Athlon Probleem opgelost??

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Mijn Athlon probleem is opgelost (voorlopig??)

Ik heb eerst een andere CPU geprobeerd maar hielp nix, toen andere Videokaart en toen liep die weer stabiel.

M'n creative Geforce Pro is er nu uit en er zit nu een Asus V3800 TNT2 Ultra Dlx in, dat werkt stabiel.

Is natuurlijk wel iets langzamer maarja, als die Geforce niet wil lopen..

Iemand misschien nog ideeen wat ik in moet stellen voor die GEFORCE??

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Ik weet niet wat voor voeding je hebt maar ik heb wel eens gehoord dat als je een Athlon hebt samen met een GeForce dat je een zwaardere voeding nodig hebt dan de standaard 235Watt voeding. Misschien dat daar het probleem in zit?

Nutcaze

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik heb de oplossing voor je probleem :) Ik heb ook een v3 3000 d'r ingehad en toen liep ie niet vast en met geforce wel. Het probleem zit hem puur in je voeding. Ik heb vandaag mn Antec 303X d'r in hangen en draait als een speer geen vastlopers meer. Eerder hing mn pc als ik 3 vcd's te gelijk afspeelde na 4 min. Ik heb nu die voeding d'r in en heb alle 3 de films iets langer dan een uur perfect laten draaien zonder vastlopers.

http://specs.tweak.to/11052

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Ik heb al een 300watt Target voeding.
Daar heeft het altijd goed op gedraait, nu alleen niet meer...

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Toch was jouw probleem precies het zelfde als die van mij. En mijn problemen zijn weg sinds het plaatsen van mijn Antec voeding.

Verwijderd

Fox: Kwaliteit van de voeding is nog belangrijker dan de wattage. Zo kan een 235 Watt voeding beter werken dan een 300 Watt voeding!

Probeer eens uit te vinden wat voor type die Target is. Vergelijk 'm dan met die op de AMD site staan.
Powerman 300-60GT bijvoorbeeld is een hele goede en populaire voeding. Moet je voor niet al te veel wel te pakken kunnen krijgen.

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:47
Die Powerman voeding is inderdaad een hele goeie !!! Koop gewoon even een Aopen HX-08 kast !! daar zit ie in .. :)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik heb die Aopen HX08 en had die 300 Watt voeding van hun. Ik heb nu de Antec d'r in en zie vorige posts die draait wel stabiel. Volgens mij ligt het d'r aan hoeveel je in je sys hebt hangen. Ik heb behoorlijk wat d'r in hangen en ging keihard op z'n bek met die 300 Watt voeding van Aopen. En nu draait ie als een zonnetje :)

Pagina: 1