╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝
De nieuwe ASUS A6-serie: asus a6700/a6726
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
Nieuw TopicOperator at #BSMFH on irc.tweakers.net
Salland Automatisering is sowieso AF TE RADEN want zij geven maar 12 maand garantie in plaats van 2 jaar. Pas hier dus goed op!
Nu azerty bellen
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
Vrij normaal toch? 12 maanden garantie. Je hebt zo ie zo al 2 jaar ASUS fabrieksgarantie. Dat je na het eerste jaar zelf contact moet op nemen met Asus is niet zo'n ramp.quote:Januszjes schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:43:
Zercom kon niets garanderen, dat kon nog een tijd duren.
Salland Automatisering is sowieso AF TE RADEN want zij geven maar 12 maand garantie in plaats van 2 jaar. Pas hier dus goed op!
Nu azerty bellen
quote:DeX schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:05:
[...]
Vrij normaal toch? 12 maanden garantie. Je hebt zo ie zo al 2 jaar ASUS fabrieksgarantie. Dat je na het eerste jaar zelf contact moet op nemen met Asus is niet zo'n ramp.
Is waar, maar toch doe ik het liever via de dealer.
Heb de asus net via Azerty besteld die hem binnen 2 weken konden leveren. Prima service die ze hadden en erg vriendelijk. Wie weet trouwens een goedkope manier om van een normale speedtouch router een draadloos accespoint te maken zonder een nieuwe router te kopen? Dus met een zendertje aankoppelen oid?
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
quote:Januszjes schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:10:
[...]
Heb de asus net via Azerty besteld die hem binnen 2 weken konden leveren. Prima service die ze hadden en erg vriendelijk. Wie weet trouwens een goedkope manier om van een normale speedtouch router een draadloos accespoint te maken zonder een nieuwe router te kopen? Dus met een zendertje aankoppelen oid?
Is je Speedtouch USB? Dan zul je wel een ADSL/Router/Accepoint combinatie moeten nemen. Als het een ethernetmodem is hoef je alleen een Router/Accespoint aan te schaffen. Scheelt weer in prijs.
Zonder router kun je het ook doen, maar dan moet je een PC hebben staan die de internetverbinding deelt (routeerd), en daaraan een accespoint koppelen. Maar denk dat je niet veel extra kwijt bent voor een Router/accespoint.
quote:DeX schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:13:
[...]
Is je Speedtouch USB? Dan zul je wel een ADSL/Router/Accepoint combinatie moeten nemen. Als het een ethernetmodem is hoef je alleen een Router/Accespoint aan te schaffen. Scheelt weer in prijs.
Zonder router kun je het ook doen, maar dan moet je een PC hebben staan die de internetverbinding deelt (routeerd), en daaraan een accespoint koppelen. Maar denk dat je niet veel extra kwijt bent voor een Router/accespoint.
Ik heb al wel een router voor normale adsl. Dus geen isdn adsl ofzo. Het gaat om de speedtouch 500 ofzo. Prima apparaat verder dus zonde om wat anders te kopen.
Azerty heb ik hier ook over gesproken maar zij konden me vertellen dat van zo'n router een accespoint maken geen goed idee was. Het zou de stabiliteit en de snelheid zeker niet ten goede komen. Maar hier zijn er dus andere ervaringen mee?
quote:Melniek schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:38:
Woei!!
De bijgeleverde Win XP is dat een OEM versie of een recovery cd, en krijg je er een aparte driver cd bij?
Edit: En hoe zijn de partities ingedeeld btw?
jah het is zon recovery cd ....(had ik liever niet gehad maarjah )
de partities zijn ingedeel op c:/ 43.6 gig
d:/ 29.0 gig
zit dus nog verboren stukkie voor de recovery
dit ding maakt dus absoluut geen herrie '
als je gewoon aan het werk bent hoor je helemaal niets
zelf niet als je een zwaar spel aan het spelen bent zo als Half life 2
het enigste wat je soms hoort is de cd-rom ....als die een cd afdraait ...
maar dat is dan ook echt nog fluisterstil
Windows XP Pro gaat er bij mij toch op...dus heb alleen de drivers nodig. Het is makelijk als je die apart hebt anders moet je ze weer gaan downloaden vanaf de ASUS site.
Hoe zit het met de Pixel-Garantie die je van Webwinkels krijgt? b.v. PCSnel?
Pedr0 wijzigde dit bericht 11-07-2005 14:11 (14%)
Operator at #BSMFH on irc.tweakers.net
Thund3r wijzigde dit bericht 11-07-2005 13:01 (12%)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝
Reg. datum: 11 juni 2004
A6Va (http://tinyurl.com/adfcq)
M6Va (http://tinyurl.com/8hf8s)
de verschillen hiertussen zijn miniem (de A6Va) heeft betere videokaart en een geintegreerde camera. De M6Va is zo'n 400 euro duurder echter wat is het verschil?
Overigens zie ik dat je bij http://www.laptops4u.nl van dezelfde service gebruik kunt maken om onderdelen te upgraden.
Greetz René
quote:Januszjes schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:10:
[...]
jij doet het liever via de dealer?!
waar slaat dat nu op?
Reg. datum: 04 juli 2005
Reg. datum: 23 januari 2003
De naam zegt het al....
Ze halen het op en brengen het terug (Ik wist het al, maar PCsnel heeft mij dit onlangs ook aan de telefoon bevestigd)
De shop waar je hem koopt (bij mij PCsnel dus) heeft er niks meer mee te maken zodra de koop rond is en je de laptop thuis hebt.
Reg. datum: 10 maart 2002
Laat ik pcsnel alleen wel een 7200RPM schijf inbouwen, 4200RPM is wel traag. En er zit dus 1x512 in? En is dat makkelijk op te waarderen? Ik weet nog dat ik bij mijn M3700n gigantisch met moeten lopen klooien om dat geheugen op te waarderen.
Reg. datum: 04 juli 2005
Alles valt telkens mee, garantie, geheugen, bluetooth..
Alleen jammer dat er 'vertraging' bij de douane is, hierdoor moet ik gewoon een week langer wachten!
Reg. datum: 14 augustus 2004
quote:Bush schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:16:
Nou, na lang wikken en wegen denk ik dat ik ook maar ga voor dezeIk lees gewoon teveel slechte verhalen over Acer garantie, staat zelfs al als item op kassa.nl
Laat ik pcsnel alleen wel een 7200RPM schijf inbouwen, 4200RPM is wel traag. En er zit dus 1x512 in? En is dat makkelijk op te waarderen? Ik weet nog dat ik bij mijn M3700n gigantisch met moeten lopen klooien om dat geheugen op te waarderen.
Kijk even eerder in dit topic! Het is reuze-eenvoudig om de laptop om te draaien. Twee klepjes van de achterkant te schroeven. Geheugen bij te plaatsen en de schijf om te wisselen. Dit alles met behoud van garantie, behalve voor de 7200rpm-schijf zelf natuurlijk. Dat ligt niet aan Asus als die het lastig krijgt met de hogere temperaturen
Moraal van het verhaal: zelf upgraden is simpel en bespaart je geld
objectief2 wijzigde dit bericht 11-07-2005 21:46 (5%)
quote:Farmerwood schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:32:
Hoe zit het met de accu? Hoe lang kun je erop werken?
© Farmerwood. Niets uit deze post mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. Aan dit bericht kan geen enkel recht worden ontleend. Typ- en ZetVouten voorbehouden...
Reg. datum: 11 juni 2004
quote:objectief2 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:44:
[...]
Kijk even eerder in dit topic! Het is reuze-eenvoudig om de laptop om te draaien. Twee klepjes van de achterkant te schroeven. Geheugen bij te plaatsen en de schijf om te wisselen. Dit alles met behoud van garantie, behalve voor de 7200rpm-schijf zelf natuurlijk. Dat ligt niet aan Asus als die het lastig krijgt met de hogere temperaturen![]()
Wat voor merk geheugen zit er in? En was het Dual-channel?
Edit: ik zie dat er 1 x 512 in zit, dan is het dus geen DUAL channel
Onedayflyer wijzigde dit bericht 11-07-2005 22:17 (7%)
Greetz René
Reg. datum: 10 maart 2002
quote:objectief2 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:44:
[...]
Kijk even eerder in dit topic! Het is reuze-eenvoudig om de laptop om te draaien. Twee klepjes van de achterkant te schroeven. Geheugen bij te plaatsen en de schijf om te wisselen. Dit alles met behoud van garantie, behalve voor de 7200rpm-schijf zelf natuurlijk. Dat ligt niet aan Asus als die het lastig krijgt met de hogere temperaturen![]()
Ok, mooi
Wat ik mij afvraag, hoe ervaren de mensen met deze laptop de 4200RPM schijf? Voordeel is natuurlijk minder stroom/hitte/geluid. Maar 4200RPM is wel erg traag.
Ik wil ook spellen als BattleField 2 spelen.
iKremers wijzigde dit bericht 11-07-2005 22:25 (14%)
Reg. datum: 16 februari 2002
volgens mij kun je makkelijk met een 4200RPM schijf zware spellen spelen...heeft meer met intern geheugen en grafische kaart te maken lijkt mequote:Bush schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:22:
[...]
Ok, mooi, hopen dat hij snel geleverd kan worden, maar ben bang van niet
Zo'n 7200RPM schijf kost ¤79excl. extra bij pcsnel.nl, dat is wel goedkoper dan er zelf eentje kopen denk ik.
Wat ik mij afvraag, hoe ervaren de mensen met deze laptop de 4200RPM schijf? Voordeel is natuurlijk minder stroom/hitte/geluid. Maar 4200RPM is wel erg traag.
Ik wil ook spellen als BattleField 2 spelen.
VIS
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
Dit topic is gesloten.