Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die NW-E505..op zich een leuke mp3 speler, wel wat aan de prijzige kant, maarja...
Sonicstage is idd geen fijn programma, verder werkt alles bij mij erg goed. Wel beetje lastig van de oordopjes...1 lang en 1 kort.
Geldt die actie nog voor het nekkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:26
en weer een nieuwe in de flash mp3 speler serie:
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/res/images/image/88/1142610583488.jpg

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de NW-E505, maar het verlengkabeltje van de oordopjes is bijna versleten...weet iemand waar ik zo'n verlengkabeltje kan krijgen of heeft iemand er misschien nog eentje liggen? Hoe noemen ze zo'n verlengkabletje en anders...wat is het serienummer van de oordopjes?

Ik heb al een paar andere oordopjes gekocht, maar daar is de geluidskwaliteit echt stukken slechter van. Maar echt..ik heb helemaal niets te klagen over de NW-E505. Een fijn beestje, prima geluid en SonicSTage (de nieuwe versie) werk erg makkelijk!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Ik heb dus dikke ruzie gehad met sonic stage, in de vorm van crashes bij het importeren van de muziek.
En het zijn maar 9400 nummers.

Zusje heeft de NW-E107 gekocht, klein en rond.
Kun je ook 'MP3 File Manager' bij gebruiken, staat bij de downloads voor het ding.
Dan hoef je niks te installeren, ik had sowieso al wat tegen sony dus dat deed ik liever niet, kan gewoon vanaf de betreffende mp3speler draaien, drag&drop idee.
Nu dat progsel nog aan de praat zien te krijgen op haar bakje, win2k ding waarbij zij met beperkte rechten werkt en er policies toegepast zijn omdat ze de boel anders te vaak verneuqt.

[ Voor 17% gewijzigd door Romke op 17-08-2006 22:41 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Soms is het beter een nieuw topic te openen. Zo ook in jullie gevallen, SeSch en Anti-XP. Die vragen hebben namelijk niets meer met de "nieuwe sony MP3 spelers" te maken.

SeSch wil ik doorverwijzen naar Wat zijn goede oordopjes? Deel 8.

Anti-XP kan ik niet veel meer meegeven dan dat het bekent is dat Sony op dit gebied niet de beste softwaremaker is. In bijvoorbeeld [HDD MP3]Sony NW-* mp3 spelers - Deel 2 zijn nogal wat klachten voorbij gekomen. Kijk er eens naar en misschien heb je nog wat aan de suggesties die daar gedaan worden.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.