SD15 bug...
De beste Low Profile op de markt is nu volgens mij een Radeon 9600, maar dit vind ik niet goed genoeg voor games als NFSU 2 bijvoorbeeld.
Ik had deze al wel gevonden:
http://linitx.com/product_info.php?products_id=430
Maar met de leveringskosten erbij opgeteld kom ik op £17.53. Dus als iemand een plaats weet waar je die agp risers in nederland kunt kopen, ben ik hem/haar zeer dankbaar.
Dan kost het je $12 + $5 verzendkosten en ben je klaar
Nee het kost je $12 + $10 verzendkosten plus een week tijd
[ Voor 27% gewijzigd door spone op 29-01-2005 23:15 ]
Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256
Ik denk dat als je gaat zoeken naar "riser" in plaats van naar "raiser", je meer succes gaat boeken...Bluefan schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:21:
Ik ben op zoek naar een AGP raiser
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Yep, je hebt het mis. De verzending betaal je gewoon zelf. Ondanks dat is het toch een goedkope deal, de $ staat er goed voor ons!spone schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:09:
Als je eventueel op ebay zou willen kopen, neem dan eens hier een kijkje. Als ik me niet vergis, regelt eBay dan de verzending of heb ik het nou mis?
En een plaatjeBrand New AGP Riser Card!
Works on ALL 1U chassis and some 2U chassis
Work for 2X,4X,8X,16X AGP, not 1X AGP card. Please note 1X AGP slot has oppisite cut position. If your motherboard or AGP card can not plug in point to the PCI side, that is because either your motherboard or the AGP card is 1x AGP.
Allow AGP cards to be plugged into 1U / 2U rackmount servers
This card will make AGP card circuit board 1/2" above the PCI slot. Card points away from CPU.
If the AGP card slot too close to the CPU side, we also have optional extender card (listed in our store) for extending the AGP card to align with the first PCI slot (option extender cost $7 each).
Made in our factory and directly offered to eBay customers!
Please visit our auctions and online stores for all other quality products!
CA residents must add 7.75% sales tax. Up to 10 pieces ship to anywhere in US for $5 through USPS priority+tracking. $6USD to most places in Canada, Italy, France and Germany, and $8 to mostly places in the world within 5-7 working days (excluding the delay in the custom services in the receiving country). Oversea tracking is $1.30 extra.
Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256
met papier mache kun je alles maken!!
goed blijven volhouden, en vooral niet gaan opzoeken in een woordenboekServowire schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:22:
het is Raiser lieve mensen.
ach...in een volgend leven lach je er om!
van dale:
raiser:
1 fokker, boer
2 veroorzaker, stichter
riser:
1 stootbord
2 iemand die opstaat
3 (boogschieten) handgreep (deel tussen boogarmen)
maar omdat het een vervoeging van rise is:
1 helling, heuveltje, oplopende weg, verhoging, hoogte
2 stijging (ook figuurlijk), verhoging, verheffing, vergroting, (aan)was, toename, (beurs) hausse
3 (Brits-Engels) loonsverhoging, opslag
4 opduiking, vangst, beet (van vis)
5 hoogte (van boog / helling)
6 stootbord (van trap)
-> het is dus een riser
[ Voor 30% gewijzigd door elgringo op 29-01-2005 23:34 ]
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Deze riser card kunt u gebruiken in combinatie met de Procase C2S su Serverkast. Hiermee bent u in staat om een AGP kaart te grbuiken en 2 PCI kaarten!
Bron: http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=3424
Dit is precies waar ik naar op zoek ben, maar deze riser kaart kost € 69,00, en dat is toch echt te veel voor zoon kaartje. Maar ik betwijfel of deze wel gewoon op een normaal MicroATX bord past.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:48:
Maybe heb je hier wat aan:
Deze riser card kunt u gebruiken in combinatie met de Procase C2S su Serverkast. Hiermee bent u in staat om een AGP kaart te grbuiken en 2 PCI kaarten!
Bron: http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=3424

Ik zoek dus zoiets in nederland:

te koop bij http://linitx.com/product_info.php?products_id=430
Dan mag jij mij eens vertellen waar deze te vinden is op die site:
Omdat je risercard met alle soorten overweg moet kunnen heeft deze uitsparingen voor alle nokjes. Maar je videokaart hoeft al deze uitsparingen niet te hebben. Je kunt dus zo de fout maken een 1,5 volt videokaart in een 3,3 volt slot te steken.
Zie hiervoor ook de volgende FAQ.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Ik ben van plan een Radeon 9800 Pro in mijn pc te plaatsen. Dit is volgens mij een universele kaart, dus dat moet geen problemen opleveren met zoon riser met alle "nokjes".Kalizec schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:54:
Let er op dat bij het installeren van een AGP kaart middels een dergelijke riser. Dat je de AGP-kaart alleen installeert indien deze ook zonder riser in het betreffende AGP-slot past. (Qua nokjes). Er zijn namelijk verschillende AGP-sloten en deze worden geidentificeert middels nokjes.
Omdat je risercard met alle soorten overweg moet kunnen heeft deze uitsparingen voor alle nokjes. Maar je videokaart hoeft al deze uitsparingen niet te hebben. Je kunt dus zo de fout maken een 1,5 volt videokaart in een 3,3 volt slot te steken.
Zie hiervoor ook de volgende FAQ.
[ Voor 3% gewijzigd door Bluefan op 03-02-2005 15:02 ]
SD15 bug...