I'll be back
Ja, het is een f/m bus kabel. Daarom snap ik het niet dat ie niet werkt.
I'll be back
Misschien zit je schakelaartje verkeerd om! of je hebt gewoon geen f/m kabel
"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
Ik heb die winkel effe gemailed. Het schijnt toch een f/m bus kabel te zijn. logo's zenden werk wel. Maar alleen met de laptop. Op mijn andere computer werkt niks.
I'll be back
Verwijderd
Heej Herminator,
Op de markt in Utrecht staat op vredenburg daar bij dat steegje met die pin automaten altijd een kraam waar ze telefoons unlocken (verkopen er ook heel veel covertjes enzo)
RopStop
Op de markt in Utrecht staat op vredenburg daar bij dat steegje met die pin automaten altijd een kraam waar ze telefoons unlocken (verkopen er ook heel veel covertjes enzo)
RopStop
Verwijderd
Nee, het is puur legaal je telefoon te unlocken. Daar staat geen straf op.
Alleen als je met je provider overeen gekomen bent dat je 'm een jaar d'r op laat zitten, dan mag je 'm van je provider niet er af halen, maar de Nederlandse staat zal je niet aanklagen hoor. Hoogstens je provider voor contractbreuk ofzo.
Na een jaar mag je simlock er sowieso af.
Rob
Alleen als je met je provider overeen gekomen bent dat je 'm een jaar d'r op laat zitten, dan mag je 'm van je provider niet er af halen, maar de Nederlandse staat zal je niet aanklagen hoor. Hoogstens je provider voor contractbreuk ofzo.
Na een jaar mag je simlock er sowieso af.
Rob
Ja dat kraampje dat ken ik wel. Maar die gasten vragen daar zoveel voor. Maar ik zou het zelf ook moeten kunnen! En ik vraag me af waarom ik wel logo's kan verzenden met de lap en niet met mijn andere computer. Kan dat met de com poort te maken hebben? En of het illegaal is of niet. Dan hadden ze de kabels maar moeten verbieden.
I'll be back
Het zal waarschijnlijk met je compoort te maken hebben, kan eugenlijk niet anders enne het is never nooit niet illegaal om een telefoon te unlocken: Het is immers jouw eigendom!!!!!!!!!!Op zondag 07 januari 2001 12:53 schreef herminator het volgende:
Ja dat kraampje dat ken ik wel. Maar die gasten vragen daar zoveel voor. Maar ik zou het zelf ook moeten kunnen! En ik vraag me af waarom ik wel logo's kan verzenden met de lap en niet met mijn andere computer. Kan dat met de com poort te maken hebben? En of het illegaal is of niet. Dan hadden ze de kabels maar moeten verbieden.
Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
Hee... ik ben eruit.
Die kabel die werkt wel. Met windhoos 98 wekrt alles perfect. Maar met winhoos 2000 heb ik de problemen. Dusse als je gaat unlocken met 2000 kan het zijn dat het niet lukt. Maar nu heb ik toch mijn unlock nokiaatje met vibrator...
Die kabel die werkt wel. Met windhoos 98 wekrt alles perfect. Maar met winhoos 2000 heb ik de problemen. Dusse als je gaat unlocken met 2000 kan het zijn dat het niet lukt. Maar nu heb ik toch mijn unlock nokiaatje met vibrator...
I'll be back
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()