Toon posts:

Waar vind ik AGP drivers voor Asus P5A-B mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naag geupdate AGP drivers voor het Asus mobo van m'n ouders. Het is een P5A-B bord voor en AMD K6 400 processor.
Weet iemand een URL waar ik deze drivers kan vinden?

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 12:15
moeilijk hoor,

check de asus site !! |:(

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
hmm ik heb het ff opgezocht.... moment

hee wie weet is dit wel wat:

http://www.asus.com.tw
>:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

werk nu op hetzelfde mamaplankje
en de agp driver die jij bedoelt is de ali agp driver deze is te halen op de ali site (wee zo niet uit mn hoofd check www.windrivers.com en ff advanced search op bedrijven dan zit je er zo.)
dat is versie 1.69 ofzo let wel op dat je voor de ali5 chipset neemt! de agp utility daar kun je ook meenemen! en let op de ali ide driver ook pakke!
dan als het misschien nodig is naar asus gaan en je mobo flashen asus biedt verder geen nuttige upgrades voor software alleen dus bios flash

• jota
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 18:58 schreef Raampie het volgende:
Ik ben op zoek naag geupdate AGP drivers voor het Asus mobo van m'n ouders. Het is een P5A-B bord voor en AMD K6 400 processor.
Weet iemand een URL waar ik deze drivers kan vinden?
http://www.ali.com.tw

• Rickstah
  • Laatst online: 17-08 12:15
kijk gewoon hier:

www.asus.com/products/Motherboard/Pentium/P5a-b/index.html

dan weet je dat je meteen goed zit !

Verwijderd

Topicstarter
Thanx. Ik kon het vinden op de Asus site en ik wist de juiste url niet van de ali site.>:)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de update's download en unzip van de bovenstaande site, dan wordt het opgeslagen als een fax document. Kan ik hier iets aan doen of moet ik de update ergens anders vandaan zien te halen?:'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik er al uitben via kRiTz_C
z'n methode. Ik ben nu weer thuis maar volgend weekend zal ik het nog eens proberen als ik bij m'n ouders ben. Bedankt alvast allemaal!!
Pagina: 1