Toon posts:

Kan je van 1 aux uitgang 2 maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 555 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een soort splitsertje dat ja van 1 aux uitgang 2 aux uitgangen kan maken?

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-04 15:07

Metten

ik hou het graag simpel

Er bestaan als je dat bedoelt splitsertjes voor phono pluggen.. zo kan je bijvoorbeeld 2 versterkers op een enkele uitgang aansluiten.

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-04 23:29
Ik neem aan dat je een line-out bedoelt; en die verbinden met je speakers en je versterker ofzo? In dat geval kan het > elektronicazaak om de hoek kan je de plug wel verkopen.

Is dit niet wat je wilt, geef dan ff wat meer info....

Verwijderd

Ja, dat kan. Daar zijn zowel splitterkabels voor als splitteradapters. Het signaal wordt er wel wat slechter van.

Verwijderd

Gebruik de REC 1 of 2 uitgang van je tape op je versterker...

2 vliegen in 1 klap...niets te kopen/geen signaal verlies

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik wil niet lullig doen, maar een aux UITgang is doorgaans niet te vinden op een gewone versterker.

Defender-> Wat wil je doen?

Verwijderd

Wie heeft 't hier over een gewone versterker, misschien heeft Defender wel een hele vreemde versterker :)

Verwijderd

Volgens mij kun je net als met de USB uitgangen op je PC er een HUB tussen plaatsen

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 22:49 schreef Komartguy het volgende:
Volgens mij kun je net als met de USB uitgangen op je PC er een HUB tussen plaatsen
hmm, ja :?

Je hebt inderdaad van die pluggen om in 1 3,5mm jack 2 jacks te pluggen.
Heb ikzelf ook gedaan, kheb nl een Soundblaster Live Value, 2 setjes speakers (1x front en 1x rear) + een vette 600W subwoofer van Akari (waar zeker4 a 5 van die fps1000 setjes in kunnen) >:)
Die subwoofer moest het natuurlijk op allekanalen doen dus 2 plugies gekocht en de subwoofer met wat gesoldeer op alle kanalen aangesloten...
Pagina: 1