Reg. datum: 14 april 2003
battle isle 1 2 expansions en dan de beste uit de reeks , battle isle 3 met full motion pictures
battle isle 4 was dan weer xcom squad based achtig met leuke 3d gfx maar werd snel eentonig
en een lekkere muziekclip op een van de 2 cds , hebbik ettelijke weekjes zoet mee geweest
battle isle 4 was dan weer xcom squad based achtig met leuke 3d gfx maar werd snel eentonig
en een lekkere muziekclip op een van de 2 cds , hebbik ettelijke weekjes zoet mee geweest
Pesticide wijzigde dit bericht 20-11-2005 04:34 (21%)
Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide
Voor mij is het beste turn-based spel dat ik ooit heb gespeeld Gorky 17 !
Vond dat echt heel Vet ! het was redelijk moeilijk maar vond het geweldig.
Maar zijn vast weinig mensen die deze game kennen of gespeeld hebben denk ik.
Vond dat echt heel Vet ! het was redelijk moeilijk maar vond het geweldig.
Maar zijn vast weinig mensen die deze game kennen of gespeeld hebben denk ik.
Xbox 360 GamerTag : DaNiSeL / Help needed with a 360 game or something else (just need a friend ;) ) Just add me !
quote:Malthus schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 22:57:
In de Civilization-reeks is ook Alpha Centauri een echte aanrader. Het is een turn-based strategy spel zoals Civilization, maar dan in een hele bizarre wereld. Ik vond het beter dan Civilization III, al zijn de graphics wel wat minder mooi.
Verder heb ik Etherlords nog niet langs zien komen in dit topic. Het is een soort Heroes of Might & Magic kloon maar dan toch net wat anders. Er zijn ondertussen twee delen van, en het is door dezelfde ontwikkelaar gemaakt die nu bezig is met Heroes of Might & Magic V: Nival Interactive (http://www.nival.com/).
Ik vond Etherlords erg leuk. Het was wel wat instabiel en behoorlijk moeilijk. Deel 2 was ook erg leuk. Alpha Centauri had het voorbeeld moeten zijn voor Civ III; het had vele features die voor meer diepgang en verrassingen zorgden. Ook het feit dat je met een meer science-fiction achtige wereld te maken hebt is veel leuker; die standaard aarde kennen we nu wel.
Wat betreft nieuwe spellen ben ik onder de indruk van UFO: Aftershock, voor liefhebbers van X-Com/UFO-Enemy Unknown is dit veel beter dan het eerste spel van de makers.
quote:Artcore schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:44:
Iemand inmiddels al Hammer & Sickle gespeeld?
Overigens ben ik het er zeker mee eens dat JA2 de beste turn-based game ooit is, hoeveel uur ik wel niet in dat spel heb zitten...
Het is jammergenoeg nog niet in Europa uitgebracht, het zou nu wel bijna in de VS uit moeten zijn. Kl*te vertraging door die distributiefratsen altijd.
(Opmerking: Een versie die niet in het Russisch is wel te verstaan.)
drexciya99 wijzigde dit bericht 26-11-2005 12:10 (8%)
<3 Warlords II en IV. Echt ge-wel-dig allebei.
Los Alcoholicos - Drink On
Hier sluit ik me volledig bij aan, ik heb vooral veel Jagged Alliance 2 gespeeld. Niet zo geweldige graphics, maar het had wel een fijne, vrije atmosfeer. Je kon een team huurlingen helemaal zelf ontwerpen en in een klein derdewereldlandje de dictator langzamerhand omverwerpen, echt geweldig het gevoel van je eige mini-legertjequote:DaJaN schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:24:
Jagged Alliance 1 & 2! Briljante spellen, speelt af in een jungle waar je met je team allerlei opdrachten uit moet voeren.
I.. I got authoritah?
Sinds kort ben ik helemaal verslaafd aan Space Rangers 2. Een soort mengeling tussen Elite, Master of Orion, Star Control 2 en nog veel meer. Het vechten in de ruimte, het gedeelte waar je de meeste tijd doorbrengt, is turnbased. Daarnaast kent het spel nog de nodige verrassingen zoals zelfs text adventures.
Deel 2 en 3 heb ik heel veel gespeeld. Deel 4 heb ik ook maar op de een of andere vond ik die een stuk minder.quote:PeSr schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:36:
<3 Warlords II en IV. Echt ge-wel-dig allebei.
Reg. datum: 30 augustus 2004
Reg. datum: 30 augustus 2004
Strategic Command vond ik wel een leuk WW2 turn-based game, hoewel het net niet genoeg diepgang biedt om echt lang te boeien.
Kent iemand Europe Universales? Daar was ik ooit aan verslaafd.
Kent iemand Europe Universales? Daar was ik ooit aan verslaafd.