Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Anoniem: 81237
op de kpn afrekening stond dus nog gewoon de adsl light,
dit bleek dus niet afgemeld te zijn door versatel
ik heb nu dus tot januari vooruit betaald.. (totaal 4 maanden, totaal bijna 70 euro)
na een belletje met de versatel helpdesk zouden ze dat rechtzetten, nu hoop ik zelf met terugwerkende kracht.
een proces kan ik nog niet starten tegen versatel, omdat ik nog steeds niet aan de 300 euro zot totaal, misschien een mogelijkheid om dit samen te doen? dan staan we wel(nog) sterker?
dit soort acties van grote bedrijven doen mij maar weer eens beseffen dat leven in een democratie ook niet alles is, en dat vertrouwen hebben in je medemens een hele slechte eigenschap is..
moet je nu werkelijk alles en iedereen wantrouwen in deze maatschappij?
waar is de tijd gebleven dat recht recht is en krom krom?
zelfs al heb je de wet aan je kant, dan nog wordt er voor je bepaald wara je zuurverdiende centen aan worden uit gegeven
ja, ook ik begin de hoop te verliezen dat versatel stopt met deze rare praktijken, en ons gewoon of ons oude abbonnement terug geeft, een regeling aan gaat
het minimum wat ik toch wel van versatel verwacht is excuses en vrijgeven van de lijn
maar eigelijk een schade vergoeding in de vorm van abbonnementskosten terug geven, telefoonkosten en/of overige kosten die gekomen zijn door hun actie terug geven (ik ben byv 2 domeinnamen kwijt omdat ik ze niet heb kunnen verlengen
is dat te veel gevraagt?
[edit] de anagetekende brief heb ik inmiddels retour ontvangen met daarop niet afgehaald
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 81237 op 19-10-2005 18:54 ]
Vreselijk bedrijf

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
dus maar weer eens met de kpn gebelt. die deelden mij mede dat ik geen abbonnement met hun heb voor die adsl verbinding, maardat versatel die heeft, en versatel die ook had moeten beeindingen, met vanaf de kant van kpn de mededeling dat versatel raar bezig is doordat ze o.a. klanten wegkapen.
ik hierna dus maar weer eens naar versatel gebelt. en heleverhaalmaar weer eens uitgelegd. waarna ze elke keer excuses aanboden en zeiden dat ze het op gaan lossen.
dit is dus de eerste keer dat ze me goed te woord gestaan hebben. niet dat ik vertrouwen heb in wat ze gezecht hebben te doen, want eerst geven ze je valse info. en denk niet dat het straks met terugwerkende kracht wordt opgezegt.bovendien, voor excuses koop ik niks.
nu maar weer afwachten tot de volgende email van versatel of rekening van kpn
wanneer hebben ze daar nou door dat wij zelf helemaal de adsl light verbinding niet op kunnnen zeggenbij deze delen we u mede dat u zelf uw abbonnement bij de KPN dient op te zeggen. mocht u dubbele rekeningen ontvangen dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn op het gebied van creditering.

begin dr steeds beroerder van te worden.
[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 81237 op 26-10-2005 10:52 ]
Hoe kan het anders dat je kan switchen binnen provider bij "Connected by KPN"
Ook als je deze link bij XS4ALL kijkt: https://oms.xs4all.nl/adsl/aanvragen/voorwaarden.php
Daar moet je 2 voorwaarden accepteren, die van XS4ALL en die van KPN.
Blijft natuurlijk wel raar dat Veratel het niet even kan doen, maar misschien dat de regels zijn veranderd?
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
hij zit op de versatel centrale, en kpn weet daar dus zelfs niets van af omdat versatel dat niet gemeld heeft. (dit is wat ze mij bij de kpn hebben mede gedeelt)
dat is ook gelijk de reden waarom het kpn adsl abbo nog loopt naast het versatel family pakket.
de contractant van de adsl light lijn hier is dus waarschijnlijk zonnet/versatel
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 81237 op 26-10-2005 11:53 ]
Nope, versatel is de partij waar je een contract mee afsluit. ALleen gelden ook de algemene voorwaarden van kpn en verplicht je je via dat contract tot het betalen van 1 jaar abonnementsgeld aan kpn + een opzegtermijn van 1 maand.Henkie-Jan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:43:
Blijft natuurlijk wel raar dat Veratel het niet even kan doen, maar misschien dat de regels zijn veranderd?
KPN mag niet zelf adsl verbindingen ontbinden die niet via een van hun eigen dsl leveranciers (planet, hetnet, ddsl) geleverd zijn, de enige die dat kan en mag is Versatel, dus de info die ze je daar geven klopt niet.
Versatel is de partij die je had moeten informeren en had moeten opzeggen bij kpn, zo is het nu en zo was het altijd al... Ik snap echt niet waar versatel met hun eigen klanten mee bezig is.
Laat ik een tip geven, KPN heeft wel een behoorlijk goede klachten afhandeling (klanten reacties), zoek op de site van kpn even op klacht en zet daar neer wat je is overkomen en dat je nu dus technisch geen adsl meer van kpn hebt, maar dat versatel dat niet heeft doorgegeven en dat zij jou elke keer naar kpn verwijzen om het "kpn-deel" op te zeggen. Wellicht willen zij dan alsnog de dsl verbinding voor je beeindigen, die kans is wel aanwezig, al kan ik me voorstellen dat kpn zoiets heeft van, ja jij kiest voor het dubbeltje en de eerste rang, ga het dan ook maar met hun uitzoeken
het grote bedrijf kpn weet dat wel (een afdeling die bijhoudt wat waarop aangesloten zit weet vast wel dat er een versatel lijntje op zit), maar de administratie van kpn-adsl weet het niet, omdat afgesproken is dat de nieuwe ISP het doorgeeft aan de oude en dat is niet gebeurd.hij zit op de versatel centrale, en kpn weet daar dus zelfs niets van af omdat versatel dat niet gemeld heeft. (dit is wat ze mij bij de kpn hebben mede gedeelt)
[ Voor 13% gewijzigd door JvS op 26-10-2005 12:09 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
heb inmiddels eindelijk de voicelogs doorgemaild gehad en gehoord. klopt geeh out van als dat als contrakt moet dienen.
ook is de zaak inmiddels hoger versatel in gestuurt, kirjg waraschijnlijk alle gemaakte kosten terug (2 maanden kpn)
de internet verbinding valt niet meer weg en is nu gewoon de 1 mbit die ie moet zijn @ speedtest.
dus de netwerk problemen lijken dus in de byzonder brakke etech router die versatel levert te zitten
blij dat m'n speedtouch weer werkt
Anoniem: 134648
(sorry voor de late post)
Wij hadden ook versatel via eerst zonnet family (1024 down, 128 up)!
Vorig jaar zag ik een mooie aanbieding van Wanadoo voor ADSL met 4MB Down en 1MB Up. Toen ik daarmee naar Vesatel belde om op te zeggen werd mij beloofd dat ik binnen afzienbare tijd over kon gaan 2 MB down en hogere upload. Toen ik na enkele maanden niets had gehoord, het was natuurlijk te laat om nog op te zeggen, werd er doodleuk medegedeeld dat dit onmogelijk kon zijn aangeboden daar dit een ander, duurder, abbonnement is. Heb er nog wat tijd tegenaangegooid maar helaas was niets meer aan te doen.
Heb nu dus ondertussen een @home abbo met 5 MB down (binnekort 8)!
Dreigen met de OPTA is misschien een alternatief maar ben bang dat ze bij Versatel daar niet echt naar luisteren!