Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
-DarkShadow- wijzigde dit bericht 20-09-2005 21:53 (29%)
I've GoT a solution
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
hij bedoelt vast dat USB-stekker soundkaartje van conrad a-la E 9.95quote:sebastius schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:21:
10 euro? Hahahaa die kosten bij Reichelt 50 cent. En hier in de winkel zo'n 2 euro.
Angel in my pocket, Devil by my side.
[CGCiP] Stealth Jet V
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
je moet er niet op wachten dat sebastius er eentje maakt, ik heb al minstens 5 mailtjes gestuurd maar hij interesseerd zich er niet echt voor...quote:Stoney3K schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:57:
Is er geen versie van dit chippie te krijgen met 5.1 dan? Als dat zo is zou ik Sebastius heel lief aan willen kijken om mij een keertje een carrierboardje in elkaar te solderen... kan ik eindelijk ook eens DJ'en of DVD'tje kijken op de laptop.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Je hebt zelfs beweerd dat je er al een paar in voorraad had gemaakt, maar ik ga de discussie maar niet aan, ik wil wel zeggen dat als je nog een keer tijd krijgt mag je een mailtje sturen.quote:sebastius schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:43:
Dat klopt, ik heb het druk zat. En eigenlijk is het ook verdomd veel werk om dat ding dan ook nog te gaan posten. Dus helaas, ik ben niet echt van het etsen voor anderen, ook al heb ik eerder anders beweert.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Na ongeveer 1,5 jaar heb ik (eigenlijk mijn pa) ook de usb soundchip af. (Op basis van de pcm2706) We hebben het schema uit de datasheet exact nagemaakt. Als ik nu het ding aansluit zegt de pc dattie een unknown usb device heeft. Dus hij ziet em wel, maar herkent em niet.
Is er iemand die dan een idee heeft wat er loos kan zijn? Software? Hardware?
Getest op een oude pentium2 laptop met windows 2000 en op een AMD 64 pc met windows XP pro.
There are 10 types of people. Those who do understand binary and those who don't.
Als hij hem wel herkent krijg je te zien "found new usb device, usb audio dac" of zo iets.
Bij mij deed hij het iig in een keer en ik had ook de pcm2706 en een hele zooi knopjes gebruikt
edit
nog een paar fototjes
Bovenkant
High-Res Versie.
Onderkant
High-Res Versie.
surge_me wijzigde dit bericht 29-10-2006 20:27 (43%)
klinkt als datalijnen omgedraaidquote:wouterdeg schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:50:
Ik ben mij er terdege van bewust dat dit een behoorlijke kick is, maar...
Na ongeveer 1,5 jaar heb ik (eigenlijk mijn pa) ook de usb soundchip af. (Op basis van de pcm2706) We hebben het schema uit de datasheet exact nagemaakt. Als ik nu het ding aansluit zegt de pc dattie een unknown usb device heeft. Dus hij ziet em wel, maar herkent em niet.
Is er iemand die dan een idee heeft wat er loos kan zijn? Software? Hardware?
Getest op een oude pentium2 laptop met windows 2000 en op een AMD 64 pc met windows XP pro.
Raz- wijzigde dit bericht 29-10-2006 19:20 (8%)
Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!
There are 10 types of people. Those who do understand binary and those who don't.
quote:
Ik kan niet achter blijven hehe
Bovenkant
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~wmchim07/usb_da_top.JPG
Onderkant
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~wmchim07/usb_da_bottom.JPG
sorry, ik had geen zin om een thumbnail te maken
Ik heb geen knopjes, maar hij is wel minder breed, en heeft geen usb connector
Die knopjes scheelt echt een kwart van je PCB oppervlak, en ze werken toch niet als je een multimedia key board hebt geinstalleert
Ziet er netjes uit. Dat idee van die USB Connector in de print verwerken is ook echt geniaalquote:miniK0bo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:30:
[...]
Ik heb geen knopjes, maar hij is wel minder breed, en heeft geen usb connector
[LTS][MTS][HTS]
dan zou ik best wel geinteresserd zijn...
of bedoel je de digitale uitgang doorlussen naar een decoder ?