Ik heb laatst bij de Prijs-Slag een top computer gekocht tenminste dat zei de vakenvuller die daar werkte... Nou ja ik pak alles uit,mn 15' Matchio beeldscherm, mn Miro muis mn 192 knoppen toetsenbord enz. Het toetsenbord miste wel 1 enterknop maar die vond ik later in de zak waar het toetsenbord in zat dus die drukte ik er gewoon weer op. Ik sluit alles aan maar hij deed het al meteen niet... ik nog een keer alles loshalen en weer alles aansluiten toen deed ie het wel ik moest iets harder op de on knop duwen merkte ik, maarja de bios start op gaat goed ineens gaat de computer uit, ik denk WTF? ik zag dat de on knop weer naar buiten was gesprongen uit zich eigen. ( dus uit is gegaan ) HEEL erg iritant maar ik heb het al kunnen verhelpen telkens als ik de computer aanzet dan plak ik de knop meteen vast met een plakbandje, dus dat probleem is al verholpen
. Windows '95 start op en ik krijg het bureaublad te zien, ziet er allemaal gelikt uit zeg! Internet Explorer 4 alles zit erbij! Ik meteen mn vrienden bellen om te komen kijken kom ik terug van de telefoon zie ik een blauw scherm dus ik meteen de kabel van de monitor eruit want ik wist natuurlijk meteen dat het aan de monitor lag, ik stop dat ding er weer in zie dat mn monitor geen beeld meer geeft nou ja dan maar de stroomstekker eruit. Weer opgestart en windows weer goed gekregen wilde ik quake 3 wel eens zien want ik had gehoord dat ie kei tof moest zijn dus ik instaleer dat spel maar bij 18% kapt ie en zegt ie dat ie niet genoeg ruimte heeft om het spel te instaleren??!?!? Ik snap er nix van ik heb me toch echt laten vertellen dat mn computer 48Megabits intern geheugen heeft dat moet toch genoeg zijn om een simpel spelletje als quake3 te instaleren? nou ja dan maar kappen met die zooi ik probeer internet te instaleren, volgende probleem, windows vroeg naar de drivers voor mn modem genaamd 14k4.inf ofzoiets ik had bij de computer een floppy gekregen daar stond bootdiskette op daar zullen de drivers wel op staan dacht ik nou balen ik kan ook al niet internetten dan ik bel voor de grap dan maars die winkel op:
-Asmodai"Ja hallo met Asmodai ik heb bij jullie een paar dagen gelden een computer gekocht en hij doet het niet!"
-Verkoper:"Ja meneer wat is er mis dan?"
-Asmodai:"Ja mn aan en uit knop doet het niet goed, en ik kan niet internetten en mijn monitor doet het niet als..
-Verkoper:"Ah ja die problemen hebben we vaker gehoord"
-Asmodai:"Ja wat moet ik dan doen meneer?"
-Verkoper:"Ja we hebben hier nog een lading tomaten staan die moeten terug naar de boer want die waren verrot.. volgens mij zit die fabriek van uw computer in hetzelfde dorp als de verkoper van de tomaten, welk merk is het?"
-Asmodai:"Uhm wacht ff kijken,, uhm der staat 33 en 66 op met zon schuifknop ik dat het?"
-Verkoper:"Uhm nee volgens mij niet staan der ook letters op?"
-Asmodai:"Ohnee shit ja der zat zon stikker op met zon naam maar die is eraf gevallen die heb ik weggegooid"
-Verkoper:"Nou dan.."
-Asmodai:"Nou meneer laat maar ik vraag het wel aan mn buurman die werkt bij de Dixons hijft veel verstand van computers"
-Verkoper:"Ja meneer doe dat prettige dag verder!"
Ik ga naar mn buurman maar die is op vakantie naar hawai..
ik heb geen zin om mn computer voor 2 weken of langer kwijt te raken door m op te sturen. Heeft iemand van jullie dezelfde problemen? Of kent een van jullie iemand met dezelfde problemen die oplossingen heeft gevonden? laat het me weten thnx alvast
Pleazzzzze laat het me weten ik ben ten einde raad
-Asmodai"Ja hallo met Asmodai ik heb bij jullie een paar dagen gelden een computer gekocht en hij doet het niet!"
-Verkoper:"Ja meneer wat is er mis dan?"
-Asmodai:"Ja mn aan en uit knop doet het niet goed, en ik kan niet internetten en mijn monitor doet het niet als..
-Verkoper:"Ah ja die problemen hebben we vaker gehoord"
-Asmodai:"Ja wat moet ik dan doen meneer?"
-Verkoper:"Ja we hebben hier nog een lading tomaten staan die moeten terug naar de boer want die waren verrot.. volgens mij zit die fabriek van uw computer in hetzelfde dorp als de verkoper van de tomaten, welk merk is het?"
-Asmodai:"Uhm wacht ff kijken,, uhm der staat 33 en 66 op met zon schuifknop ik dat het?"
-Verkoper:"Uhm nee volgens mij niet staan der ook letters op?"
-Asmodai:"Ohnee shit ja der zat zon stikker op met zon naam maar die is eraf gevallen die heb ik weggegooid"
-Verkoper:"Nou dan.."
-Asmodai:"Nou meneer laat maar ik vraag het wel aan mn buurman die werkt bij de Dixons hijft veel verstand van computers"
-Verkoper:"Ja meneer doe dat prettige dag verder!"
Ik ga naar mn buurman maar die is op vakantie naar hawai..
ik heb geen zin om mn computer voor 2 weken of langer kwijt te raken door m op te sturen. Heeft iemand van jullie dezelfde problemen? Of kent een van jullie iemand met dezelfde problemen die oplossingen heeft gevonden? laat het me weten thnx alvast
Pleazzzzze laat het me weten ik ben ten einde raad