Bij zo'n beetje alle games die ik op mijn computer speel of heb gespeeld, loopt het spel vast na 10-30 minuten. Het beeld valt dan weg, springt op zwart, het geluid loopt nog een tijdje door, en blijft dan ook hangen. Soms kan ik met ctrl-alt-del het spel nog sluiten, anders wordt het de reset-knop.
Ik heb het probleem al in meer of mindere mate sinds ik deze computer heb, bijna 2 jaar nu. Dit is het systeem:
MSI KT4V (link)
AMD Athlon XP 2100+
512 MB ram
Club 3d Radeon 9700 (non-pro)
WD 80 GB ata-schijf
Maxtor 120 GB ata-schijf
Op beide schijven heb ik een windows-installatie staan, bij beide heb ik het probleem. Ik heb windows opnieuw geïnstalleerd, andere drivers voor mijn videokaart (een aantal recente catalysts, en een aantal recente omega-drivers). Het probleem bestond bij alle directx-versies die ik gehad heb (8.0, 9.0, 9.0c)
Ik denk dat het waarschijnlijk aan mijn hardware ligt, maar hoe of wat precies weet ik niet. Ik heb er verder nooit problemen mee.
Ik heb het probleem al in meer of mindere mate sinds ik deze computer heb, bijna 2 jaar nu. Dit is het systeem:
MSI KT4V (link)
AMD Athlon XP 2100+
512 MB ram
Club 3d Radeon 9700 (non-pro)
WD 80 GB ata-schijf
Maxtor 120 GB ata-schijf
Op beide schijven heb ik een windows-installatie staan, bij beide heb ik het probleem. Ik heb windows opnieuw geïnstalleerd, andere drivers voor mijn videokaart (een aantal recente catalysts, en een aantal recente omega-drivers). Het probleem bestond bij alle directx-versies die ik gehad heb (8.0, 9.0, 9.0c)
Ik denk dat het waarschijnlijk aan mijn hardware ligt, maar hoe of wat precies weet ik niet. Ik heb er verder nooit problemen mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Moons op 09-10-2004 14:07 ]