Toon posts:

Is dit een goede dnetc.ini voor dail-up?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[parameters]
id=*************@********

[misc]
project-priority=OGR,RC5,CSC=0,DES=0

[rc5]
fetch-workunit-threshold=5
preferred-blocksize=33

[ogr]
fetch-workunit-threshold=100

[triggers]
restart-on-config-file-change=yes
pause-watch-plist=taskman.exe

[networking]
autofindkeyserver=no
keyserver=212.187.65.100
disabled=no
nofallback=true

[buffers]
allow-update-from-altbuffer=no
frequent-threshold-checks=3

[display]
detached=yes
progress-indicator=auto-sense
---------------------------------------------
Ik wil een paar koetjes uit gaan zetten op dail-up verbindingen, waar ik niet vaak kom en die ik dus niet snel kan veranderen.
Graag heb ik dat als hij een ogr pakketje af heeft hij het gelijk gaat flushen als er een I.net verbinding tot stand komt,ze hebben trouwens geen last van kennisnet.
wie helpt?

Verwijderd

Topicstarter
HALLO?

denk aan die }:O

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Dat nofallback zou ik niet gebruiken. Gaat de proxy down voor langere tijd, staan al die koeien honger te lijden.

Hij haalt werk op voor RC5 en OGR. Het beste is gewoon 1 te doen. Die 5 workunits voor RC5 nu is niet zinvol.

Enable een checkpoint file. Crashed de computer is niet dat hele packet met 32 workunits pleite :)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Stel ook even een logfile in. Anders moet je steeds detached weer op yes zetten. Het is aan te bevelen om de logfile af en toe opnieuw te schrijven door bijvoorbeeld FIFO of restart modes te kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Hij haalt werk op voor RC5 en OGR. Het beste is gewoon 1 te doen. Die 5 workunits voor RC5 nu is niet zinvol.
Had ik eigenlijk neer gezet voor als de OGR stubs even op zijn, dan hoeft hij zich niet te vervelen.
Graag heb ik dat als hij een ogr pakketje af heeft hij het gelijk gaat flushen als er een I.net verbinding tot stand komt
Staat het hiervoor wel goed?

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
best lastig koetjes configgen voor een dailup, bij mensen die er verder nix mee te maken willen hebben of er geen verstand van (willen) hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 januari 2001 01:19 schreef oVeRLoaD het volgende:
best lastig koetjes configgen voor een dailup, bij mensen die er verder nix mee te maken willen hebben of er geen verstand van (willen) hebben :)
:?
op een of andere manier kan ik je niet volgen...

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik weet niet of je dit bedoelt :?

In het configure scherm invulen:

2 enter (Buffer and Buffer update options)
7 enter (Dialup-link detection)
2 enter (Dial-up connection ONLY mode)

Volgens mij moet het hiermee lukken......doe koe fetch en flusht alleen als een user op internet gaat......dus de buff-in op 2000 zetten en dan moet het goed komen.....lijkt me.

(edit: veel tiepfouten :()
Pagina: 1