Zie ook de samenvatting in de 13e post
Ik heb hier een computer met winXP SP2, radeon 9700, MSI KT4V-moederbord, 512 MB ram, en 2 17"-CRT's eraan.
Gister startte ik counterstrike, tot mijn verbazing startte die op de rechtermonitor ipv de linker en ging de linker op zwart. Na het afsluiten daarvan werkte alleen mijn rechtermonitor nog maar. Opnieuw opstarten loste dat wel op, maar toen kon ik niets meer aan de display-properties veranderen, ik kreeg namelijk de volgende foutmelding:
NB Ik ben gewoon administrator op deze pc.
Ik vandaag vanalles geprobeerd om het probleem op te lossen:
- ultramon en drivers uninstallen en drivers weer installeren, met agp 4x en fastwrite off (anders dit probleem)
- monitors omgewisseld, geen van beide is kapot
- op got en google gezocht, maar ik kwam dit probleem nergens tegen..
Ik heb hier een computer met winXP SP2, radeon 9700, MSI KT4V-moederbord, 512 MB ram, en 2 17"-CRT's eraan.
Gister startte ik counterstrike, tot mijn verbazing startte die op de rechtermonitor ipv de linker en ging de linker op zwart. Na het afsluiten daarvan werkte alleen mijn rechtermonitor nog maar. Opnieuw opstarten loste dat wel op, maar toen kon ik niets meer aan de display-properties veranderen, ik kreeg namelijk de volgende foutmelding:
Op OK klikken gaf:"The display control panel is unable to change the display settings. You may not have appropiate administrative rights to change these settings."
Weer op OK klikken gaf (wederom):"The display settings could not be saved. You may not have the required privileges to change the machine's configuration."
Na OK klikken kwam ik weer op de desktop terecht."The display control panel is unable to change the display settings. You may not have appropiate administrative rights to change these settings."
NB Ik ben gewoon administrator op deze pc.
Ik vandaag vanalles geprobeerd om het probleem op te lossen:
- ultramon en drivers uninstallen en drivers weer installeren, met agp 4x en fastwrite off (anders dit probleem)
- monitors omgewisseld, geen van beide is kapot
- op got en google gezocht, maar ik kwam dit probleem nergens tegen..
[ Voor 10% gewijzigd door Moons op 01-02-2005 14:43 . Reden: linkje naar samenvatting ]