Hoofdcategorieën
Topicacties

[mp3] nieuwe sony MP3 spelers.

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 februari 2004

Er komen een aantal nieuwe mp3 spelers van sony:

NW-E107 S
Features:
• 1GB Flash Memory MP3 Walkman
• WMA / WAV compatibility
• More than 40 CD’s in ATRAC3plus, 20 CD’s in MP3
• Stylish, compact design
• 1 line backlit LCD on unit
• Super light: weighs just 26 grams
• Atrac3plus and MP3 direct playback
• Easy music management with Sonic Stage Jukebox software 3.0
• Long battery life: 70h continuous playback on 1 AAA battery
• Available in: Silver, Red, Orange and Blue

NW-E407 L
Features:
• ATRAC3plus and MP3 direct playback
• Bright and clear 3-line Organic EL display for easy navigation
• Super light: weighs just 37 grams
• Lithium-Ion rechargeable Battery: 50h continuous playback
• High speed charging: 3 minutes charging = 3H playback time
• Easy music management with Sonic Stage 3.0 Jukebox software
• Available in: Black, Blue, Red and Green

NW-E505 S
Features:
• 512MB Flash Memory MP3 Walkman
• NW-E505: More than 20 CD’s in ATRAC3plus, 10 CD’s in MP3
• FM tuner
• Available in: Blue and Silver

MZ-RH10
Features:
• HI-MD WALKMAN with large Organic EL Display
• MP3 / Atrac3plus direct playback
• Transfer up to 45 CD’s onto a 1GB HI-MD disc (with ATRAC compression)
• SonicStage for easy music management and unlimited check outs of your favourite tracks
• Supports all popular digital audio compression formats: ATRAC / MP3 / WMA / WAV
• New type remote control
• Record from multiple source: USB-in / Mic-in / Analogue-in / Digital-in
• Extreme fast music transfer from and to PC: 1 CD in less than 40 seconds
• Capable to store audio, video and data files on your HI-MD disc (Word, Powerpoint, ATRAC, MP3, JPEG, MPEG, etc)
• Incl. Charging stand, AC Power Adpater
• Long battery life of 32 hours
• G-PROTECTION Jog Proof

Die Hi-md met Mp3 lijkt mij het meest interessant want dan heb je voor ongeveer 8 euro per disc 1 gig voor mp3's :)

MZ-RH910
Features:
• HI-MD WALKMAN with large 5 line LCD display
• Transfer up to 45 CD’s onto a 1GB HI-MD disc (with ATRAC compression)
• SonicStage for easy music management and unlimited check outs of your favourite tracks
• Supports all popular digital audio compression formats: ATRAC / MP3 / WMA / WAV
• New type remote control
• Record from multiple source: USB-in / Mic-in / Analogue-in / Digital-in
• Capable to store audio, video and data files on your HI-MD disc (Word, Powerpoint, ATRAC, MP3, JPEG, MPEG, etc)
• Incl. Rechargeable batt., Charging stand, AC Power Adpater
• Long battery life of 25 hours
• G-PROTECTION Jog Proof

MZ-RH710
Features:
• HI-MD WALKMAN with 3 line LCD display
• Transfer up to 45 CD’s onto a 1GB HI-MD disc (with ATRAC3plus compression)
• New basic remote control
• Record from multiple source: USB-in / Analogue-in / Digital-in
• Long battery life of 25 hours
• G-PROTECTION Jog Proof

[edit] Sony heeft alle foto's van de spelers van de site gehaald en de specs ook, maar waarom?

Davitos wijzigde dit bericht 21-02-2005 16:42 (38%)
Reden: foto's verwijderd

"Gek"
Reg. datum: 29 december 2003

woohoo Hi-MD ziet er slick uit..

mooie opvolger voor mijn NetMD Mz N710 die ik nu heb (geef ik wel aan me vader ofzo is hij ook weer blij :))

wanneer komen ze uit? 2e Kwartaal van 2005 ofzo :S? hoop het wel :)

en tjah.... Sony = af gestapt van de "remotes" bij de 2 Flash spelertjes... wat opzich wel jammer is... maar jah... in dit geval lijkt het me ook onhandiger aangezien je deze rond je nek hangt :P... bij de Hi-MD zit hopelijk wel een remote met dit keer een achtergrond verlichting (en niet zoals bij me N710 geen verlichting... dus Telefoon voor verlichting mocht ik ff in de knoei zitten wat nu niet vaak meer bebeurd aan gezien ik het hele spelertje zowat uit me kop ken na een anderhalf jaar :))

Men heeft het recht om zich gek gedragen, maar sommige maken van dat recht misbruik!

dat MD-systeem blijven ze toch elke keer weer nieuw leven in pompen, wie wil er nou een zielige 1GB als er al spelers van 20GB+ bestaan? Die NET-MD zal ook wel weer vrij prijzig zijn, +400 euro ofzo. Voor minder geld heb je iets veel nuttigers.

Bohemian Love you ;)
Reg. datum: 07 november 2002

Wooohooo. Vetjes. En wie is dan de lul met een lelijke ipod Shuffle? Die HI-MD ziet er echt te gelikt uit.

Met wat goede marketing (wat voor sony geen probleem is) kunnen ze eens een voet zetten in de flash-player markt en mischin eindelijk eens die ipods van hun troon duwen..

quote:
SURFivor schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:16:
dat MD-systeem blijven ze toch elke keer weer nieuw leven in pompen, wie wil er nou een zielige 1GB als er al spelers van 20GB+ bestaan? Die NET-MD zal ook wel weer vrij prijzig zijn, +400 euro ofzo. Voor minder geld heb je iets veel nuttigers.

De Md wordt meer gebruikt dan je denkt hoor. Het is ongeveer de beste manier om iets op te nemen momenteel, veel dj's , radioreporters enzo gebruiken nog md. En ja, liever 20 schijfjes waar ik overzichtelijk kan zien wat ik aan het afspelen ben dan 20gig waar je niets deftig terugvindt of waar je uren alles moet indexeren en rangschikken voor het wat ordelijk te maken.
Die Hi-MD is heus wel een mooi staaltje tecnologie hoor. Zou Sony de MD iets kleiner (afmetingen) en goedkoper in productie gemaakt hebben, zou het ding nu heel populair zijn..

[small]* jvvv is het eens met z'n onderposter[/small]

jvvv wijzigde dit bericht 15-02-2005 21:24 (65%)

burp

"Gek"

quote:
SURFivor schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:16:

jaja... Apple Ipod = Bling Bling... Hi-MD = Kwaliteit...

ik zeg niet dat de Ipod slecht is... maar de Minidiscs zijn beter... moet je maar eeens gewoon DIRECT opnemen live bij een bandje ofzo... dan vind ik Minidisc echt vele malen beter klinken... ook direct van CD (in Longplay 2 met EQ) dan vind ik het nog beter klinken...

Sony gaat het in dit geval niet om de massa's maar om de kwaliteit... in Azie is het een groot medium de Sony VIAO (zeg ik het goed?) PCs hebben daar een Minidisc station in gebouwd... in iedergeval de betere modellen...

Bijna alle Artiesten gebruiken Minidisc.... wat zou daar de reden voor zijn :)?

*Topic Bookmarked*

Men heeft het recht om zich gek gedragen, maar sommige maken van dat recht misbruik!

ik vind MD kwalitatief gezien wel veel beter dan MP3, laat dat duidelijk zijn, alleen betaal je daar wel een hoge meerprijs voor...

die MZ-RH10 vind ik qua design echt subliem, alleen zal hij wel rond de 450 euro gaan kosten vermoed ik...

SURFivor wijzigde dit bericht 15-02-2005 21:34 (30%)

"Gek"

die 910 is het zelfde o_O alleen iets "batterij" zuinerige inhoud...

MAAAR ik denk dat ze weer voor die "prisma" batterijen gaan (die vierkanten die je ook in de I-River Slim MP3 CD spelers kon vinden)... ik denk dat de 10 versie een 1450MaH heeft en de 910 versie een 900MaH en de 710 ook... dit voordeel van de 10 versie kan je dus gewoon oplossen door ene pakje van 2 1450MaH te kopen bij een Mp3 Speler handelaar...

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=128

zoiets denk ik :) *kan ik ook nog doen bij mijn NetMD N710 :) maar elke avond ff op lader zetten is voor mij routine geworden :P*

persoonlijk denk ik dat er ook een "810" versie komt *net als bij de NetMD serie* deze heeft dan als "extra" mogelijkheid om FM radio te luisteren denk ik :P maar als je al ongeveer 20Cds in Radio/CD kwaliteit op één schijfje kan gooien is dat denk ik niet nodig... en je betaald er echt veel voor *de 810 versie van de NetMD reeks was bijna net zo duur als de 910... de 710 was veel goedkoper :D*

ps: ik weet het mijn posts zijn een beetje "onduidelijk" in gedeeld met al me sterretjes tussen door... is voor mij een soort "lees hier over heen als je tijd te kort heb" optie geworden :P

[EDIT2]

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=127

dit is alleen een 1450MaH batterij :) aangezien je toch geen oplader nodig heb (je Md unit laad uhm namelijk al op :)

http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=113

daar heb je er 2 voor 19 Euro... ipv 1 voor 12 :P (zonder verzendkosten).... dus ben je goedkoper uit als je met nog iemand zou bestellen)

[EDIT2]

P4T wijzigde dit bericht 16-02-2005 16:06 (21%)
Reden: nieuwe info! 2 maal

Woosh-begone

http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE107S.jpg
http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE105P.jpg
NW-E107 S
Features:
• 1 line backlit LCD on unit
• Super light: weighs just 26 grams
• Atrac3plus and MP3 direct playback
• Easy music management with Sonic Stage Jukebox software 3.0
• Long battery life: 70h continuous playback on 1 AAA battery
• Available in: Silver, Red, Orange and Blue
Deze heeft dus 1 lijntje, maar wel 70 uur zoals mijn huidige NW-E99. De minste van dit ultratrio? Sportmodel?

http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE405G.jpg
http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE405R.jpg
http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE407L.jpg

NW-E407 L
Features:
• Available in: Black, Blue, Red and Green

Oh my god...3 lijns oled? 37 gram? WMA en WAV? HIGH SPEED CHARGING? SS 3.0? Waarom heb ik ooit die 99 gekocht? Oh ja, deze kost een ton? Vast niet. Maar wow! Dit is niet normaal meer, Sony is gek en gaat iedereen ownen als dit uit komt!

http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE505S.jpg
http://www.sonyproductinf...ctures/detail/NWE505L.jpg

NW-E505 S
Features:
• 512MB Flash Memory MP3 Walkman
• NW-E505: More than 20 CD’s in ATRAC3plus, 10 CD’s in MP3
• FM tuner
• Available in: Blue and Silver

512 MB versie met zelfde specs...

----

Deze spelers vind ik zeer interessant! OLED, 50 uur speeltijd op een Li-ion.....Dit ziet er uit als een gouden tijd voor Sony! Lichte dingetjes ook, trouwens, daar koop je nog geen telefoon voor, die is altijd zwaarder. Als SS 3.0 nou eens een beetje roeleert halen ze iPod wel van de troon met die display-less rotzooi AKA shuffle. (No offence, de iPod kan ik nog inzien als een leuke, aber veel te dure speler, die Shuffle is gewoon eenr amp) Ik hoop dat Sony dit goed market, want dan is het afgelopen met de rest...

Q6600 - 8800GT - P5N32-E SLI Plus - 4 GB PC5300 - Thermalright/Nexus/Antec

Reg. datum: 10 december 2004

weet er iemand wat de prijzen van deze dingen worden?

Q6600 is fijn
Reg. datum: 27 september 2001

Zo hee, die RH10 ziet er strak uit! Moet je dat display zien!

Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos

Reg. datum: 18 november 1999

Whoa.

Goed bezig, Sony!

Q6600 is fijn
Reg. datum: 27 september 2001

Ik hoor net dat de Minidiscspelers adviesprijzen van respectievelijk 299, 249 en 199 euro meekrijgen. Valt me mee.

Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos

299?

dat is te mooi om waar te zijn!!!

Ajeto buurman!

quote:
SURFivor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:42:
299?

dat is te mooi om waar te zijn!!!
299? :9 199 bedoel je? * GJ-tje arm studentje is, en weet nou al welke MP3 speler hij gaat kopen, als hij zijn Philips HD100 heeft vermoord :z

GJtje wijzigde dit bericht 17-02-2005 16:41 (3%)

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

"Gek"

299¤ voor de RH10 :| ... dat is echt SUPER goedkoop voor een Hi-MD (iig de hogere nummers... had eerder de 910 in gedachte voor deze prijs...)

goede prijs... en als je er dit keer ook iig 1 schijfje bij krijgt.... iets wat ik dus niet kreeg bij mijn N710 |:(

Sonic Stage 2.0 Connect Edition werkt hier nu al 4 maanden erg stabiel O-) dus daar valt niet over te klagen

quote:
P4T schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:21:
299¤ voor de RH10 :| ... dat is echt SUPER goedkoop voor een Hi-MD (iig de hogere nummers... had eerder de 910 in gedachte voor deze prijs...)

ik geloof het nog steeds niet, is echt TE goedkoop gewoon...

aan de andere kant, ze moeten bij Sony wel de concurrentie aan gaan met die spotgoedkope MP3-spelers dus is het ergens wel begrijpelijk...

"Gek"

quote:
SURFivor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:25:
[...]

ik geloof het nog steeds niet, is echt TE goedkoop gewoon...

aan de andere kant, ze moeten bij Sony wel de concurrentie aan gaan met die spotgoedkope MP3-spelers dus is het ergens wel begrijpelijk...

idd... maar dan nog... ik hoop wel dat ze er goede kwaliteit onderdelen inzetten :) maar Sony Walkman kennende zal dit wel zo zijn :) me pa heeft nog steeds een walkman van 16 jaar oud die het goed doet :P

Maarjah... ik hoop aan de ene kant ook dat ze de "Hi-MD cardreader" hier ook op aan kunnen laten sluiten... zodat als ik een Hi-MD koop en foto's vna me Digicam kaartje wil overzetten *leegmaken voor niewue foto's* op de MD kan zetten... op mdcenter.nl staat daar een stuk over :)

Reg. datum: 02 februari 2004

quote:
P4T schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:08:
[...]

idd... maar dan nog... ik hoop wel dat ze er goede kwaliteit onderdelen inzetten :) maar Sony Walkman kennende zal dit wel zo zijn :) me pa heeft nog steeds een walkman van 16 jaar oud die het goed doet :P

Maarjah... ik hoop aan de ene kant ook dat ze de "Hi-MD cardreader" hier ook op aan kunnen laten sluiten... zodat als ik een Hi-MD koop en foto's vna me Digicam kaartje wil overzetten *leegmaken voor niewue foto's* op de MD kan zetten... op mdcenter.nl staat daar een stuk over :)
http://www.sonyproductinformatie.nl/200501/pictures/detail/MCMDR1.jpg

MCMD-R1
Features:
Card reader
• Hi-MD WALKMAN exclusive accessory to archive all digital images on Hi-MD discs
• Compatible with all popular flash media cards
• One touch copy button
• Transfers all kinds of PC, audio and visual data
• Low cost picture archiving: store over 700 pictures* on a 1GB disc for less than 10 euro
• Long battery life: store over 700 pictures* with one set of 4 AAA batteries
• USB 1.1 port
*) at 3.2 Megapixel mode assuming 1 picture is 1.4 MB

"Gek"

die bedoel ik jah :)

best wel handig :)

maar jah

Reg. datum: 02 mei 2004

Eindelijk wordt de strijd ingezet tegen Apple (en de rest), vooral na de kritiek van de toekomstige topman. Hij had groot gelijk!

Sony heeft staan toekijken toen Apple hun marktaandeel in de portable muziekdragers had verkleind.
Zomer 2004 pas met een concurrent komen voor de Ipod en Q4 2004 pas de flash-spelers uitbrengen (en dan eerst nog zonder MP3 ondersteuning!!),

ach ik ben blij met mijn Sony NW-HD1 met 20GB en ik verwacht er minimaal 4 jaar plezier van (zolang is mijn garantie :P ).

Zijn de prijzen van die flash-spelers al bekend? ik kan zo op dit moment niet vinden, maar misschien koop ik er wel een als USB geheugenstick (en back-up mp3 speler :P ).

OMFG!!! :X
Die E400 en E500 serie is MOOOOI!!!
Zit ik hier met die Nw-E99 (wie wil hem kopen? ;) )
Ik zit al een minuut verbaast naar mn scherm te kijken. Die display is zo cool in die spelers verwerkt!!!
Ik ga nu de specs bekijken :P

Hier zijn grote afbeeldingen te vinden van de nieuwe minidisc units!
http://www.minidisc.org/part_Hi-MD_Sony.html (de bovenste 3 momenteel :P )
(meer dan een megapixel meestal)

Menesis wijzigde dit bericht 19-02-2005 10:47 (4%)

en het is
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
Breepee schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:09:
Zo hee, die RH10 ziet er strak uit! Moet je dat display zien!

ah hier heb je het vandaan

die rh10 is echt weer de term topmodel waardig het enige minpunt van het design zijn de knoppen

ik zie ik zie wat jij niet ziet

quote:
SURFivor schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:31:
ik vind MD kwalitatief gezien wel veel beter dan MP3, laat dat duidelijk zijn, alleen betaal je daar wel een hoge meerprijs voor...

die MZ-RH10 vind ik qua design echt subliem, alleen zal hij wel rond de 450 euro gaan kosten vermoed ik...
De duurste kost idd wel rond die prijs. Maar als je dat er niet voor wilt betalen, dan koop je toch niet de allerduurste in die standaard.

AMD 64 X2 3800+ Winchester // 7800GT // 2048DDR // MSI K8-N // 3x Seagate 200GB SATA // Chieftec DX-01BD-U // Thermaltake BigWater + Eheim 1048

Bohemian Love you ;)
Reg. datum: 07 november 2002

Ik hoop heel hard dat Sony hier heel goede marketing voor doet. Kunnen ze eindelijk eens terug de draagbare muziekspelersmarkt herwinnen !!! Don't fuck it sony, deze spelers zijn top!

burp

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009