Hoofdcategorieën
Topicacties

De nieuwe ASUS A6-serie: asus a6700/a6726

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last

Nieuw Topic
La Marmotte
Reg. datum: 21 mei 2004

Hoe zit het dan met de snelheid van de harde schijf? Zou het aan te raden deze te vervangen voor een sneller exemplaar of zou dit niet nodig zijn?

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

La Marmotte

Dankje, mooie foto's van een fraai apparaat.

Is het dan nog mogelijk om de schermresolutie nog 1 tikje kleiner te zetten zodat er nog meer op het bureaublad past. Zou je dat eens willen testen?

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

quote:
Januszjes schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:47:
Dankje, mooie foto's van een fraai apparaat.

Is het dan nog mogelijk om de schermresolutie nog 1 tikje kleiner te zetten zodat er nog meer op het bureaublad past. Zou je dat eens willen testen?

Volgens mij is 1200 x 800 toch echt 1200 x 800.
Ben denk nu wel klaar met twisten over deze laptop. Van de week maar bestellen :)
random gestoord
Reg. datum: 03 juni 2002

Mooie foto's Shaolin :)

Ik ga hem ook deze week bestellen, morgen eventjes bellen wie hem het eerste op voorraad heeft :P

Is zo'n scherm niet irritant trouwens? dat je jezelf kunt zienzitten? Wat is er het echte voordeel van? En hoelang doe je trouwens met de accu?

Thund3r wijzigde dit bericht 10-07-2005 16:15 (51%)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝

hmm, mooie foto's, mooi apparaat...
maar nogmaals, is het scherm echt zo reflecterend of heb je de foto juist genomen met een raam achter je waardoor het nog meer lijkt te reflecteren? Met name bij foto 2012 moest ik ff slikken.... :|

asus a6Va
Reg. datum: 14 juni 2005

jah dat komt door het vele licht (het raam dus)

ik hetb er eignelijk geen last van als ik erop bezig ben

en met hl2 is het erg mooi spelen :D

La Marmotte

Weet iemand welke webshop hem binnen 1,5 week kan leveren? Waar hebben de mensen hem vandaan die hem nu al hebben en hoe is de ervaring met die shop?

Ik gheet Ghanso
Reg. datum: 08 januari 2005

Als ik deze zie van de acer 1690 serie met vergelijkbaar scherm:
http://www.matinez.nl/twe...cerAspire1694WLMi_009.jpg

in vergelijking met de foto die shaolin_warrior gemaakt heeft:
http://members.chello.nl/oonk1/PICT2012.JPG

zie ik toch een verschil qua kleur en licht sterkte. Ervaar jij dit verschil in het echt ook shaolin_warrior? Of is het scherm ook zo als de 1690, maar komen de kleuren op jouw gemaakte foto minder goed uit, want er zit ook wel verschil in het gebruikte windows thema natuurlijk (blauw/zilver).

Reg. datum: 13 maart 2001

de helderheid van het scherm zoals op de foto van shaolin_warrior lijkt inderdaad veel lager. Ik zie wel dat de acer op dat moment aan de netstroom hangt, maar de asus op de accu werkt. Wellicht dat dat het een en ander verklaart?! :)

edit: even iets heel anders. Wat ik echt bagger vind aan de pricewatch, is dat in sommige gevallen er té veel gelocked is. Nu wilde ik central point europe als leverancier van de a6va toevoegen, dat kan dan weer niet omdat het gelocked is?! Terwijl hij bij deze shop 1208 euro incl. kost

marteltor wijzigde dit bericht 10-07-2005 20:57 (39%)

La Marmotte

Je kan die 2 schermen toch nooit vergelijken op 2 verschillende foto's. Het kan zelfs van de camera afhangen of dat er wel of geen flits gebruikt is. Ook is inderdaad zoals gezegd de netstroom van belang.

Morgen eens rondbellen welke shop hem het snelst kan leveren en dan heb ik hem ook. Wat wel een groot voordeel is ten opzichte van de acer is dat de aansluitingen niet aan de voorkant van de laptop zitten in verband met de draden.

Kben toe aan een 900cc ;(

Ik heb het beestje gisteren opgehaald bij Azerty. Goede service moet ik zeggen. Dat er standaard Bluetooth in zit vond ik een hele leuke meevaller. Echter die stack is worthless maar daar valt voor onze tweakers zat aan te doen :). Dit is mijn eerste laptop maar ik zweer er echt bij.

Me Computer Stuff: Asus A6QVA, Athlon 64 3 Ghz, Qtek S100, MDA Vario, File server, Web/FTP server

La Marmotte

quote:
Josha schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:20:
Ik heb het beestje gisteren opgehaald bij Azerty. Goede service moet ik zeggen. Dat er standaard Bluetooth in zit vond ik een hele leuke meevaller. Echter die stack is worthless maar daar valt voor onze tweakers zat aan te doen :). Dit is mijn eerste laptop maar ik zweer er echt bij.
Wanneer had je hem besteld bij Azerty dan? En wat is een stack :Y)

ja wat is een stack :? weet je zeker dat er bluetooth in zit?!

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
Past can't be a passion!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
Stack --> dat is hoe veel mensen de software/drivers noemen voor bluetooth.

I've got so many places that I want to see.... And I've got so many faces that I want to be...
So what if I did something wrong? Find someone who hasn't!

VOS
Reg. datum: 02 juni 2005

Ben serieus aan het twijfelen tussen deze ASUS A6Va en Acer Aspire 1694WLMI?!?

Kan iemand me overtuigen tot een goede keuze te komen?

VIS

La Marmotte

quote:
tiz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:31:

Betere garantie pleit voor de asus evenals de behuizing en het design. Batterijduur zal ook in het voordeel van de asus uitvallen.

Reg. datum: 14 augustus 2004

quote:
Januszjes schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:32:
[...]

Betere garantie pleit voor de asus evenals de behuizing en het design. Batterijduur zal ook in het voordeel van de asus uitvallen.
Plus een gratis meegeleverde laptoptas, en muis. En als ik me niet vergis heeft de Acer een lagere bussnelheid. DDR333 ipv DDR2 533mhz :)

quote:
tiz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:31:

Ik denk dat je de Asus A6Va het beste kunt vergelijken met de Acer TM4601 [DDR2 versie], liggen beide ook rond dezelfde prijsklasse...

dat lijtk me niet. De acer 1692/1694 lijkt veel meer op de asus a6va.
Mijn bestelling voor de a6va is ook geplaatst 8)

asus a6Va

quote:
Ghanso schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:50:
Als ik deze zie van de acer 1690 serie met vergelijkbaar scherm:
http://www.matinez.nl/twe...cerAspire1694WLMi_009.jpg

in vergelijking met de foto die shaolin_warrior gemaakt heeft:
http://members.chello.nl/oonk1/PICT2012.JPG

zie ik toch een verschil qua kleur en licht sterkte. Ervaar jij dit verschil in het echt ook shaolin_warrior? Of is het scherm ook zo als de 1690, maar komen de kleuren op jouw gemaakte foto minder goed uit, want er zit ook wel verschil in het gebruikte windows thema natuurlijk (blauw/zilver).

jah ik had de helderheid van het scherm ff op het laagst gezet om batterij te besparen
dus maak je maar geen zorgen het is net zo helder

de kleuren gaan er echt op vooruit super helder ensow

al die glare schermen zijn bijna hetzelfde heb hem trouwens nog vergeleken met een acer in de winkel zag echt geen verschil

het zal misschien verschillen met sony omdat die 2 blacklights heeft maar ook dat zag ik eigenlijk niet echt goed

shaolin_warrior wijzigde dit bericht 10-07-2005 22:30 (16%)

asus a6Va

ik had eerder in dit topic vermeld dat er waarschijnlijk to geen bluetooth inzat

maar die zit er dus wel in en is van het merk toshiba

dus de mensen die teleurgesteld hierover waren
kunnnen nu wer blij zijn :P

Woei!! :P

De bijgeleverde Win XP is dat een OEM versie of een recovery cd, en krijg je er een aparte driver cd bij?

Edit: En hoe zijn de partities ingedeeld btw?

Melniek wijzigde dit bericht 11-07-2005 00:51 (18%)

Hoe zit het met de accu? Hoe lang kun je erop werken?

En de herrie van de fans?

© Farmerwood. Niets uit deze post mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. Aan dit bericht kan geen enkel recht worden ontleend. Typ- en ZetVouten voorbehouden...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: