iets vergelijkbaars. Zie volgende screenshotje:
Je kunt ook die "Left Scroll" en "Right Scroll" herdefinieren, wat ik zelf ook wel handig vind. De instellingen zijn overigens per applicatie in te stellen.
dat is wel mooi, nu kan ik gerust de G7 ophalen. (dat gewichtje gedoe op deG5 is ook leuk, maar onnodig als je het mij vraagt)
kun je mij ook vertellen of je de DPI increase/decrease ook kan bladeren op 1 knopje zovan ..1-2-3-1-2.. of heb je een maximum en minimum
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Nope je kan alleen Decrease of Increase kiezen voor zo'n knopje. Misschien als je Logitech mailt dat ze zo'n functie wel willen inbouwen in een volgende Setpoint drivers ofsoquote:WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:32:
kun je mij ook vertellen of je de DPI increase/decrease ook kan bladeren op 1 knopje zovan ..1-2-3-1-2.. of heb je een maximum en minimum
Xenon XB // AMD Athlon XP 3200+ // Aopen 6800LE 16/6 // K7N8X-E Deluxe // 2x256MB DDR 400Mhz // Seagate 7200.7 160GB // 52x24x52x Plextor // Soundsstorm onboard // Creative Inspire 6.1 6700 // ThermalTake Vulcano 11+ // Logitech MX510 // 17" TFT
quote:w0w schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:51:
[...]
Nope je kan alleen Decrease of Increase kiezen voor zo'n knopje. Misschien als je Logitech mailt dat ze zo'n functie wel willen inbouwen in een volgende Setpoint drivers ofso
je kan het knopje wel vervangen door een andere functie (zie foto in de post boven die van jouw)
maar ik vraag me af of je ook met alleen + ook weer bij de laagste uitkomt of dat je dan weer - moet doen als je de hoogste berijkt hebt
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
da bedoelde ik ookquote:WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:55:
[...]
je kan het knopje wel vervangen door een andere functie (zie foto in de post boven die van jouw)
maar ik vraag me af of je ook met alleen + ook weer bij de laagste uitkomt of dat je dan weer - moet doen als je de hoogste berijkt hebt
Xenon XB // AMD Athlon XP 3200+ // Aopen 6800LE 16/6 // K7N8X-E Deluxe // 2x256MB DDR 400Mhz // Seagate 7200.7 160GB // 52x24x52x Plextor // Soundsstorm onboard // Creative Inspire 6.1 6700 // ThermalTake Vulcano 11+ // Logitech MX510 // 17" TFT
Wat zit er in die update van de firmware? Hopelijk dat er ook update is van de laser software matig!!quote:Ivan4you schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:07:
Firmware update voor logitech G5 muis:
http://www.logitech.com/i...=11305,showinstructions=1
quote:nvidia schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:14:
[...]
Wat zit er in die update van de firmware? Hopelijk dat er ook update is van de laser software matig!!
De laser power zal waarschijnlijk niet verhoogd worden, want dan kunnen ze boven de wettelijke limieten komen van verscheidene landen.
Het gaat zeer waarschijnlijk om instructies hoe het oppervlak herkend moet worden. Razer gebruikt deze al sinds het uitbrengen van de Copperhead, en die werkt op een stuk meer oppervlakken.
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
Dus dat zou betekenen dat de G5 met 1.1 beter(/goed) gaat werken op verschillende oppervlakken?quote:THW Arie schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:56:
[...]
Het gaat zeer waarschijnlijk om instructies hoe het oppervlak herkend moet worden. Razer gebruikt deze al sinds het uitbrengen van de Copperhead, en die werkt op een stuk meer oppervlakken.
PC1: ASUS P5B Deluxe WiFi -- E6600 -- 4GB PC7200 -- EN8800GTX 768MB -- Samsung 206BW | PC2: P5B Deluxe WiFI -- Q6600-- 4GB PC6400 -- Dell 2407FPW | Server: Asus M2A-VM HDMI -- AMD BE-2400 -- 4GB PC5300 -- 8x500GB RAID5 -- Areca1220
Muis gevonden met firmware 1.0
Grote knop met FLASH naar 1.1
Ik klikken......zie de lampjes op mijn G5 uitgaan....en verder helemaal niks.....
Na een minuut vruchteloos wachten de muis maar even unplugged en er weer in gestopt.
Ding Dong ....nogmaals muis gevonden met 1.0 firmware.
Weer op FLASH geklikt en nu ging het goed.
Gelukkig maar.
Overigens merk ik geen verschil.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
quote:TheGeneral schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:48:
Hoe doen jullie het met de accu-tjes van de G7 laten jullie die altijd in die oplader zitten? Of is dit misschien slecht voor die accu? Iemand hier een idee over? Weet bijvoorbeeld dat je de mx1000 niet altijd in de oplader moet zetten ivm slijten van de accu.
Zodra de ene batterij is opgeladen is de ander alweer leeg...
Naja, beetje overdreven, maar als ik aan het knallen ben kan ik hem na 5 uurtjes alweer omwisselen. Bij normaal gebruik wissel je hem 1x per 2 dagen om.. dus echt lang zit'ie nooit in de lader.
wat voor muismat heb je dan?quote:AvK schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:29:
M'n spiksplinter nieuwe G5 zojuist geupdate.
Muis gevonden met firmware 1.0
Grote knop met FLASH naar 1.1
Ik klikken......zie de lampjes op mijn G5 uitgaan....en verder helemaal niks.....![]()
Na een minuut vruchteloos wachten de muis maar even unplugged en er weer in gestopt.
Ding Dong ....nogmaals muis gevonden met 1.0 firmware.
Weer op FLASH geklikt en nu ging het goed.
Gelukkig maar.![]()
Overigens merk ik geen verschil.
quote:
Geen muismat, rechtstreeks op mijn buro werkt prima.
Bijna iets te glad zelfs.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
net alsof je met battlefield 2 nog tijd hebt om ook nog DPI te gaan wisselen.
hebben julie er al baat bij? of situaties waar je het kan gebruiken?
verder vind ik dat hij iets te smal is, dan ligt de MX1000 beter in de hand (nu snijd er een rand in mn ringvinger, waar je bij de MX1000 zon grip had voor pink en ringvinger.
en de scrolknop gaat vet zwaar, dan draait het scrol wieltje op de MX1000 10x soepeler.
misschien moet ik eerst wennen, maar toch is mn eerste indruk niet enthousiast.
alleen het accu systeem is wel leuk.
Reg. datum: 08 november 2005
al vind ik de MS intellie explorer nog steeds lekkerder in de hand liggen
DMansion.nl
als je zonder de DPI te veranderen langzaam gaat bewegen met de muis, dan wil hij een rechte lijn volgen. en corrigeerd waar nodig.
dat klinkt handig, maar dat is het niet.
bijvoorbeeld in windows als je naar de start knop gaat
dan ga je (als je schuin naar beneden gaat) echt traps gewijs
zelfs als ik nu knippen en plakken onder de rechte muisknop wil sellecteren gaat het "trapje achtig"
en in een game is het ook zo (leuk als je sniper bent en langs de horizon wil aimen. maar in real combat werkt het alleen maar tegen.)
hebben jullie dit ook opgemerkt?
Bulls wijzigde dit bericht 26-11-2005 01:14 (21%)
Speel je CS of een andere hl1-based game? Zoja dan is het een bekend probleem wat heel gemakkelijk te verhelpen is. (kheb t al es eerder in dit topic gepost maar doe het nog wel een keertje als je der wat aan hebtquote:WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:12:
nah wat ik nu weer voor mafs heb ontdekt met de G7.
als je zonder de DPI te veranderen langzaam gaat bewegen met de muis, dan wil hij een rechte lijn volgen. en corrigeerd waar nodig.
dan ga je (als je schuin naar beneden gaat) echt traps gewijs![]()
zelfs als ik nu knippen en plakken onder de rechte muisknop wil sellecteren gaat het "trapje achtig"![]()
en in een game is het ook zo (leuk als je sniper bent en langs de horizon wil aimen. maar in real combat werkt het alleen maar tegen.)
quote:WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:12:
nah wat ik nu weer voor mafs heb ontdekt met de G7.
dan ga je (als je schuin naar beneden gaat) echt traps gewijs![]()
zelfs als ik nu knippen en plakken onder de rechte muisknop wil sellecteren gaat het "trapje achtig"![]()
Dit komt niet door de muis, maar is een 'feature' van Microsoft's pointer ballistics. Dit is ook wel bekend als "Enhance pointer precision".
Wanneer je dit gebruikt krijg je het trapeffect wat jij beschrijft. Vooral als je de windows mouse sensitivity beneden het midden zet wordt dit effect enorm irritant.
Zet "Enhance pointer precision" dus uit, want het enhanced je pointer precision sowieso niet, en veroorzaakt ook nog eens dit soort rare fratsen.
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
quote:THW Arie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:24:
[...]
Dit komt niet door de muis, maar is een 'feature' van Microsoft's pointer ballistics. Dit is ook wel bekend als "Enhance pointer precision".
Wanneer je dit gebruikt krijg je het trapeffect wat jij beschrijft. Vooral als je de windows mouse sensitivity beneden het midden zet wordt dit effect enorm irritant.
Zet "Enhance pointer precision" dus uit, want het enhanced je pointer precision sowieso niet, en veroorzaakt ook nog eens dit soort rare fratsen.
Ik zat al te kijken of ik het ook had. Alleen ik had het niet dus vroeg me af of hij mss een slechte G7 had.... Maar ik had enhance pointer precision (gelukkig) niet aanstaan vandaar....
Heb het nog ff getest en idd: Uitzetten die handel !
quote:THW Arie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:24:
[...]
wel vreemd ik had het nooit met de MX1000 last van gehad. ook niet met de MX700.
is het aanwijzer versnelling? (ik heb nederlandse setpoint)
trouwens meer mensen die de scrollknop van de G7 stroef/taai vinden gaan?
bij de MX1000 ging hij eigenlijk tè soepel, want als je de knop in wil drukken scrolled hij al,
maar dit is wel erg zwaar.
edit:
idd ik heb aanwijzer versnelling uitgezet en nu is het weg
Bulls wijzigde dit bericht 26-11-2005 02:02 (10%)
Deze verbetert de precisie van de laserunit wat, waardoor de muis nog nauwkeuriger en beter wordt.
meuktracker: Logitech G5 Laser Mouse 1.1
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.