Ik ben van plan nu of binnenkort een plakje van 128mb te kopen. Is het dan verstandig om het nu te kopen, of heb ik het dan over een maandje veel goedkoper had kunnen krijgen?
k'heb vorrige maand 2x128Mb133Mhz gekocht voor FL 252,-ps (gna...gna...),
maargoed als het nu nog niet nodig hebt wacht dan gerust nog even, hoewel het nu nieteens zo "duur" is.
Tja het blijft een gok...
maargoed als het nu nog niet nodig hebt wacht dan gerust nog even, hoewel het nu nieteens zo "duur" is.
Tja het blijft een gok...
kzou nu kopen. ik heb 2 weekjes geleden gekocht 275,- voor 128mb 133mhz. als er nog meer mensen win2k gaan kopen en het tekort aan p3's weer weg is hebben ze snel een tekort en zullen prijsjes snel gaan stijgen
Ik zou wachten, de prijzen dalen altijd in de zomer... Ik ga dan ook in julie pas 128mbram pc133 kopen voor me dan nieuwe athlon 700 syssie 
suc6
suc6
Ok, ik wacht.
Dat bedrijf waar ik het voor 240 kan krijgen heeft ook niet geantwoord op mijn mailtje hoe het zat met garantie enzo en ik vertrouw dat bedrijf niet echt (staat ook niks in de info).
Ik wacht nog wel ff.
tnx voor de info
Dat bedrijf waar ik het voor 240 kan krijgen heeft ook niet geantwoord op mijn mailtje hoe het zat met garantie enzo en ik vertrouw dat bedrijf niet echt (staat ook niks in de info).
Ik wacht nog wel ff.
tnx voor de info
He digital8 hoe heb je dat voor elkaar gekregen, 2x128MB PC133 voor maar FL 252,-??? Welke winkel was dit?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
ik heb ook vorige maand nog 128mb 133mhz gekocht en ik zou het zekers wel nu kopen.
ik verwacht dat binnenkort de vraag wel weer sterk gaat stijgen waardoor het dus eer duurder word
ik verwacht dat binnenkort de vraag wel weer sterk gaat stijgen waardoor het dus eer duurder word
Pagina: 1